Poniedziałek 05.05.2008 08:18,
Vectra B
Taky doporučuji motor X18XE1 do Vectry B, jeho 85kw a cca 170Nm je už dostačující. Mám tento motor v Astře a jsem s ním spokojenej, navíc spotřeba oleje je cca 0,2-0,3l/10 000km, což je vlastně nic!
Navíc jeho proměnlivá délka sání zajišťuje příjemnou pružnost motoru a spotřeba je cca stejná jako u X16XEL.
Souhlas, EGR ventil čistit nebo sem tam motor trochu podržet v otáčkách ( je to přeci jen 16V, podtáčení není dobrý kor za studena ), ať se trochu pročistí sám, navíc si nech, jak píšeš, vyčistit krokáč a pak i vzduchovou klapku, pak už by s volnoběhem neměl být problém.
Jinak koroze je myslím u 12 roků starýho auta akceptovatelná, viděl jsem nedávno Golf III z roku 1997 a ten byl tak prokvetlej korozí, že jsem až nevěřil že je to možný, ale je to tak, každý auto hnije.
Ještě jeden příklad hodím, kamarád mechoš servisuje známé Felcku, rok 1995, stojí pořád venku a nemá na sobě ani smítko koroze krom mírně chycených zadních dvěří, až k neuvěření, ale on se jí o to fakt stará a každoročně stříká dutiny, ošetřuje podvozek...atd., prostě jak se k autu chováte, tak bude spolehlivé...
reagować