0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat první auto s cenou do 220 tisíc?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.03.2010 20:12, rada
Radek a pan Purkrábek:
na doatz, KDY mje člověk tzv. vyježděný, nelze jednoznačně odpovědět. Jednoznačně ale lez říct, že po 2 letech to není. Těch-co jako pan Purkrábek-najezdí od 18-20 let 200.000km (tedy 100.000 ročmně) není příliš a jsou to jen tio, co mají takové zaměstnání. Obávámse opravdu, že ta osoba, která to o pár řádků dole o sobě hrdě hlásá, mezi ně ještě nepatří, I KDYŽ JÍ NEUPÍRÁM? že něco umět už může a znát také. ALe jaksi zdaleko to není všechno.
Mimojiné, pro mě vyježděnost neznamená jen to, že dokážu najet 50.000km za rok, ale dokážu chaldonkrevně a s předstihem a rozvahou uvažovat a vyhodnocovat situaci bez emoocí a v klidu (to, jaksi mnoha mladým díky jejejcih hromonům schází - to je rpsotě fakt, to není urážky či rejpání, to je dáno biologickou povahou jedince v daném věku, jestli jste se někdo někdy zabvýval trochu pśychologiíí jednání,m tak to potvrdíte, já jsem to sice kdysi, ale studoval 2 semestry). Prostě reakce mladého člověk a 20ti letého a dejme toho ve středním věku 35-45 letého jsou jiné a na vzniklou situaci reagují odlišně. Někdy agresivně, někdy zmatkují, někdy neregaují vůbec...
Jak říkám sám za sebe, mám dost přes milion km bez nehod jak u ás tak v zahraničí a netvrdím o sobě, že znám všechno, jako slečna dole. Jsem vyježděná = znám všechno a jsem nejlepší... Omyl.
A ještě zopakuji - mladý věk + silné auto + frajeřina + nadměrná sebedůvěra + menší sebekázeˇmn + zbytečně sebepřeceňování + euforie z mládí + podceňování rizika = OBROVKSÉ RIZIKO TĚŽKÉHO průseru.
O těch, co vyjíždí jednou ročně na dušičky a na Štěpána si myslím taky své upřímně řečeno - se jich děsím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.03.2010 21:03, rada
Pokud jen Mondeo a 407,tak Mondeo.Ovšem v benzínu a už jen pro menší zkušenost -+naftou.Jen bych nabídku rozšířil o 323BJ r. 03 1,6l je už za příjemných 100 litrů a opravdu je zábavná a neokoukaná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.03.2010 21:16, rada
Souhlas, osobně najezdím ročně tak 15tis. km a rozhodně o sobě netvrdím, že jsem vyježděný, ani omylem. Člověk se učí celý život jezdit... S věkem jezdí jinak. Zrovna tak s věkem měmní své hodnoty a taktéž hodnoty co se týče výběru vozu. Také jsem chtěl v pubertě hbyté auto, kterému budou výfuky burácet a každý se otočí...
Nyní, chci bych nejraději usednul do pořádného kusu auta, jako je např. Volvo V70, jel si na pohodičku, komfortním, bezpečném voze a výkon pod kapotou využil jen k bezpečnému a jistému předjetí, po té si dále užíval ničím nerušenou jízdu...
Neberu mladíkovi jeho touhu po silném voze, po pěkném voze a nevím ještě jakém, ale jako první auto, bych volil něco mírnějšího, spolehlivého, něco co snese pár šťouchanců, ale také ukojí alespoň z části touhu po onom frajeření (dnes bych to nazval jinak: odlišení se).
Pro začátek není třeba ihned kupovat "zbraň na čtyřech kolech", jelikož silný vůz v rukou nezkušeného řidiče zbraní může být... Radím, vyzkoušet si v bazarech kdejaký vůz, rozumný kompromis mezi všemi požadavky a pak koupit ten, ve kterém se bude cítit nejlépe.
Přeji šťastnou ruku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.03.2010 22:37, rada
Bavite se tu o hov....
Zdeny60 (ta sedesatka je nejspis jeho vek) je ichtyl, uz nedavno se tady projevil v diskuzi o LPG jako totalni trotl, radim nebrat ho moc vazne. Je to takovy ten vsechno umim, vsude sem byl a od vseho mam klice.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 05:47,
Trochu nechápu,proč se to sem dává znovu,když už se k tomuto tématu vyjádřilo tolik lidí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 07:24, RE: bez předmětu
wendys napisał:
Trochu nechápu,proč se to sem dává znovu,když už se k tomuto tématu vyjádřilo tolik lidí.
V každé páteční poradně se po ukončení týdenní diskuse čtenářů vyjadřuje k danému dotazu i náš redaktor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 08:09, auto
Taky bych chtěl mít takového otce, který by mě v 19 letech uvolnil 220000 kč na mé první auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 08:28, RE: bez předmětu
Karel - TipCars.com napisał:
V každé páteční poradně se po ukončení týdenní diskuse čtenářů vyjadřuje k danému dotazu i náš redaktor.
No jo, ale redaktor napsal spoustu obecných řečí, ale defacto mu nic neporadil. Motal se víceméně kolem Mondea, ale z textu vyplývá, že ST220 nebo TDCI v podstatě schvaluje. A já si zrovna myslím, že to jsou ty nejhorší motorizace pro OJETÉ auto.
V tom článku není žádná použitelná rada! Třeba Focus i Astra, které jsem pro začátek doporučoval já, se dělají v několika karosářských provedeních a považte i různých motorizacích od 1.4-ky po třeba 2.0 turbo v případě Astry coupé. Budou to do začátku celkem spolehlivá levná a na provoz nenáročná auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 10:04, RE: bez předmětu
David V napisał:
No jo, ale redaktor napsal spoustu obecných řečí, ale defacto mu nic neporadil. Motal se víceméně kolem Mondea, ale z textu vyplývá, že ST220 nebo TDCI v podstatě schvaluje. A já si zrovna myslím, že to jsou ty nejhorší motorizace pro OJETÉ auto.
V tom článku není žádná použitelná rada! Třeba Focus i Astra, které jsem pro začátek doporučoval já, se dělají v několika karosářských provedeních a považte i různých motorizacích od 1.4-ky po třeba 2.0 turbo v případě Astry coupé. Budou to do začátku c...
Proč je podle tebe ST ta nejhorší možná motorizace? Jen kvůli spotřebě? s TDci souhlasím, to je servisní pokladna
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 10:39, RE: bez předmětu
cruise napisał:
Proč je podle tebe ST ta nejhorší možná motorizace? Jen kvůli spotřebě? s TDci souhlasím, to je servisní pokladna
To je fuk, je toho v anonymních radách o ST 220 napsáno dost - tam jsou i odpovědi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 10:41, A už je to tu zase.
Dítě se ptá na blbiny. Ještě že, když jsem já byl mimino, tak tipcars neexistoval. To bych měl taky takové ujeté dotazy esli to super Toledo I je tak hustý jak říká tadyhle Tonda a Míra nebo esli si rači koupit tudlenctu Sierru, kerá je jako fakt podle Pepči spolehlivá a hodně toho ve verzi kombi odveze. Chlapeček má chaos z velkých, baňatých autíček s kterýma bude hustit klíny do hlaviček holčin z VŠ Managementu a tunelování...

Synku, když ti tata kupi nějaký Focus 1.6 nebo Astru II 1.6, tak si myslím, že to pro tebe bude ráj...a jestli už jsi fajnšmekr teď, tak kup tohle:

Peugeot 406 facelift 2.2 - spolehlivé brčko s výborným a vyspělým motorem (asi 116Kw) a vynikajícím podvozkem. V žádném případě diesel!!! Na to nebudeš mít cash v servisech. Dvouhmoťák, turbo....ušetřít dva litry ješět není výhra. Auto už je starší, takže dobré ceny a plno možností k sevisu a náhradní díly ve velkém výběru.

Alfa Romeo 166 - Tady doporučuju slabší diesel pětiválec 2.4. Auto je celkově levné a má charisma. Dnes už díly podvozku nestojí tak moc. Dostaneš složitý podvozek jako u 407, ale o nějaké to procento levněji!!! Nebo zvol jistotu benzín 2.5 141 Kw...dražší rozvody asi kolem 12000 i s pumpou, ale pak to bude jezdit! Spotřeba asi 11 litrů...ale započítej do toho cenu auta a spolehlivost oproti moderním dieselům, které budou mít i u zánovních aut hodně přes 100 000Km

Alfa Romeo 156 facelift. 1.8 benzín...pojistka, spotřeba, výkon...Euro III...atd. 1.9 Diesel 76Kw...spolehlivé. Nebo se poohldíni po GTA...když už kecáš kraviny o STčku od Fordů. Cena kolem 200 000. Spolehlivý 3.2 180 Kw...dnes už plno levných dílů. Jednou bude klasik.

Ford Cougar 2.5, pozor na objem. Dělaly se i 2.5ky do 2.5 s lehce nad 2.5. Auto je solidní. Nevšední. A s benzínem 2.5 máš vyřízené rozvody...řetěz. auto sosne 11 litrů, ale je spolehlivé a až na plechy je spousta dílů stejných jako na mondeu...levné díly...spolehlivý motor...nízká cena auta..dimenzace pro vyšší spotřebu.



reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 12:15, Ach ten češtin
Pane Dvorský, nic proti, ale "standart" a "nadstandartní" ve významu, který píšete v článku, se píše s "d" (tedy standard a standardní). S "t" se píše standarta, ale to sem významově nepatří. Nejsem hnidopych, ale pokud už se z článku nic moc nedozvím (aby také ano, když zadání jaké jakési nijaké, no na mé zcela konkrétní zadání jste se už mnohokrát vykašlali), tak by to aspoň mohlo být gramaticky správně, ať nevypadáte jako amatéři (což si ostatně memyslím).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 12:16, RE: bez předmětu
David V napisał:
No jo, ale redaktor napsal spoustu obecných řečí, ale defacto mu nic neporadil. Motal se víceméně kolem Mondea, ale z textu vyplývá, že ST220 nebo TDCI v podstatě schvaluje. A já si zrovna myslím, že to jsou ty nejhorší motorizace pro OJETÉ auto.
V tom článku není žádná použitelná rada! Třeba Focus i Astra, které jsem pro začátek doporučoval já, se dělají v několika karosářských provedeních a považte i různých motorizacích od 1.4-ky po třeba 2.0 turbo v případě Astry coupé. Budou to do začátku c...
Hmm, a kolik těch Aster coupé u nás jezdí? Dnes mě v ní zrovna předjížděl mládežník na Jižní spojce, předtím jsem za svůj dlouhý život viděl tak dvě, tři. Lepší to není ani v DE.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 12:37, RE: A už je to tu zase.
gablenz napisał:
Dítě se ptá na blbiny. Ještě že, když jsem já byl mimino, tak tipcars neexistoval. To bych měl taky takové ujeté dotazy esli to super Toledo I je tak hustý jak říká tadyhle Tonda a Míra nebo esli si rači koupit tudlenctu Sierru, kerá je jako fakt podle Pepči spolehlivá a hodně toho ve verzi kombi odveze. Chlapeček má chaos z velkých, baňatých autíček s kterýma bude hustit klíny do hlaviček holčin z VŠ Managementu a tunelování...

Synku, když ti tata kupi nějaký Focus 1.6 nebo Astru II 1.6, ta...
Zrovna u toho Cougaru ten 2.5 je problematickej, je jinak uložený než v Mondeu a mívá problémy s mazáním.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 12:41, RE: bez předmětu
jiriez napisał:
Hmm, a kolik těch Aster coupé u nás jezdí? Dnes mě v ní zrovna předjížděl mládežník na Jižní spojce, předtím jsem za svůj dlouhý život viděl tak dvě, tři. Lepší to není ani v DE.
Sis vybral jeden exotický model z celé škály, kterou jsem navrhoval. Exotických modelů jezdí vždycky nejméně, takže pokud jej chceš, tak to dlouho trvá. Ano je to trochu nepraktický model, tak jich tolik nejezdí. Stejně, jako kdyby chtěl silnější motor než 1.6, tak do Astry a Focuse bude déle vybírat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 12:52, RE: Ach ten češtin
jiriez napisał:
Pane Dvorský, nic proti, ale "standart" a "nadstandartní" ve významu, který píšete v článku, se píše s "d" (tedy standard a standardní). S "t" se píše standarta, ale to sem významově nepatří. Nejsem hnidopych, ale pokud už se z článku nic moc nedozvím (aby také ano, když zadání jaké jakési nijaké, no na mé zcela konkrétní zadání jste se už mnohokrát vykašlali), tak by to aspoň mohlo být gramaticky správně, ať nevypadáte jako amatéři (což si ostatně memyslím).
Tak nadhoď, co sháníš, tady máš šanci, že to tady bude minimálně do úterka viset a někdo Ti něco poradí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 12:54, Mondeo
Pokud u Mondea padla úvaha o ST220, pak asi není spotřeba úplně nejhlavnějším kritériem. V tom případě bych rozhodně doporučil uvažovat o motoru 2.0 benzín. Výkon 107kW naprosto dostačuje, 90% kroutícího momentu je dostupné od 2000 do 6000 otáček, spotřeba příjemná 7-10 a při snaze o divočení má jednu výhodu - na přední nápravě má o 100kg méně než TDCI nebo benzínové V6. A to je v zatáčkách poznat. Jediná jeho nevýhoda je, že k němu nedávali šestikvalt.

Když bych chtěl svezení s vyšším výkonem, tak bych hledal V6 se šestikvaltem, který přece jen umožní snížit spotřebu mimo město. Ten se ale dával až po faceliftu, takže po roce 2003. 2.5 V6 bude brát asi o litr víc než dvoulitr, 3.0 V6 už bude mít spotřebu zase vyšší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 13:32, RE: Ach ten češtin
David V napisał:
Tak nadhoď, co sháníš, tady máš šanci, že to tady bude minimálně do úterka viset a někdo Ti něco poradí.
Už to není aktuální. Chtěl jsem vědět, zda jít do MB E 270 CDI, Jaguaru S Type 2.7 D anebo Volva S 80 D5, měl jsem na to cca 600 tis. Kč a rozhodujícím kritériem byla spolehlivost. To auto nemám na parádu, ale párkrát do měsíce jezdím přes půl Německa a párkrát na druhý konec republiky (80% cesty po dálnici, dá-li se tak D1 nazvat), jinak každý den z Úval do centra Prahy. No vyfuckovali mě tu (hlavně, že některé dotazy se tu melou furt dokola), tak jsem se halt musel nějak rozhodnout sám. Nakonec jsem šel do Volva, to jsem měl už předtím a bylo super držák (za šest let jenom olej, benzín a spotřebák). MB jsem tam dal do počtu, protože jich je dost, ale osobně s ním mám blbé zkušenosti (i když to bylo céčko). I když ten Jag by stál za hřích...No, nakonec tedy Volvo, po půl roce zatím dobrý, tak uvidíme.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 13:55, RE: Mondeo
Koloss napisał:
Pokud u Mondea padla úvaha o ST220, pak asi není spotřeba úplně nejhlavnějším kritériem. V tom případě bych rozhodně doporučil uvažovat o motoru 2.0 benzín. Výkon 107kW naprosto dostačuje, 90% kroutícího momentu je dostupné od 2000 do 6000 otáček, spotřeba příjemná 7-10 a při snaze o divočení má jednu výhodu - na přední nápravě má o 100kg méně než TDCI nebo benzínové V6. A to je v zatáčkách poznat. Jediná jeho nevýhoda je, že k němu nedávali šestikvalt.

Když bych chtěl svezení s vyšším výkonem,...
Radit mladymu typkovi raketu je proste blbost, 1,6 jim staci proste do 100 kW
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.03.2010 13:57, RE: bez předmětu
David V napisał:
Sis vybral jeden exotický model z celé škály, kterou jsem navrhoval. Exotických modelů jezdí vždycky nejméně, takže pokud jej chceš, tak to dlouho trvá. Ano je to trochu nepraktický model, tak jich tolik nejezdí. Stejně, jako kdyby chtěl silnější motor než 1.6, tak do Astry a Focuse bude déle vybírat.
JJ souhlas. Když jsem byl v jeho věku (no o pár let starší, ježto jsem si na to musel vydělat), tak jsem se potřeboval hlavně vyblbnout. Volba byla jasná - Honda CRX II. S V-TEC jsem jí nakonec nesehnal a po půl roce jsem narazil kdesi na Vysočině na jedno dovezené z USA, které nebylo vytuněné, nebylo bouchlé na předek (jenom na dveře a dobře opravené) a které, jak se ukázalo, prodával bazarníkův syn. Byla to dobrá volba, po pěti letech a 100 tis. km, kdy se už přece jen trošku změnily mé potřeby, jsem jej poslal dál. Pokud si chceš přečíst recenzi, tak ji tady někde v archivu najdeš (tuším v červnu 2006).
reagować
  1 ... 4 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.