0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11C 2.0 CVT M6

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 20:37, Recenze jsou dobrá věc, ale...
Recenze Martina Vaculíka čtu rád. Obyčejný človíček musí být zmaten, jaké že to srágory ti neschopní a nepoučitelní výrobci trvale dodávají! Určitě by neuškodilo občas také rozumně poradit obyčejným neznalcům. Spousta autíčka chtivých laiků si řekne: Mám rodinu, úspory mám maximálně 50.000, 100.000, 200.000..., rád bych také jezdil - co mi poradíte koupit, abych moc neprohloupil? Recenze tady moc nepomohou...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 21:08, SK
V plnom rozsahu suhlasim s autorom textu a tlieskam za vystihnutie podstaty spominaneho stavu na trhu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 21:20, RE: Recenze jsou dobrá věc, ale...
anonym napisał:
Recenze Martina Vaculíka čtu rád. Obyčejný človíček musí být zmaten, jaké že to srágory ti neschopní a nepoučitelní výrobci trvale dodávají! Určitě by neuškodilo občas také rozumně poradit obyčejným neznalcům. Spousta autíčka chtivých laiků si řekne: Mám rodinu, úspory mám maximálně 50.000, 100.000, 200.000..., rád bych také jezdil - co mi poradíte koupit, abych moc neprohloupil? Recenze tady moc nepomohou...
A co ti tedy pomůže?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 21:25, RE: koncerny...
anonym napisał:
tak,tak stejnou zkusenost jsem udelal s autem opel omega. Ackove śice neskutene hnily, ale byly to technike drzaky a skvostny dualram radovy 3,0/24v je velmi dobry motor (na Opla). Pak jsem si koupil beckovou s obzvlaste nepovedenym sestivalcem do ve, na tom aute se s*re naprosto vse, staci se na nej skarede podivat. No tak mam zase starou ackovou. Bohuzel dost draze zaplacena zkusenost, ze auta let devadesatych byla stavena ponekud feroveji.
Vrgado, pořád tady neplakej nad tou áčkovou omregou.Měl sis koupit dvoulitr a normálně bys jezdil,i když pomaleji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 21:46, RE: GT
anonym napisał:
Dobry den, mam vazny zaujem "pořídit" si Primeru P11 vo verzii GT (dovoz z D). Zaznamenal som vsak aj nejake odhovaracne hlasy, ze co ak sa na tom daco porúcha-napríklad prevodovka. Vedel by mi tu niekto poradit? Je to krasne a zrejme aj dost dobre auto, nerad by som sa myslienky nan vzdal. (Dalsia alternatíva je civic 1.8VTEC)
Žiadny zásadný problém ťa u Primery nečaká, U P11 s manualnou prevodoukou problemy neboli, takže ten čo ťa odhováral bol nejaký somár. A také že "co ak sa mi daco porucha" to platí pre každé auto. Primera GT je ale fakt držák a neškodí jej ani horšie zachádzanie. Proste hodne toho vydrží. A to že to je dosť dobré auto to si píš. Kúp a uvidíš. Motoricky a podvozkovo super (motor odolný, má reťaz, a tiež na ten výkon úsporný, dá sa s tým jazdiť okolo 8L/100km celkom svižnym štýlom, normálnym štýlom aj za menej. O podvozku sa tu napísalo už až až, proste špica....samozrejme je tvrdší, ale ke´d chceš GT tak ti to určite nebude vadiť.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 23:07, protože
kwitecko napisał:
Hospodské kecy o etalonu kvality A6/Passat...Já nevím,co na tom je a není pravdy.Přijde mi,že kdyby to byly takový šunty,tak by to nechválili třeba mechanici...Auto jezdíme opravovat do servisu k jednomu mechanikovi a ten nedá na audi dopustit....Vedle nás bydlí soused,který je sice strašný K...t,ale přivydělává si (zřejmě na černo) servisem...čím myslíte že jezdí?? 2x A6,2,5tdi, 2xBora Tdi a Rav4...Že by to ti lidé nepoznali,že to jsou šunty?proč sami nejezdí v nissanech??
nezjístil výhody japonských aut, že je v nich budoucnost a tvrdohlavě si myslí ,že A6 je nejlepší auto na světě a ,že to je made in DEUTSCHLAND a prostě nej nej nej, že ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.05.2007 23:14, RE: P.M.
anonym napisał:
Pan Vaculík opět nezklamal a musel se zase navézt do Fabie a nejlépe s tříválcem.
Připadá mi, že profesionalita a nadhled jde u něho do ústraní. Hlavně se řídit heslem, co je od VW stojí za h...o !!!
tak porovnej třívalcouvou Fabku s dvoulitrem Nissan a povídej ,že na čtvrtmíli to má Fabia v kapse... woe podřadíš a máš 40 KW :D:D:D
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.05.2007 01:42, RE: protože
dukem napisał:
nezjístil výhody japonských aut, že je v nich budoucnost a tvrdohlavě si myslí ,že A6 je nejlepší auto na světě a ,že to je made in DEUTSCHLAND a prostě nej nej nej, že ?
zajímalo by mě auto japonské produkce srovnávatelné s předchozí generací A6...L GS 300 a to tak vše...
pozn.nejsem zaujatý proti japoncům,pouze se ptám
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.05.2007 08:38, Japonci
Ja bych tolik nemichal Japonce s Nemci. Jak nekdo zminil vyse. Ktere auto je konkurent pro starsi generaci A6? nebavim se o spolehlivosti, ale jen o konkurentu? Opravdu z Japonska do Evropy toho moc nedorazilo. Vetsina aut jsou nizsi strerdni trida a stredni trida. Ale Vezmete napriklad rok 1997 kdy vznikla nova generace A6, v te dobe byla treba starsi Mazda 626, Toyota Avensis, Honda Acoord uz myslim mela tu novejsi generaci. To jsou nejvetsi auta tehdejsi produkce a myslite, ze Image, velikosti mohli byt konkurenty treba pro A6 ci BMW5? Treba ja osobne kdyz si predstavim podnikatele v kravate, nebo mafiana s pistoli, tak si ho neumim predstavit treba v Avensisu nebo accordu. Japonci jsou vyborna auta pro rodinu, ktera nepotrebuje image a auto vyssi stredni tridy, ale oceni spolehlivost. Napriklad vzhled JAponcu zvenku, a predevsim interieru je dle meho nazoru hodne zaostaly do roku cca 2002 od kdy Japonci zacali delat opravdu krasna auta jak zvenku tak zevnitr. Ale do te doby se me nelibi temer zadny Japonec, a nebo se me libi jen exterierem. Jelikoz vetsinou sedim v aute vevnitr tak je pro me i velmi dulezite, jak auto vypda na pohled, jestli se me libi nebo tak. Preci jen pritelkyni si taky nevybirate jen podle toho jestli umi varit, ale prvni co vas nakopne k tomu ji oslovit je vzhled je to tak? Treba pro me osobne je spolehlivost dulezita, ale nemusim mit TOP nejspolehlivejsi auto, staci auto, ktere je treba v prvni 20 TOP, ale velmi dulezite je pro me i vzhled, aby se me auto libilo, abych mel radost kdyz ho vidim pred barakem, kdyz si do nej sednu, kdyz me ho pochvali treba i kamaradi, ze se jim libi a pak mam z auta radost. Treba nikdy jsem se nesetkal, ze by krome Civica u mladych kluku nekdo chvalil vzhled Japonce, ze se jim libi. Myslim do Prichodu Mazdy 6, 3, posledni Corolly atd. Tyhle auta uz jsou krasna zvenku i zevnitr, ale do te doby bych Japonce moc nechtel kvuli vzhledu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.05.2007 12:03, RE: GT
anonym napisał:
Žiadny zásadný problém ťa u Primery nečaká, U P11 s manualnou prevodoukou problemy neboli, takže ten čo ťa odhováral bol nejaký somár. A také že "co ak sa mi daco porucha" to platí pre každé auto. Primera GT je ale fakt držák a neškodí jej ani horšie zachádzanie. Proste hodne toho vydrží. A to že to je dosť dobré auto to si píš. Kúp a uvidíš. Motoricky a podvozkovo super (motor odolný, má reťaz, a tiež na ten výkon úsporný, dá sa s tým jazdiť okolo 8L/100km celkom svižnym štýlom, normálnym štýlo...
Mám stejný názor. P11 GT jsem cca před rokem ještě měl, takže můžu potvrdit, že je to bezva auto a držák. Akorát ten můj kus už trošku papkal olej, ale to nebylo nijak tragický. Jinak žádný problém. Motor měl na svůj výkon a parametry výbornou spotřebu (při předpisový jízdě mimo obec i pod 6 litrů, město cca 9-10 litrů, dálnice 130 km/h pod 7l, 190 km/h cca 9l, dlouhodobý průměr jsem měl těch 8l). Výkon 110 kW, maximálka 218, zrychlení 8,6. Podvozek supr, tvrdší (ale ne nepohodlný), v zatáčkách překvapil i mnohem silnější auta. Teď mám P11C 2.0 ve verzi Sport (hodně podobný tužší podvozek a sportovnější sedačky) a i když je s ní jízda podobná jako s GT, tak ten úbytek výkonu (jen 103 kW) a vyšší hmotnost jsou znát, jinak taky bezva auto (až na pár much)...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.05.2007 13:37, RE: koncerny...
Martin Vaculík napisał:
I já sám už si ze své kritiky koncernu VW dělám trochu srandu. Doufám, že rozumný čtenář nadsázku pochopil a ten, kdo se rovnou urazil, by beztak neměl na to pochopit zbytek obsahu. Představte si třeba, že byste byl odborník na zdravou výživu a každý všude kolem Vám cpal, že nejzdravější jsou buřty a bůček. Tak nějak se cítím já. U passatů a audin se výrobce sofistikovanou konstrukcí přední nápravy popral s krajně nevýhodnou základní konfigurací poháněcího ústrojí. Bohužel cenové poměry ve střed...
naprosto souhlasím. I proto že mnoho zmíněných aut jsem vlastnil, takže komentáře vozů VW Golf 3, 4, Nissan P11, Passat mohu potvrdit. A protože v současnosti jezdím s Nissanem Note tak musím i potvrdit slova chvály na toto vozidlo - nenáročný spolehlivý prostorný sluha.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.05.2007 15:15, RE: ??
Kuli napisał:
No, Vy mi uplne vlakdate cudzie slova do ust, ja som nic o predbiehani nevravel a rovnako som spominal, ze ak niekto jazdi vela km, kupi si ine auto...
A pokial sa jedna o obiehanie a 1.2 HTP, je to velmi zly priklad, pretoze obieha este ovela slabsich motorov, s tymto motorom som vo fabii sice nesiel, ale papierovo ma pri 100km/hod asi 3100ot a krutak 106....podciarknute a scitane, ak obieha an 5 ke ma asi 32 kW k dispozicii, take punto 1.2 len asi 26 kW..ale to je samozrejme trochu nepodstatne...
To by mne zajimalo jak vam zaruka pomuze abyste se dostal do prace. Nahradni vozidlo zdarma poskytuje jen velmi malo znacek a to jeste k drazsim modelum. Poplatky za pujceni nahradniho vozu pri oprave jsou hodne vysoke. Tudiz to ze mate auto v zaruce zdaleka neznamena, ze nepojedete do prace sockou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.05.2007 06:39, RE: P.M.
anonym napisał:
Pan Vaculík opět nezklamal a musel se zase navézt do Fabie a nejlépe s tříválcem.
Připadá mi, že profesionalita a nadhled jde u něho do ústraní. Hlavně se řídit heslem, co je od VW stojí za h...o !!!
Ale pan Vaculík má vlastne pravdu, VW vyrabi obycejne auta za neobycejne penize .Za ty prachy co to stoji by ty auta měly byt na špiččce spolehlivosti. A už se těšim na ekologickou daň, to se páni s TDičkama pěkně prohnou )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.05.2007 06:55, RE: Japonci
mufik.martin napisał:
Ja bych tolik nemichal Japonce s Nemci. Jak nekdo zminil vyse. Ktere auto je konkurent pro starsi generaci A6? nebavim se o spolehlivosti, ale jen o konkurentu? Opravdu z Japonska do Evropy toho moc nedorazilo. Vetsina aut jsou nizsi strerdni trida a stredni trida. Ale Vezmete napriklad rok 1997 kdy vznikla nova generace A6, v te dobe byla treba starsi Mazda 626, Toyota Avensis, Honda Acoord uz myslim mela tu novejsi generaci. To jsou nejvetsi auta tehdejsi produkce a myslite, ze Image, velikost...
MufikTřeba nissan Maxima,nebo Honda Legend???A kdybys chtěl Image tak si koupiš Lexus, Acuru nebo Infinity proti takovym autum se muže jit naka Audi zahrabat ba hodně dlouho a hodně hluboko
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.05.2007 08:55, RE: Japonci
mufik.martin napisał:
Ja bych tolik nemichal Japonce s Nemci. Jak nekdo zminil vyse. Ktere auto je konkurent pro starsi generaci A6? nebavim se o spolehlivosti, ale jen o konkurentu? Opravdu z Japonska do Evropy toho moc nedorazilo. Vetsina aut jsou nizsi strerdni trida a stredni trida. Ale Vezmete napriklad rok 1997 kdy vznikla nova generace A6, v te dobe byla treba starsi Mazda 626, Toyota Avensis, Honda Acoord uz myslim mela tu novejsi generaci. To jsou nejvetsi auta tehdejsi produkce a myslite, ze Image, velikost...
A co třeba Mazda Xedos 9? Maxima QX ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.05.2007 11:10, RE: Japonci
anonym napisał:
MufikTřeba nissan Maxima,nebo Honda Legend???A kdybys chtěl Image tak si koupiš Lexus, Acuru nebo Infinity proti takovym autum se muže jit naka Audi zahrabat ba hodně dlouho a hodně hluboko
Ja mluvil o starsi generaci A6, ktera je dnes dostupna jako ojetina vetsine lidem. Nevim, jak dlouho je znacka Infinity v CR, ale myslim, ze okolo roku cca 98 se sehant nedala. A dneska jako ojetina taky asi bude predrazena. O dilech nevim, ale tipnul bych to na velmi vysoke ceny. Ano mate pravdu, ze Xedos 9, Maxima QX jsou velka a pohodlna auta, ale v tehdejsi dobre bych rekl, ze janponcum chybela image drahe znacky. Napriklad dneska uz je to jine, prijedete s Mazdou 6 a kazdy se otoci, ale drive byli japonci strasne usedly, az na par vyjimek. Kdyz jsou podle vas vsech treba Audi A6 starsi generace a VW passat B5/6 tak spatni, proc kdejaky podniaktel, sluzebni aut jsou prave tyto vozy z koncernu VW? Proc vsechny firmy tehdy tedy nenakoupili Xedosy a Maximy? Nemyslim, ze to bylo jen kvuli absenci naftaku. Dneska je to jine, ale i tak drtiva vetsina sluzebnich aut jsou z koncernu VW. At jsou to male fabie, az po supeby, audi, VW atd. Nemam nic proti japoncum, jen dle meho nazoru zacali vyrabet poradna auta (vzhledove venek i vnitrek) az od ca 2002.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.05.2007 12:53, RE: Japonci
mufik.martin napisał:
Ja bych tolik nemichal Japonce s Nemci. Jak nekdo zminil vyse. Ktere auto je konkurent pro starsi generaci A6? nebavim se o spolehlivosti, ale jen o konkurentu? Opravdu z Japonska do Evropy toho moc nedorazilo. Vetsina aut jsou nizsi strerdni trida a stredni trida. Ale Vezmete napriklad rok 1997 kdy vznikla nova generace A6, v te dobe byla treba starsi Mazda 626, Toyota Avensis, Honda Acoord uz myslim mela tu novejsi generaci. To jsou nejvetsi auta tehdejsi produkce a myslite, ze Image, velikost...
No, to je pravda, Japonci robili este do nedavna doslova hrozne interiery. Osobne mi vrcholne nerežú hlavne potahove materialy, ktore vyzeraju ako keby z rovnakej latky robili aj detské kočíky. Aby bol v aute triedy Galant a Primera rôzny farebný potah, to teda nie je to prave orechove. Co sa tyka exterieru, tak napriklad Galant je dost podarený, tiez som videl ciernu Primeru P11 sedan (este tu pred faceliftom) s krasnymi kolami a bol to super pohlad. Ale napriklad taka prva Almera to bola čistá "sparta", Almera Tino je podla mna vyslovene grcka. Nechcem nikoho urazit, vyjadrujem len svoj subjektivny nazor, ale auto musi naozaj u mna vyzerat tak, ze pohlad nan ma musi aspon trochu potesit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.05.2007 13:01, RE: Problém s chcípáním
anonym napisał:
Libore, tak jak svůj problém s chcípaním motoru při volnoběhu popisuješ, bude to poměrně častá závada u P11c s 2.0 motorem. S tou CVT převodovkou to nebude mít mnoho společného, protože stejný problém jsem nedávno řešil u své P11c 2.0 s manuálem. Není to nijak tragický problém a dá se "rozumně" odstranit. 1. Zkus nechat vyčistit škrtící klapku. 2. Pokud to nepomůže, tak výměna váhy vzduchu (origoš stojí skoro 20 000 Kč, takže shánět i na vrakáčích). 3. Pokud ti to připadá moc peněz (jako mě), ta...
ano, dal jsem novou váhu vzduchu. A problém byl odstraněn, ale dal jsem raději novou, přímo od bosche, protože s "razítkem" nissan je cena dvojnásobná. Teď to vypadá v pohodě. Díky, L.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.05.2007 18:56,
pane Vaculík. Neustále házíte všechny prodejce ojetých aut do jednoho pytle, a to se prostě nedá. Kdybyste na mne vyrukoval s tím, že musíte vyměnit převodovku, a bude to stát 70tisíc, poslal bych Vás s odpuštěním do končin, kam dle svého přístupu k celé věci částečně patříte. Takováto věc se může prostě stát, aniž by o tom prodávající věděl. Dnes se takové věci dají řešit domluvou, bud převodovku opravit anebo koupit starší. Určitě ne novou za 70tisíc. To, že jste si přečetl pár příruček a chytrých rad týkajících se aut neznamená automaticky patent na rozum, to byste si měl uvědomit. Ale jak je vidět, je to pro Vás asi nesplnitelný úkol, takže Vašich převážně zaslepeně kritických komentářů asi nezůstaneme ušetření ani do budoucna. Tak přeji hodně štěstí, třeba i vy zjistíte, že ne všichni prodejci ojetých aut jsou podvodníci.
Ještě jednu poznámku: Jak se Vaše svědomí vyrovnává se skutečností, že právě server Tipcars umožňuje v naprosté většině prodej právě ojetých aut od těch "podvodných" prodejců které tolik kritizujete. To už je zřejmě jiná písnička že?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.05.2007 19:56, RE: bez předmětu
anonym napisał:
pane Vaculík. Neustále házíte všechny prodejce ojetých aut do jednoho pytle, a to se prostě nedá. Kdybyste na mne vyrukoval s tím, že musíte vyměnit převodovku, a bude to stát 70tisíc, poslal bych Vás s odpuštěním do končin, kam dle svého přístupu k celé věci částečně patříte. Takováto věc se může prostě stát, aniž by o tom prodávající věděl. Dnes se takové věci dají řešit domluvou, bud převodovku opravit anebo koupit starší. Určitě ne novou za 70tisíc. To, že jste si přečetl pár příruček a chyt...
Vaculík=Brouk Pytlík, všechno ví a všechno zná, a všechno umí, ve všech autech seděl, německá auta jsou nejhorší co kdo kdy udělal, a naopak Nissany jsou nej nej nej.
A koupit auto v bazaru? To přeci nejde, všichni jsou podvodníci......
PANE VACULíK, už toho bylo dost, díky Brouku Pytlíku
reagować
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.