0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Vectra 2,0 DTi

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 02:27,
Jo když má člověk štěstí, tak může být i Opel spolehlivej.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 06:26, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Jo když má člověk štěstí, tak může být i Opel spolehlivej.
Blbé a ničím nepodložené narážky!

Jinak s tou korozí je to bohužel tak, Vectra B dostala plný pozink až od modelového roku 2000, to jest někdy od 07/1999 ( lze poznat podle VIN ).
Spotřeba na velmi slušné úrovni, Vectra je těžší auto velikosti střední třídy a motor 2.0DTI je pro ni ideál v poměru výkon/spotřeba, těch 5,5l je dobrá hodnota!
O místě v autě netřeba toho moc říkat, každý kdo kdy seděl v Vectře B ať vpředu nebo vzadu, musí uznat opravdu velmi mnoho místa, kdejaký VW má místa mnohem míň, i Passat B5, to ani nemluvě o O1 :o))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 06:59, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Blbé a ničím nepodložené narážky!

Jinak s tou korozí je to bohužel tak, Vectra B dostala plný pozink až od modelového roku 2000, to jest někdy od 07/1999 ( lze poznat podle VIN ).
Spotřeba na velmi slušné úrovni, Vectra je těžší auto velikosti střední třídy a motor 2.0DTI je pro ni ideál v poměru výkon/spotřeba, těch 5,5l je dobrá hodnota!
O místě v autě netřeba toho moc říkat, každý kdo kdy seděl v Vectře B ať vpředu nebo vzadu, musí uznat opravdu velmi mnoho místa, kdejaký VW má místa mnohem ...
Kladně hodnotím zejména věc, že paní couvá podle zrcátek. Spousta žen totiž používá zrcátka na úplně něco jiného....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 07:34, Dobré
Celkem dobrá recenze z několika důvodů - paní si nehraje na velkého odborníka, přitom jezdí docela dost (cca 25000 km ročně) a popisuje celkem věcně klady a zápory čistě z uživatelského hlediska. Uvádí např. pro mě důležitý údaj o místě vzadu (i když vím, že Vectra je vzadu poměrně prostorná, u jiných recenzí bych tuto informaci uvítal).
Spotřeba dosti dobrá, jen nevím, jestli bych s Vectrou vydržel jezdit po dálnici pouhých 110 km/h...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 08:22, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Blbé a ničím nepodložené narážky!

Jinak s tou korozí je to bohužel tak, Vectra B dostala plný pozink až od modelového roku 2000, to jest někdy od 07/1999 ( lze poznat podle VIN ).
Spotřeba na velmi slušné úrovni, Vectra je těžší auto velikosti střední třídy a motor 2.0DTI je pro ni ideál v poměru výkon/spotřeba, těch 5,5l je dobrá hodnota!
O místě v autě netřeba toho moc říkat, každý kdo kdy seděl v Vectře B ať vpředu nebo vzadu, musí uznat opravdu velmi mnoho místa, kdejaký VW má místa mnohem ...
Ano, zigi, kdejaký VW má místa mnohem míň, třeba Lupo, Polo, Golf, Bora, ale že by bylo v Passatu B5 mnohem míň místa než ve Vectře? Na to jsi přišel kde?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 08:58, RE: bez předmětu
A4 napisał:
Ano, zigi, kdejaký VW má místa mnohem míň, třeba Lupo, Polo, Golf, Bora, ale že by bylo v Passatu B5 mnohem míň místa než ve Vectře? Na to jsi přišel kde?
tak tak...zigi s tím hodnocením místa jsi se unáhlil, sedni si někdy do passatu B5 a pak kritizuj, O1 už je horší, ale s "vykrojenejma" sedačkama vzadu (od 99) už se to dá taky zvládnout, záleží v kolika lidech pravidelně jezdíš...vzhledem k tomu že jezdím většinou sám, nebo ve dvou a tipoval bych, že většina diskutujících tady asi taky, bych to zadní nepohodlí v O1 zas až tak černě neviděl... samozřejmě nepodložený narážky na Opel mi taky moc nesedí měl jsem jich taky pár a vcelku spolehlivost (Astra F, G a Vectra A,B ),ale ta koroze, to je trága...akorát Géčko na tom bylo už dobře, jenže to bylo 2002 a měl jsem ho jako dvouletý, takže ještě aby to hnilo :o))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 09:06, dobrá recenze
dobrá recenze, ze které plyne poučení pro kupce ojetých aut, totiž že když se koupí ojetina se 150,000 na tachu, tak se vyplatí ji šetřit = odmění se přibržděním nárůstu poruchovosti a , jako v případě pisatelky, i vynikající spotřebou. Sám jsem kdysi koupil 8miletého Rekorda E z 83. roku se 143,000 na tachu, kterýmu při couvání (při zkušební jízdě se necouvalo) hučel diferenciál jako stará tramvaj. Dal jsem tam slick a do 210t jezdil bez zásadních problémů s celou poháněcí soustavou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 09:45, Držím pěsti
Jak už někdo chválil, tak je to vcelku pěkná uživatelská recenze. Takže držím pěsti, aby to šlo podobně i dál, a to zejména s naftovým motorem. Sám, když jsem si vybíral auto, tak jem se Opelovu dieselu dle pověstí raději vyhnul. Na druhou stranu neznám osobně nikoho, koho by ten motor v autě zlobil, a to dokonce i ten starý 1.7 D bez turba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 09:56, RE: bez předmětu
A4 napisał:
Ano, zigi, kdejaký VW má místa mnohem míň, třeba Lupo, Polo, Golf, Bora, ale že by bylo v Passatu B5 mnohem míň místa než ve Vectře? Na to jsi přišel kde?
To A4: Jednoduše, Passat B5 Variant po faceliftu má můj kámoš a Vectru B jiný kámoš, když jsme porovnávali místa vzadu pro posádku, nejlépe na tom byla Vectra B, pak Pašík a moje Astra měla místa nejmíň, ale je to logické, když mám o třídu nižší auto.

To Cruise: Jak jsem psal, v B5 už jsem seděl ;o)
Já se nechávám O1 2003 vozit každý den do práce a tak s tím místem mám víc než hodně zkušeností, přede mnou sedí 180 a 170cm vysocí lidé, takže sedačky moc vzadu nemaj, každopádně dozadu už jen nastoupit ( mám 182cm ) je docela síla, jelikož dát po přední sedadlo nohy je krapec umění a kolikrát okopnu, bo to ani jinak nejde.
O1 je dobrá akorát pro rodinu s dětma nebo pro dospělé lidi ale max na krátké trasy

Jinak já mám Géčko z roku 1999 a můžu potvrdit, že kvalita pozinkované karoserie je dobrá, nemám ani jeden pupínek, i když už jsem viděl ročníky 1998, kde některé už byly chyceny, ale to je podle mě normální, vždy první ročníky nejsou vychytané!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 10:10, RE: bez předmětu
zigi napisał:
To A4: Jednoduše, Passat B5 Variant po faceliftu má můj kámoš a Vectru B jiný kámoš, když jsme porovnávali místa vzadu pro posádku, nejlépe na tom byla Vectra B, pak Pašík a moje Astra měla místa nejmíň, ale je to logické, když mám o třídu nižší auto.

To Cruise: Jak jsem psal, v B5 už jsem seděl ;o)
Já se nechávám O1 2003 vozit každý den do práce a tak s tím místem mám víc než hodně zkušeností, přede mnou sedí 180 a 170cm vysocí lidé, takže sedačky moc vzadu nemaj, každopádně dozadu už jen nast...
to Zigi: sakra Zigi neblbni ale...to si asi seděl někde jinde, ale ne v passatu B5, rozvor vectryB je 2640 a passatu B5 je 2707 !!! tak neblázni a neplácej, že he ve vectře víc místa ..
k O1...určitě souhlasím, pokud za sebou jedou dva chlapi velký jak popisuješ ty, je to problém, nicméně jak jsem říkal většina z nás svým autem jezdí většinou sám, nebo ve dvou...(můj názor) a tím pádem bych to tak hrozný neviděl, záleží jakou taky jezdíte octulí, jak jsem psal vykrojený sedačky už problém trošku pořešily, neříkám ale, že vyřešily...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 11:11, RE: bez předmětu
cruise napisał:
to Zigi: sakra Zigi neblbni ale...to si asi seděl někde jinde, ale ne v passatu B5, rozvor vectryB je 2640 a passatu B5 je 2707 !!! tak neblázni a neplácej, že he ve vectře víc místa ..
k O1...určitě souhlasím, pokud za sebou jedou dva chlapi velký jak popisuješ ty, je to problém, nicméně jak jsem říkal většina z nás svým autem jezdí většinou sám, nebo ve dvou...(můj názor) a tím pádem bych to tak hrozný neviděl, záleží jakou taky jezdíte octulí, jak jsem psal vykrojený sedačky už problém trošku...
Není to jen o velikosti rozvoru, i když to je celkem důležité na uspořádání vnitřku!
Věř mi že poznám jak vypadá Passat B5 po faceliftu, něříkám že tam má ale málo místa, právě že dost místa, i Vectra B má hosně místa, prostě mi to příjde, že v Pašíkovi je místa míň, možná se pletu, nemusím se dohadovat.
Jo a k té O1, jestli umíš číst mezi řádky, napsal jsem že jezdíme O1 2003, to znamená r.v. 2003 a ta má vykrojené sedadla, trochu to pomohlo, ale místo tam teda není i tak, když jsme jezdili jednu dobu v 5, tak jsme vzadu trpěli, ještě že to bylo vždycky jen 7km do práce a i tak jsme byli dobře dolámaní.
Samo bych O1 nebral ani náhodou :o))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 11:11, RE: bez předmětu
Pepe napisał:
Kladně hodnotím zejména věc, že paní couvá podle zrcátek. Spousta žen totiž používá zrcátka na úplně něco jiného....
Určitě hodně pozitivní hodnocení pro Vectru - dobře jste vybrala ojetinu , kupovala jste u dealera nebo v bazaru? Překvapuje mě, že jste neměla problémy s planou signalizací nejrůznějších poruch, které mé kamarády, vlastnící shodné vozy, často zlobily. Hodně bezporuchových kilometrů
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 12:21, Pozink
Me jen udivuje,ze auto z roku 98 nema pozink
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 13:18, RE: Pozink
ToJa napisał:
Me jen udivuje,ze auto z roku 98 nema pozink
To ToJa: Felicie neměla pozink ani v roce 2000, Logan ho nemá ani v roce 2007, nevím co tím chceš říct!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 15:34, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Blbé a ničím nepodložené narážky!

Jinak s tou korozí je to bohužel tak, Vectra B dostala plný pozink až od modelového roku 2000, to jest někdy od 07/1999 ( lze poznat podle VIN ).
Spotřeba na velmi slušné úrovni, Vectra je těžší auto velikosti střední třídy a motor 2.0DTI je pro ni ideál v poměru výkon/spotřeba, těch 5,5l je dobrá hodnota!
O místě v autě netřeba toho moc říkat, každý kdo kdy seděl v Vectře B ať vpředu nebo vzadu, musí uznat opravdu velmi mnoho místa, kdejaký VW má místa mnohem ...
Opravdu jsi se trochu spletl s tim porovnanim mista ve Vectre a v Passatu zee? Ja mel oboji a Vectra je podle me dost dobre auto a mista je v ni nadbytek, v Passatu je opravdu mista vice a pri mych 185 cm a za volantem skoro lezim tak bylo v Passatu mista jeste vice nez ve Vectre! ted mam Octu v kombiku a tam je ve srovnani s obema vozy mista uplne malicko, ale to uz tu bylo popsano hodne krat a mi to tak ted staci, protoze potrebuji hlavne velky kufr a na ten zase malo kdo ma na Octavku, ale hodlam se vratit v VW- je opravdu co se tyka kvality propracovanejsi nez Skodovka!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 15:35, RE: Pozink
zigi napisał:
To ToJa: Felicie neměla pozink ani v roce 2000, Logan ho nemá ani v roce 2007, nevím co tím chceš říct!
Ale O1 měla plný pozink už v 96. roce.
To neměl Opel snad žádnej. Taky najít orezlou O1 dá práci. a když už, tak byla bouraná.
Soused má model Octavku 97, najeto 350000km, parkuje furt venku a rez nikde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 17:22, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Není to jen o velikosti rozvoru, i když to je celkem důležité na uspořádání vnitřku!
Věř mi že poznám jak vypadá Passat B5 po faceliftu, něříkám že tam má ale málo místa, právě že dost místa, i Vectra B má hosně místa, prostě mi to příjde, že v Pašíkovi je místa míň, možná se pletu, nemusím se dohadovat.
Jo a k té O1, jestli umíš číst mezi řádky, napsal jsem že jezdíme O1 2003, to znamená r.v. 2003 a ta má vykrojené sedadla, trochu to pomohlo, ale místo tam teda není i tak, když jsme jezdili jed...
Zato v Astře G je místa na rozdávání. Učitě tam není víc místa jak v O1 a to ti nevadí, to je zajímavý. Prostě kdyby měla Octávka vzadu prostor jakejkoliv, tak to bude vždycky špatně, protože prostě ŠKODA. Myslím, že kdyby si 100 lidem dal vybrat mezi Octávkou a Astrou G, tak si jich 95 vybere Octávku. A takový keci, že Octávku bych nechtěl ani za nic, taky říkají jen ti, co na ni nemaj. Když prodáš tu tvou Astru, tak se za ty prachy stěží zmůžeš na slušnou Octávku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 18:20, RE: bez předmětu
Vepř napisał:
Zato v Astře G je místa na rozdávání. Učitě tam není víc místa jak v O1 a to ti nevadí, to je zajímavý. Prostě kdyby měla Octávka vzadu prostor jakejkoliv, tak to bude vždycky špatně, protože prostě ŠKODA. Myslím, že kdyby si 100 lidem dal vybrat mezi Octávkou a Astrou G, tak si jich 95 vybere Octávku. A takový keci, že Octávku bych nechtěl ani za nic, taky říkají jen ti, co na ni nemaj. Když prodáš tu tvou Astru, tak se za ty prachy stěží zmůžeš na slušnou Octávku.
jasne že by vyhrala Octávka, veď to je pre naše národy modla. ľudia to nekupujú pretože to je dobré, existuje spousta aut omnoho lepších za nižšiu cenu a aj tak sa najviac predáva Koktáva. Existuju aj výnimky, napr. ja by som si nikdy auto VW group nekupil, ani keby boli odrazu o polovicu lacnejšie, pretože ja chcem auto a nie herku s dobrou ale nepravdivou povesťou. Posledný dobrý VW je Golf 2, ale tam to je tiež na zamyslenie, pretože jeho spoľahlivosť vyplýva hlavne z jeho jednoduchosti, a kde nič nie je nemá sa čo pokaziť,
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 18:31, DTI
JAk jsou na to motory DTI celkove se spolehlivosti? Myslim hlavne 2.0 made by Opel. Vim, ze 1.7DTI delalo Isuzu a patri k vecile spolehlivym a velmi uspornym a na bezne jezdeni v astre staci, ale co ty 2.0? Ma cenu o tom uvazovat v pripade vectry nebo radsi sahnou po benzinu? Skoda, ze 1.7 DTI se nedavala i do Vectry, spouste lidem by to stacilo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 20:47, Dax
Tak vectra B měla oboustranej pozink až 3 měsíc v roce 2000, né hned po faceliftu, jak si každý myslí, měl jsem r. v 18.12 1999. nový model a když jsem jí prodával, byli u zadního podběhu malý pupínky, ale vůbec to nevadí, auto vydrželoí bez problémů 200tis, s porovnáním, jaké nabídla svezení s minimálními náklady. Motor 1.8.i - tichá a pružná jízda do 180, pak už to je nepříjemné, ale jede až 210. spotřeba 7.4 se svižnou nohou. Co natom že O1 po 350 nemá na sobě známky rezu, když už to má stejně zasebou. Každej ferda vám to do 50 tis. vyvaří, když to tam nebudete chtít, ale k čemu. "Na funkci to nemá vliv" Dneska se stejně dělají auta s životností max. 15 let. pak je to lepší hodit do šrotu.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.