0
powrót
 

diskuze k tématu: 2 x Mazda 323

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.02.2007 16:16, VÝFUK
Pepe napisał:
Toho chytrolína si prosím odpusť. Jelikož výfuky reznou hlavně zevnitř kvůli kondenzátu vody, tak na životnost má daleko větší vliv počet km než stáří (a ještě k tomu garážovaného) vozu. Takže vychladni, dej si do souvislosti základní věci a potom se ozvi. Výfuk na výměnu po 60 tkm byl opravdu naposledy snad u Š120, i favorit bez katu snad vydržel víc.
No,já mám Renault Megane Cabrio 2001,II.majitel,koupeno v čr a shnil mi střední díl při 105tis a to s tím autem jezdím jen v létě a na dovolenou do chorvatska,mám ho jen tak pro radost.Takže bych se ani těm 60tis.nedivil.(pro upřesnění uhnila mi příruba)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.02.2007 17:12, RE: VÝFUK
Tonny napisał:
No,já mám Renault Megane Cabrio 2001,II.majitel,koupeno v čr a shnil mi střední díl při 105tis a to s tím autem jezdím jen v létě a na dovolenou do chorvatska,mám ho jen tak pro radost.Takže bych se ani těm 60tis.nedivil.(pro upřesnění uhnila mi příruba)
Příruba, takže tentokrát asi zvenku. On je mořský vzduch taky pěkný prevít... Měl jsem ve firmě Renaulty 3 ks, takže už se taky ničemu nedivím...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.02.2007 19:02, RE: Naivitě zdar
Pepe napisał:
Haha, japonec, najeto 60 tkm, a už bude muset měnit výfuk, jednou už byl zavařovaný.... Mám ve firmě mnohými proklínané francouze, a konkrétně P406 2,0i /1999 - 218 tkm a výfuk originál. Jedině že by ta Mazda dostala do výfuku nějakou ránu hodnou zavaření. A nebo je to spíš zase po "dědečkovi, co jezdil jenom v neděli do kostela".
No, kdybys pořádně četl, co píše autor, tak byses k tomu dopracoval, že to bylo druhé auto v rodině. To znamená, že jezdilo na kratší vzdálenosti, studené starty a vzhledem ke stáří vozu mi přijde najivní spíše Váš názor. Mazdu jsem měl, r 1996, motor 1,5i, sedan a nedám na ni dopustit. Nikdy žádná váž. závada, ale přece jen jsou to auta již za zenitem. Přesto však, jako náhrada místo felicie naprosto luxusní náhrada! Kdo ji měl, tak ví o čem mluvím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.02.2007 19:10, RE: VÝFUK
Pepe napisał:
Příruba, takže tentokrát asi zvenku. On je mořský vzduch taky pěkný prevít... Měl jsem ve firmě Renaulty 3 ks, takže už se taky ničemu nedivím...
mam tretiho renaulta. R19 1,8 16V tam vejfuk vyrezl zevnitr - posledni dil (najeto 130tis) dale Scenic 1,6e 17Otis km najeto a vyfuk menen jednou a to jen posledni dil. a Scenic 1,9dCi 65tis najeto a vyfuk puvodni. Nerekl bych, ze by tim Renaulti nejako extremne trpely...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.02.2007 19:11, RE: VÝFUK
Pepe napisał:
Příruba, takže tentokrát asi zvenku. On je mořský vzduch taky pěkný prevít... Měl jsem ve firmě Renaulty 3 ks, takže už se taky ničemu nedivím...
mam tretiho renaulta. R19 1,8 16V tam vejfuk vyrezl zevnitr - posledni dil (najeto 130tis) dale Scenic 1,6e 17Otis km najeto a vyfuk menen jednou a to jen posledni dil. a Scenic 1,9dCi 65tis najeto a vyfuk puvodni. Nerekl bych, ze by tim Renaulti nejako extremne trpely...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.02.2007 19:15, RE: Naivitě zdar
Šakal napisał:
No, kdybys pořádně četl, co píše autor, tak byses k tomu dopracoval, že to bylo druhé auto v rodině. To znamená, že jezdilo na kratší vzdálenosti, studené starty a vzhledem ke stáří vozu mi přijde najivní spíše Váš názor. Mazdu jsem měl, r 1996, motor 1,5i, sedan a nedám na ni dopustit. Nikdy žádná váž. závada, ale přece jen jsou to auta již za zenitem. Přesto však, jako náhrada místo felicie naprosto luxusní náhrada! Kdo ji měl, tak ví o čem mluvím.
Jo a k těm francouzským podvozkům: Nevím, jestli je to kvalita, když se v zatáčkách houpe auto jako kačena. Pro někoho asi ano, ale mám radši tvrdší, jistý podvozek a hlavně takový u kterého se nemusí pořád měnit uložení tlumičů, torzní tyče a td. Jinak Ti gratuluji, jsi první člověk, co znám, že chválí franc. podvozky. A ještě maličkost: myslíš, že když je diesel levný, tak to znamená, že je dobrý? D4D od Toyoty a nové dieselové motory od Hondy jsou drahé, protože je to momentálně špička mezi těmito motory. Myslím, že jsi před 10ti lety usnul a teď Tě probudili)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.02.2007 21:51, RE: Naivitě zdar
Šakal napisał:
Jo a k těm francouzským podvozkům: Nevím, jestli je to kvalita, když se v zatáčkách houpe auto jako kačena. Pro někoho asi ano, ale mám radši tvrdší, jistý podvozek a hlavně takový u kterého se nemusí pořád měnit uložení tlumičů, torzní tyče a td. Jinak Ti gratuluji, jsi první člověk, co znám, že chválí franc. podvozky. A ještě maličkost: myslíš, že když je diesel levný, tak to znamená, že je dobrý? D4D od Toyoty a nové dieselové motory od Hondy jsou drahé, protože je to momentálně špička mez...
Naftove motory od japoncu jsou drahe jak pro temer dokonalsot, tak hlavne o to, ze vznikly teprve tad a tak se plati i stari vozu. A jelikoz ICTDI a D4D ty uz novejsi motory tak jsou drahe protoze jsou jen v autech starych par let. K tem francouzum a podvozkum, to ze nekdo ma rad tvrdy podvozek, ktery je jisty proc ne, ale pro nekoho kdo jezdi po pPraze s rodinou a na vylety je pohodlnejsi podvozek treba peugeota neco treba citroenu s hydropneumatikou, kdyz vas tak prekvapuje, ze nekdo chvali francouzsky podvozek proc myslite, ze tolik lidi ma xantii, C5 a tyto auta? nemluvne potom o vsech moznych peugeotech. Kazdy ma rad neco jineho. Pro rodinku na cestu na chatu neni mekky podvozek spatny, pro mlade lidi, nebo vyznavace ostrejsi jizdy je zase jasna volba podvozku v pdoobe gocusu nebo neceho takoveho. Nenunte vsechny kupvoat tvrde podvozky, kazdy jezdi jinak a ma rad jine veci. Vas taky nenuti nekdo kourit nebo nekourit, nekomu to chutna jinemu zase ne.....??? Jinak Japonci meli nevyhodu, ze zacali s naftaky velice pozde proti evrope, ale velice rychle dobehli a ve finale i predbehli napriklad VW ktery napriklad spi ted a nic proadneho neudelal. Ale treba PSA a Ford myslim, ze v naftacich udelali hodne. Napriklad 1,6 TDCI/HDI je pdoel me vyborny motor. jinak 2,0 TDCI po 2003 kdy byl modernizovan taky vyborny motor. Hlavne jsou venove dosazitelnejsi i jako nve nez treba Honda accord. Uznaam, ze ICTDI je spicka mezi naftaky, ale treba hondu bych nidky nechtel, vyborny podovozek i naftak, ale me osobne se absolutne nelibi ani kratka ani kombi. Osobne bych volil asi 2. nejlepsi naftakd od mazdy a sel do mazdy 6.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.02.2007 21:59, mazda
Můj bratr si koupilsvoje první auto a je to mazda mx3 1,8.Fakt bombastické autíčko má jej 6 měsíců za tu dobu najel 10 000km absolutně bezproblémů. Je to rok 1993 a velmi rád se s tímto autem občas svezu, když ho nechá doma a já si sním jedu do práce. Mám to auto moc rád a brácha taky. Ještě máme fabii 1,4mpi ale mazda to je trochu jiné svezení alespon co se týče dynamiky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 09:37, Mazda 323F BA
S autorem prvního článku mohu souhlasit, jednu také vlastním již 3 roky a nemohu si jí vynachválit, škoda že jí musím teď prodat, stavba je přednější... Máte někdo zájem?
http://www.privatauto.cz/index.php?detail_inz=1&id_inz=1929
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 12:55, RE: Naivitě zdar
Šakal napisał:
Jo a k těm francouzským podvozkům: Nevím, jestli je to kvalita, když se v zatáčkách houpe auto jako kačena. Pro někoho asi ano, ale mám radši tvrdší, jistý podvozek a hlavně takový u kterého se nemusí pořád měnit uložení tlumičů, torzní tyče a td. Jinak Ti gratuluji, jsi první člověk, co znám, že chválí franc. podvozky. A ještě maličkost: myslíš, že když je diesel levný, tak to znamená, že je dobrý? D4D od Toyoty a nové dieselové motory od Hondy jsou drahé, protože je to momentálně špička mez...
Je rozdíl chválit fr. podvozky obecně a 406 konkrétně, ne? Klidně si dej na auto alespoň19" kola, bez pružin, a až ti na našich tankodromech bude pořád vypadávat protéza z pusy, tak se nediv. Jo a to měnění - co tam není, to měnit nemusíš (ne každé auto z r. 1996 má víceprvkové zavěšení zadní nápravy, že - ano, japonci vyhovují). Člověk potřebuje jíst a oblíkat se, auta zase jezdit do servisu....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 16:33, RE: Naivitě zdar !!
Maxx napisał:
Nechápu tu "logiku", proč by měl Japonec dělat pořádného diesela. Proč by místo toho nemohl Evropan udělat pořádný benzín? )
pretoze v eu uz nikto benzin nechce!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 18:21, RE: Naivitě zdar
Martin napisał:
Naftove motory od japoncu jsou drahe jak pro temer dokonalsot, tak hlavne o to, ze vznikly teprve tad a tak se plati i stari vozu. A jelikoz ICTDI a D4D ty uz novejsi motory tak jsou drahe protoze jsou jen v autech starych par let. K tem francouzum a podvozkum, to ze nekdo ma rad tvrdy podvozek, ktery je jisty proc ne, ale pro nekoho kdo jezdi po pPraze s rodinou a na vylety je pohodlnejsi podvozek treba peugeota neco treba citroenu s hydropneumatikou, kdyz vas tak prekvapuje, ze nekdo chvali fr...
Jasně, souhlasím s tebou, že každému vyhovuje něco jiného. Měl jsem celkem deset aut a když posuzuji auta, tak podle vlastních zkušeností, případně zkušeností kamarádů a příbuzných. Nenavážím se do Fr. podvozků bezdůvodně. Prostě mi vadí tvrzení "nejlepší podvozky mají Francoufi" to je prostě nesmysl! Souhlasím s tím, že možná nejpohodlnější, ale to je vše. Mám rád Japonská auta, ale netvrdím, že mají nejlepší podvozek. Tam bych dal prvenství jednoznačně Němcům.(BMW,Ford Mondeo,Audi atd.) Pokud však chcete reagovat na moje příspěvky, tak prosím nic nepřekrucujte a nepište sem hovadiny, dík. Vím, že auto s hydroactivem nemá tlumiče a tudíž i jejich uložení,že Frantíci nemaj většinou pružiny, ale zkrutné tyče a další hovadinky. Prostě, kdo chce komfort a pohodlí, ať si to koupí, ale bohužel nejsou to zrovna nejlepší podvozky, sory.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 18:28, RE: Naivitě zdar
Šakal napisał:
Jo a k těm francouzským podvozkům: Nevím, jestli je to kvalita, když se v zatáčkách houpe auto jako kačena. Pro někoho asi ano, ale mám radši tvrdší, jistý podvozek a hlavně takový u kterého se nemusí pořád měnit uložení tlumičů, torzní tyče a td. Jinak Ti gratuluji, jsi první člověk, co znám, že chválí franc. podvozky. A ještě maličkost: myslíš, že když je diesel levný, tak to znamená, že je dobrý? D4D od Toyoty a nové dieselové motory od Hondy jsou drahé, protože je to momentálně špička mez...
Jasně, bohužel to tady funguje tak, že když sem někdo napíše a vyjádří jiný názor, tak někdo prolítne jeho článek, aniž by si to přečetl pořádně, tak zareaguje a napíše píčovinu. Ten šakal nepsal o Hydroaktivu, který tlumiče a uložení samozřejmě nemá. Mám Renault Laguna, r. 2000 a věřte, nebo ne, už mám měněné uložení předních tlumičů a je to prostě slabost většiny Franc. vozů. Já ho mám a vím to, tak proč to nepřijmou i Ti ostatní majitelé? Jo a před Lagunou jsem měl R. 21 a rupla mi vzadu torzka a taky celkem běžná věc. Ovšem když je vše ok, tak auto jenom pluje a žehlí nerovnosti, ale na sport. jízdu zapomeňte!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 18:30, RE: Naivitě zdar
Jiřík napisał:
Jasně, bohužel to tady funguje tak, že když sem někdo napíše a vyjádří jiný názor, tak někdo prolítne jeho článek, aniž by si to přečetl pořádně, tak zareaguje a napíše píčovinu. Ten šakal nepsal o Hydroaktivu, který tlumiče a uložení samozřejmě nemá. Mám Renault Laguna, r. 2000 a věřte, nebo ne, už mám měněné uložení předních tlumičů a je to prostě slabost většiny Franc. vozů. Já ho mám a vím to, tak proč to nepřijmou i Ti ostatní majitelé? Jo a před Lagunou jsem měl R. 21 a rupla mi vzadu t...
Docela dobrý názor, konečně! Ale nepíše se tady o Mazdách?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.02.2007 16:39,
Porovnavat mazdu s feldou sa neda !!! je to uplne ina trieda a felicia nie je konstrukcne mladsia ale o 30 rokov starsia. rok vyroby nerozhoduje!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.04.2007 00:37, RE: uff
immortal HDI napisał:
Ještě jsem tady neslyšel toho DIESLA ((ale v podobné cenové relaci prosím )
Tedy řekněme do 200tis. rv 01. Ale jak říkám kvalitnější a ne podobný
Toyota 2,0 D4D - nejlepší diesel na trhu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.08.2007 07:43, RE: bez predmetu
Falco napisał:
Po 500km psát recenzi je opravdu úsměvné.
Ale co se týká těchto Mazdiček, tak jsou určitě ještě stále exteriérově pohledné a motorově mají také co nabídnout. Horší to je sice pro mě s interiérem, ale v těchto letech se mně nelíbí vevnitř žádný Japonec.
já vím,tebe se líbí jedine interiér své škody 120 :o)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.