0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11C 2.0 CVT M6

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.05.2007 22:42, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Vaculík=Brouk Pytlík, všechno ví a všechno zná, a všechno umí, ve všech autech seděl, německá auta jsou nejhorší co kdo kdy udělal, a naopak Nissany jsou nej nej nej.
A koupit auto v bazaru? To přeci nejde, všichni jsou podvodníci......
PANE VACULíK, už toho bylo dost, díky Brouku Pytlíku
Chlapci, tak sem něco zajímavého napište,ať je co číst. Třeba jak co nejlevněji opravit dovezenou totálku a pak ji slušně prodat apod.Pak uvidíme,kdo je Pytlík.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.05.2007 22:43, RE: Japonci
mufik.martin napisał:
Ja mluvil o starsi generaci A6, ktera je dnes dostupna jako ojetina vetsine lidem. Nevim, jak dlouho je znacka Infinity v CR, ale myslim, ze okolo roku cca 98 se sehant nedala. A dneska jako ojetina taky asi bude predrazena. O dilech nevim, ale tipnul bych to na velmi vysoke ceny. Ano mate pravdu, ze Xedos 9, Maxima QX jsou velka a pohodlna auta, ale v tehdejsi dobre bych rekl, ze janponcum chybela image drahe znacky. Napriklad dneska uz je to jine, prijedete s Mazdou 6 a kazdy se otoci, ale dri...
Promin, ale pises tak trochu nesmysly - ten, kdo si mohl v 98 koupit novou A6 bez potizi sehnal Lexus nebo Acuru (vlastni zkusenost). Pokud jde o sluzebni auta pro velke firmy, tak napriklad veskery managersky vozovy park Minolty tvorily Mazdy 626 (nevim presne, ale byl to cca rok 96-97) a jiz tehdy tato auta pusobila velmi luxusne. Fakt je, ze atraktivita drtive vetsiny japonskych aut te doby jezdicich v Evrope je minimalni. Jenze v te dobe to byla zamerna politika jponskych vyrobcu - vytvorit konkurenci evropskym automobilkam v Evrope, takze sli cestou co nejlevnejsich vozitek pro masu lidi. Naprosto opacna situace byla s jap. vozy na US trhu a v samotnem Japonsku, kde si klientela potrpi na luxus a prave zde jiz tehdy bezne jezdily prave napr. Lexusy na ktere (ruku na srdce) A6 stejneho roku vyroby opravdu nema.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 27.05.2007 23:10, RE: Japonci
anonym napisał:
Promin, ale pises tak trochu nesmysly - ten, kdo si mohl v 98 koupit novou A6 bez potizi sehnal Lexus nebo Acuru (vlastni zkusenost). Pokud jde o sluzebni auta pro velke firmy, tak napriklad veskery managersky vozovy park Minolty tvorily Mazdy 626 (nevim presne, ale byl to cca rok 96-97) a jiz tehdy tato auta pusobila velmi luxusne. Fakt je, ze atraktivita drtive vetsiny japonskych aut te doby jezdicich v Evrope je minimalni. Jenze v te dobe to byla zamerna politika jponskych vyrobcu - vytvorit ...
Vidíš...Právě do usa a tady nic...A taky je pestrá nabídka motorů u legendu,že?Pouze 3.5V6.Kdežto u audi počítám 8??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 08:35, RE: Japonci
anonym napisał:
Promin, ale pises tak trochu nesmysly - ten, kdo si mohl v 98 koupit novou A6 bez potizi sehnal Lexus nebo Acuru (vlastni zkusenost). Pokud jde o sluzebni auta pro velke firmy, tak napriklad veskery managersky vozovy park Minolty tvorily Mazdy 626 (nevim presne, ale byl to cca rok 96-97) a jiz tehdy tato auta pusobila velmi luxusne. Fakt je, ze atraktivita drtive vetsiny japonskych aut te doby jezdicich v Evrope je minimalni. Jenze v te dobe to byla zamerna politika jponskych vyrobcu - vytvorit ...
Ja vim, ze pro USA a Japonsko byly auta absolutne jiny, ale do Evropy a zvlaste pak do CR se dovazel jen zlomek techto aut a tak kazdy sahl po necem, co bylo k dispozici tady. Takze se slo v drtive vetsine po vozech Audi, VW, Merdeces, BMW. Ano nebyl problem dovez Lexuse z USA, nebo dovez neco z Nemecka co se u nas neprodavalo, ale je to zbytecne tahat se s dovozy a pak resit treba nejake opravy at mechanicke jako poruchu, nebo karosarske atd. Kdyz Evropske znacky maji tady servisni site a dily vsude. Dneska je situace jina, ale i tak pokud ja budu uvazovat o ojetine, radeji vezmu treba BMW nebo nejakou Audi ci MB nez treba lexuse, protoze bude urcite mnohem vetsi problem se servisem, pokud se bavime o ojetinach dostupnych beznemu lidu okolo cca 250 tis. Jinak dneska jako nove auto bych radeji volil treba Lexus 450H nez treba BMW 7 nebo Audi A8. Je to skoda, ze JAponci uz driv nevozili sem nejaka pekna auta, protoze ruku na srdce spolehlivost je dulezita, ale auto se musi i libit je to tak? Malo kdo koupi osklive auto, jen proto, ze je nejlepsi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 09:45, souhlas s A4
mufik.martin napisał:
Ja vim, ze pro USA a Japonsko byly auta absolutne jiny, ale do Evropy a zvlaste pak do CR se dovazel jen zlomek techto aut a tak kazdy sahl po necem, co bylo k dispozici tady. Takze se slo v drtive vetsine po vozech Audi, VW, Merdeces, BMW. Ano nebyl problem dovez Lexuse z USA, nebo dovez neco z Nemecka co se u nas neprodavalo, ale je to zbytecne tahat se s dovozy a pak resit treba nejake opravy at mechanicke jako poruchu, nebo karosarske atd. Kdyz Evropske znacky maji tady servisni site a dily ...
je to tak...je vidět, že ač má pan Vaculík o Nisanech znalosti , glorifikuje je tady absolutně jednostraně a až pokrytecky nad koncernem a podobné narážky jako v tomto článku prostě pro mnoho čtenářů řadí pana Vaculíka do kategorie pisálků, kteří se zkrátka chtějí někomu pomstít a na někom si zchladit žáhu, v tomto případě je to koncern . Nikdo tu neříká, že VW group není bez chyb, ale to není žádná automobilka, ani ten "bohouský" Nisan . Už konečně pochopte pane Vaculíku, že je strašný kvantum lidí ( a prodejní čísla o tom jasně hovořej) kterým se japonský auta a konkrétně třeba primery nelíběj...(viz přímo hnusný interiér)...to já radši budu jezdit s octavií, kterejch tady jezdí s prominutím jako sra.ek, ale mám jí maximálně vybavenou včetně kůže, xenonů a navigace s výtečným
1,8 T 4X4 ....nabídne mi toto nějaký japonec za 220 tisíc z roku 2001 a výše ??? Nenebídne, protože to nemá. Ale znovu říkám, toto je můj názor a jak už jsem tu kdysi psal, nikdy se tu nenajde tzv. koncernista, který by se sám od sebe začal navážet do japonců, či jiných značek...vždy je to naopak a moc smutné je , že to zaznívá od novinářekého stolu...vypadá to přinejmenším moc lacině, ne-li na léčení si nějakých komplexů....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 11:35, RE: bez předmětu
anonym napisał:
pane Vaculík. Neustále házíte všechny prodejce ojetých aut do jednoho pytle, a to se prostě nedá. Kdybyste na mne vyrukoval s tím, že musíte vyměnit převodovku, a bude to stát 70tisíc, poslal bych Vás s odpuštěním do končin, kam dle svého přístupu k celé věci částečně patříte. Takováto věc se může prostě stát, aniž by o tom prodávající věděl. Dnes se takové věci dají řešit domluvou, bud převodovku opravit anebo koupit starší. Určitě ne novou za 70tisíc. To, že jste si přečetl pár příruček a chyt...
Spojení "všichni prodejci, kteří pomáhají tajit vady automobilů", neznamená, že všichni prodejci tají vady automobilů. Zlobivé CVT bývá k prodeji nápadně často nabízeno právě proto, že zlobí, a že se ten, kdo auto odjezdil, vytěžil, snaží přenést potzřebnou investici na někoho dalšího. Tvrdím, že zde o tom majitel většinou ví. Charakteristika výskytu této závady (nejdříve jednou za čas, poté stále častěji) tomu i odpovídá. Je to typická skrytá vada. Něco jiného je, když se někomu třeba 1000 km po koupi zadře na alftě 156 motor, ten skutečně nemusel předem ničím varovat a prodávající může mít čisté svědomí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 11:43, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Vaculík=Brouk Pytlík, všechno ví a všechno zná, a všechno umí, ve všech autech seděl, německá auta jsou nejhorší co kdo kdy udělal, a naopak Nissany jsou nej nej nej.
A koupit auto v bazaru? To přeci nejde, všichni jsou podvodníci......
PANE VACULíK, už toho bylo dost, díky Brouku Pytlíku
Dokonce mne tu nějaký nepodepsaný anonym nazývá broukem pytlíkem. Jste hrdina, co na to říci. Nissany u mne nejsou nej, uznávám jen primery P10, 11, Almeru N15 a Note, je vidět, že ani neumíte pořádně číst, ctěný anonyme. Prosím o konstruktivní kritiku, v čem nemám pravdu, které moje informace jsou zavádějící či nesprávné. Některé koncernové modely nekritizuji proto, že jsou koncernové, ale prostě proto, že zlobí či nemají dobré jídzní vlastnosti. Četli jste pánové třeba moje poradny na téma AR 156? Přístě opravdu prosím o konstruktivní kritiku, auty trávím veškerý svůj čas od šestrnácti let, to mne i živí, takže bych toho většinou měl vědět více, než koníčkáři. Nemusí to být pravidlem, někteří lidé jsou opravdu geniální, to bez ironie. Také mám díky své práci možnost ne projet, ale skutečně důkladně testovat takřka všechny vozy prodávané na českém trhu. Tím je dáno mé sebevědomí vyřknout relativně zvučné soudy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 13:32, Pro p. Vaculíka, kritika VW
Martin Vaculík napisał:
Dokonce mne tu nějaký nepodepsaný anonym nazývá broukem pytlíkem. Jste hrdina, co na to říci. Nissany u mne nejsou nej, uznávám jen primery P10, 11, Almeru N15 a Note, je vidět, že ani neumíte pořádně číst, ctěný anonyme. Prosím o konstruktivní kritiku, v čem nemám pravdu, které moje informace jsou zavádějící či nesprávné. Některé koncernové modely nekritizuji proto, že jsou koncernové, ale prostě proto, že zlobí či nemají dobré jídzní vlastnosti. Četli jste pánové třeba moje poradny na téma AR ...
Pro p. Vaculíka: Vašich recenzí a poraden na tomto serveru si moc vážím, jsou bez ironie opravdu to nejhodnotnější a nejfundovanější, co se tady dá o autech dozvědět. O to víc mě pak ale mrzí, jak už jsem se o tom zmínil v diskuzi nahoře, když čtu Vaše téměř neustálé narážky na koncernová auta. Nejsem zapřísáhlým "koncerňákem", ale na druhou stranu na rovinu přiznám, že auta z koncernu VW mi vyhovují nejvíc. Myslím, že o různých neduzích a chybách např. VW nebo Audi už tady bylo napsáno vše, a že není důvod se k tomu stále vracet, navíc takovým zesměšňujícím a jízlivým způsobem. Jak napsal cruise, Vaše články, p. Vaculíku, to podle mě pak zbytečně znehodnocuje na úroveň, kterou si jinak nezaslouží.
Pokud žádáte konstruktivní kritiku, měl bych jeden poznatek: sám mám audi A4 2,5 TDI, 110 kw, tedy motor, Vámi označovaný jako nejhorší TDI, jaké kdy vzniklo. Nepopírám, jsou daleko povedenější motory. A klidně i čestně přiznám, že mě už potkala i výměna problematického čerpadla VP44. Na druhou stranu mi ale připadá kritika (možná nejen Vaše ale i Vašich kolegů redaktorů) všech koncernových vozů s tímto motorem a choulostivou přední nápravou až jako nesmyslně přehnaná, přímo zavánějicí až zastrašováním. Neznalý čtenář pak po jejím přečtení musí téměř nabýt dojmu, že takové auto je téměř neprovozovatelné a že víc času než na silnici stráví v servisu. Ono to je těžké, když si někdo takové např. 8 let staré auto koupí, na tachometru mu svítí krásných 120 tkm, a on ani netuší, že ve skutečnost má najeto třeba o dvěstě nebo třista tisíc víc. Pak už asi ani nemůže jezdit jako nové. Zajímalo by mě, kolik km s takovým autem jste Vy sám nebo Vaši kolegové z redakce ujeli, a do jaké míry vychází Vaše kritika pouze z teorie. Narážím tím hlavně na popisování turboefektu u tohoto motoru a následné hodnocení typu "do dvou tisíc otáček se nic neděje, pak prudce vystřelí" nebo "dost nepříjená jízda". Najel jsem s tímto motorem cca 35 tkm a jako "dost nepříjemná jízda" mi rozhodně nepřipadá.
I přes zmiňované problémy bych mé auto za pro mě ve všech směrech nudnou primeru P11 nevyměnil, neboť fakt, že primera lépe sedí v zatáčkách, protože není tak těžká na předek jako Audi, pro mě není dostatečným argumentem, neboť tyto lepší vlasnosti asi stejně nevyužiju. Když navíc vezmu v potaz estetické provedení ex- i interiéru, kvalitu zpracování a výbavu, kde má podle mě audi A4 jasně navrch. To je ale pouze můj názor, pro někoho možná nepochopitelný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 13:44, RE: Pro p. Vaculíka, kritika VW
A4 napisał:
Pro p. Vaculíka: Vašich recenzí a poraden na tomto serveru si moc vážím, jsou bez ironie opravdu to nejhodnotnější a nejfundovanější, co se tady dá o autech dozvědět. O to víc mě pak ale mrzí, jak už jsem se o tom zmínil v diskuzi nahoře, když čtu Vaše téměř neustálé narážky na koncernová auta. Nejsem zapřísáhlým "koncerňákem", ale na druhou stranu na rovinu přiznám, že auta z koncernu VW mi vyhovují nejvíc. Myslím, že o různých neduzích a chybách např. VW nebo Audi už tady bylo napsáno vše, a ž...
hm...tak nemám k tomu co dodat, pouze jen souhlas....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 14:03, RE: Pro p. Vaculíka, kritika VW
cruise napisał:
hm...tak nemám k tomu co dodat, pouze jen souhlas....
ještě bych se zaptal pana Vaculíka.... jakou alternativu v podobě naftového motoru nabízí Nissan, konkrétně primera k těm přestrašným dieselům 2,5 TDI 110 KW z let 1998 +- ?? Když má Nissan tak skvělý podvozek,(což bez nadsázky má, ale tolik bych ho zase neglorifikoval, víceprvkovou zadní nápravu nemá jen Primera...) určitě k tomu má bezkonkurenční diesel...nebo nemá ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 14:58, RE: bez předmětu
Martin Vaculík napisał:
Spojení "všichni prodejci, kteří pomáhají tajit vady automobilů", neznamená, že všichni prodejci tají vady automobilů. Zlobivé CVT bývá k prodeji nápadně často nabízeno právě proto, že zlobí, a že se ten, kdo auto odjezdil, vytěžil, snaží přenést potzřebnou investici na někoho dalšího. Tvrdím, že zde o tom majitel většinou ví. Charakteristika výskytu této závady (nejdříve jednou za čas, poté stále častěji) tomu i odpovídá. Je to typická skrytá vada. Něco jiného je, když se někomu třeba 1000 km p...
Pane Vaculík, nevím jestli došlo ke správnému pochopení. Vy jste popisoval vadu, která mě naštěstí snad ještě nepotkala a doufám, že nepotká. Ten motor chcípal nikoliv při jízdě, ale při stání vozidla nebo při jízdě na neutrál. Vyměnil jsem váhu vzduchu a závada ustala. Nevím, jestli vadná váha vzduchu je častá závada tohoto motoru. Vy jste popisoval situaci, kdy auto nejede v poloze D a auto se dusí? Při tomto chování se musí vyměnit krokový motorek? Stává se tato vada, kterou jste popsal Vy, pravidlem?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 17:42, RE: Pro p. Vaculíka, kritika VW
cruise napisał:
ještě bych se zaptal pana Vaculíka.... jakou alternativu v podobě naftového motoru nabízí Nissan, konkrétně primera k těm přestrašným dieselům 2,5 TDI 110 KW z let 1998 +- ?? Když má Nissan tak skvělý podvozek,(což bez nadsázky má, ale tolik bych ho zase neglorifikoval, víceprvkovou zadní nápravu nemá jen Primera...) určitě k tomu má bezkonkurenční diesel...nebo nemá ?
Diesel od VW si strč někam kdo ma ty sra*ky potom dychat fuj. Napálil bych těm co to vlastní alespoň dvojnásobnou ekologickou daň než na benzín. Hotovo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 19:34, RE: Pro p. Vaculíka, kritika VW
A4 napisał:
Pro p. Vaculíka: Vašich recenzí a poraden na tomto serveru si moc vážím, jsou bez ironie opravdu to nejhodnotnější a nejfundovanější, co se tady dá o autech dozvědět. O to víc mě pak ale mrzí, jak už jsem se o tom zmínil v diskuzi nahoře, když čtu Vaše téměř neustálé narážky na koncernová auta. Nejsem zapřísáhlým "koncerňákem", ale na druhou stranu na rovinu přiznám, že auta z koncernu VW mi vyhovují nejvíc. Myslím, že o různých neduzích a chybách např. VW nebo Audi už tady bylo napsáno vše, a ž...
Ano Primera prostě není auto pro náfuky co si myslí že si koupí 8 let strou audi A6 a jsou mistři světa.ta primera je pro racionálně uvažující technické typy kteří vědí co se v autě skrývá.Technická úroveň auta je i dnes na velmi dobré úrovni a za dobu co jsem vystřídal 10 aut právě na primeru vzpomínám s láskou,do servisu jsem skoro nemusel jet a ta radost z jízdy při jekotu vytočeného dvouliru byla super.Jinak souhlasím s panem Vaculíkem.Mějte se nashle.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 19:34, RE: Pro p. Vaculíka, kritika VW
anonym napisał:
Diesel od VW si strč někam kdo ma ty sra*ky potom dychat fuj. Napálil bych těm co to vlastní alespoň dvojnásobnou ekologickou daň než na benzín. Hotovo
Jsem jen laik, ale i tka by me zajimalo, je opravdu TDI tak spatne na zivotni prostredi pokud motor slape jak ma a neni chipovnay nebo zniceny? Pokud je TDI v dobrem stavu je opavdu tak skodlivy jak vsichni rikaji? Nebo kdyz se vezme kolik vypusti TDI skodlivin v cca 5.5 litrech proti cca 8 - 9 litrum benzinu tak je to podobne a jen na oko z benzinoveho motoru nejde cerny kour?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 20:22, RE: Pro p. Vaculíka, kritika VW
anonym napisał:
Ano Primera prostě není auto pro náfuky co si myslí že si koupí 8 let strou audi A6 a jsou mistři světa.ta primera je pro racionálně uvažující technické typy kteří vědí co se v autě skrývá.Technická úroveň auta je i dnes na velmi dobré úrovni a za dobu co jsem vystřídal 10 aut právě na primeru vzpomínám s láskou,do servisu jsem skoro nemusel jet a ta radost z jízdy při jekotu vytočeného dvouliru byla super.Jinak souhlasím s panem Vaculíkem.Mějte se nashle.
ale zas to tady někdo přavracíte....přece neznamená, že když chce mít někdo hezký auto jako zvenku , tak zevnitř, kvalitně zpracovaný ,4x4 ,šestiválec a podobně..tak musí být náfuka... a jako plácat tady o tom, že kdo racionálně uvažuje si koupí primeru je fakt demagogie jako prdel...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 20:35, RE: Pro p. Vaculíka, kritika VW
cruise napisał:
ale zas to tady někdo přavracíte....přece neznamená, že když chce mít někdo hezký auto jako zvenku , tak zevnitř, kvalitně zpracovaný ,4x4 ,šestiválec a podobně..tak musí být náfuka... a jako plácat tady o tom, že kdo racionálně uvažuje si koupí primeru je fakt demagogie jako prdel...
to není prdel ale pravda.protože primera P11 spotřebovává akorát benzín.ostatní auta i náhradní díly.a je to tak a basta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 22:18, POLEHLIVOST PRIMERY? DLE TUV NĚKDY I HORŠÍ PRŮMĚR
anonym napisał:
to není prdel ale pravda.protože primera P11 spotřebovává akorát benzín.ostatní auta i náhradní díly.a je to tak a basta.
takže jinak...tady jsou statistiky TUV za rok 2006...http://imgs.idnes.cz/auto_ojetiny/A060223_FDV_TUV1_N.JPG
Proto bych tady moc o úžasnosti a spolehlivosti Primery neblábolil...mezi 8-9 lety starými auty je lepší i Astra, nebo duo Ibiza a Cordoba
Pro ty kterým se to nezobrazuje stručně :
vozy 4- 5 leté...
1)Mercedes SL,
2)Porsche Boxster,
3) Mazda MX-5,
4) Audi A2.....
dále.......
21) společně Audi TT,Pajero, VW Golf, a Bora.........
25) Nissan Primera

Vozy 6-7 leté
1)Boxster a 911,
3) Corolla,.........
21) Golf, Bora....
25) Audi A3, Lupo
29) Nissan Primera

Vozy 8-9 leté..
1) Porsche 911
2)Mercedes SL
3)Toyota RAV
17) Audi A3
29)Audi A8
36)Opel Astra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
40)VW Golf a Vento
41) IBIZA A CORDOBA !!!!!!!!!!!
42) NISAN PRIMERA !!!!!!!!!!

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 22:19, RE: POLEHLIVOST PRIMERY? DLE TUV NĚKDY I HORŠÍ PRŮMĚR
anonym napisał:
takže jinak...tady jsou statistiky TUV za rok 2006...http://imgs.idnes.cz/auto_ojetiny/A060223_FDV_TUV1_N.JPG
Proto bych tady moc o úžasnosti a spolehlivosti Primery neblábolil...mezi 8-9 lety starými auty je lepší i Astra, nebo duo Ibiza a Cordoba
Pro ty kterým se to nezobrazuje stručně :
vozy 4- 5 leté...
1)Mercedes SL,
2)Porsche Boxster,
3) Mazda MX-5,
4) Audi A2.....
dále.......
21) společně Audi TT,Pajero, VW Golf, a Bora.........
25) Nissan Primera

Vozy 6-7 leté
1)Boxster a 911,
3...
statistiky jsem posílal já.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 22:28, ein zwei drei...
Karel nese asi caj...
Tak otoc stranku a dal se uc!

Je to vec, ze umim tahle sluvka, budu tym panem svetovyyyym!
Ohromim i spoluzaka Dufka, stezi ta sluvka vysloviii!
Je to vec, ze valim takhle rec, ted budem panem jazykuuuu!
Raz dva tri, ten rytmus mi i svedci, chci se stat kraaaalem valcikuuuu!!!
YES!
- no, asi takuto hodnotu tu ma vacsina komentarov... Obraciate tu recenziu pana Vaculika hroznymi sposobmi k obrazu svemu a nedokazete zhltnut trocha kritiky... Vsak ked vam tie audiny ficia v pohode tak jebte na to. Kazdy chvali svoju karu, to je predsa prirodzene. PS: Najlepsie su zvasty anonymnych autobazaristov.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.05.2007 22:31, RE: POLEHLIVOST PRIMERY? DLE TUV NĚKDY I HORŠÍ PRŮMĚR
cruise napisał:
statistiky jsem posílal já.....
Samozrejme, zabudol si uviest ze tu statistiku pisali nemci... jo...

Mozna ti to chutna, mne vsak ne.....
reagować
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.