0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat první auto s cenou do 220 tisíc?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 14:28, Kalinka
Milane, máš jedinečnou možnost si koupit nové auto, protože takové peníze Ti otec už nikdy nedá, když uvidí, co s autem děláš. Fabie, C3, Pandy, Logany, Patalie, Storie, malé korejce aj. si nekupuj, buď originální: Za 200k máš Ladu Kalinku hatch i s ABS a zimou, zbyde Ti ještě 20k na doplňky - kožešinu na volant, neony dospod a subwoofer do kufru. Budeš mit neokoukané auto v plný palbě vonící novotou!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 14:36, RE: Mondeo
Koloss napisał:
Pokud u Mondea padla úvaha o ST220, pak asi není spotřeba úplně nejhlavnějším kritériem. V tom případě bych rozhodně doporučil uvažovat o motoru 2.0 benzín. Výkon 107kW naprosto dostačuje, 90% kroutícího momentu je dostupné od 2000 do 6000 otáček, spotřeba příjemná 7-10 a při snaze o divočení má jednu výhodu - na přední nápravě má o 100kg méně než TDCI nebo benzínové V6. A to je v zatáčkách poznat. Jediná jeho nevýhoda je, že k němu nedávali šestikvalt.

Když bych chtěl svezení s vyšším výkonem,...
S tim mondeem bych to tak jednoznacne nevidel, mama ma 2,0 benzin 2004 facelift, se kterym jsem najezdil pres 30 tis km a ted jsem prodal sve stare mondeo 1.8 TD a koupil pro sebe mondeo 2004 TDCI facelift 130 koni a kazde auto ma sve kouzlo. jelikoz je mamka ted nemocna tak auta stridam aby obe jezdili a kazde ma sve....kdybych si mel dnes vybrat pro sebe auto tak bych nejradeji nejay benzinovy turbo s lpg u treba koncernu 2.0TFSI a nebo mondeo 2.5 facelift nebo 3.0 ST a dal bych to do plynu protoze najezdim vcelku dost. neztezuji si na diesel, proste kazde ma sve. jde jen o to na co auto mate, co od nej cekate a co vam vice vyhovuje....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 14:51, RE: Mondeo
Majklord napisał:
Radit mladymu typkovi raketu je proste blbost, 1,6 jim staci proste do 100 kW
Když si přečtete dotaz, tak se přímo na ST220 ptá, takže já mu ji neradím, jen jsem se k ní vyjádřil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 15:11, RE: Mondeo
mufik.martin napisał:
S tim mondeem bych to tak jednoznacne nevidel, mama ma 2,0 benzin 2004 facelift, se kterym jsem najezdil pres 30 tis km a ted jsem prodal sve stare mondeo 1.8 TD a koupil pro sebe mondeo 2004 TDCI facelift 130 koni a kazde auto ma sve kouzlo. jelikoz je mamka ted nemocna tak auta stridam aby obe jezdili a kazde ma sve....kdybych si mel dnes vybrat pro sebe auto tak bych nejradeji nejay benzinovy turbo s lpg u treba koncernu 2.0TFSI a nebo mondeo 2.5 facelift nebo 3.0 ST a dal bych to do plynu pr...
Já osobně bych doporučil 2.0 benzín, i když TDCi po faceliftu už nebudou mít takové problémy a svezení s nimi bude taky dobré. Je to jen otázka toho, jak se člověk bojí nebo nebojí dražších oprav, které jsou přece jen u moderního dieslu pravděpodobnější. Taky si myslím, že 100 kilo na přední nápravě se na jízdních vlastnostech prostě projevit musí a trochu ochoty zatáčet to autu ubere.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 16:01, fotrovská ropa není pro zajíčky
Už vidím jak 19 letý zajíček bude jezdit s rodinným vozem nižších středních vrstev Auto vydrží 3 roky snad každé, spíš ať daný kousek není bastl a jestli Accord nebo Octavia, to s tím nemá co dělat. Modeo je auto na delší přesuny a na dálnici. Vy si kupte něco, co vám bude dělat větší radost. Ve vašem věku většina cest nad 100km nebude. Tak bych to viděl spíš na e46 nebo A4 popřípadě imprezu či focus/golf.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 17:19, Kvuli takovym je o zivot jezdit!!!
Ahoj,muj nazor je ten,ze by ti mel otec koupit do zacatku treba noveho citroena C1. Je bohuzel nepsane pravidlo,ze na co si sam nevydelas,toho si nevazis a podle toho bude vypadat i tvuj styl jizdy. I kdyz to asi nechces slyset,rozhodne nemas zkusenosti na to abys mohl jezdit s dvoulitrem a vice!!! Mesicne ujedu cca 5000 kilometru a kazdy druhy mesic vidim,jak nekde na silnici doslova seskrabuji tobe podobne. Tak moje rada zni,pokud te ma otec opravdu rad,nikdy by ti nekoupil silne auto do zacatku!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 19:33, RE: Ach ten češtin
jiriez napisał:
Už to není aktuální. Chtěl jsem vědět, zda jít do MB E 270 CDI, Jaguaru S Type 2.7 D anebo Volva S 80 D5, měl jsem na to cca 600 tis. Kč a rozhodujícím kritériem byla spolehlivost. To auto nemám na parádu, ale párkrát do měsíce jezdím přes půl Německa a párkrát na druhý konec republiky (80% cesty po dálnici, dá-li se tak D1 nazvat), jinak každý den z Úval do centra Prahy. No vyfuckovali mě tu (hlavně, že některé dotazy se tu melou furt dokola), tak jsem se halt musel nějak rozhodnout sám. Nakone...
D5! Tady není o čem přemýšlet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.03.2010 06:12, RE: Kvuli takovym je o zivot jezdit!!!
technojimmy napisał:
Ahoj,muj nazor je ten,ze by ti mel otec koupit do zacatku treba noveho citroena C1. Je bohuzel nepsane pravidlo,ze na co si sam nevydelas,toho si nevazis a podle toho bude vypadat i tvuj styl jizdy. I kdyz to asi nechces slyset,rozhodne nemas zkusenosti na to abys mohl jezdit s dvoulitrem a vice!!! Mesicne ujedu cca 5000 kilometru a kazdy druhy mesic vidim,jak nekde na silnici doslova seskrabuji tobe podobne. Tak moje rada zni,pokud te ma otec opravdu rad,nikdy by ti nekoupil silne auto do zacatku!!!
Nemáš až takú pravdu. Každý sa chová inak. Ja som napríklad prvé dva roky na svojom prvom aute (Favorit) robil také blbosti, že dnes ani nechápem, že to to auto a aj ja bez nejakých následkov prežilo. Postupom času človek zmúdrel a mal som možnosť kúpiť po 5 rokoch Favorita niečo novšie. Kúpil som rovno Hondu Legend 3,2V6 210HP v úprave MUGEN. Čuduj sa svete, zďaleka som na tom aute nerobil také hovadiny, ako na Favorite. Aj keď by to toto auto úplne v pohode zvládlo. Takže záleží naozaj aj na povahe človeka. Mám kamaráta, ktorý dostal (samozrejme roky dozadu, vtedy keď ja som kúpil Fávo) Ford Sierru. Motor 2,0 16 ventil. Dlho som sa mu smial, že mať taký výkon pod prdelou a chodiť ako na Škode 105. Skôr by som ale ešte chcel k tomu článku, prečo vlastne Peugeot alebo Ford? Nebol by lepší nejaký Japonec? Mal by som na háku celý Ford alebo Peugeot, aspoň teda podla mňa, radšej nejaká Honda alebo Toyota.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.03.2010 07:22, RE: Ach ten češtin
T.J. napisał:
D5! Tady není o čem přemýšlet.
To teda je o čem přemýšlet. Volvo bych si nevybral ani náhodou. Vybral bych buď nesmrtelný pětiválec od mercedesu, nebo nejvíc kultivovaný dehet na světě, 2,7 od PSA...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.03.2010 07:47, Pro pana XX z původního článku
Rada - xx 04.03.2010 22:37
Bavite se tu o hov....
Zdeny60 (ta sedesatka je nejspis jeho vek) je ichtyl, uz nedavno se tady projevil v diskuzi o LPG jako totalni trotl, radim nebrat ho moc vazne. Je to takovy ten vsechno umim, vsude sem byl a od vseho mam klice.

Pane XX. možnost odpovědět Vám v původním článku již nemám, tak spoň zde.

1. 60 je rok narození, tudíž je mi 50, tak abyste byl klidný
2. rozhodně jsem všude nebyl a klíče mám jen od vlastného baráku a 2 aut, takže mám co dohánět.

Ale to vše mi stačí, abych ba naopka poradil Vám, že než začněte cokoliv kritizovat, zkuste o tom aspoň popřemýšlet, máte li ovšem čím. Zdá se, že s tím budete mít problém.

K diskuzi o LPG sice nevím, co máte na mysli, ale to, že motnáž LPG není výhra na 100%, za tím stojím nejen já, ale potvrdí to asi hodně těch, co tento systém mají... ale to sem teď nepatří.

A jestli narážíte na mé výhrady typu "auto od fotra a fraejr v něm", tak jste docela chudák na duši.


No ateď k autům:
ST220 - to jsem už pořešili. Pkud mladík v 19 letech bude od fotra dostávat pravidelné částky na jeho provoz (PHM), servis (oleje, filtry, spotřební materiál), POV + HAV, je to OK. Mám ale obavy, že to fotr včas zarazí a bude po ptákách. A pokud není mladík výdělečně činný (minimálně nekreslí doma po večerech projekty na Rd v autocadu), tak z toho bude celkem nešťastný. Ono na opici je třeba mít... má ráda právě ty banány.
Japonec: tak jak tu už taky padlo v mém příspěvku, Impreza sice volba je, ale po servisní stránce to bude ještě horší, než u té ST220. Mám sám SUbaru a něco o tom vím, takže pokud opět není příjem, nešel bych do toho ani za nic, protože to dokáže vykrvácet. Nehledě na to, že Impreza je v rukou špatného pány i zlý sluha (víme proč, že ano).

Zbytek už tu napsán byl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.03.2010 10:39, souhlasím
Muroň napisał:
Milane, máš jedinečnou možnost si koupit nové auto, protože takové peníze Ti otec už nikdy nedá, když uvidí, co s autem děláš. Fabie, C3, Pandy, Logany, Patalie, Storie, malé korejce aj. si nekupuj, buď originální: Za 200k máš Ladu Kalinku hatch i s ABS a zimou, zbyde Ti ještě 20k na doplňky - kožešinu na volant, neony dospod a subwoofer do kufru. Budeš mit neokoukané auto v plný palbě vonící novotou!
Ale úplně nejlepší bude, jak mladý hoch půjde do jednoho velkého bazarového řetězce...tam mu určitě od oněch 200 tisíc rádi pomohou a chlapec se bude divit jaké žihadélko před generálkou si přiveze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.03.2010 10:42, RE: fotrovská ropa není pro zajíčky
Ráďa napisał:
Už vidím jak 19 letý zajíček bude jezdit s rodinným vozem nižších středních vrstev Auto vydrží 3 roky snad každé, spíš ať daný kousek není bastl a jestli Accord nebo Octavia, to s tím nemá co dělat. Modeo je auto na delší přesuny a na dálnici. Vy si kupte něco, co vám bude dělat větší radost. Ve vašem věku většina cest nad 100km nebude. Tak bych to viděl spíš na e46 nebo A4 popřípadě imprezu či focus/golf.
A4 je auto pro radost? A srovnávat Focus s Golfem? Myšleno se čtyřkovým? Aha....tak to je taky úpe to nejhustovatější, wůbec nej kchool vozidlo pro mladý supr závodníčky...akorát byse mohl mladý Schumacher někde v zatáčce otočit na střechu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.03.2010 10:48, Slowakia rules
Svoro napisał:
Nemáš až takú pravdu. Každý sa chová inak. Ja som napríklad prvé dva roky na svojom prvom aute (Favorit) robil také blbosti, že dnes ani nechápem, že to to auto a aj ja bez nejakých následkov prežilo. Postupom času človek zmúdrel a mal som možnosť kúpiť po 5 rokoch Favorita niečo novšie. Kúpil som rovno Hondu Legend 3,2V6 210HP v úprave MUGEN. Čuduj sa svete, zďaleka som na tom aute nerobil také hovadiny, ako na Favorite. Aj keď by to toto auto úplne v pohode zvládlo. Takže záleží naozaj aj na p...
No, kamaráde, tam u vás na Slovensku to je posledn dobou o hubu. Ten hlavní tah přes Žilinu dále na Tatry....synku, to je hotová polpotovská Kambodža...to je to nejhorší, co jsem kdy zažil!!!!!!!!!!! I Poláci jsou daleko mírnější. Když se sejde pár maďarských grázlů na superbicích, k tomu slovenský zbohatlík v A8 a ukrajinský kamión...hochu, už jsem viděl takové věci tam u vás, že ještě takové nikde jinde. Aby lidi sečkrabávali z cesty...to jsem viděl poprvé u vás....a to co dělají zbohatlíci komel velkoměst jako Žilina, to nedělají ani dementi v Praze!!!!!!!!!!! Závody neosvětlených A8, Mercedesů S klasse...ježdění přes plnou čáru a před obzorem, navíc v zatáčce..tolik značek jako boss 0001, kill6666 a podobně jsem neviděl ani na Václaváku.....

Ale jiínak mě to strašně baví....miluju to tam!!!! to je pekelná jízda. A kdyby ten mladý tady tam třeba zajel...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.03.2010 14:00, AR 166
Za 220 tisíc bych bral Alfu Romeo 166 2.4JTD nebo 3.0 V6, podle preferencí nafty/benzínu. Při troše štěstí se dá sehnat verze po faceliftu. Za tuto cenu pohodlnější kočár, u kterého se budete těšit na každou jízdu těžko seženete.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.03.2010 15:20, RE: Mondeo
Koloss napisał:
Já osobně bych doporučil 2.0 benzín, i když TDCi po faceliftu už nebudou mít takové problémy a svezení s nimi bude taky dobré. Je to jen otázka toho, jak se člověk bojí nebo nebojí dražších oprav, které jsou přece jen u moderního dieslu pravděpodobnější. Taky si myslím, že 100 kilo na přední nápravě se na jízdních vlastnostech prostě projevit musí a trochu ochoty zatáčet to autu ubere.
Já jsem taky pro dvoulitr. Ne dělám si legraci každy ať si koupi co chce a já si koupil loni nové Mondeo s dvoulitrovým benzínem hned jsem tam vrazil LPG a spokojenost, hodně jezdím ale naftu nemám rád, 2,3 byla jen v automatu a s prý nadstandartní spotřeba což platí i pro fouknou 2,5 od volva. Jezdim mezi 9 - 10 litru LPG na benal je to o litr míň a jsem vysmáty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.03.2010 18:53, RE: fotrovská ropa není pro zajíčky
gablenz napisał:
A4 je auto pro radost? A srovnávat Focus s Golfem? Myšleno se čtyřkovým? Aha....tak to je taky úpe to nejhustovatější, wůbec nej kchool vozidlo pro mladý supr závodníčky...akorát byse mohl mladý Schumacher někde v zatáčce otočit na střechu...
Proč by to měl otočit na střechu? ...není Vy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.03.2010 23:08, ???
Proc by 19lety kluk nemohl jezdit mhd? :-O ja tedy kdyz nemusim, nepachnu do mesta autem ani omylem, je to o nervy, jsem v podstate o prd rychlejsi nez je ta mhd, nemam kde zaparkovat, nekdo me jeste odre, jde to do spotreby a auto tim dost trpi. Samozrejme, ze je zo pohodlnejsi, ale ja z toho uz nejak vyrostl. Tazateli bych doporucil nejake skladne auto nizsi stredni tridy, jelikoz jsem fanda do benzinu, tak s atmosferickou "jednasestkou" (coz neznamena, ze naftu ne) a kdyz bude kluk rozumny, dozije se snad i te puberty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 07.03.2010 10:09, Frajeřina??!!
http://www.novinky.cz/diskuse?id=192980&articleId=/krimi/194012-mladici-vypadli-z-rozparaneho-peugeotu-nehodu-neprezili.html&sectionId=3

Klasický příklad. Ale tady to dopadlo tragicky. Měl se zabít jen ten, co řídil a ne ssebou vzít 1 nevinného a druhé zranit....

Pročpak asi jel jak prase?? A pročpak mu ten druhej 22 letej hňup neřekl, aby zbrzdil?? Ale darmo mluvit. Málo mu rodiče asi toukli do palice, aby neriskoval a nefrajeřil. TeĎ už to nebudou mět komu říkat.. Je mi jich líto- těch rodičů. A toho 40 letýho řidiče Felicie taky, snad se z toho dostane.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.03.2010 10:44, RE: Mondeo
Pitrisek napisał:
Já jsem taky pro dvoulitr. Ne dělám si legraci každy ať si koupi co chce a já si koupil loni nové Mondeo s dvoulitrovým benzínem hned jsem tam vrazil LPG a spokojenost, hodně jezdím ale naftu nemám rád, 2,3 byla jen v automatu a s prý nadstandartní spotřeba což platí i pro fouknou 2,5 od volva. Jezdim mezi 9 - 10 litru LPG na benal je to o litr míň a jsem vysmáty.
K tomu novýmu Mondeu bych se chtěl zeptat - není už na ten dvoulitr moc těžké? Já ten dvoulitr mám v tom starším, je to identickej motor, a poznám, jestli jedu sám, nebo s rodinou. Ne že by byl zdechlej, tone, ale poznat to je. Přitom nový model proti staršímu přibral 100kg a to už je právě to, co ten motor pozná. Taky mě zklamalo, že ani do nového modelu nedávají ke dvoulitru šestikvalt, který by a dálnicích mohl snížit spotřebu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.03.2010 10:57, RE: Mondeo
Koloss napisał:
K tomu novýmu Mondeu bych se chtěl zeptat - není už na ten dvoulitr moc těžké? Já ten dvoulitr mám v tom starším, je to identickej motor, a poznám, jestli jedu sám, nebo s rodinou. Ne že by byl zdechlej, tone, ale poznat to je. Přitom nový model proti staršímu přibral 100kg a to už je právě to, co ten motor pozná. Taky mě zklamalo, že ani do nového modelu nedávají ke dvoulitru šestikvalt, který by a dálnicích mohl snížit spotřebu.
Hele, já u svýho motoru taky poznám, když jedu prázdnej a když je to plný i s klimou. To je normální. Taky se domnívám, že starší generace Mondea s Duratecem VE byla určitě mnohem živější, protože tam je hmotnostní rozdíl alspoň 200, možná dokonce 300 kg. Bohužel to tak je, vozíš v autě výbavu, která je poměrně těžká. Jen klima je klidně 30 kilo jen to fikne. A jedno zařízení ovnivňuje druhé. Čili s klimou se musí trochu jinak dimenzovat chladič motoru a to jsou zase kila navíc. Zas na druhou stranu při střetu má více kilo víc hlasů, kam se nakonec pojede.
reagować
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.