Środa 06.08.2014 22:28,
607
ak môžem prispieť so svojimi skúsenosťami s 607, 2,2 HD, r.v. 2004, 6 st. manual, i:/kupovaná na SVK, mam ju vyše 9 rokov
Dnes má okolo 455-460.000 km, spojka, 2-hmota, vstreky pôvodné, spotreba pod 6 litrov, udržba prakticky nulová, na P 406 2.0 HDi 66 kw, 2000 r.v, kupovana nova, je cca 500.000 a až na 1 kus žhaviča je na motore VSETKO pôvodné, aj spojka, kedže som mal aj 405 TD, 1,8, 1,9 TD, 306 1,9, 106, 206 benzíny, okrem nich japonské benzíny, nemecké diesle + benzíny, stredná a vyššia stredna trieda, aj X5, 2007 by sa našla, resp. 1 "Talian" na pritrafil..., dovoľujem si tvrdiť, že 607 sa bud vydarí..., to je vtedy, ked pri PRVOM väčšom probléme, napr. pri 180-200.000 km sa vymení FAP, podľa vyrobcu..., vtedy bude vrčať dalších 150-200.000 bez problémov, resp. odíde smímač referenčných tlakov a nejaké maličkosti....
...., alebo: ked to kúpi nejaký zúfalec, ktorý chce "ušetriť", vykuchá FAP a elektronika sa po čase zblázni a motor je KO.
Odchádzajú el. okná..., padajú...NEMECKY šmejd, na 405-406 ani po vyše 600.000 km,, na nápravu som prvý krát siahol po 300.000 km, 1 x spodný guľový čap, pri 200. 000 km tyčky stabilizátora.
xenony, na rozdiel od BMW nešedivejú, ani ich neleptá voda z ostrekovača, koža je POCTIVA.., ani po skoro 460.000 nie je popraskaná, posledné 2 roky som ju nečistil, ani nedával včelí vosk.
výfuk je stále OK, pôvodný, po vyše 10 rokoch, hrdzavie nápravnica, nikdy som nič nedával na podvozok.
servis je smiešne lacný..., hlavná baterka vydržala 9 rokov, v kufri je pôvodná.
je pravd, že jazdne nemá na BMW 5, či M E.., ale na diaľnici sa šoferuje vééééľmi pohodlne a LEPŠIE ako spomínané BMW, či A 6, A 8, pričom výhľad na dlhú kapotu je upokojujúci..:)
ale W Passat, či X5 vam na diaľnici NEUJDE..., vyskúšané za tie roky xxxx.
Treba dávať pozor, či nebolo búrané, ked sa dá, drať výbavu PACK, 2-ité bočné okná, samostmavovacie VSETKY spätné, samonaklanacie pri cúvaní. el. roletka, svetla s funkciou "home" a podobne.
vadia mi automatické stierače, tie maju Nemci vymakané lepšie, tento tu striera na môj vkus oveľa viac.
šíber je veľmi dobrý, aj pod ním sa zmestí 2 metrový jedinec, sedadlá sú neuveritelne pohodlné, vyše 1000 km BEZ zastavenia nie je problém !
treba si dávať pozor pri nastupovaní, je to nízka limuzínka, občas sa človek neznalý tresne do hlavy.
výhodou je veľa miesta a NIZKA prístrojovka, aj mäkčené plasty prakticky všade.
to sa už dnes nevidí...:(.
treba kupovať po r.v.2005, po facelifte, 2,2 HDI so 100 kw jw nezmar, 2,2 HDi 125 kw už ide lepšie, ale spotrebu som nevedel nejako extra stlačiť, 2,7 je vééééľmi dobrá, ale v OK stave pod 10-15.000 eur sa nedá zohnať, s málo km, mysím.
ak je 2,7 OK...., ste prakticky rovnocenní s BMW 5, či A 6...a cez Nemecko v pokoji a relaxovane prebehnete 170-190 km/h. Známy na nej vytlačil vyše 230 km/h, podľa GPS, zvažujuca sa rovinka..., ale to už bolo NESTABILNE a bolo cítiť, že sa auto "láme", do tých 200-210...úplne v pohode, aj spotreba sa dala urobiť do 8 litrov, samozrejme, nie pri 200...:), tam to už bolo okolo 15, čo je stále smiešne nízka.
Štastnú ruku prajem.
reagować