0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Omega C - facelift

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.05.2008 22:25, RE: Omega A,C
anonym napisał:
Vzhledem k tomu, že jsem již 7 let majitelem Omegy A rozhodl sem se pro koupi nového Cčka a musím se zastat poměrně hodně haněného zadního náhonu. Zima je tím nej. obdobím pro tohle auto pokud člověk umí se zadokolkou zacházet. Řetězy sem ještě nenasazoval a to na hory jezdím dobrých 6let. Chce to jen trochu cviku a takové zablbnutí si na parkovišti to je teprve svezeníčko. Kufr se opravdu otevírá elektronicky, ale rozhodně nemusím u Cčka vypínat motor (hledal bych někde závadu pokud tomu tak sk...
Zdravím,
s omegou 2.5TD caravan už jezdím 4 roky a v zimě též nebyl problém-stačí jen do kufru hodit dva poloviční pytle s pískem a sedí jak přibitá. Toť mé zkušenosti. Honza T
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.12.2011 17:15, RE: omega v zimě
vrgada napisał:
Tato zima je extremni a jsem z niziny, kde normalne 2 mesice snih neleziva. Jezdim uz 8 zimu (mam uz druhou omegu) a je to opravdu des a tento rok jsem mel navic horsi zimni pneu na dojeti. Je opravdu potupne, kdyz naledovately kopec s problikavajicim protiprokluzem nevyjedete a oktavka pred vama ano, ale zvyknout se na tzadni nahon da. Muj opravar to nazval luxusni motorove sane a ja to nekdy prirovnavam k jizde v motorovem clunu. Nicmene je to predvidatelne korigovatelne plynem. Myslijm si ale...
Kdo zná fyziku, ten se nediví.. Ale nesrovnávej nesrovnatelné.. Já si zas radši pojedu Omegou, alespoň se mi neuklepe prdel.. A do hor si pořídím třeba i tu Oktávku.. Uvědom si, že od výrobců bylo zavedení předního náhonu nic jiného než zlevnění výrobních nákladů a zvýšení zisku.. Přesto jsou dva renomovaní výrobci. kteří nejluxusnějěí vozy vyrábí primárně práve se zadním náhonem..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.12.2011 17:17, RE: omega v zimě
anonym napisał:
Béčkovou 2.5V6 jsem měl tři roky a v zimě jsem žádné problémy neměl a to najezdím v zimě služebně (samé hory - světové poháry v lyžování) zhruba 3x víc než v létě. Chce to si na zadní náhon zvyknout a pak není problém. Řetězy jsem za celou dobu nasazoval jen 2x.

Audio jsem měl taky Bose, ale měnič tam 6xCD Blaupunkt, pálená CD četl bez potíží.
Správně.. Chce to s tím umět..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.12.2011 17:25, RE: k té zimě
Ondra napisał:
Bydlím dost vysoko a tak o sníh u nás není nouze, ale zase žádný polární extrém. Vlastním předohrab a někdy mám namále, abych vyjel nebo jel vůbec. Měl jsem možnost jezdit s BMW 520 a vykládejte si o citu a podobný blbůstky, ale i když budete mít cit jak bejk, tak když potkáte hlubší sníh a nebo rozbředlý tající sníh ve vyrajtovaných kolejích, tak se zadohrabem ( a motorem vepředu ) KONČÍTE a jdete pro traktor. Tak to je. A nijak jinak. Můžete mít sebelepší pneu, kontrolu trakce, cit jak eskamot...
Souhlasím s tebou kolego, ale již jsem to tady jednou psal.. Fyzika je fyzike.. Ono to nemusí být ani rezatý Fávo.. Stejně lehce by tě objela a zmizela v dálu stará Škoda řady 105-120-130.. Každý jsme ji snad měli.. A byl to zadní náhon, že ano? Prostě jede to auto, co má posazený motor na hnané nápravě.. A basta fidly.. Každé auto má své plus a mínus.. A že zadní náhon má svůj smysl, o tom svědčí sportovní vozy, třeba F1.. Tam by ti předohrab byl prd platnej...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.12.2011 17:32, RE: omega
Petr.B napisał:
Tak máš asi traverzu na plyně! Normální pneu, lehká noha na plyně a 8l mám taky...hold každy to neumi a že ty to zrovna neumíš, to je tvůj problém a jdi si urážet na Slovensko, pokud se ti to nelíbí
Jdi do prčic ty nacionalisto.. Nech ho být.. Nevím jak jezdíš, ale asi neznáš fyziku.. Dnes máš veškeré motory řízeny elektronicky, a kdybys byl chytrý tak víš, že motor je řízen hlavně podle dvou čidel - váhy vzduchu a lambda sondy.. a řidící jednotka ti naporcuje tolik paliva, kolik na daný objem vzduchu potřebuješ (emise). takže určitě naporcuje víc na 3 litry objemu než na 2.. a hádej o kolik.,, pokud znáš trojčlenku, jsi doma.. A Slovák má pravdu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.12.2011 17:43, RE: omega
vrgada napisał:
Vzdyt to auto zere i travu s detmi u cesty, zkusim pohledat katalog opel, ale 8 litru tam teda psanych nebude, ve meste to bude mit v trilitru urcite okolo 15l a prumernou odhaduji pri rozumne jizde na 10, tech 8 litru bych tipoval pri ustalene jizde na pekne silnici takrka na volnobeh tj tech 90km/hod. Kvuli tomu se nemusite navazet do bratra slovaka. To ale nemeni nic na tom, ze je to perfektni auto, viz treba
http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm
nebo starsi http://www.senatorman.de/opel_...
Tak tak, kolego.. Vrgalo.. s lehkým plynem, tedy spíš s hodně lekým plynem, když je motor silně podtakovanej.. tedy nasaje minimum vzduchu, pak potřebuje minimum paliva.. to je možná tak do 80-90-ti..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.12.2011 22:36, RE: omega
Michal napisał:
minulý týden trasa Myjava - Trebišov, kdo to zná, ví, jak se tam dá jet, myslím vrchem, přes Žilinu pochopitelně. Omega 3,0 MV6, kombinovaná spotřeba za tu trasu (cca 900 km) 7,9 l/100km)
Jo, a 2.0-16V - 100 kW na trase Praha - Michalovce a zpět (1600 km) za 7,1.. níž s tím nepůjdeš.. ledaže by to bylo z kopce.. Ale podmínka.. všude 90, na dálnici max 120...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.12.2011 22:45, RE: bez predmetu
anonym napisał:
ale to snad neni pravda....je videt ze opravdu malo lidi kteri sem prispivaji nekdy ridilo auto...
ano omega je na snehu dost spatna, ale zobecnovat to nas zadni nahon je nesmysl, měl jsem jak 320i tak dnes 530d i tu zatracovanou omegu-mezi temi auty je ohromny rozdil a rozhodne mohu rict ze bmw je na snehu normalni a vyjede to same co předokolka (ne-li vic v prudkem kopci) jedine co muzer byt problem je tezka a necitliva noha ridice (je logicke ze pokud na to budu slapat moc bude se auto vlnit...
Je vidět, že tomu rozumíš.. Jen by mě ještě zajímalo, kde všichni berou, že je Omega nevyvážená...
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.