Martin Vaculík napisał:
Dokonce mne tu nějaký nepodepsaný anonym nazývá broukem pytlíkem. Jste hrdina, co na to říci. Nissany u mne nejsou nej, uznávám jen primery P10, 11, Almeru N15 a Note, je vidět, že ani neumíte pořádně číst, ctěný anonyme. Prosím o konstruktivní kritiku, v čem nemám pravdu, které moje informace jsou zavádějící či nesprávné. Některé koncernové modely nekritizuji proto, že jsou koncernové, ale prostě proto, že zlobí či nemají dobré jídzní vlastnosti. Četli jste pánové třeba moje poradny na téma AR ...
Pro p. Vaculíka: Vašich recenzí a poraden na tomto serveru si moc vážím, jsou bez ironie opravdu to nejhodnotnější a nejfundovanější, co se tady dá o autech dozvědět. O to víc mě pak ale mrzí, jak už jsem se o tom zmínil v diskuzi nahoře, když čtu Vaše téměř neustálé narážky na koncernová auta. Nejsem zapřísáhlým "koncerňákem", ale na druhou stranu na rovinu přiznám, že auta z koncernu VW mi vyhovují nejvíc. Myslím, že o různých neduzích a chybách např. VW nebo Audi už tady bylo napsáno vše, a že není důvod se k tomu stále vracet, navíc takovým zesměšňujícím a jízlivým způsobem. Jak napsal cruise, Vaše články, p. Vaculíku, to podle mě pak zbytečně znehodnocuje na úroveň, kterou si jinak nezaslouží.
Pokud žádáte konstruktivní kritiku, měl bych jeden poznatek: sám mám audi A4 2,5 TDI, 110 kw, tedy motor, Vámi označovaný jako nejhorší TDI, jaké kdy vzniklo. Nepopírám, jsou daleko povedenější motory. A klidně i čestně přiznám, že mě už potkala i výměna problematického čerpadla VP44. Na druhou stranu mi ale připadá kritika (možná nejen Vaše ale i Vašich kolegů redaktorů) všech koncernových vozů s tímto motorem a choulostivou přední nápravou až jako nesmyslně přehnaná, přímo zavánějicí až zastrašováním. Neznalý čtenář pak po jejím přečtení musí téměř nabýt dojmu, že takové auto je téměř neprovozovatelné a že víc času než na silnici stráví v servisu. Ono to je těžké, když si někdo takové např. 8 let staré auto koupí, na tachometru mu svítí krásných 120 tkm, a on ani netuší, že ve skutečnost má najeto třeba o dvěstě nebo třista tisíc víc. Pak už asi ani nemůže jezdit jako nové. Zajímalo by mě, kolik km s takovým autem jste Vy sám nebo Vaši kolegové z redakce ujeli, a do jaké míry vychází Vaše kritika pouze z teorie. Narážím tím hlavně na popisování turboefektu u tohoto motoru a následné hodnocení typu "do dvou tisíc otáček se nic neděje, pak prudce vystřelí" nebo "dost nepříjená jízda". Najel jsem s tímto motorem cca 35 tkm a jako "dost nepříjemná jízda" mi rozhodně nepřipadá.
I přes zmiňované problémy bych mé auto za pro mě ve všech směrech nudnou primeru P11 nevyměnil, neboť fakt, že primera lépe sedí v zatáčkách, protože není tak těžká na předek jako Audi, pro mě není dostatečným argumentem, neboť tyto lepší vlasnosti asi stejně nevyužiju. Když navíc vezmu v potaz estetické provedení ex- i interiéru, kvalitu zpracování a výbavu, kde má podle mě audi A4 jasně navrch. To je ale pouze můj názor, pro někoho možná nepochopitelný.