0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Micra (r.v. 2005)

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 13:28, RE: výkonný motor, brutální brzdy, skvělá obratnost
anonym napisał:
no zkrátka opravdu objektivní popis, je vidět že autor nemá mezi auty moc přehled .... typická obhajoba typu "koupil jsem nejlepší auto na světě" ... zajímalo by mě co by napsal o např. Renaultu Clio Sport
Já nevím, za co mě máte. Toto je moje 5. auto v životě a poprvé v životě vybraný nikoliv jako nějaká vášeň, ale čistě pragmatický služebník pro dopravu z bodu A do bodu B. Jeho výkonný motor pravdou je, o tom se chcete přít? Přijde vám 59kW výkonu na 1.2l objemu málo? Chcete se přít o tom, že 3.7m kratičký auto s useklým předkem i zadkem není´spolu s výkonným posilovačem obratný? Fakt nechápu, zda jste si nespletl diskuzi, protože vaše poznámka sem snad ani nemůže patřit. "Nemá mezi auty moc přehled" - já nevím, Svět Motorů neodebírám, ale řidičák mám už 7 let a je to můj 5. vůz, takže snad alespoň minimální kvalifikaci pro subjektivní skromnou uživatelskou recenzi mám. Objektivní popis patří do recenze, uživatel popisuje auto svýma očima, nemyslíte? Pouze jsem napsal, že i přes chybky jsem s ním spokojen a že koupi doporučuji všem, to je celé.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 13:34, RE: kecy
anonym napisał:
na to se dá opravdu napsat jen kecy, článek absolutně na nic
Tak já nevím, jestli jste článek skutečně dočetl až do konce, mám pocit, že ne. Jedná se o komplexní uživatelskou zkušenost, snad jste nečekal, že auto odbydu pár větama jako mnozí místní mistři? Ano, popisuji zpočátku motivaci, proč jsem si vybral zrovna tento vůz, ale pak již následuje objemný a podrobný popis samotného vozu a jeho vlastností, jak dobrých, tak špatných. Tak má snad vypadat uživatelská recenze, pokud ne, tak mě opravte. Fakt mám pocit, že vám spíš leží v žaludku, že vůbec někdo uznává malý japonský auto a ne jen Oktávku TDI, jako správnej českej pivní "znalec"...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 13:50, RE: kecy
Storky napisał:
Tak já nevím, jestli jste článek skutečně dočetl až do konce, mám pocit, že ne. Jedná se o komplexní uživatelskou zkušenost, snad jste nečekal, že auto odbydu pár větama jako mnozí místní mistři? Ano, popisuji zpočátku motivaci, proč jsem si vybral zrovna tento vůz, ale pak již následuje objemný a podrobný popis samotného vozu a jeho vlastností, jak dobrých, tak špatných. Tak má snad vypadat uživatelská recenze, pokud ne, tak mě opravte. Fakt mám pocit, že vám spíš leží v žaludku, že vůbec někdo...
Pane Storky, nesmíte to brát tak smrtelně vážně. Co jste čekal? Že Vás budou všichni plácat po zádech, jak jste dobře koupil? Když zveřejníte něco na internetu, tak musíte počítat s tím, že se Vám do toho spousta lidí naveze. A jak jistě víte, pozitivní zpráva - žádná zpráva. Pokud usilujete o popularitu, tak sem příště napište, že jste si koupil ohyzdný aušus, co si jen hraje na auto za nekřesťanské prachy, a budete king. A proč chcete lidem radit, co si mají koupit? Co to je za nesmyslné mesiášství? Kupříkladu já mám Stilo MW a kritizuju ho, kde můžu. Dokud bude mít Fiat mezi lidmi blbou pověst, tak je šance, že bude pořád levný a dostupný. A o to přece jde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 14:15, RE: kecy
Willy napisał:
Pane Storky, nesmíte to brát tak smrtelně vážně. Co jste čekal? Že Vás budou všichni plácat po zádech, jak jste dobře koupil? Když zveřejníte něco na internetu, tak musíte počítat s tím, že se Vám do toho spousta lidí naveze. A jak jistě víte, pozitivní zpráva - žádná zpráva. Pokud usilujete o popularitu, tak sem příště napište, že jste si koupil ohyzdný aušus, co si jen hraje na auto za nekřesťanské prachy, a budete king. A proč chcete lidem radit, co si mají koupit? Co to je za nesmyslné mes...
Willy. předpokládám, že jste tento příspěvek myslel s totální nadsázkou, protože v opačném případě k němu nelze nic dodat. Že mnozí místní koncernisté budou rýpat do auta jsem plně čekal, ale bohužel v této diskuzi se spíš rýpe do mojí uživatelské zkušenosti jako celku a to mě naplňuje údivem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 14:15, RE: A již tradině
Storky napisał:
Vážený, já proti škodovkám nic nemám, dokonce na svém webu výslovně píšu, že jsem před Microu jezdil Fabií HTP a byl jsem s ní spokojen. Jen jsem popisoval svoje pocity při usednutí do zmíněného Superbu, jehož interiér mi subjektivně přišel mnohem méně vzhledný a praktický, než u Micry. Není to žádný osobní útok, na auta se dívám zcela pragmaticky a na jejich značky taky.
Nic ve zlém, ale běžnému uživateli Superbu (nebo jiného podobného auta) musí interiér MIcry (nic proti ní) připadat jako made in China - opět nic proti tomu - Micra je malé levné auto a tomu odpovídá jeho výrobní provedení prosté třeba dražších materálů, řešení některých detailů a tak podobně. Ale je potřeba neztrácet soudnost.

Jinak každý chválí to co má v garáži, že - problém to většiny recenzí zde. samozřejmě nechybí ani skoropovinná narážka na škodovky.


reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 14:26, RE: výkonný motor, brutální brzdy, skvělá obratnost
Storky napisał:
Já nevím, za co mě máte. Toto je moje 5. auto v životě a poprvé v životě vybraný nikoliv jako nějaká vášeň, ale čistě pragmatický služebník pro dopravu z bodu A do bodu B. Jeho výkonný motor pravdou je, o tom se chcete přít? Přijde vám 59kW výkonu na 1.2l objemu málo? Chcete se přít o tom, že 3.7m kratičký auto s useklým předkem i zadkem není´spolu s výkonným posilovačem obratný? Fakt nechápu, zda jste si nespletl diskuzi, protože vaše poznámka sem snad ani nemůže patřit. "Nemá mezi auty moc pře...
"Přijde vám 59kW výkonu na 1.2l objemu málo?"

To je v případě atmosférického motoru dost nesmyslná otázka, z níž je vidět že autům a technice obecně asi zrovna moc nerozumíte.

Já bych se zeptal, v jakých otáčkách dává ten motor tenhle výkon, kolik jsou maximální otáčky a taky HLAVNĚ kde je maximum kroutícího momentu a TAKY HLAVNĚ jaký je jeho průběh. Ono je totuiž kolkrát deslko příjemnější auto s menším měrným litrovým výkonem, zato s dobrým průběhem kroutícího momentu - je to totiž přesně stejné, jako když někdo při koupi foťáku kouká jenom na megapixely a vůbec ho nezajímá, nakolik je pro ně limitující sama optika objektivu.

A taky je potřeba přitom zhodnotit, co ten motor tahá - jestli maličkou nákupní tašku (jíž Micra spíš při vší úctě je ) a nebo třeba o 250 kg těžší a náležitě větší auto.

Jinak to tak často bouráte, že máte za 7 let páté auto ?))

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 14:27, RE: kecy
Storky napisał:
Willy. předpokládám, že jste tento příspěvek myslel s totální nadsázkou, protože v opačném případě k němu nelze nic dodat. Že mnozí místní koncernisté budou rýpat do auta jsem plně čekal, ale bohužel v této diskuzi se spíš rýpe do mojí uživatelské zkušenosti jako celku a to mě naplňuje údivem.
Relax... :) Tady rypou jenom ti, co nemuzou prenest pres srdce, ze by nekdo mel auto na zebricku hodnot na jinem nez prvnim miste... Mne se to pocteni libilo, uvazujeme uplne stejne pragmaticky, byt Micru jsem nekoupil
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 14:30, RE: Jarek
Storky napisał:
Ano, ale proč to uvádím? Jen proto, abych vysvětlil, proč jsem si koupil zrovna Micru. Připadá mi jako důležitá součást recenze uvádět, co mě vedlo právě k výběru konkrétního auta a co s o něm z těch domněnek potvrdilo či ne... přišlo mi přirozené nepsat jen o autu jako o věci, ale i pocitech z něj a postojích k té koupi.
Já se přiznám že Vaše motivy koupě Micry vůbec nechápu, kór když jste měl předtím Almeru jak tvrdíte. Říkáte že chcete ušetřit a že auto má sloužit - tak proč jste tedy tu Almeru prodával ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 14:49, RE: kecy
Storky napisał:
Tak já nevím, jestli jste článek skutečně dočetl až do konce, mám pocit, že ne. Jedná se o komplexní uživatelskou zkušenost, snad jste nečekal, že auto odbydu pár větama jako mnozí místní mistři? Ano, popisuji zpočátku motivaci, proč jsem si vybral zrovna tento vůz, ale pak již následuje objemný a podrobný popis samotného vozu a jeho vlastností, jak dobrých, tak špatných. Tak má snad vypadat uživatelská recenze, pokud ne, tak mě opravte. Fakt mám pocit, že vám spíš leží v žaludku, že vůbec někdo...
"...pocit, že vám spíš leží v žaludku, že vůbec někdo uznává malý japonský auto a ne jen Oktávku TDI, jako správnej českej pivní "znalec"..."

Já jezdím mj. .i ocktávkou TDI, Nissana Micru a jakékoliv jiné auto uznávám a nemám nejmenší důvod psát nějaké zamindrákované bláboly typu jiné auto fuj a podobně, protože mi to prostě přijde ubohé. Micru bych si nekoupil, protože to není moje krevní skupina a ač nic proti ní nemám - což je věc ryze subjektivní.

A nevšiml jsem si, že by tady nějaký "koncernista" moc napadal auta jiných značek, szhusta to bývá to bývá obráceně. On holt někdo má jiné neměcké auto a má pocit bůhvíco nemá, otírat se Audi BMW a Mercedes je težké sousto i pro zdatné psychopaty, Fordy a Opalz mnozí za německá auta nepovažují, takže zbývá ten VW a potažmo Škoda.

A vlastně to je i tak v tom Vašem příspěvku, na nějž reaguji.

A jinak Vaše motivy kupě Micry jsem nepochopil, ale to je fuk. Já akorát nechápu, proč když Vám tolik záleží na peněžch jste prodával tu Almeru....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 16:48, RE: výkonný motor, brutální brzdy, skvělá obratnost
Storky napisał:
Já nevím, za co mě máte. Toto je moje 5. auto v životě a poprvé v životě vybraný nikoliv jako nějaká vášeň, ale čistě pragmatický služebník pro dopravu z bodu A do bodu B. Jeho výkonný motor pravdou je, o tom se chcete přít? Přijde vám 59kW výkonu na 1.2l objemu málo? Chcete se přít o tom, že 3.7m kratičký auto s useklým předkem i zadkem není´spolu s výkonným posilovačem obratný? Fakt nechápu, zda jste si nespletl diskuzi, protože vaše poznámka sem snad ani nemůže patřit. "Nemá mezi auty moc pře...
skvělá obratnost ... v automobilové terminologii "obratnost" nebo-li "obratný" znamená že auto ochotně zatáčí. Nemá to s posilovačem řízení moc společného. Je to hlavně o kvalitách podvozku. Použít pojem skvělá obratnost v případě Nissanu Micra není příliš na místě. Taktéž brzdy rozhodně nebudou mít nějak výjimečný účinek. Budou zcela průměrné v rámci věku a třídy. Prostě daleko lepší než u Felicie ale jinak úplně průměr. Výkonný motor je taky hodně zavádějící - motor 1.2 ať má jakýkoli měrný výkon, tak s 59kW je to slabota i vzhledem k rozměrům a hmotnosti auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 16:55, RE: A již tradině
anonym napisał:
Nic ve zlém, ale běžnému uživateli Superbu (nebo jiného podobného auta) musí interiér MIcry (nic proti ní) připadat jako made in China - opět nic proti tomu - Micra je malé levné auto a tomu odpovídá jeho výrobní provedení prosté třeba dražších materálů, řešení některých detailů a tak podobně. Ale je potřeba neztrácet soudnost.

Jinak každý chválí to co má v garáži, že - problém to většiny recenzí zde. samozřejmě nechybí ani skoropovinná narážka na škodovky.


Osobně s tvrzením o laciném interiéru Micry nesouhlasím. Jasně, mohu ten názor mít jedinej, ale dotyčný Superb mi připadal naprosto o ničem, šedý a nezajímavý, což u Micry neplatí. Každopádně je to subjektivní, ale pokud dovolíte, tak si to prostě do subjektivně pojaté recenze napíšu. Není to snaha hanit Superb, jen poukázat na moje pocity po přesednutí, mající jen potvrdit můj pocit o luxusně působícím interéru Micry. Na Škodovky obecně narážím jen zde v diskuzi, jak píšu výše, jezdil jsem s Fabií HTP a spokojenost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 17:01, RE: výkonný motor, brutální brzdy, skvělá obratnost
anonym napisał:
"Přijde vám 59kW výkonu na 1.2l objemu málo?"

To je v případě atmosférického motoru dost nesmyslná otázka, z níž je vidět že autům a technice obecně asi zrovna moc nerozumíte.

Já bych se zeptal, v jakých otáčkách dává ten motor tenhle výkon, kolik jsou maximální otáčky a taky HLAVNĚ kde je maximum kroutícího momentu a TAKY HLAVNĚ jaký je jeho průběh. Ono je totuiž kolkrát deslko příjemnější auto s menším měrným litrovým výkonem, zato s dobrým průběhem kroutícího momentu - je to totiž přesně st...
Ad motor - podívejte, já si nehraju na znalce motorismu a přijde mi nesmyslný sem plést nějaké složité pojmy a propočty. Popisoval jsem subjektivní pocity z výkonu auta na silnici. Mám srovnání, protože kromě současné 1.2 jsem jezdil i 2.0i, stejně jako 1.2HTP... je to můj pocit z jízdy a důvěry v sílu motoru v praxi, denně zkušený provozem. Zase, ano, je to subjektivní, ale o tom přece uživatelská recenze je. Nemám potřebu předstírat, že můj 1.2 59kW motor je výkonnější než 100kW motor, ale zajímá mě pouze, jak hýbe s Microu - a hýbe s ní velmi, velmi solidně, proto píšu, co píšu. Srovnávat technické parametry, to ať si dělají recenzisté.
Nebourám vůbec, ale prostě tak nějak po roce jsem vždy ojetiny dával pryč, z různých důvodů. Micra je první dá se říct nové auto, jinak to vše bylo 6let+.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 17:05, RE: Jarek
anonym napisał:
Já se přiznám že Vaše motivy koupě Micry vůbec nechápu, kór když jste měl předtím Almeru jak tvrdíte. Říkáte že chcete ušetřit a že auto má sloužit - tak proč jste tedy tu Almeru prodával ?
anonym: uvedenou Almeru N15 jsem prodával, protože ačkoliv byla celou dobu v života v rodině a udržovaná, tak dosáhla věku 8 let a říkal jsem si, že v nejlepším se to má prodat, protože brzy by asi (možná!) chtěla opravy a to už mi přijde zbytečný cpát do ojetiny peníze, natož otázky spolehlivosti, která je pro mě zásadní. Proto jsem si řekl, teď je ve výborným stavu, bez výčitek ji prodám, promyslím co dál a uvidím. Kromě toho jsem v té době vlastní auto stejně nepotřeboval a až příliš stálo před domem... takže prostě obměna vozového parku plus vize něčeho, o čem budu mít záruku novoty, spolehlivosti plus samozřejmě záruku právní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 17:08, RE: kecy
anonym napisał:
"...pocit, že vám spíš leží v žaludku, že vůbec někdo uznává malý japonský auto a ne jen Oktávku TDI, jako správnej českej pivní "znalec"..."

Já jezdím mj. .i ocktávkou TDI, Nissana Micru a jakékoliv jiné auto uznávám a nemám nejmenší důvod psát nějaké zamindrákované bláboly typu jiné auto fuj a podobně, protože mi to prostě přijde ubohé. Micru bych si nekoupil, protože to není moje krevní skupina a ač nic proti ní nemám - což je věc ryze subjektivní.

A nevšiml jsem si, že by tady nějaký "kon...
Důvody prodeje vysvětluji výše, zkrátka přišel čas toho auta. Klasická obměna parku, i když je nutný investovat, to je jasné. Ale chtěl jsem si za ty peníze koupit záruku spolehlivosti, plus levně koupit skoro nové auto - protože co je dnes v oblasti aut 200 kolíků, že ano.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 17:20, RE: výkonný motor, brutální brzdy, skvělá obratnost
anonym napisał:
skvělá obratnost ... v automobilové terminologii "obratnost" nebo-li "obratný" znamená že auto ochotně zatáčí. Nemá to s posilovačem řízení moc společného. Je to hlavně o kvalitách podvozku. Použít pojem skvělá obratnost v případě Nissanu Micra není příliš na místě. Taktéž brzdy rozhodně nebudou mít nějak výjimečný účinek. Budou zcela průměrné v rámci věku a třídy. Prostě daleko lepší než u Felicie ale jinak úplně průměr. Výkonný motor je taky hodně zavádějící - motor 1.2 ať má jakýkoli měrný vý...
Podívejte, já při psaní u sebe neměl slovník auto-moto odborné terminologie a věřte mi, že pro znalce jsem to nepsal. Jako standardní řidič si pod pojmem obratnost představím dobrou manévrovatelnost zejména ve městě, kde Micra pochopitelně exceluje.
Brzdy jsem srovnával s klasickou Fabií, kterou jsem řídil před tím, na STK jsem si jejich výkonnost neměřil. Prostě mi přijdou lepší a hlavně budí důvěru.
Motor Micra výkonný má, nevím, zda jste v ní seděl, ale hýbe to s tím autem velice slušně. Nezajímá mě příliš proč, ale zkrátka to tak je a mám k jeho výkonu důvěru, což se u všech aut říct nedá. Ostatně u předchozí Almery jsem měl motor 1.4 64kW a 350kg váhy navrch, takže lepší výkonnost Micry mi přijde přirozená. Ale asi nemá cenu o tom diskutovat, vy máte jistě 100kW+ auto a tudíž cokoliv takového pro vás bude vždy jen hračka pro žencký... Pravdy se tu těžko dobereme.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 17:35, RE: výkonný motor, brutální brzdy, skvělá obratnost
Storky napisał:
Podívejte, já při psaní u sebe neměl slovník auto-moto odborné terminologie a věřte mi, že pro znalce jsem to nepsal. Jako standardní řidič si pod pojmem obratnost představím dobrou manévrovatelnost zejména ve městě, kde Micra pochopitelně exceluje.
Brzdy jsem srovnával s klasickou Fabií, kterou jsem řídil před tím, na STK jsem si jejich výkonnost neměřil. Prostě mi přijdou lepší a hlavně budí důvěru.
Motor Micra výkonný má, nevím, zda jste v ní seděl, ale hýbe to s tím autem velice slušně. Nez...
" Ale asi nemá cenu o tom diskutovat, vy máte jistě 100kW+ auto "

Nemám (tedy soukromě. služebně 96 KW a cca 300 Nm)

"takového pro vás bude vždy jen hračka pro žencký"

Není. Proč ?

"na STK jsem si jejich výkonnost neměřil."

Na STK se neměří výkonnost brzd, ale souměrnost jejich brzdného účinku, resp. síla a z toho se brzdnou dráhu auta nijak nedopočtete. Soukromě neodhadnete vůbec nic - to bývá zcela klamné. Pokud si myslíte, že Micra brzdí líp než Fabie, tak jste vedle, většina aut brzdí z rychlosti cca 100 km/h na takřka shodné dráze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 17:37, RE: Jarek
Storky napisał:
anonym: uvedenou Almeru N15 jsem prodával, protože ačkoliv byla celou dobu v života v rodině a udržovaná, tak dosáhla věku 8 let a říkal jsem si, že v nejlepším se to má prodat, protože brzy by asi (možná!) chtěla opravy a to už mi přijde zbytečný cpát do ojetiny peníze, natož otázky spolehlivosti, která je pro mě zásadní. Proto jsem si řekl, teď je ve výborným stavu, bez výčitek ji prodám, promyslím co dál a uvidím. Kromě toho jsem v té době vlastní auto stejně nepotřeboval a až příliš stálo př...
Já to nechápu, protože pokud je ta Almera ve skvělým stavu, tak vám za ní nikdo nedá odpovídající peníze a náhrada skoronovou Microu se sotva vrátí....

Na té Alemeře bezpochyby vydělal její kupec.

Ale já Vám to nevymluvám - akorát že taková výměna není nejekonomičtejší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 18:21, RE: bez předmětu
anonym napisał:
ach jo to je zas jednou recenze:(
Bourat bych v tom fakt nechtel,no a malé auto bych si taky nikdy nekoupil
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 18:48, RE: Jarek
anonym napisał:
Já to nechápu, protože pokud je ta Almera ve skvělým stavu, tak vám za ní nikdo nedá odpovídající peníze a náhrada skoronovou Microu se sotva vrátí....

Na té Alemeře bezpochyby vydělal její kupec.

Ale já Vám to nevymluvám - akorát že taková výměna není nejekonomičtejší.
anonym: podívejte, ono se to celé složitě vysvětluje, ale chápu váš úhel pohledu. Stačí snad, když řeknu, že to nebylo tak, že bych jeden den Almeru prodal a šel si koupit nový auto.... znáte to, pořád se něco děje, nějaký změny v životě... ale bylo to asi takto. Někdy na podzim jsem zjistil, že Almeru nevyužívám a s přítelkyní máme 2 auta, což mi přišlo zbytečný. Mimoto jak jsem psal, měl jsem pocit, že prostě 8 let je 8 let a Almera už se přehupuje za zenit, přičemž spolehlivost bude klesat a investice budou nutný. Jasně, byla zcela v pohodě, jasná historie a jen 118tkm najeto, ale jak říkám, díval jsem se na věc tak, že mi stojí před domem, neužívám jí a časem bude klesat prodejní cena, stoupat náklady na údržbu plus nebudu mít už tu důvěru ve spolehlivost, což je z mýho pohledu zcela esenciální kvalita každého auta. Proto jsem ji prodal a dostal za ni slušnou cenu. Byla to otázka priorit. Rozhodl jsem se sice sáhnout do kapsy, ale mít záruku, které u ojetiny už nemám žádné. A zcela s vámi souhlasím, z hlediska prostý ekonomie ten kšeft výhodný nebyl, ale jak spokojenost a dobrý pocit z toho, že auto na 100% nastartuje a dojede do cíle vyvážíte penězi? Já prostě vzal zdánlivě dražší alternativu, ale jak chápete, nové je prostě nové. Takže nelituji, i když jsem samozřejmě i o této stránce věci uvažoval, jestli by nebylo lepší si Almeru nechat a prostě ji "dojezdit"... z mého pohledu ne. Nyní mám záruku, smysluplný havarijní pojištění (které už by se na ojetinu nevyplatilo) a mám z té výměny dobrý pocit. Lepší parkování, nižší povinný ručení nevyjímaje, protože jezdím na 95% po Praze, proto ocením malý krátký auto... pokud kupec vydělal, přeju mu to, hlavně, že jsem o něm už neslyšel, že by mi auto přišel omlátit o hlavu, protože se mu po pár km pokazilo... on vydělal, ale já taky, mám kvalitní auto, co plně odpovídá mým potřebám a to za slušnou cenu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.06.2007 18:56, RE: výkonný motor, brutální brzdy, skvělá obratnost
anonym napisał:
" Ale asi nemá cenu o tom diskutovat, vy máte jistě 100kW+ auto "

Nemám (tedy soukromě. služebně 96 KW a cca 300 Nm)

"takového pro vás bude vždy jen hračka pro žencký"

Není. Proč ?

"na STK jsem si jejich výkonnost neměřil."

Na STK se neměří výkonnost brzd, ale souměrnost jejich brzdného účinku, resp. síla a z toho se brzdnou dráhu auta nijak nedopočtete. Soukromě neodhadnete vůbec nic - to bývá zcela klamné. Pokud si myslíte, že Micra brzdí líp než Fabie, tak jste vedle, většina aut brzd...
Máte pravdu, ale nezapomínejte, tady nejsme v magazínu Svět motorů. Nevím, co za lidi píše do rubriky uživatelská recenze, ale osobně mi připadá stejně cenný názor kohokoliv, protože se jedná o praktické zkušenosti... přínos těchto uživatelských recenzí není v přesnosti ve smyslu techniky, ale praxe. Můžete tedy říkat, že moje zkušenost se vám nelíbí, je plná chyb a autům nerozumím, ale něco už jsem taky najel a leccos pochopil... proto se vyjadřuji přesně tak, co ohledně toho auta cítím. Připadá mi výkonný motor? Napíšu to. Vadí mi, že cítím na zadku každý kamínek? Napíšu to. Mám z vašeho projevu pocit, že jste zvyklý se vyjadřovat přesně a solit jen fakty, ale ne všichni takto fungujeme. Je to asi i o přístupu ke světu kolem a založení, nevím... ale je jisté, že se na věc oba díváme jinak. Mám u vás pocit, že vy byste si do auta ani sedat nemusel a napsal jeho recenzi jen podle technických specifikací výrobce, což jak jistě uznáte, je zcela odtržené od reality. Cením si vašeho klidného a trpělivého tónu bez emocí, ale nepřijde mi, že by měl u uživatelské recenze smysl a opodstatnění. Subjektivita je zde nutná a pro subjektivitu jsou nezbytné pocity... nevím jak to říct jinak, aniž bych planě filozofoval.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.