0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Omega C - facelift

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.02.2006 08:31, RE: omega
Petr.B napisał:
Tak máš asi traverzu na plyně! Normální pneu, lehká noha na plyně a 8l mám taky...hold každy to neumi a že ty to zrovna neumíš, to je tvůj problém a jdi si urážet na Slovensko, pokud se ti to nelíbí
Vzdyt to auto zere i travu s detmi u cesty, zkusim pohledat katalog opel, ale 8 litru tam teda psanych nebude, ve meste to bude mit v trilitru urcite okolo 15l a prumernou odhaduji pri rozumne jizde na 10, tech 8 litru bych tipoval pri ustalene jizde na pekne silnici takrka na volnobeh tj tech 90km/hod. Kvuli tomu se nemusite navazet do bratra slovaka. To ale nemeni nic na tom, ze je to perfektni auto, viz treba
http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm
nebo starsi http://www.senatorman.de/opel_omega_a.htm
a kdo chce setrit, at si tam da sekvencni LPG nebo si koupi naftovou verzi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.02.2006 12:07, RE: omega v zimě
vrgada napisał:
Tato zima je extremni a jsem z niziny, kde normalne 2 mesice snih neleziva. Jezdim uz 8 zimu (mam uz druhou omegu) a je to opravdu des a tento rok jsem mel navic horsi zimni pneu na dojeti. Je opravdu potupne, kdyz naledovately kopec s problikavajicim protiprokluzem nevyjedete a oktavka pred vama ano, ale zvyknout se na tzadni nahon da. Muj opravar to nazval luxusni motorove sane a ja to nekdy prirovnavam k jizde v motorovem clunu. Nicmene je to predvidatelne korigovatelne plynem. Myslijm si ale...
Béčkovou 2.5V6 jsem měl tři roky a v zimě jsem žádné problémy neměl a to najezdím v zimě služebně (samé hory - světové poháry v lyžování) zhruba 3x víc než v létě. Chce to si na zadní náhon zvyknout a pak není problém. Řetězy jsem za celou dobu nasazoval jen 2x.

Audio jsem měl taky Bose, ale měnič tam 6xCD Blaupunkt, pálená CD četl bez potíží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.02.2006 12:11, RE: dotaz
anonym napisał:
Zdar pánové, mám dotaz nemáte někdo zkušenosti se subaru legacy 2.0 kombi od r.v.95 uvažuji o koupi a pořád váhám, pořád na to slyším a čtu samou chválu co se týče jízdních vlastností a spolehlivosti, ale mám trochu obavu z toho kolik to spolkne benzínu , jezdím převážně ve městě a přilehlých obcích tak bych si rád věděl kolik si ten boxer veme. Díky
Motory Subaru žerou dost, počítej tak 1.5-2.0 l/100km více než jiné srovnatelné čtyřkolky. U jedenáct let starého auta bych se ale zaměřil hlavně na servisní náklady a ty jsou u Subaru extrémně vysoké. Ne snad že by auta měla hodně závad, to právě naopak, ale když už se něco podělá, tak je to pořádná pálka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.02.2006 12:45, Omega A,C
zaba napisał:
Motory Subaru žerou dost, počítej tak 1.5-2.0 l/100km více než jiné srovnatelné čtyřkolky. U jedenáct let starého auta bych se ale zaměřil hlavně na servisní náklady a ty jsou u Subaru extrémně vysoké. Ne snad že by auta měla hodně závad, to právě naopak, ale když už se něco podělá, tak je to pořádná pálka.
Vzhledem k tomu, že jsem již 7 let majitelem Omegy A rozhodl sem se pro koupi nového Cčka a musím se zastat poměrně hodně haněného zadního náhonu. Zima je tím nej. obdobím pro tohle auto pokud člověk umí se zadokolkou zacházet. Řetězy sem ještě nenasazoval a to na hory jezdím dobrých 6let. Chce to jen trochu cviku a takové zablbnutí si na parkovišti to je teprve svezeníčko. Kufr se opravdu otevírá elektronicky, ale rozhodně nemusím u Cčka vypínat motor (hledal bych někde závadu pokud tomu tak skutečně je!!!!) jinak stačí i zmáčknout klíček který je strčený v zapalku a kufr se stejně otevře. Motoricky mám 2,2 16V a nemůžu si vynachválit. Jezdí moc pěkně a spotřeba se pohybuje od 7,5 - 9l podle stylu jízdy. Zdravím
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.02.2006 14:26, Zadohraby
Jezdím už 10 let se zadohraby. Omega B,C má jízdní vlastnosti na kluzkém povrchu podstatně horší než MB nebo BMW. Je to dáno zcela nevhodným rozložení hmotnosti. Strategie "vše" vpředu a náhon na zadek dělají své. BMW má motor přece jen více posunut do "středu " auta a tudíž neni zadní náprava tak odlehčená jako u Opla. Bez dodatečně dovybeveného vozu elektronikou je Omega na sněhu velmi nebezpečné auto! Zadohraby ob BMW a MB vůbec nezatraucji naopak. S těmito vozy je radost jezdit na suchu i na mokru. Navíc současná elektronika ohlídá vskutku vše a pokud si chce člověk alespoň trošku užít smyku je třeba jí vypnout.
Vivat BMW 525i a MB E 320CDI!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.02.2006 14:26, RE: omega pro vrgada
vrgada napisał:
Vzdyt to auto zere i travu s detmi u cesty, zkusim pohledat katalog opel, ale 8 litru tam teda psanych nebude, ve meste to bude mit v trilitru urcite okolo 15l a prumernou odhaduji pri rozumne jizde na 10, tech 8 litru bych tipoval pri ustalene jizde na pekne silnici takrka na volnobeh tj tech 90km/hod. Kvuli tomu se nemusite navazet do bratra slovaka. To ale nemeni nic na tom, ze je to perfektni auto, viz treba
http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm
nebo starsi http://www.senatorman.de/opel_...
To věřím ale to samé je i s novou corsou 1.2 16V, stou jsem jezdil už od 4.5l ...a v papírech to taky nenajdeš. Každy se musí stím autem naučit jezdit. Je řidič a ridič!! Můj otec stou omegou taky pod 10l nejde. Kdo je Oplař a má cit pro ty auta, tak vam řekně, že moc nepapají...viz. Opel Ascona 2.0 (115PS) jde v pohodě od 6l a to se třeba nove fabii 1.4 může jen zdat (možná když pojede krokem, tak to dá)
Na závěr: Každemu ty auta žerou jinak, zaleží na člověku a stavu auta..čus a hlavně se tu neporvite Jo a ktomu slovakovi: Ten buzeruje kde može, přečtite si dalši članky na TipCarsu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.02.2006 14:45, náhon na zadek:-)
Tuto zimu jezdím ve Volvu 940 2,5 tdi, náhon na zadek. Nemůžu si stěžovat. Bydlím na Vysočině a vyjedu všechno, sníh nesníh. Jedinej problém je na vrstvě ledu - to se pak zadní kola trochu protáčí (auto je bez elektroniky) ale to by možná vyřešilo pořádné obutí (tohle tam je tak 40,000).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 26.02.2006 09:12, RE: náhon na zadek:-)
martin_killer napisał:
Tuto zimu jezdím ve Volvu 940 2,5 tdi, náhon na zadek. Nemůžu si stěžovat. Bydlím na Vysočině a vyjedu všechno, sníh nesníh. Jedinej problém je na vrstvě ledu - to se pak zadní kola trochu protáčí (auto je bez elektroniky) ale to by možná vyřešilo pořádné obutí (tohle tam je tak 40,000).
No hoši stěžujte si na zadní náhon, až budete jeszdit v zimě s VW LT 2,5TDi maxi :o)) když ho naložím tak si v kopci můžu tykat se subarkama, když jedu prázdnej tak sem s tím víte kde...(z elektroniky mám jen EDS) ... jinak během týdne na to budu dávat nový zimní pneu-jakási "severská kombinace" na užitkový vozy, tak vám pak napíšu rozdíl proti "běžným"zimákům, ahoj
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 26.02.2006 10:03, RE: omega
vrgada napisał:
Vzdyt to auto zere i travu s detmi u cesty, zkusim pohledat katalog opel, ale 8 litru tam teda psanych nebude, ve meste to bude mit v trilitru urcite okolo 15l a prumernou odhaduji pri rozumne jizde na 10, tech 8 litru bych tipoval pri ustalene jizde na pekne silnici takrka na volnobeh tj tech 90km/hod. Kvuli tomu se nemusite navazet do bratra slovaka. To ale nemeni nic na tom, ze je to perfektni auto, viz treba
http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm
nebo starsi http://www.senatorman.de/opel_...
dle katalogu je průměrná spotřeba postupně pro 2,0i, 2,2, 2,5, 3,0 tato: 9,3, 9,4, 10,4, 10,4 a u kombi neuvedeno, 9,6, 10,5, 10,5 l/ 100km. zkušenost s opelem sintra 2,2 16V(malý autobus) byla 11-13 l po dálnici při rychlosti 160-190km (Německo) při plném obsazení. s obdobně těžkou omegou to bude podobné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 26.02.2006 11:38, Zadohrab neee
Zadohraba v zimě ani kokot! Teď mám aktuální zkušenost s dodávkou Iveco Daily, a ta je prázdná vyloženě vražedná! Jeli jsme s ní po rakouské dálnici, 80km/h, bylo nasněženo tak 3 cm rozbředlého sněhu, kolega pouze sundal nohu z plynu, a zadek nás začal předjíždět a málem jsme se podívali na alpské mosty zespodu((
Do zadohraba v zimě už nikdy nesednu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 26.02.2006 12:28, RE: Zadohrab neee
Kanál napisał:
Zadohraba v zimě ani kokot! Teď mám aktuální zkušenost s dodávkou Iveco Daily, a ta je prázdná vyloženě vražedná! Jeli jsme s ní po rakouské dálnici, 80km/h, bylo nasněženo tak 3 cm rozbředlého sněhu, kolega pouze sundal nohu z plynu, a zadek nás začal předjíždět a málem jsme se podívali na alpské mosty zespodu((
Do zadohraba v zimě už nikdy nesednu...
no a to je přesně ono o čem to tu je....srovnávat vyvážení a vlastnosti nenaložené dodávky s jakýmkoli osobákem je taková hovadina....

já mám sice jen starou e34 525i a e39 540i ale v zimě problém neznám, jsem od harrachova, zvlášt s 540kou je potřeba cit na na plyn ale jinak naprosto v pořádku, vyjedu normálně i do kopců,jde jen o slušné pneu, nedávno jsem jeli na chatu do jedné obce tady kousek a posledních 500m byl opravdu krpál jak má být,10 cm nového sněhu pod tím ujetý sníh...bez elektroniky jsem vyjel až nahoru a zaparkoval-hrabalo to a musel jsem ji vypnout abych vyjel (až co jsem odházel lopatou místo), kámoš s A4Q vyjel v pohodě, octavia zůstala v polovině....
myslím že kdo si zvykne vyjede i se zadohrabem kam potřebuje, a obzvlášt bmw je vyvážené dobře.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 26.02.2006 12:46,
ale to snad neni pravda....je videt ze opravdu malo lidi kteri sem prispivaji nekdy ridilo auto...
ano omega je na snehu dost spatna, ale zobecnovat to nas zadni nahon je nesmysl, měl jsem jak 320i tak dnes 530d i tu zatracovanou omegu-mezi temi auty je ohromny rozdil a rozhodne mohu rict ze bmw je na snehu normalni a vyjede to same co předokolka (ne-li vic v prudkem kopci) jedine co muzer byt problem je tezka a necitliva noha ridice (je logicke ze pokud na to budu slapat moc bude se auto vlnit nebo přetáčet) a dalsi problem je predjizdeni s necitlivou nohou- to resi bud zvyk na plyn nebo elektronika.... je fakt ze pri kalamitach jsem dojel vsude,chce to jen dobre gumy, tvrzeni ze napriklad octavie vyjede vic je nesmysl sam jsem se minuly tyden presvedcil o opaku v prudkem stoupani pres hranicni prechod, zadni nahon beru spis jako vyhodu i v zime protoze si muzu byt jisty zvladnutim auta pri nedotacivem smyku s kterým v předokolce nemuzete nic udelat...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 26.02.2006 12:51,
no já jsem byl např zděšenej po přesednutí z bmw 525d do peugeotu 406-na sněhu teprve zjistíte co je to tragedie a po přesednutí do Oct.1 mě zas překvapilo že jsem dojel všude kam jsem dojel i s bmw....jen mě překvapilo že nevyjede víc než zatracovaná zadokolka.... je to nesmysl na sníh je nej 4x4 ale zadokolka i předokolka se mohou rovnat, jen s tím rozdílem že zadokolka vždy zatočí-předek u octavie byl často neovladatelný a nešlo zatočit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.02.2006 10:23, RE: bez předmětu
anonym napisał:
no já jsem byl např zděšenej po přesednutí z bmw 525d do peugeotu 406-na sněhu teprve zjistíte co je to tragedie a po přesednutí do Oct.1 mě zas překvapilo že jsem dojel všude kam jsem dojel i s bmw....jen mě překvapilo že nevyjede víc než zatracovaná zadokolka.... je to nesmysl na sníh je nej 4x4 ale zadokolka i předokolka se mohou rovnat, jen s tím rozdílem že zadokolka vždy zatočí-předek u octavie byl často neovladatelný a nešlo zatočit
Ty vole, nikdo tady přeci nesrovnává prázdnou dodávku s osobákem, jen jsem napsal těm stěžovatelům a rejpalům, že by teprv poznali co je zadokolka, kdyby se projeli s prázdnou dodávkou.Toť vše..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.02.2006 17:16, RE: bez předmětu
anonym napisał:
no já jsem byl např zděšenej po přesednutí z bmw 525d do peugeotu 406-na sněhu teprve zjistíte co je to tragedie a po přesednutí do Oct.1 mě zas překvapilo že jsem dojel všude kam jsem dojel i s bmw....jen mě překvapilo že nevyjede víc než zatracovaná zadokolka.... je to nesmysl na sníh je nej 4x4 ale zadokolka i předokolka se mohou rovnat, jen s tím rozdílem že zadokolka vždy zatočí-předek u octavie byl často neovladatelný a nešlo zatočit
heh tak nějak, já jezdím v zimě se starou A4 avant quattro z 97 2,8 V6...je to paráda, ale s bmw se dá vyjet taky, chce to cvik a gumy... 4x4 je na sněhu samozřejmě super ale i když má bavorák zhruba tak o 60% nižší trakci na sněhu než audina dá se s ním skutečně vyjet dost, naproti tomu i když je audina 4 kolka bmw má navrch v ovladatelnosti v zatáčkách....prostě se s tím dá vždycky zatočit, což je někdy u 4 koly audi problém-musí se hodně rozdráždit aby při nedotáčivém smyku zatočila..... myslím že provoz zadokolky je v zimě náročnější ale jde to taky,mercedesy,bmw...atd jsou drahá auta a i v zimě musí fungovat
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.03.2006 14:15, RE: omega v zimě
anonym napisał:
Béčkovou 2.5V6 jsem měl tři roky a v zimě jsem žádné problémy neměl a to najezdím v zimě služebně (samé hory - světové poháry v lyžování) zhruba 3x víc než v létě. Chce to si na zadní náhon zvyknout a pak není problém. Řetězy jsem za celou dobu nasazoval jen 2x.

Audio jsem měl taky Bose, ale měnič tam 6xCD Blaupunkt, pálená CD četl bez potíží.
Musím souhlasit s posledním názorem. Mám Opel Omega Car.2,5V6. V zimě nemám sebemenší problém. Když se chystám do hor, dám do kufru 50 kg závaží, na spotřebě to neí ani znát. Před velkým kopcem vypnu TC a kam se hrabe přední náhon.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.04.2006 16:39, RE: omega v zimě
Vít napisał:
Musím souhlasit s posledním názorem. Mám Opel Omega Car.2,5V6. V zimě nemám sebemenší problém. Když se chystám do hor, dám do kufru 50 kg závaží, na spotřebě to neí ani znát. Před velkým kopcem vypnu TC a kam se hrabe přední náhon.
Děkuji všem za reakce. PS: Vít: Takové auto jsem si nepořizoval proto, abych musel přemýšlet, zda jsem si TC zapnul nebo ne. Jsem požitkář, ne "sluha" elektroniky a různých tlačítek.... Co se týče té mojí těžké nohy.... Opravdu těžká nebyla. Nejsem blázen a nějaký ten kilometr už mám s auty za sebou. Auto přetočený tachec nemělo. Povlak na ovladačích byl opravdu omyvatelný - bylo to od zmiňovaných cigaret. K vozu byla přidána totiž servisní knížka..... Auto je prodáno. Snad bude mít nový majitel více pochopení....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.09.2006 13:38, RE: omega
Meky napisał:
kravina, žiadny trojliter nechodí za osem litrov! Trepeš kocky.
Mám skúsenosť s trojlitrami a pri rozumnej jazde to ide tak okolo desať ale menej isto nie.
minulý týden trasa Myjava - Trebišov, kdo to zná, ví, jak se tam dá jet, myslím vrchem, přes Žilinu pochopitelně. Omega 3,0 MV6, kombinovaná spotřeba za tu trasu (cca 900 km) 7,9 l/100km)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.01.2007 17:11, RE: petr
anonym napisał:
jojo omega c - měl jsem a byl to příjemný cesťák, ale nic jiného, v zimě je to opravdu hrozné auto. Se vším jsem byl spokojený až na dost nic moc podvozek. V zimě je to hrůza, ale nikoliv kvůli zadnímu náhonu ale kvůli vyvážení! Koupil jsem 530i E39 a je to neuvěřitelný rozdíl, zatáčky jak na kolejích a v zimě naprosto bez potíží. Na omeze me jeste hodně zlobil imobilizer.
co tkhle tem kouzelny cudlik na oc TC mam pocit ze se mi stim nestalo aby mi nekde prdel ujela
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 06.04.2008 15:28, Moje Omega C
Omegu C vlastním už 1/2 roku, MV6 sedan. Když nevypnu TC, zadek mi nikdy v životě neujel a to jezdím občas trochu divočeji. Navíc je to moje první auto, rovnou 211 koní, myslím, že kdyby bylo v zimě tak hrozné, jak tu mnozí říkáte, asi bych už byl někde namotanej kolem stromečku (když si to spočítáte zjistíte, že jsem se s autem seznamaval právě na začátcích zimního období). A když vypnu TC, mám místo pusy rohlík, auto se mi zdá velmi dobře ovladatelné a vyvážené, prostě předvídatelné. Changer také Phillips na 4 CD, no asi vypaluji CD na kvalitnější média (Verbatim) nebo je to tím, že malou rychlostí, ale čte mi je bez problémů. Vyhřívání sedadel? Mám je látkové, ale prohřátá jsou skoro hned. O nemožnosti otevírání kufru při nastartování motoru jsem přemýšlel, no usoudil jsem, že pro bezpečnost je to asi dobré řešení. Co kdyby spolujezdec omylem zmáčknul otevření kufru při 150km/h na dálnici, to bych nechtěl zažít... Zdržuje to, ale co už, dá se s tím žít.
Co mi vadí je rozestup pedálů (s mou velkou nohou nemůžu používat meziplyn). Navíc mi praskla zadní levá pružina, prý častá potíž u Omeg (je tu už devátým rokem a má najeto 155.000 km). Plasty u dveřních opěrek (tam kde je ovládání oken a zrcátek) mohli také vybrat trvanlivější.
Na závěr bych podotkl, že co se jízdích vlastností týče a vychvalování BMW před Omegou...podívejte se kolik stojí BMW a co Omega. Navíc, pro mne nejduléžitější věc, pánové z anglického pořadu Top Gear ji mají rádi. A to o jízdních vlastnostech hovoří zcela jasně... ;)
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.