0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetý Peugeot 607 – jaká je francouzská limuzína?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
medvěd07
ilość wystąpień5
data registracji11.02.2009
Piątek 01.08.2014 00:34, Peugeot 607 pryč od toho!!
Docela rozumím pisateli dotazu. 607ka vypadá nádherně, je to koráb a stojí "pár" korun. Bohužel zlobí elektronika a to tak, že majitelé tomuto efektu říkají barevná hudba. A to je jen začátek. Tyto vozy mají za sebou pernou službu, a před stočením tachometru mají nájezd 500 tis. km apod. Vy koupíte super auto za 79 tis. se 150 tis na tachometru, ale za půl roku je auto nepojízdné z důvodu fatální závady motoru/převodovky apod. A pozor, je to nejvyšší model značky, takže díly stojí odpovídající peníze a na některé motorizace neexistují v druhovýrobě - výfukové svody na 3.0 6V apod. A kvalita HDi motorů je nám všem známa..Uff. Prostě rychle pryč od toho.
reagować
Martaslover
ilość wystąpień27
data registracji10.05.2007
Piątek 01.08.2014 09:27, 2.2 Hdi Peugeot
Mám mnohaletou zkušenost s 2.2 Hdi, za 300.000 km jsem měnil dvouhmotu a FAP, vstřiky i turbo ok, ale s autem je dobře zacházeno. Elektrika nezlobí vůbec, kožené sedačky jsou lepší volba než textilní - i po tolika km vypadají pořád dobře a nejsopu prošoupané. Auto je neskutečně pohodlné, kufr překvapivě dobře přístupný. Náš model je rok 2004 před FL, navigace má starší data a před 2 lety nešla aktualizovat (je na CD), proto bych ji klidně vypustil. Auto jezdí klidně a delší trasy, spotřeba dlouhodobě 6,8. Dražší jsou pneumatiky (kupujeme dle TP). Elektrický kuft funguje bez problémů, ale slyšel jsem o komplikacích s tlačítkem na víku kufru. Měnily se zadní pružiny-vrzání. Motory 2.7 Hdi a 3.0 Hdi nebrat, jsou velmi problematické na servis a nejsou spolehlivé (info ze servisu kam jedzíme). Přes posilovač necítíte nic, ale tohle auto se kupuje pro pohodlí, to se nedá jinde za pořizovací peníze pořídit, snad jedině u C5, Na palubě je ticho a klid, 1500 km v kuse bez problémů
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Piątek 01.08.2014 19:39, Koncern PSA
Je to jen póza kliše diskuzních fór, kdfe píše i tenm, co mí jen díru do řiti. Takový kydy od pípy po 5 dvanáctkách. S auty PSA (jmenovitě Pežoty jezdím od roku 1995 do roku 2008 co by uživatel a vlastník služebních a nyní jen jako občasný řidič rodinného vozu, který vlastní dcera. S konkretně pežoty jsem najel dfost přes milion km, všechno bez výjimky - mimo dědovy 405SRI, což byla benzínová verze - šlo o turbodýzly.
Když to shrnu a porovnám s vozy VW, které vlastnili kolegové z firmy, kde jsme pracoval (šlo o italskou firmu, sídlící kousek od Milána, čímž chchi říct, že ani PSA ani VW nebyly mateřské značky ale jen zcela dobrovolný výběr), tak PSA vozy proti VW byly asi tzak tisíc a jedenkrát méně celkově poruchové a tojak v mechanické, tak elektrické stránce věci. Zatímco na konkretně pasátech 1,9TDI se měnily turba a EGR ventily a díly náprav jako na běžícím pásu, včetně dílů podvozků.-zejména ramen a hlavně totálně zvlněných brzdových kotoučů různých možných i nemožných značek, tak na pežotech jsem měnil 1x ložisko LZ kola - zadřeno po povodni v roce 1998, dále ŘJ stahování okna PZ dveří u P807, dále 1x baterii na 406, a pak pouze díly předepsané výrobcem.-spotřební materiál jako brzdové desky a kotouče, ovšem op najetí min. 70-90.000km. Na motor HDI nepamatuji, že by bylo v kterémkoliv voze šáhnuto kvůli byť sebenepatrnější závadě, totéž mohu prohlísit o převdovoce a obecně o elektrice s výjimkou P407 1,6HDI SW, kdy nešlo auto občas nastartovat. problém po dvojí neuspěšné návštěvě v servisu a výměně skoro všeho vyřešila půlhodina práce a hledání a stačilo vědět, jak se drží pájka. Toť bylo opravdu vše.
Ad 607: protože i tento vůz jsem měl možnost hodně často jezdit-měl ho totiž můj pan ředitel konkretně šlo o motor 2,7, tak nechápu, co může napsat člověk nade mnou. Souhlasím s ním v jedné věci - ano, proti 406 byl servis cenově daleko dražší, ovšem spolehlivost byla zcela stejná - například o elektrice jsem u 607 ani nevěděli. Dokonce i výfuk byl po 220.000km originální abyl ve stavu nebojím se říct že perfektním. Na předku se musely měnit nějaké čepy, to ano, protože auot v Praze - kde jsem měli od roku 2005 branch office, by nevdyržela ani T815 a ta že něco vydržela. Koroze je pro všechny vozy PSA neznámý pojem, někdo občas někde nejasně napsal cosi o 5. dveřích u 407, já to "štěstí" neměl - auto ve 160tkm bylo bez jediné vady na kráse tak, jhako ostatní modely, zejména excelentní byla 406, která po 6 letech a 360tkm byla zcela totálně bez jediného puchýřku-neznala garáž a v zimě se nemyla, prtože by hrozilo riziko zamrznutí venku před hotelem. Takže to je moje zkušenost s PSA. Auata byla výhradně skoro 100% servisována bu´d v Miláně nebo v praze ve federal cars na Chodově. Nafta se kupovala kde to šlo, včetně bionafty a sra*ek v POlsku a na Ukrajině u polních pump. Napamatuji, že by kterékoliv HDI spadlo do nouzáku, jako kolegů TDI v Pasátech či Šaranech, nevím, co to byl dvouhmotový setrvačník ani u jediného auta (zato vím, co to bylo v Pasátech), netuším, zdali motory HDI měly EGR ventily (jasně, že mlěy, ale nikdy ani jedinkrát jsem nemusel řešit jeho čištění a jiné chuťovky, jako na dvou oktávkcáh TDI 81kW, které jsem mezi tím měl v rodině, nevím co to byly zvlněné kotouče....
Ať si říká kdo chce co chce, tak za 13 let žití s Pežoty musím uznat, že takto spolehlivé auto )asi jsem měl štěstí a nebo se lidé chovají k aut jako kd obytku nebo jsou oni sami dobytky) slavutný koncern VW nevyrobila a si ani nevyrobí, díky jejich totálně pokažené reputaci s motory TSI.
PS: navíc benzínové motory 3,0V snášejí i 91 oktanový benzín, tak jako třebas Niaasn Maxima 3,0V, aniž se o tom kde píše a dokocne motoryx neklep a ventily se nepodpalují.
Jo, kldině si nadávejte na PSA, aspoň jsou levné ojetiny. A tak to má být.
reagować
Abraxas
ilość wystąpień2
data registracji16.05.2014
Sobota 02.08.2014 09:20, Peugeot
Dobrý den,
vyjadřuju absolutní souhlas se Zdenym,napsal to přesně.Mám úplně stejné mnohaleté zkušenosti.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Niedziela 03.08.2014 19:48, Koncern VW
Len dodam, ze tiez mame v nasej nemeckej firme same VW, a golf 2.0 TDI 120 kw za cas svojej sluzby nedosiel do ciela 3 krat (2x turbo, raz neviem presne co to bolo) a passat 2x. Zial, nechcu skusat francuzske auta.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 04.08.2014 18:55, 607
Nechci tu kazit klub přátel HDI ale pokud by 607 byla tak skvělá a úžasná auta těžko by se prodávala za doslova směšné peníze. Mě se 607 líbí moc, dodnes je velmi elegantní a interier zejména ve světlé kůži krásný. Problem je že se většinou jedná o tzv eco kůži a ta po 10 letech často vypadá děsivě. To ale neni jen u PSA. 607 má můj kamarád automechanik s nějakým dieslem, nevím jakým. Má už třetí, po faceliftu, zlepšil se hlavně interier. Sám tvrdí že ho má hlavně proto že za ty peníze nic lepšího neni, ale že nemít svůj servis tak si to nekoupí. A to má to auto opravdu hodně rád.

Kolega má dost drahou zkušenost s dieslem 2,7 ale v Discovery a to byl jedním slovem průser. Myslím že je to stejný motor jako to HDI akorát má jen jedno turbo. Ten třílitr je ale prý už ok.

Jen pro doplnění - HDI jsem měl ve firmě jedno, motor naprosto bez chyb, ale ten zbytek... propadu cen se vůbec nedivím, to berlingo vypadalo jak uvnitř tak na podvozku po 100t Km hůř jak caddy po 200t.
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Wtorek 05.08.2014 01:20, Kvalita??
Nechci být urýpaný, ale souhlasím s kolegou, kdyby byly 607 tak exkluzivní auta, tak by byly 100% dražší. Ano koncern, BMW atd mají část ceny uměle vyšponovanou, ale jsou rozhodně kvalitnější. Měl jsem možnost být svědkem několikaletého vývoje P406 2.0HDi 66kW (myslím 2002) koupené jako předváděčka, Motor a spotřeba perfektní, ale to je tak všechno, elektrika si žije vlastním životem, sedačky ve 100tkm vypadaly jak po 1/2 milionu a to se k autu opravdu chovalo jak "princezně". Jako neříkám, že je to vyloženě špatné auto a dne už možná mají vychytané chyby, ale já bych si ho nekoupil. A nebo koupil ale a ještě nižší cenu místo zimních pneu na svoje auto a nechat jako pracovní "kolem komína" Ale i tak,šťastnou ruku při výběru...
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Wtorek 05.08.2014 06:50, Kecy kecy a jen kecy
Jak vidno, co člověk, to expert na pežoty. Teflone - kolik jis ojezdil vlastní prde*í sedaček v Pežotech? Kdyby aspoň jednoho, tak bys tenhle blábl nemohl nikdy vyplodit. Povím to ještě jednou: 406 byla to nejlepší, co kdy PSA vyrobilo. Bohužel, následovníci jejich kvalit nikdy nedosáhli a dokonce to mohu zodopvědně prohlásit i o 508, doba cost cutting tu je. 406 jsem mlě s mikroplyšem- po 360.000km bys neřekl, že to auto mělo tolik, co mělo. Mrkni se do jiných světových značek, zejména Ford....
Elektrika na 406 si žila vlastním životem? Dovol, abych se pousmál. Na dvou 406, co jsem kdy v životě měl, jsem nikdy neřešil jednu jedinou elektrickou poruchu, ani nepatrnou drobnost. Na 807 ano - to jsem už psal, ale to bylo auto zcela jiné třídy.

K 607 - relevantní názor může naspat opravdu je ten,. komu to auto stálo doma v garáži a byljeho majitelem. Ostatní jsou jen zavádějící kecy. Berte to v dobrým.

K cenám servisu - ano, je drahý, samosebou, je to auot na úrovní BMW 5er, jemuž mělo konkurovat, dokonce probleskly zprávy o tom, že mělo patřit do stejné trídy, jao třeba A8. A že by tyhle dva němci byli lební na servisu - to už se nikdo nepozastavuje.

Ale je to tak dobře, díky tomu, protože v povědomí lidí jsou staré modely z let jedna dvě a názory se dědí z generace na generaci (protože jsem stádo vovcí), tak auta od PSA rychle tratí cenu, stejně, jako japonci, protože co Čech, ten ví, že Japonec - až nakonec a ND stojí asi tolik, co do raketoplánu. A je to dobře, protože díky těmto vovcím, co šíří tyhle nesmrtelný kecy, lze dnes koupit ojetinu těchto značek za pakatel. Že třeba letitá 406 s 2,0HDI udělá stokrát více službem než votuzená oktávka fdýzlu, nikod nevnímá.

Píšu, co by majitel 8 pežotů a nich najetých hrubě přes milion km. Navíc zcela střízliv a při smyslech.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Wtorek 05.08.2014 07:00, Zajímavé počteníčko:-)))
Das Audi - uber ales))
http://www.tipcars.com/magazin-audi-a8-42i-a-zkusenosti-majitele-po-dvou-letech-provozu-7044.html

607? Proti tomu německýmu zázraku ej to zadarmo. Jaký keramický žhaviče? Jaký turbo? Jaký sloupek řízení??? A tak dále a tak dále....

A propos: zázrak jménem Tourage, jenž byl zmíněý v článku jsem "soucítil" se sestřenicí, jejíž manžel.- vinař- si ho koupil, aby mohl jezdit kontrolovat vinice. Jedna radost byla v den, když ho dovezl za krásných 1,4 mega (3,0TDI) a druhá, ještě větší, když ho po 3 letech lízingu prodal za 350tCZK a byl rád, že ho už nemusel servisovat. Záruka? Hoho, zákazníku, vše, co se ti na tomto skvostu podělá (a že toho nebylo málo) je spotřební materiál, na nějž se záruka NEVZTAHUJE)))) Kupujte německý auta, jsou levný ))))
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Wtorek 05.08.2014 08:05, RE: Kvalita??
eTeflon napisał:
Nechci být urýpaný, ale souhlasím s kolegou, kdyby byly 607 tak exkluzivní auta, tak by byly 100% dražší. Ano koncern, BMW atd mají část ceny uměle vyšponovanou, ale jsou rozhodně kvalitnější. Měl jsem možnost být svědkem několikaletého vývoje P406 2.0HDi 66kW (myslím 2002) koupené jako předváděčka, Motor a spotřeba perfektní, ale to je tak všechno, elektrika si žije vlastním životem, sedačky ve 100tkm vypadaly jak po 1/2 milionu a to se k autu opravdu chovalo jak "princezně". Jako neříkám, že je to vyloženě špatné auto a dne už možná mají vychytané chyby, ale já bych si ho nekoupil. A nebo koupil ale a ještě nižší cenu místo zimních pneu na svoje auto a nechat jako pracovní "kolem komína" Ale i tak,šťastnou ruku při výběru...


Nevím, jak má vypadat sedačka po půl milionu km, ale vím, jak vypadá moje ve 406 po 326tkm. Trochu prosezená (ano, měl bych trochu zhubnout), horší bederní opora (bez letitých problémů se zády bych to nevnímal), ale jinak naprosto v pohodě. Elektrika? Jaký vlastní život? O ničem takovém nevím, přestože je v tom autě nacpáno snad všechno (kromě el. v sedačkách - posuv, výhřev). Jak píše Zdeny - díky takovým zvěstem se dají tato auta koupit velmi rozumně, přitom je to ještě poctivě vyrobené auto...
reagować
Ma007
ilość wystąpień197
data registracji26.11.2013
Wtorek 05.08.2014 08:38, spoľahlivosť
S elektrikou mala problém hlavne 307 pred fl. a potom aj 407 pred fl. aj keď nie v takom rozsahu ako 307. Mám skúsenosti s: 2x 206 / 2004 benzín, 207 / 2008 VTi benzín, 407 / 2008 2,0 HDi, 3008 / 2011 1,6 Hdi, 508 / 2013 2,0 HDi a žiadne extra problémy. Len v 407dme sa pri 148tkm ozval FAP filter a spojka. Inak pri všetkých štandart platničky, kotúče, olej, filtre, nejaké tlmiče, geometria. Zatiaľ žiadne ložisko, poloos, turbo, EGR. Predchádzajúca Octa I. s 1,6 benzínom už mala za sebou 2x škrtiacu klapku, servo (vrch i spodok), padnuté všetky okná (spolujazdcovo 2x), nešli budíky, občas blbol imobilizér,... V rodine Octa I. 1,9TDi 81 kW (ten nezničiteľný lunichod čo naftu vyrába): v 70tkm spojka + dvojhmota kvôli praskline - nešla zaradiť spiatočka, v 80tkm turbo kvôli VGT, padnuté okná, 2x zvlnené kotúče, 2x váha vzduchu,...

Všetky autá boli kupované nové, plnili +- rovnaké úlohy. Benzín octa išla z domu pri 250tkm kvôli prevodovke, obe 206tky sa vymenili v roku 2008 inak zvyšok je ďalej v užívaní.
reagować
mikelight
ilość wystąpień34
data registracji01.08.2010
Wtorek 05.08.2014 09:03, RE: Kecy kecy a jen kecy
Zdeny60 napisał:
...Píšu, co by majitel 8 pežotů a nich najetých hrubě přes milion km. Navíc zcela střízliv a při smyslech.


Musim uznat, ze jediny Zdeny pise z vlastni zkusenosti, ostatni jsou POUZE a jenom POUZE spekulace, nic vic.

Proc sou pezoty tak levne? Asi proto jako proc porad volime CSSD a ODS furt dokola...
reagować
subarák
ilość wystąpień108
data registracji22.03.2010
Wtorek 05.08.2014 09:44, na každým šprochu pravdy trochu....
Pažouta jsem nikdy neměl a asi nikdy mít nebudu, ale mám klienta, který měl 607dmičku, dvakrát jsem byl svědkem, když ke mě přijel, zmíněného efektu "barevná hudba". Auto třeba začalo troubit a stírat (stojící vůz s vypnutým motorem, nepršelo), kromě odpojení baterie se s tím nedalo hnout. Podruhé zase blikalo a troubilo, ale nestíralo. V opravě 10x za rok, furt to zlobilo. Jednalo se o 3litr benzin. Neumíte si představit šťastnějšího člověka, když se toho zbavil. Teď má superb 3,6.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Wtorek 05.08.2014 10:12, RE: na každým šprochu pravdy trochu....
subarák napisał:
Pažouta jsem nikdy neměl a asi nikdy mít nebudu, ale mám klienta, který měl 607dmičku, dvakrát jsem byl svědkem, když ke mě přijel, zmíněného efektu "barevná hudba". Auto třeba začalo troubit a stírat (stojící vůz s vypnutým motorem, nepršelo), kromě odpojení baterie se s tím nedalo hnout. Podruhé zase blikalo a troubilo, ale nestíralo. V opravě 10x za rok, furt to zlobilo. Jednalo se o 3litr benzin. Neumíte si představit šťastnějšího člověka, když se toho zbavil. Teď má superb 3,6.


Tak s tím Supem 3,6 litru si opravdu "pomohl". Elektrika možná drží, ale zase se sype motor .
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 05.08.2014 10:30, Peugeot,Citroen
Pokud jsou tyto vozy tak odolné a spolhlivé,proč jim tedy dělají takové problémy dlouhodobé testy na 100 000 km a sbírají tolik trestných bodů?
reagować
subarák
ilość wystąpień108
data registracji22.03.2010
Wtorek 05.08.2014 10:43, RE: na každým šprochu pravdy trochu....
Pavlik napisał:
subarák napisał:
Pažouta jsem nikdy neměl a asi nikdy mít nebudu, ale mám klienta, který měl 607dmičku, dvakrát jsem byl svědkem, když ke mě přijel, zmíněného efektu "barevná hudba". Auto třeba začalo troubit a stírat (stojící vůz s vypnutým motorem, nepršelo), kromě odpojení baterie se s tím nedalo hnout. Podruhé zase blikalo a troubilo, ale nestíralo. V opravě 10x za rok, furt to zlobilo. Jednalo se o 3litr benzin. Neumíte si představit šťastnějšího člověka, když se toho zbavil. Teď má superb 3,6.
Tak s tím Supem 3,6 litru si opravdu "pomohl". Elektrika možná drží, ale zase se sype motor .


Kupoval to nový, pokud se zamyslíš, a budeš chtít benzin 6ti válec, nový auto co si vybereš?
Znám i člověka, kterému měnili motor v BMW 530i ještě před 100tis najetými, a údajně není sám.
|Dneska si fakt nevybereš.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Wtorek 05.08.2014 11:14, Spolehlivost pežotů
Opět musím zareagovat:

myslíš si, že například modla českého národa - BMW 530d bude mít ve 350.000km podtstaně méně závad, než 607? Jestli myslíš, že nebude mít tolik, co 607, pak ti doporučuji - kup si jí. A pak napiš, jaká je realita. Ale otázkou je, zdali mezi tím už neumřeš hlady, protože servisně je 530 opravdu libová (mluvíme o servisu v jakémkliv zařízení - ať Lojza v Horní Dolní, nebo zančkový servis). Ony ty díly se stejně musejí koupit, ať originál, a nebo aftermarketové, je to šuma fuk.

K Superbu 3,6 se radši vyjadřovat nebudu, naspalo se toho celkem dost, dokonce i zde nedávno téma zní - proč V6 v 3,6 Superb ztrácí výkon a nejde na to přijít)))

Dnes šestiválců je na trhu kupa, osobně bych volil například Lexus, ovšem ne už poslední generaci 4 válců. Kdo se měl možnost trochu seznámit například s Lexus GS300, 450 nebo 460 ale is IS250, tak ví, že málokterý šestiválec se chován tak, jako ten v Lexusech. A to se netýká jen kliudu za chodu, ale zejména i jeho spolehlivosti. Vlastně kecám, BMW je jasně jiná liga))))))))))))))))))))))))))))))))
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Wtorek 05.08.2014 11:42, RE: na každým šprochu pravdy trochu....
subarák napisał:
Pavlik napisał:
subarák napisał:
Pažouta jsem nikdy neměl a asi nikdy mít nebudu, ale mám klienta, který měl 607dmičku, dvakrát jsem byl svědkem, když ke mě přijel, zmíněného efektu "barevná hudba". Auto třeba začalo troubit a stírat (stojící vůz s vypnutým motorem, nepršelo), kromě odpojení baterie se s tím nedalo hnout. Podruhé zase blikalo a troubilo, ale nestíralo. V opravě 10x za rok, furt to zlobilo. Jednalo se o 3litr benzin. Neumíte si představit šťastnějšího člověka, když se toho zbavil. Teď má superb 3,6.
Tak s tím Supem 3,6 litru si opravdu "pomohl". Elektrika možná drží, ale zase se sype motor .
Kupoval to nový, pokud se zamyslíš, a budeš chtít benzin 6ti válec, nový auto co si vybereš?Znám i člověka, kterému měnili motor v BMW 530i ještě před 100tis najetými, a údajně není sám. |Dneska si fakt nevybereš.


Šestiválců je ještě celkem dost, jen ve střední třídě (kam patří superb) vymírají, protože je v Evropě skoro nikdo nechce. A nikdo si při dnešních cenách aut nedovolí vyvíjet něco, čeho prodá pár set v lepším případě pár tisíc kousků. O servisovaném BMW 530i s vadným motorem jsem ještě neslyšel, ale stát se to určitě může. Hlavní rozdíl bude v servisu, kde BMW motor vymění bez problémů na záruku a u škodovky (a celého koncernu snad s výjimkou Audi) půjdeš s velkou pravděpodobností na kulanci i v době záruky.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 05.08.2014 16:27, RE: na každým šprochu pravdy trochu....
Pavlik napisał:
subarák napisał:
Pavlik napisał:
subarák napisał:
Pažouta jsem nikdy neměl a asi nikdy mít nebudu, ale mám klienta, který měl 607dmičku, dvakrát jsem byl svědkem, když ke mě přijel, zmíněného efektu "barevná hudba". Auto třeba začalo troubit a stírat (stojící vůz s vypnutým motorem, nepršelo), kromě odpojení baterie se s tím nedalo hnout. Podruhé zase blikalo a troubilo, ale nestíralo. V opravě 10x za rok, furt to zlobilo. Jednalo se o 3litr benzin. Neumíte si představit šťastnějšího člověka, když se toho zbavil. Teď má superb 3,6.
Tak s tím Supem 3,6 litru si opravdu "pomohl". Elektrika možná drží, ale zase se sype motor .
Kupoval to nový, pokud se zamyslíš, a budeš chtít benzin 6ti válec, nový auto co si vybereš?Znám i člověka, kterému měnili motor v BMW 530i ještě před 100tis najetými, a údajně není sám. |Dneska si fakt nevybereš.
Šestiválců je ještě celkem dost, jen ve střední třídě (kam patří superb) vymírají, protože je v Evropě skoro nikdo nechce. A nikdo si při dnešních cenách aut nedovolí vyvíjet něco, čeho prodá pár set v lepším případě pár tisíc kousků. O servisovaném BMW 530i s vadným motorem jsem ještě neslyšel, ale stát se to určitě může. Hlavní rozdíl bude v servisu, kde BMW motor vymění bez problémů na záruku a u škodovky (a celého koncernu snad s výjimkou Audi) půjdeš s velkou pravděpodobností na kulanci i v době záruky.


kdybych chtěl šestivál do nižší střední tak jedině Infiniti G37, do střední M37 a nebo M35h. bohužel v dnešní době je to skutečně bída
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 05.08.2014 16:38, PSA
Ok, tak tedy osobní zkušenost s výrobkem PSA. O 607 vím opravdu jen z druhé ruky od toho mechanika, takže opravdu nemám zcela přesné info. Vím ale že když 607 jede je to skvělé auto.
Rád bych dodal že Berlingo je samozřejmě mnohem jednodušší než 607, i tak mě můj tehdejší pokus ušetřit na pracovních autech změnou značky nijak nenadchl.

Citroen Berlingo HDI, 2010, koupeno nové. Auto do cíle nedojelo 4x
Během tří let a 125t km měněno -
kosti stabilzátorů - 4x
ramena přední obě - 1x
ventilátor topení - 2x
alternátor - 1x - (odtah, ale stát se to v Praze auto by dojelo)
oprava převodovky - 1x - (odtah)
levá poloosa - 1x - (odtah)
výměna spojky - 1x
přední kotouče - 1x
zatékání kolem dveří - 3x a nikdy nevyřešeno
vada imobilizeru - 1x (odtah)

Stav při prodeji po 3 letech a 125t km:
Totálně prosezená sedačka, nefunkční originál radio a klima, nefunkční stahovačka u spolujezdce, ventilátor topení opět běžel jen na maximum, subjektivně dost vybydlený interier. Prodáno na protiučet za 60t Kč.

Pro porovnání -
Caddy TDI life 2009, koupeno nové, najeto 213t km
kosti stabilizátorů - 3x
alternátor 1x - (auto jentaktak dojelo do firmy)
doplnění klima - 1x
ložisko přední - 2x
kotouče přední - 1x

Caddy se prodávat nechystám, stále vypadá i jezdí dobře. Uvnitř vrže a klepe citelně méně než to Berlingo, těch Caddy mám více takže nejde jen o jeden náhodně povedený kus. U Berlinga nevím, možná smůla, ale zjištovt to nehodlám.
Berlingo je pohodlnější a trochu větší. Dalo se určitě prodat dráž, ale nestojím o případné problemy s kupcem. Bylo to první auto o které se nezajímal nikdo ze zaměstnanců, a to to byla verze pro 5 lidí.
U Berlinga šla většina na záruku, Caddy měl závady až po ní takže vše placeno. Víc mě ale vadilo kolik dní Berlingo nemohlo jezdit protože bylo potřeba.

reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.