0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Vectra 2,0 DTi

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 20:54, RE: bez předmětu
anonym napisał:
jasne že by vyhrala Octávka, veď to je pre naše národy modla. ľudia to nekupujú pretože to je dobré, existuje spousta aut omnoho lepších za nižšiu cenu a aj tak sa najviac predáva Koktáva. Existuju aj výnimky, napr. ja by som si nikdy auto VW group nekupil, ani keby boli odrazu o polovicu lacnejšie, pretože ja chcem auto a nie herku s dobrou ale nepravdivou povesťou. Posledný dobrý VW je Golf 2, ale tam to je tiež na zamyslenie, pretože jeho spoľahlivosť vyplýva hlavne z jeho jednoduchosti, a kd...
Tak napiš, který auta jsou tak výrazně lepší, který by sis koupil místo koncernovejch i kdyby ty koncernový byly o polovinu levnější? Třeba TAZ 1203?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 21:11, RE: Pozink
zigi napisał:
To ToJa: Felicie neměla pozink ani v roce 2000, Logan ho nemá ani v roce 2007, nevím co tím chceš říct!
Zigi neblázni. Je to fakt brutální nedostatek, že auto z 98 nemá galvanické pokovování. A nemyslim si, že zrovna Logan by byl auto na porovnání s Vectrou. Furt si nemůžu pomoct, ale Dacie mi nahání husí kůži. Nero
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 21:35, RE: Pozink
anonym napisał:
Zigi neblázni. Je to fakt brutální nedostatek, že auto z 98 nemá galvanické pokovování. A nemyslim si, že zrovna Logan by byl auto na porovnání s Vectrou. Furt si nemůžu pomoct, ale Dacie mi nahání husí kůži. Nero
Tak treba i velka automobilka jako Ford rezla jeste v roce 2003 nez prisel facelift, coz je taky obrovska skoda na jinak velmi kvalitnim aute. Urcite by se naslo jeste par dalsich typu aut, ktere reznou, ale jsou to vyjimky. Je to skoda, ze Opel nemel pozink drive.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 21:50, RE: bez předmětu
Vepř napisał:
Zato v Astře G je místa na rozdávání. Učitě tam není víc místa jak v O1 a to ti nevadí, to je zajímavý. Prostě kdyby měla Octávka vzadu prostor jakejkoliv, tak to bude vždycky špatně, protože prostě ŠKODA. Myslím, že kdyby si 100 lidem dal vybrat mezi Octávkou a Astrou G, tak si jich 95 vybere Octávku. A takový keci, že Octávku bych nechtěl ani za nic, taky říkají jen ti, co na ni nemaj. Když prodáš tu tvou Astru, tak se za ty prachy stěží zmůžeš na slušnou Octávku.
Nevím,o čem se tady pořád tak hloupě dohadujete.Octavie je na tom s řešením vnitřního prostoru naprosto tragedie,ať už vykrojená nebo ne. Podobně je na tom Opel se svými diesely, nebo alespoň dříve byl. Paní má opravdu štěstí na konkrétní kus. Jinak v Passatu je samozřejmě více místa než ve Vectře. Nejsem nijak zaujatý, mám doma výrobky VW i Opel, každý má lépe řešeno něco jiného, nicméně spolehlivější je VW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 21:50, RE: bez předmětu
Vepř napisał:
Zato v Astře G je místa na rozdávání. Učitě tam není víc místa jak v O1 a to ti nevadí, to je zajímavý. Prostě kdyby měla Octávka vzadu prostor jakejkoliv, tak to bude vždycky špatně, protože prostě ŠKODA. Myslím, že kdyby si 100 lidem dal vybrat mezi Octávkou a Astrou G, tak si jich 95 vybere Octávku. A takový keci, že Octávku bych nechtěl ani za nic, taky říkají jen ti, co na ni nemaj. Když prodáš tu tvou Astru, tak se za ty prachy stěží zmůžeš na slušnou Octávku.
Nevím,o čem se tady pořád tak hloupě dohadujete.Octavie je na tom s řešením vnitřního prostoru naprosto tragedie,ať už vykrojená nebo ne. Podobně je na tom Opel se svými diesely, nebo alespoň dříve byl. Paní má opravdu štěstí na konkrétní kus. Jinak v Passatu je samozřejmě více místa než ve Vectře. Nejsem nijak zaujatý, mám doma výrobky VW i Opel, každý má lépe řešeno něco jiného, nicméně spolehlivější je VW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.06.2007 05:57, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Nevím,o čem se tady pořád tak hloupě dohadujete.Octavie je na tom s řešením vnitřního prostoru naprosto tragedie,ať už vykrojená nebo ne. Podobně je na tom Opel se svými diesely, nebo alespoň dříve byl. Paní má opravdu štěstí na konkrétní kus. Jinak v Passatu je samozřejmě více místa než ve Vectře. Nejsem nijak zaujatý, mám doma výrobky VW i Opel, každý má lépe řešeno něco jiného, nicméně spolehlivější je VW.
to zigi: ten rok výroby oktávky, kterou jezdíte jsem přehlídl. To nic ale nemění na tom, že v passatu je místa víc, než ve vectře a k O1...já jí mám, 2001 a nedostatek prostoru na zadních sedadlech je fakt asi jediné, co (podle mého) hraje pro vectru. Jinak nic. Nezlob se, ale kvalita octavie je jinde, ale jak už jsem říkal, opely jsem měl a několik a zase žádná tragedie jak tady někteří píší to nebyla. Čau.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.06.2007 08:44, RE: Pozink
anonym napisał:
Ale O1 měla plný pozink už v 96. roce.
To neměl Opel snad žádnej. Taky najít orezlou O1 dá práci. a když už, tak byla bouraná.
Soused má model Octavku 97, najeto 350000km, parkuje furt venku a rez nikde.
Audi 100 a 200 už v roce 1986!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.06.2007 08:47, RE: Pozink
zigi napisał:
To ToJa: Felicie neměla pozink ani v roce 2000, Logan ho nemá ani v roce 2007, nevím co tím chceš říct!
Co by tím asi kdo chtěl říct. Prostě na sračky a sráče se pozink nedával nedává a dávat nebude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.06.2007 18:57, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Jo když má člověk štěstí, tak může být i Opel spolehlivej.
tak tak,ale asi bych tu spolehlivost s kladů vyškrkl.KOROZE = OPEl
mám starou vectru,jedinné co si na tom cením je motor,má nahrkané přes 300 000 km a furt jede dobře,ale ta koroze,to je horror
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.06.2007 20:15, Bože ne !
Tohle auto s motorem 2,2 Dti mám služební je to hruza např. nesmím zaparkovat čumákem dokopce, potom nelze nastartovat (je potřeba ho manuálně otočit čumákem z kopce a po dlouhém přemlouvání jede) kolega má Passat B5 1,9 Tdi a svezení je nesrovnatelné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.08.2007 10:25, RE: Bože ne !
anonym napisał:
Tohle auto s motorem 2,2 Dti mám služební je to hruza např. nesmím zaparkovat čumákem dokopce, potom nelze nastartovat (je potřeba ho manuálně otočit čumákem z kopce a po dlouhém přemlouvání jede) kolega má Passat B5 1,9 Tdi a svezení je nesrovnatelné.
zase nejakaj amater co ma rozesranou vectru a pomlouva ji.... a VW koncernovy diesly mely problemy s vahou vzduchu a turbem coz VeBe po 220 tKm nemela
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.09.2007 09:39, RE: Bože ne !
anonym napisał:
Tohle auto s motorem 2,2 Dti mám služební je to hruza např. nesmím zaparkovat čumákem dokopce, potom nelze nastartovat (je potřeba ho manuálně otočit čumákem z kopce a po dlouhém přemlouvání jede) kolega má Passat B5 1,9 Tdi a svezení je nesrovnatelné.
Chtělo by to dát do servisu, padá nafta, nebo jsou v háji těsnící kroužky pod vstřikama atd. Když je to služební auto každej to rozesere a pak na to nadává. Asi i tvůj případ. Mám Vectru z 12/99 facelift, 2.0 DTI a bez problémů, jen ta koroze, začínají se objevovat pupeny, to je případ, že nemá pozink, jak někteří tvrdí. Pozink byl opravdu jak již tu bylo napsáno v březnu 2000
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.