0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 1,8 RT (je spolehlivý?)

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 12:40, RE: Mates
anonym napisał:
Laguna první generace není úplně nejlepší auto,ale zas úplně špatná volba to není,hlavně pro ty co chtějí za malo peněz velké a pohodlné auto.Ovšem motor 1.8 bych nedoporučoval,zatímco lehký renault 19 s tímto motorem létá jak dábel,tak těžká Laguna se vyloženě trápí,navíc spotřeba také není nejlepší,prostě ideální motor je klasický dvoulitr.
Ano to máte pravdu. 1.8 66kW je celkem poddimenzovaný motor a v článku jsem na to také upozorňoval a také jsem vysvětloval proč jsem nakonec volil tento slabý motor, ale souhlasím že 2.0 8V je jistě správnou volbou. Akorát s tou spotřebou nemohu souhlasit !!! Jezdím po Praze do 8,5l a to vám nabídne málokterá osmnáctistovka vážící 1,4t
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 13:10, dovolena
Ja zas velmi rad ridim na dovolenou auto, z auta rozhodne nevylezam polomrtvy, a letadlem na dovolenou proste nepoletim, i kdyz je to autem v podstate drazsi. Velmi rad jezdim do itl - Napoli a pak pres louzi Ischia. (tam uz jsem byl i se starou cromou tdi, mareou jtd, kappou, vectrou C 2.2 DTi (cca 12h - 18h) Ja si za volantem odpocinu, v pripade krize si holt treba na dalnici na hodku zchrupnu, nebo frci mlada. A do Dolomit s lyzema taky , tam letadla nelitaj a pokud bych fakt letel do treba na Marmoladu, to z domova autem je cca 5-6h. Do Prahy to mam 1,.20min, pak 1 hodina pred odletem, let tak 1h do Bolzana, pokud je tam nekde letiste (a lita . li tam nekdo) a pak tak 2h transferovou sockou do hor. Jo, jo , jen ja idiot neletam a nebudu. I ta Neapol nebude nijak dramaticky rychlejsi a chybi mi zabava. Tot muj pohled.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 13:12, RE: Nevidite si do vlastni huby, tak nepoucujte
anonym napisał:
"kteří nesmyslně mačkají své odrostlé děti na zadních sedačkách jejich fungl nové fabie combi 1,2 HTP"

"na fanatické či pubertální výkřiky reagovat opravdu nebudu"
tímto jste reagoval.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 13:17, RE: kolorit
anonym napisał:
Jojo - mně facinuje to že recenzent je zjevně švorc a jezdí zatím bez katalyzátoru. Což je projev naprostýho zoufalství.

Proč si proboha místo Laguny nekoupil nějaký menší a levnější auto, kde jsou nižší sazby povinného ručení, levnější gumy, nižší spotřeba a tak dále. Možná by mu zbylo 7000,- na ten katalyzátor.

Jinak na dálnici mě nebzrdí majitelé HTP (ti jezdí naopak překvapivě svižně), ale spíš majité takovýchle Lagun a spol., co to valí 100 v levém prphu vedle kamionu, protože úplěnlivě...
Strašně se mi tady líbí ty zoufalé snahy všechno překrucovat a vnutit někomu názor, že jedině co je nové je dobré.

Soused si před 2 lety koupil za 200 kolíků 4 roky starou Ameru. Auto má kromě vyhřívaných sedaček úplně všechno, co může malé auto mít. Je to člověk, který má peněz, že neví co s nimi, ale říkal, že nebude utrácet za nějaké píčoviny, když mu tohle auto bude sloužit taky dobře. Má ho 2 roky a jenom jezdí, spotřeba (dlouhodobý průměr 6,7), auto je radost řídit a motor není skoro slyšet. Rozvody ho netankují, má to řeťez. Auto má v nárazových testech 4 hvězdičky, takže ani v tomhle není Fábka lepší. A teď mi zase pište, jak je lepší si koupit šicí stroj HTP bez ničeho za 300 táců a přesvědčujte mě, jak jsou všichni socky a jak jste udělali dobře, že jste si koupilo Fábku. ...........jsou to jen kecy hlupáků, co nevědí nic o autech a žijí jen ve své virtuální realitě Škoda simly never)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 13:23, RE: kolorit
anonym napisał:
Strašně se mi tady líbí ty zoufalé snahy všechno překrucovat a vnutit někomu názor, že jedině co je nové je dobré.

Soused si před 2 lety koupil za 200 kolíků 4 roky starou Ameru. Auto má kromě vyhřívaných sedaček úplně všechno, co může malé auto mít. Je to člověk, který má peněz, že neví co s nimi, ale říkal, že nebude utrácet za nějaké píčoviny, když mu tohle auto bude sloužit taky dobře. Má ho 2 roky a jenom jezdí, spotřeba (dlouhodobý průměr 6,7), auto je radost řídit a motor není skoro ...
No jo, nevím proč se rozčilujete, názor, že jenom socky si koupí starší auto může mít jenom nějaký zbohatlík, kterému se trochu zadařilo a už už si běží na firmu nalíznout novou škoduli v základu- ať sousedí viděj, že firma šlape. Osobně znám hodně zavatovanejch lidí, kteří si sfouknou do němec pro 3 roky staré auto, v perfektním stavu za rozumnou cenu, pár let ho rajtujou a ještě hop dobře střelí. Kdo to holt neumí, tak suše závidí a plive na tyhle lidi síru a nemůže to rozdejchat.
PS: Každý ať dělá jak umí a kdo na to nestačí, tak může nalíznout fábku s vysavačem místo motoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 13:25, Laguna 1,9dTi
Ke spolehlivosti Laguny I generace nemám žádné výhrady. Rodiče si ji koupili jako novou v r.2000 s motorem 1,9dTi, a do dnešního dne má auto najeto 235tis/km. Servisováno byla v aut. servisu Renault a že by byl nějaký levný se říct nedá. Jedinou závadou byla přední ložiska, jinak samé spotřební věci - všechny tlumiče, přední kotouče a přední pružiny (praskla jedna pružina) a nějaké silendbloky. Výfuk je pořád původní a nerezne. Auto má i nyní spotřebu okolo 5,3l ale žádný závodník to není :) Automatická klimatizace funguje bezvadně a je mnohem lepší jak climatronic v koncernu VW se kterým mám bohaté zkušenosti z jiného auta. Přední světla jsou za tu dobu už dost vypálená a vrchní vrstva polykarbonátu je samý škrábanec, na interiéru se ty kilometry už dost podepsaly a kvalita plastů palubovky není nic moc. Možná to byl dobrý kus z konce výroby, ale to se podle jednoho auta dá těžko posoudit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 14:35, RE: dotaz laguna kombi 7 míst
anonym napisał:
mají všechny laguny kombi samostatně výklopný zadní okno?a někde jsem viděl i verzi se 7 místy máte s tím někdo zkušenost?
Existuje, ale mna rozdíl od předchůdec (R21 Nevada), kde byla lavice pro 2, s limitem tak 150cm, Laguna má v kufru 2 sedátka otočená zády po směru jízdy s atestem na 30kg. Tedy jen pro menší děti, a pak už nijde dát do kufru, do Nevady se ještě dala dát i nějaká zavazadla.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 14:47, RE:
David V napisał:
Já naprosto souhlasím, řeším to stejně, avšak moje předchozí příspěvky byly pokusem o nahlédnutí i z jiného úhlu než mého. Navíc lidí kupující nová auta i ojetiny se navzájem potřebují. Jo a mimochodem, co se týče těch HTP Fábií, tak jsem si na dálnicích všiml jednoho fenoménu. Když jedu po dálnici ve svém cestovním rozmezí 130-140 km/h a blíží se zezadu Fabie, tak to vždy je HTP. Možná že s přeplněnou Fábií toto nelze, ale pokud jede sám řidič, tak se snaží všemožně vzepřít povědomí, že má pod ...
A že vás tak vytáčejí zrovna Fabie, jiná auta vás nedojíždějí, nebo si nevšímáte motorizace? Ja fabii nemam, ale tyto postrehy (ridici fabii HTP jsou nejhorsi na dalnici, ridici oktavii tdi jsou nejhorsi na dalnici) me prijdou docela detinske.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 14:58, RE: Laguna 1,9dTi
ctverak napisał:
Ke spolehlivosti Laguny I generace nemám žádné výhrady. Rodiče si ji koupili jako novou v r.2000 s motorem 1,9dTi, a do dnešního dne má auto najeto 235tis/km. Servisováno byla v aut. servisu Renault a že by byl nějaký levný se říct nedá. Jedinou závadou byla přední ložiska, jinak samé spotřební věci - všechny tlumiče, přední kotouče a přední pružiny (praskla jedna pružina) a nějaké silendbloky. Výfuk je pořád původní a nerezne. Auto má i nyní spotřebu okolo 5,3l ale žádný závodník to není :) Aut...
Přesně tak.Laguna vůbec není tak špatná, jak si zde někteří myslí. Bratr ji koupil ojetou před šesti lety,dnes má najeto nejméně 350 tkm .Na motoru nebyla jediná závada, jinak jedna prasklá pružina, únik oleje z poloosy a spotřební materiál. Jinak autor recenze ji popsal velice objektivně, včetně spotřeby. Mýlí se ale v pohledu na ceny náhradních dílů, jsou na vůz této kategorie nesmyslně drahé.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 15:24, RE:
anonym napisał:
A že vás tak vytáčejí zrovna Fabie, jiná auta vás nedojíždějí, nebo si nevšímáte motorizace? Ja fabii nemam, ale tyto postrehy (ridici fabii HTP jsou nejhorsi na dalnici, ridici oktavii tdi jsou nejhorsi na dalnici) me prijdou docela detinske.
Vytáčejí? Někde jsem napsal, že mě vytáčejí? Jen jsem popsal úkaz který pozoruji. Je mi jedno, že mě auta předjíždějí, kdykoliv a kdekoliv, já s nimi nezávodím. Cholerikovi raději koukám na výfuk než masku chladiče. Víc mě vytáčí jakýkoliv hovado, který dojede zběsilou rychlostí konec kolony kamiony předjíždějících vozidel a už z dálky světly dává na jevo, že mu není vhod ucpaný levý pruh, přičemž je zcela evidentní, že 90% aut v tu chvíli ani nemá kam uhnout. A pak mě lezou na nervy řidiči vozů, kteří na rovině a z kopce sviští co to dá, tedy mě předjíždějí a do kopce (sice jedou taky, co to dá) neudrží ani povolenou dálniční rychlost a takhle se neustále předjíždíme dokola desítky kilometrů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 17:15, RE: Laguna 1,9dTi
ctverak napisał:
Ke spolehlivosti Laguny I generace nemám žádné výhrady. Rodiče si ji koupili jako novou v r.2000 s motorem 1,9dTi, a do dnešního dne má auto najeto 235tis/km. Servisováno byla v aut. servisu Renault a že by byl nějaký levný se říct nedá. Jedinou závadou byla přední ložiska, jinak samé spotřební věci - všechny tlumiče, přední kotouče a přední pružiny (praskla jedna pružina) a nějaké silendbloky. Výfuk je pořád původní a nerezne. Auto má i nyní spotřebu okolo 5,3l ale žádný závodník to není :) Aut...
Je to vždycky hlavně o tom, jak se k autu chováte. Já měl novou L 1 v pomlouvané motorizaci dCi koupenou také v r. 2000. Kromě prasklé hadice k turbu a křivých předních kotoučů po pár kilometrech od převzetí (vyměněny v záruce) bez problému. Pak ji od firmy koupil kolega, jezdí s ní už další 4 roky a kromě výměny jedné trubičky v okruhu klimatizace a plynové vzpěry zadních dveří opět jen mění spotřebák. Ale ! Auto mělo vždy pravidelný servis, nejprve značkový, potom u garážového mechanika, ale specialisty na Renault. A navíc si troufám tvrdit, že oba máme cit pro auta a nelikvidujeme je "čuňáckou" jízdou - pro rýpaly, přesto rozhodně nejsme brzdou silničního provozu. Ty výkřiky bez argumentů "tohle nebo tamhleto stojí za houby" jsou IMHO většinou slyšet od lidí, kteří to mají z doslechu nebo jezdí jako čuňata a oddělali by jakýkoliv vůz nebo auto koupili z druhé ruky "zaručeně nebourané" a se stočenými statisíci a teď sklízejí plody své naivity. Netvrdím ale, že existují i nepovedené modely, samozřejmě. Ale Lagunu 1 bych k nim rozhodně neřadil.

A k těm náhradním dílům - originál Renault jsou opravdu drahé, ale téměř ke všemu je alternativa (viz. třeba Auto Kelly) v porovnání s originálem za pár šupů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 17:19, RE: Laguna 1,9dTi
anonym napisał:
Je to vždycky hlavně o tom, jak se k autu chováte. Já měl novou L 1 v pomlouvané motorizaci dCi koupenou také v r. 2000. Kromě prasklé hadice k turbu a křivých předních kotoučů po pár kilometrech od převzetí (vyměněny v záruce) bez problému. Pak ji od firmy koupil kolega, jezdí s ní už další 4 roky a kromě výměny jedné trubičky v okruhu klimatizace a plynové vzpěry zadních dveří opět jen mění spotřebák. Ale ! Auto mělo vždy pravidelný servis, nejprve značkový, potom u garážového mechanika, ale s...
Sorry - nepovedené modely samozřejně existují - jsem se nějak překlepl ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 18:22, RE:
anonym napisał:
Přesně jak jste uvedl, za ty peníze můžete mít např. Mondeo či jiný vůz podobné velikosti a nebudou vás na D1 předjíždět zprava kamiony.......

Takhle ale problém v řadě případů nestojí - oni si samozřejmě mohli koupit za polovic několikaletého Mondea koupit několikaletou Fabii.

A vůbec - proč máte tu snahu řešit kdo s čím jezdí a kádrovat je ?To je příznačné pro kryptokomunisty a postbolševiky.
To těžko. Pět let stará fabie stojí totéž, co sedm let staré mondeo. Rozdíl určitě není dvojnásobný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 18:26, RE: Pěkné počtení
anonym napisał:
Nevím co je na tom objektivního vychvalovat 11 let starej pekáč.
Známý měl to samý 5dv.
1- koroze lemů
2- podpálený ventil
3- žádný místo nad hlavou vzadu, atd.....
Nakonec mu před nedávnem kvůli vadný elektrice v palubovce chytla a vyhořela. Takže bezva auto.
Radši jezdit Fabii, která dobře brzdí, nerezaví, světla mi posvítí na cestu, v zatáčkách neplave..................
A jestli někomu vadí, že ve Fabii jezdí lidi v pěti a mačkají se, nevím co na to říct. To je přece jejich věc.

jestli tam nemel misto nad hlavou, tak to asi proto, ze tam byl sibr. Jinak je ve stary Lagune mista relativne (oproti jinym autum) dost. Mimochodem merim 199 cm.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 18:28, RE: kolorit
anonym napisał:
Ono je to spíš o tom,že s tou fabkou jedou k moři jednou za rok,a taky je tam doveze.Živit zbytek roku velkou krávu jen kvůli dovolené je kravina.A jezdit v Rakousku 160 jako u nás se bojím a nejsem sám,a těch 130 jede bez problémů i felicie.Zajímavé je,jak se každá recenze i diskuse zvrhne k 1,2 HTP,jako nejnižšímu stupni života na zemi.Přitom autor sám píše,že na dálnici točí otáčky a spotřeba letí nahoru enormě,to znamená to samé co HTP.A jen nakonec,soused si koupil Rendu Scenika 1999,2,0 be...
Tak moje felicie jede bez problemu i 160
1.6 glx
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 18:51, RE: kolorit
anonym napisał:
Jojo - mně facinuje to že recenzent je zjevně švorc a jezdí zatím bez katalyzátoru. Což je projev naprostýho zoufalství.

Proč si proboha místo Laguny nekoupil nějaký menší a levnější auto, kde jsou nižší sazby povinného ručení, levnější gumy, nižší spotřeba a tak dále. Možná by mu zbylo 7000,- na ten katalyzátor.

Jinak na dálnici mě nebzrdí majitelé HTP (ti jezdí naopak překvapivě svižně), ale spíš majité takovýchle Lagun a spol., co to valí 100 v levém prphu vedle kamionu, protože úplěnlivě...
Obvykle v diskuzi nikomu netikám, zde ovšem udělám vyjímku.
1. bez toho katalyzátoru jsem jezdil cca týden, než jsem si mohl dovolit auto odstavit - ne z finančních důvodů
2. možná si vydělam víc než ty, jenže do auta, které není nic jiného než dojička prostě neinvestuji - nemusim mít nový vůz za 700 000,- abych ukázal sousedům svou ekonomickou sílu - já to prostě nepotřebuji ukazovat na autě
3. v levém pruhu stovkou určitě nejezdím (nebloukuji) a na benzínu také nešetřím.
Až se budeš chtít příště zviditelnit, tak napiš sám recenzi, jo? Tipuju, že sám vlastníš Passata 1.9 TDi jen aby si zapadl mezi masu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 19:46, RE: kolorit
autor článku napisał:
Obvykle v diskuzi nikomu netikám, zde ovšem udělám vyjímku.
1. bez toho katalyzátoru jsem jezdil cca týden, než jsem si mohl dovolit auto odstavit - ne z finančních důvodů
2. možná si vydělam víc než ty, jenže do auta, které není nic jiného než dojička prostě neinvestuji - nemusim mít nový vůz za 700 000,- abych ukázal sousedům svou ekonomickou sílu - já to prostě nepotřebuji ukazovat na autě
3. v levém pruhu stovkou určitě nejezdím (nebloukuji) a na benzínu také nešetřím.
Až se budeš chtít pří...
Souhlas, taky mám lagunu. Dva litry, skoro v plné výbavě a ve srovnání se soupeři se nedá zahanbit. Rozhodně nešetřím každé deci benzínu. Stejně jako autor článku nemám problémy s velikostí "sebevědomí" a nepotřebuju Passata, kterého označili i účetní za nudné auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 21:31, RE: kolorit
autor článku napisał:
Obvykle v diskuzi nikomu netikám, zde ovšem udělám vyjímku.
1. bez toho katalyzátoru jsem jezdil cca týden, než jsem si mohl dovolit auto odstavit - ne z finančních důvodů
2. možná si vydělam víc než ty, jenže do auta, které není nic jiného než dojička prostě neinvestuji - nemusim mít nový vůz za 700 000,- abych ukázal sousedům svou ekonomickou sílu - já to prostě nepotřebuji ukazovat na autě
3. v levém pruhu stovkou určitě nejezdím (nebloukuji) a na benzínu také nešetřím.
Až se budeš chtít pří...
Naprosto souhlasim. Nove auto je se zarukou, ale neni to levna zalezitost. Znam vice tech co koupili funglovku a pohrdali ojetinama do te doby nezli auto po nekolika letech prodavali a videli co za ojetou funglovku dostali. Ja sam jsem resil pred pul rokem vymenu R19 za vetsi auto pro rodinu a zvazoval jsem i Lagunu I po faceliftu. Nakonec zvitezila Primera P11 hatchback. Designove se mi libi vice, tvrdsi podvozek, klima abs ve standardu, motor 2.0 . Nadprumerna spolehlivost. Spotreba 8-9,5. Jezdime hodne po dalnich a Primera vyhovuje. JE mi jedno s cim kdo jezdi, zalezi i kde a jak casto. Ale dokazu si velice dobre predstavit mistni obhajce HTP jako ridice narvanych fabii na ktere mijim v levem pruhu na dalnici.....
Oni samozr jedou stejne pohodlne jako ja, maji dostatek mista a pri 140 a plne nalozenem autu jedou za 5,5 litru.......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 22:17, RE:
anonym napisał:
Dovedete pochopit, že člověk co horkotěžko sežene 100 tísíc na desetiletou Lagunu v nejnižší motorizaci se příjmama a vůbec celkovým nazíráním na svět dost liší od někoho, kdo má na to, aby si kupoval nové, byť relativně malé auto za cenu okolo 300 tisíc ?

Já znám majitelů takovýhle lagun asi pět - až na jednu výjimku všichni musí mít velkou káru aby udrželi jakýsi nepsaný společenský status ( skladníka či truhláře..) a 90 % času v tom jezdí sami (do skladu či truhlárny a v nátělníku). Na ko...
Hahaha, jejich vrstevnik z banky je totiz bez fantazie, a voli samozrejme zlatej stredni proud. A hlavne ho hreje to, ze ma nove auto (tedy tech par dni, nez je stare). A protoze na tom vlastne financne moc dobre neni, tak holt koupi fabku, nebo jaaarise. A protoze jim pak vadi, ze se po takovemto aute nikdo ani neohlidne, tak to doresuji tuzingem. Promin, ale to si radeji koupim 20, a ve finale je v nem lepsi svezeni, nez v novem pidivozitku jakekoliv znacky. A o bezpecnost uz radeji nemluvim.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.08.2007 22:18, RE:
anonym napisał:
Hahaha, jejich vrstevnik z banky je totiz bez fantazie, a voli samozrejme zlatej stredni proud. A hlavne ho hreje to, ze ma nove auto (tedy tech par dni, nez je stare). A protoze na tom vlastne financne moc dobre neni, tak holt koupi fabku, nebo jaaarise. A protoze jim pak vadi, ze se po takovemto aute nikdo ani neohlidne, tak to doresuji tuzingem. Promin, ale to si radeji koupim 20, a ve finale je v nem lepsi svezeni, nez v novem pidivozitku jakekoliv znacky. A o bezpecnost uz radeji nemluvim.
jaksi mi z textu vypadlo "radeji koupim 20 let stare volvo,.."
reagować
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.