anonym napisał:
Jojo - mně facinuje to že recenzent je zjevně švorc a jezdí zatím bez katalyzátoru. Což je projev naprostýho zoufalství.
Proč si proboha místo Laguny nekoupil nějaký menší a levnější auto, kde jsou nižší sazby povinného ručení, levnější gumy, nižší spotřeba a tak dále. Možná by mu zbylo 7000,- na ten katalyzátor.
Jinak na dálnici mě nebzrdí majitelé HTP (ti jezdí naopak překvapivě svižně), ale spíš majité takovýchle Lagun a spol., co to valí 100 v levém prphu vedle kamionu, protože úplěnlivě...
Strašně se mi tady líbí ty zoufalé snahy všechno překrucovat a vnutit někomu názor, že jedině co je nové je dobré.
Soused si před 2 lety koupil za 200 kolíků 4 roky starou Ameru. Auto má kromě vyhřívaných sedaček úplně všechno, co může malé auto mít. Je to člověk, který má peněz, že neví co s nimi, ale říkal, že nebude utrácet za nějaké píčoviny, když mu tohle auto bude sloužit taky dobře. Má ho 2 roky a jenom jezdí, spotřeba (dlouhodobý průměr 6,7), auto je radost řídit a motor není skoro slyšet. Rozvody ho netankují, má to řeťez. Auto má v nárazových testech 4 hvězdičky, takže ani v tomhle není Fábka lepší. A teď mi zase pište, jak je lepší si koupit šicí stroj HTP bez ničeho za 300 táců a přesvědčujte mě, jak jsou všichni socky a jak jste udělali dobře, že jste si koupilo Fábku. ...........jsou to jen kecy hlupáků, co nevědí nic o autech a žijí jen ve své virtuální realitě Škoda simly never
)