0
powrót
 

diskuze k tématu: Nejlepší benzínový čtyřválec?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 10:26, RE: nej motor
anonym napisał:
Jo motor z MB1000 z 60tých let alias fabia 1,4 OHV akorát převrtanej na větší objem.slouží i po 50 letechŠkoda Simply Clever!
A to uz tenkrat ten motor pro Skodu 1000MB vznikl jako evoluce motoru Fiat ze 30. let ... tenhle motor bude za chvili stary jak metuzalem, ale na druhou stranu uz se na nem zmenilo tolik, ze bychom mohli taky klidne nadavat, ze se v motorech i po 130 letech porad pouzivaji pisty, ojnice a klikovky nebo svicky ... zkratka zaklad je u vsech stejny - 1.2 HTP je stejne tak pistovy spalovaci motor, jako treba 3.0 sestivalec u BMW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 10:56, RE: Oslovi k vztěku
anonym napisał:
Aúúúúú, beéééé, aúúúú... . To nepřežijúúú... . Nicměně mě omlouvá to, že jsem zde byl kolem 7.00. Můj hemz stihli smazat.
Bylo to něco ve smyslu "Lidi, neseďte u komplu a jeďte na dovču. PS: Nejlepší je stejně 1,9TDi, protože nesežere ani litr benzínu."

No když už jsem tu, mě velice mile překvapila 1,4 T-Jet od Fiatu s 120 koníky. Známej si to pořídil a je s tím sranda. Výborná akcelerace, reálná spotřeba kolem 7,5 při hodně dynamické jízdě v Linei (neříkám sportovní, protože to je něco úplně j...
Ted jsem ten 150 konovy Brava T-Jet mel pujceny ve svycarsku na sluzebce od Sixtu...super auto, dobry tah, prekvapive kvaltni spracovani vevnitr...ale spotreba na computeru 10,2 pri jizde necelych 200km po dalnici a to jsem fakt nejel moc rychle...tak 125km/h, pac to tam je samy radar...takze auto fajn, ale dost zere
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 12:04, TFSI
Mě se nejlépe jelo s 1.4 TFSi, nejostřejší verze. Samozřejmě, že 1.8 by byla lepší, ale hodnotit značku, která má nejlepší benzinové motory je zbytečné a každý ví, že je to BMW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 12:33, RE: TFSI
anonym napisał:
Mě se nejlépe jelo s 1.4 TFSi, nejostřejší verze. Samozřejmě, že 1.8 by byla lepší, ale hodnotit značku, která má nejlepší benzinové motory je zbytečné a každý ví, že je to BMW.
BMW dela super motory, o tom zadna, ale takovym kategorickym hodnocenim, ze BMW dela nejlepsi benzinove motory, o cemz kazdy vi, bych se radsi vyhnul. Porad je tu Ferrari a pod.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 13:34, RE: Nejlepší 4válec na benzín je beze sporu
anonym napisał:
SAAB doporučuje výměnu dokonce po 20 tis km, což je bohužel příliš, proto je mnoho ojetin dotažených z Německa s načatými motory. těch 10 je rozumné optimum dodržované majiteli samými.
Maximální krouťák v dieselovských otáčkách je naopak velké plus, které ti jen tak nějaký benzíňák nenabídne. A za plynem jde přímo ukázkově
Ano, SAABy jsou především dálniční expresy. A dostat se na průměr okolo 9 není velký problém. Jde to i při obezřetné a rozvážné jízdě po městě...
20 000 je napsáno v původní příručce v obsluze. Nicméně ta byla psána v době, kdy se o problémech těchto motorů ještě příliš nevědělo. 7 500 je doporučení techniků ze SAABu.
A 10 000... to není optimum dodržované majiteli, to je "poloviční interval" doporučovaný místními servisy majitelům. Zároveň ale tyto servisy jakékoli problémy popírají. A ani nejsou ochotny vysvětlit, proč doporučují poloviční intervaly oproti návodu k obsluze....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 13:39, RE: Nejlepší 4válec na benzín je beze sporu
anonym napisał:
SAAB doporučuje výměnu dokonce po 20 tis km, což je bohužel příliš, proto je mnoho ojetin dotažených z Německa s načatými motory. těch 10 je rozumné optimum dodržované majiteli samými.
Maximální krouťák v dieselovských otáčkách je naopak velké plus, které ti jen tak nějaký benzíňák nenabídne. A za plynem jde přímo ukázkově
Ano, SAABy jsou především dálniční expresy. A dostat se na průměr okolo 9 není velký problém. Jde to i při obezřetné a rozvážné jízdě po městě...
Co se týče spotřeby: jistěže není problém se dostat na 9. Ale taky na 8, nebo na 7. Anebo na 16.
Nicméně PRŮMĚR PO CCA 100 000 KM JE 10,3 l/100 km. A to majitel není závodník, ale starší člověk. Žádné prudké akcelerace, jen to občas rozjede na dálnici. Ale dálnice netvoří většinu jeho nájezdu km a nehoní to tam vždy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 14:42, RE: Opel??To snad ne...
anonym napisał:
To byl černej humor s tím,že Opel dělal kvalitní 4válce?Starý osmiventily snad,ale jen v uvozovkách,zahnilý vodní pumpy do bloku,přeskákaný rozvodáky,zapečený píst.kroužky,vím,že mnozí to budou svádět na špatnou ůdržbu,ale tyhle zkušenosti s těmito vozy mám a vůbec bych nemíchal Opel,mezi kvalitní motory,to snad byl překlep???
Aha, takže to bylo tou údržbou. Alespoň jsi rovnou odpověděl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 16:14, RE: Nejlepší 4válec na benzín je beze sporu
anonym napisał:
20 000 je napsáno v původní příručce v obsluze. Nicméně ta byla psána v době, kdy se o problémech těchto motorů ještě příliš nevědělo. 7 500 je doporučení techniků ze SAABu.
A 10 000... to není optimum dodržované majiteli, to je "poloviční interval" doporučovaný místními servisy majitelům. Zároveň ale tyto servisy jakékoli problémy popírají. A ani nejsou ochotny vysvětlit, proč doporučují poloviční intervaly oproti návodu k obsluze....
Osobně neznám benzín s turbem, kterému by vydržel olej 20 tis. km...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 16:52, RE: nejlepší 4 vál
anonym napisał:
To snad ne. Ještě aby se tu všichni puberťáci, tak jako ty, začli chlubit, co jim tatínek nejlepšího půjčil. Ach jo.
proč pujčil a ještě tatínek jezdim s tim od 99 takže 9 let a z puberty jsem dááávno venku. jak dlouho jezdíš s tatínkovou 1.2 HTP s nápisem RS? :)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 17:09, RE: nejlepší 4 vál
anonym napisał:
proč pujčil a ještě tatínek jezdim s tim od 99 takže 9 let a z puberty jsem dááávno venku. jak dlouho jezdíš s tatínkovou 1.2 HTP s nápisem RS? :)))
Kdybys devět let nejezdil jedním autem,možná si mohl vyzkoušet i jiný motory a nepsat tu,že nejlepší jakým si jel je to co píšeš.A na to,že tím jezdíš devět let a ani nevíš od koho ten motor je,toho asi o autech moc nevíš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 21:01, RE: Nejlepší 4válec na benzín je beze sporu
anonym napisał:
Osobně neznám benzín s turbem, kterému by vydržel olej 20 tis. km...
Tak to bys mohl jít dělat poradce vývojářům motorů. Vysvětli jim, že to dělaj úplně blbě. Nechápu, jak bez tebe mohli doteď žít a pracovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 23:05, nejlepší 4 válec je ten dvojitý
Nejlepší benzínový 4 válec je ten dvojitý. Tedy když se složí čtyřválce přes "véčko" dohromady rovnou dva )) To pak dobře jezdí. 85% maxima točivého momentu je už při 1500 ot (atmosféra). Jednotlivé hrnky nad 6 dcl ať to má trochu hlubší zvuk a ne uječeného komára. Naprosto konzistentní zátah a pohodaaaaa jazz.

... jinak asi od BMW nejaky dvoulitr ne? Ty japonské se musí moc točit, to je jak motorka Ale neméně důležité je, aby se ten motor dobře prohřál (nejen že je voda 85 C) to je velký rozdíl, ale při dlouhé cestě jako celý. Pak to táhne agilněji a míň žere, na těch slabých autech to jde fakt zřetelně poznat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.07.2008 23:30, RE: TFSI
anonym napisał:
BMW dela super motory, o tom zadna, ale takovym kategorickym hodnocenim, ze BMW dela nejlepsi benzinove motory, o cemz kazdy vi, bych se radsi vyhnul. Porad je tu Ferrari a pod.
Ne, ne Bmw dělá jedny z nej motorů světa, v tomhle jsou nejlepší a ani ferarri na ně nemá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 14:46, RE: nejlepší 4 vál
anonym napisał:
Kdybys devět let nejezdil jedním autem,možná si mohl vyzkoušet i jiný motory a nepsat tu,že nejlepší jakým si jel je to co píšeš.A na to,že tím jezdíš devět let a ani nevíš od koho ten motor je,toho asi o autech moc nevíš.
čím jezdíš ty? že sem to typ správně na tu 1.2 :a nebo nějakýho citróna 1.0))) máš alespoń vlastní auto?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 22:16, RE: Engine of the year
anonym napisał:
To máš bez pochyby pravdu a taky ten 123 d považuji za nejlepší čtyřválcový motor. Jenže tady je mimo -otázka zněla na zážehový motor.
A zná tady teda někdo vítěze v zážehových čtyřválcích od roku 1999 kdy ta soutěž začala?
Když zážehový, tak dva z Japonska. 2.5 l boxer turbo Imprezy a Foresteru a dvoulitr z Lanceru Evo. Oba moc moc moc nadpůrměrný, dravý, otáčkomilný, brutálně rychlý a přitom vcelku kultivovaný, Subaru snad ještě o něco lepší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.07.2008 22:30, RE: Oslovi k vztěku
anonym napisał:
Ted jsem ten 150 konovy Brava T-Jet mel pujceny ve svycarsku na sluzebce od Sixtu...super auto, dobry tah, prekvapive kvaltni spracovani vevnitr...ale spotreba na computeru 10,2 pri jizde necelych 200km po dalnici a to jsem fakt nejel moc rychle...tak 125km/h, pac to tam je samy radar...takze auto fajn, ale dost zere
Jo malý čtyřváleček 1.4 Turbo od Alfy, Fiatu, prostě tam z Itálie, je momentálně spolu s 1.6 turbo od BMW/Peugeot/Citroën, to jsou s předstihem a náskokem dva asi nejzajímavější čtyřválečky na světě. Vyrovnají se i dvoulitrům, povinným ručením a spotřebou to nějak výrazně níž nejde, prostě momentálně to nej-. Neřešit nevymýšlet tyhle dva motory hrají prim.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.07.2008 09:04, 16-ti stovka v Saxu
Me se velmi libila 16-ti stovka v Saxu s 16V davala 87kw, krasne se tocila. Motor podle meho gusta. Urcite by se mi libily i jine, ale tento jsem mel doma, takze se mi libil nejvice :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 17.08.2008 12:51, RE: 16-ti stovka v Saxu
anonym napisał:
Me se velmi libila 16-ti stovka v Saxu s 16V davala 87kw, krasne se tocila. Motor podle meho gusta. Urcite by se mi libily i jine, ale tento jsem mel doma, takze se mi libil nejvice :)
To není špatnej motor, docela s ním vyhrávali rallye a i teď snad juniorku wrc vede Citroen C2 s tou šestnáctkou. Ale nejlelpší čtyřválec je naturbovanej ležatej 2.5 litr boxer Subaru, ať v impreze, nebo ve Forestru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.06.2009 22:12, RE: Engine of the year
anonym napisał:
Letos v kategorii do 2l vyhrál VW-2,0 TFSI.
Takže bych to bral skoro jako jasný.
Víte někdo,který motory tam v této kategorii vyhráli za posledních deset let? Pokud ano,zkuste to sem vypsat. Mezi nimi by se měl pak každý najít svého favorita ne?
vies kto pred tym vyhraval niekolko rokov po sebe motor roka do 2l ??? No predsa ta spominana honda s2000 so svojim 240k dvojlitrom bez turba... do dnes to je rekord ktory sa nepodarilo prekonat ani ferrari... myslim rekor litroveho vykonu 120koni na liter objemu...
reagować
  1 ... 3 4 5


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.