pafe napisał:
Měl jsem auto 15 let (koupeno jako nové r.v.1985). S autem jsem najel 175 tis. km se všemi původními díly (bez jakékoli GO), tedy i s původní spojkou, ložisky v kolech i původní přední nápravou. Myslím, že toto by mohlo škodovce závidět hodně dnešních moderních vozů...
Auto mělo spousty drobných závad, to nepopírám. Ale byly to prkotiny.
Nejzávažnější závady byly vodní pumpa pravidelně po 40 tis. km, prasátka bubnových brzd - 3x gumičky (přední kotoučové za celých 15 let bez máknutí), gumičky hl...
holt maj smůlu:)
Já měl Škodu 130 Rapid. Najezdil jsem s ní cca 20000 a problémy:....nic. Auto mě několikrát dovezlo na hory, na chalupu.....občas klasické problémy se startováním, ale ted už vim že to byl jenom zasvineněj karburátot, nic víc. Za auto sem dal 19000 a prakticky žádný náklady. Soused si ve stejné době koupil favorita za 35 a pořád pod tim vrakem leží:)
S autem sem vyvěděl hrozný kraviny a nikdy žádnej problém. když jsem řídil auta jako je felicie nebo favorit...tak ta maji nesrovnatelně horší jizdní vlastnosti....koncepce všeho vzadu je o dost lepší než všeho vepředu. Mimochodem, doufám že kritici motoru vzadu znají Porsche 911....zná někdo auto s lepší trakcí?:))
...ted už mám za sebou zkušenosti s poměrně dost autama různých koncepcí. Od rodinných aut jako mondeo, focus, felda, fáčko, BMW až po Porsche 911, 924, 944....a můžu s čistym svedomim řict že felda nebo favorit jsou nesrovnatelně horší auta než Rapid. Pokud si někdo koupí auto za 7000 a čeká že na něj nešáhne, bude lítat 200 a bude při tom řiditelý, tak je pako.
Za 7000 je to vrak.
Když vemu favorita za 20000 a 120-135 za 20000, tak ten favorit bude oproti tomu neskutečnej vrak!