0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké větší auto pro pět do 150tis. Kč?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, japonská vozidla, německá vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.10.2009 13:20, RE: bez předmětu
Evildoer napisał:
Za 120 se dá koupit Citroen Xsara Picasso r.v. 2002 v 1.8 benzín nebo 2.0 HDi ale verze 81 KW, 66 KW je na tak velké auto málo. Stav tachometru bych asi neřešil, každý druhý bude mít ''obligátních'' 120 tkm....
mam kangoo 1,2 a jsem spokojen,místa dost ,ručení minimální a do 90km rychlosti bere tak 7L ,pro rodinu ideál....ps nejsem závodník a nechci z 0 na 100 za 10 s vozím děti

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.10.2009 17:03, RE: petr
dagoš napisał:
Pan redaktor sice radí hezky,ale jeho rady mě připadají tak nějak od stolu a ne z praxe.Pokud máte na naftového sharana či alhambru max.150.000,-kč dosáhnete tak na r.v.2001 a pokud si necháte ověrit ty Km pokud to bude možné,asi budete koukat!!!Většinou si tyto auta jako nové kupovala buď firma nebo člověk,který najel tak.min!!!30.000tis KM ročně,takže auto bude mít tak min...250.000KM,může mít ovšem klidně i 400.tis i víc!!!To ovšem neznamená,že by už nemohlo spolehlivě sloužit!!záleží na tom ...
jax prisel na to ze kdo si takovy auto koupi novy musi najet 30 a vic tisic rocne? takovy blby kecy, ja najedu rocne 7 tis a co? asi nejsu normalni
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.10.2009 19:24, RE: Zapomen na MPV, jdi do Mondea
oddTom napisał:
"nedáte do něj 3.dětské sedačky vedle sebe!!"

Myslím, že by se to tam možná nějak nacpat dalo, ale hlavně - můžete dát jednu sedačku dopředu (to můžete i s Escortem) a máte vystaráno.
Tři sedačky pro děti 4,6 a 8 dozadu do mondea dáte, moji rodiče takto staré děti (vnoučata) vozí v Octavii - jeden podsedák a dvě desdačky , takže do mondea to musí jít taky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.10.2009 22:19, DODGE GRAND CARAVAN
"Evropani" potažmo především zdejší pánové nikdy nedoporučí ale pro mě velmi ok. Dodge grand caravan nebo chrysler town&country. Mám 3,3 V6 LPG. Pro rodinu s dětmi super.... Jo a s DVD pro děti vzadu zcela ideální na dlouhé cesty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 00:39, Opel Zafira 2.0 DTi, 2003
Řešil jsem stejny problem zrovna před měsícem a vyhrála to sedmimistná Zafira. Kombiky jsem zavrhnul kvuli prostoru: 3 sedačky vedle sebe se nevejdou, nebo vejdou jako sardinky (ten nejmensi ma sedacku 50cm širokou, starší mají jenom "boostery", každý 45cm).
Sharan-Alhambra-Galaxy jsem zavrhnul kvuli ceně (to možná není nejlepší hledisko, protože sice zaplatíte o 30-50 tis. více za stejné stáří a kilometry než za jiné MPV, ale zase to zkasírujete při prodeji - jsou to tedy jen uložené peníze).
Francouzské vozy (Renault, Citroen, Pegueot) jsem zavrhnul kvuli nespolehlivosti a vyšším nákladům na opravy.
Chtěl jsem Mazdu MPV (tu jsem vlastnil při pobytu za mořem), ale bylo jich na trhu jen pár, u malých bazarů, kterým nevěřím. Viděl jsem pár levných Kia Carnival a Hyunday Trajet, ale u těch jsem si nebyl jistý spolehlivostí a poruchovostí, tak jsem do nich nešel.
Zbyla Zafira, 2003 za 174.000. Pokud se do ní dají 3 dětské sedačky vedle sebe, je to dost na těsno a je problém se zapínáním pásů (musím s tím dětem pomáhat), ale pokud jedeme jenom po městě, posadím jedno dítě do třetí řady a je to. Výška a šířka trumfne jakýkoliv kombík - stěhoval jsem velký psací stůl i tři velká jízdní kola bez rozmontování. 2.0DTi 16v bere v průměru 6.5 litrů nafty na 100 - krása.
A to nejdůležitější - koupil jsem u značkového bazaru (Autopalace Spořilov) s roční zárukou. Dostal jsem technickou a výměnu oleje a filtrů v ceně. První oprava přišla po měsíci - výměna AGR filtru a oprava elektriky ve dveřích dohromady za 14000,- a platila na to záruka.
Takže zatím spokojenost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 00:53, RE: DODGE GRAND CARAVAN
mikeobi napisał:
"Evropani" potažmo především zdejší pánové nikdy nedoporučí ale pro mě velmi ok. Dodge grand caravan nebo chrysler town&country. Mám 3,3 V6 LPG. Pro rodinu s dětmi super.... Jo a s DVD pro děti vzadu zcela ideální na dlouhé cesty.
To je super pohodlný minivan, o tom není pochyb. A LPG z toho udělá poměrně úsporný vůz (pod 2Kč/km. Jinak v benzínu to pobere 15 nebo 20 litrů na 100km, takže to vyjde na nějaké 5Kč/km).
Rád bych ale věděl jak to je s opravami. Je to hodně poruchové? Jsou opravy v Česku nákladné?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 01:08, RE: Zapomen na MPV, jdi do Mondea
brachy napisał:
Mam osobni zkusenosti z kulatym mondeem ('98) a pak s hranatym (2001). Otec mel Sharana do loni, kdy ho prodal.
Takze k veci - Sharana, nebo jine MPV za 150 tisic, opravdu ne. Zachovale kousky se prodavaji za 300tisic a vic. Otec prodal 5 let stareho, najeto 160tisic za 340 tisic.
Ja sem mel kulate Mondeo a ted jezdim v pujcenem hranatem kombiku. Jestli pan prejde z Escorta, tak bude mondeem nadsenej. Navic nahradni dily za hubicku. Za 150 tisic se da poridit i rocnik 2005 (110-150 tisic najeto...
A kolik dětí tim Mondeem vozíš? Se třema dětma je to pořád o hromadě zavazadel, kol, hraček atd., které se pořád vyndavají a zandavají z kufru a zpět.
Kombíky nejsou na takovouhle věc příliš pohodlné. Navíc se 3 dětské autosedačky vedle sebe vejdou dost na těsno.
Sharan je sice dražší, ale po těchto stránkách lepší. Třeba Zafira je stejně drahá jako Mondeo, ale má 7 míst, takže zase pohoda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 01:12, RE: Zapomen na MPV, jdi do Mondea
socham napisał:
Tři sedačky pro děti 4,6 a 8 dozadu do mondea dáte, moji rodiče takto staré děti (vnoučata) vozí v Octavii - jeden podsedák a dvě desdačky , takže do mondea to musí jít taky.
Jasně že to jde. Ale mačkají se jako sardinky, ani se nemůžou samotné připoutat, protože si nedosáhnou na připénák, jak jsou sedačky na těsno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 01:14, RE: Neřešitelný problém
rojack napisał:
Za 150 pro tři děti (sedačky) je to neřešitelné. Prostorově ideálně např. Mazda 5 (ovšem cena je násobkem), cenově ideální Mondeo (ovšem prostoru pro 3 sedačky málo). (Jedině něco s rokem výroby 1960 )
Milý pane za 150 to prostě nevyřešíte neboli z hovna bič neupletete.
Opel Zafira je řešení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 07:09, RE: petr
borec napisał:
jax prisel na to ze kdo si takovy auto koupi novy musi najet 30 a vic tisic rocne? takovy blby kecy, ja najedu rocne 7 tis a co? asi nejsu normalni
Asi nejsi normální, protože koupit nové auto s pořizovací cenou milion a potom najezdit 7 tisíc kilometrů ročně - to je na vyšetření u psychiatra. Kdybys jezdil taxíkem, vyšlo by tě to na polovinu. Faktem je, že kdo si kupuje MPV - to je auto pro rodinu, tak těch nejméně 20 tisíc ročně najede.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 07:19, RE: DODGE GRAND CARAVAN
mikeobi napisał:
"Evropani" potažmo především zdejší pánové nikdy nedoporučí ale pro mě velmi ok. Dodge grand caravan nebo chrysler town&country. Mám 3,3 V6 LPG. Pro rodinu s dětmi super.... Jo a s DVD pro děti vzadu zcela ideální na dlouhé cesty.
Bohužel od amerických MPV mě odrazují dvě věci (mám zkušenost s voyagerem) a to jsou: nevalná spolehlivost a přímo katastrofální bezpečnost. S tou nespolehlivostí bych se smířil, protože díly jsou celkem levné. Ale viděl jsem prostor posádky po nevelké nehodě (čelní náraz ve městě) a auto šlo velice rychle z domu....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 08:36, RE: DODGE GRAND CARAVAN
ginandtonix napisał:
To je super pohodlný minivan, o tom není pochyb. A LPG z toho udělá poměrně úsporný vůz (pod 2Kč/km. Jinak v benzínu to pobere 15 nebo 20 litrů na 100km, takže to vyjde na nějaké 5Kč/km).
Rád bych ale věděl jak to je s opravami. Je to hodně poruchové? Jsou opravy v Česku nákladné?
V benzinu se pohybuju mezi 12-14 litry (a jezdím i hodně po městě) a v LPG mezi 14-16 litry. Poruchovost, já zatím nic podstatného, žádné velké opravy, klasická údržba. Cena náhradních dílů velmi nízká.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 09:02, RE: petr
Pavlik napisał:
Asi nejsi normální, protože koupit nové auto s pořizovací cenou milion a potom najezdit 7 tisíc kilometrů ročně - to je na vyšetření u psychiatra. Kdybys jezdil taxíkem, vyšlo by tě to na polovinu. Faktem je, že kdo si kupuje MPV - to je auto pro rodinu, tak těch nejméně 20 tisíc ročně najede.
MPV si kupuje třeba ten, kdo má nestandardní počet dětí. A kvůli tomu, že mám 4 haranty, nemusím snad najíždět 20.000 km za rok.
Co třeba alternativa, že nové auto si koupí ten, co najede 40.000 ročně a po třech letech jej při 120.000 km vymění zase za nové. Tehdy je třeba zpravidla udělat větší údržbu a tak si to mnozí vyhodnotí jako správný čas na změnu auta. A tehdy si to klidně může koupit ten, co jede 7 - 12.000 km ročně a nechá si jej třeba 5 let. Taková auta se ale zpravidla nedávají do bazaru, ale jsou prodána v okruhu rodiny nebo známých.
Já znám ve svém okolí několik případů, že s pořízením PRVNÍHO potomka se někteří jedinci museli pořídit tento autobus, protože přece mají rodinu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 09:56, RE: petr
Michal 22 napisał:
MPV si kupuje třeba ten, kdo má nestandardní počet dětí. A kvůli tomu, že mám 4 haranty, nemusím snad najíždět 20.000 km za rok.
Co třeba alternativa, že nové auto si koupí ten, co najede 40.000 ročně a po třech letech jej při 120.000 km vymění zase za nové. Tehdy je třeba zpravidla udělat větší údržbu a tak si to mnozí vyhodnotí jako správný čas na změnu auta. A tehdy si to klidně může koupit ten, co jede 7 - 12.000 km ročně a nechá si jej třeba 5 let. Taková auta se ale zpravidla nedávají do b...
Také znám takový případ, ale takových je nepatrné procento. Navíc i když by v těch následujících dejme tomu pěti letech najel jen 10 tisíc km, dostáváte se k 200 tisíc ujetých kilometrů - to je stav kdy většina aut vyžaduje investice do udržení provozuschopnosti, v případě většího MPV jsou tyto výdaje do mnohatisícové. Podle finančního stropu na koupi vozu značně pochybuji, že na takové výdaje bude tazatel mít - nebo že je bude chtít akceptovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 10:22, RE: petr
Pavlik napisał:
Asi nejsi normální, protože koupit nové auto s pořizovací cenou milion a potom najezdit 7 tisíc kilometrů ročně - to je na vyšetření u psychiatra. Kdybys jezdil taxíkem, vyšlo by tě to na polovinu. Faktem je, že kdo si kupuje MPV - to je auto pro rodinu, tak těch nejméně 20 tisíc ročně najede.
tak mam auto za milion bez par drobnych, protoze sem ho chtel ne proto abych najel hafo kilaku protoze se to od toho auta ocekava. je to rok 2004 po prvnim majiteli se serviskou z nemecka mam ho 2 roky najeto 30tis.km, jeste na originalnich pneu s vzorkem 4,5 mm, takze az ho budu chtit prodat jako starou sumku treba 12 - 15 lety s tema km tak 99 % z vas rekne ze je to stoceny, ale i taci sme mezi vami jezdici hafo km rocne
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 10:25, RE: petr
Pavlik napisał:
Asi nejsi normální, protože koupit nové auto s pořizovací cenou milion a potom najezdit 7 tisíc kilometrů ročně - to je na vyšetření u psychiatra. Kdybys jezdil taxíkem, vyšlo by tě to na polovinu. Faktem je, že kdo si kupuje MPV - to je auto pro rodinu, tak těch nejméně 20 tisíc ročně najede.
taxikem by to slo ale chci mit svoje kdykoli k dispozici u baraku a ne cekat na tago a taxik si sam nezaridim ledazebych se stal tim taxikarem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 11:17, RE: petr
Pavlik napisał:
Také znám takový případ, ale takových je nepatrné procento. Navíc i když by v těch následujících dejme tomu pěti letech najel jen 10 tisíc km, dostáváte se k 200 tisíc ujetých kilometrů - to je stav kdy většina aut vyžaduje investice do udržení provozuschopnosti, v případě většího MPV jsou tyto výdaje do mnohatisícové. Podle finančního stropu na koupi vozu značně pochybuji, že na takové výdaje bude tazatel mít - nebo že je bude chtít akceptovat.
Spor byl o tom, že ten, kdo chce MPV, "musí najet 20.000 km za rok". Mnoho majitelů MPV potvrdilo, že tomu tak zdaleka není.

Druhá a nijak s tímto nesouvisející věc je to, zda lze se stropem 150.000,- Kč koupit velké MPV. Tady se shodnem, že jen teoreticky. Prakticky se bude jednat o polovraky vyžadující velké investice. V případě štěstí by se dal najít kousek po nějakém nešťastníkovi, kterému se po koupi vše vysypalo a po výměně váhy vzduchu, termostatu, vstřikování, tlumičů, půlky elektroinstalace, těsnění pod hlavou a nevímčehoještě to ze zoufalství prodá. V případě ještě většího štěstí mít příbuzného, který chce nějaký zachovalý málo jetý kousek prodat.

Osobně bych tazateli doporučil Berlingo. Interiér je široký, zavazadelník velký, v případě vcelku rozšířené verzi Multispace interiér útulný. S motorem 1,6 je to rozumná motorizace. Za tyto kousky s prokazatelnou historií kolem 100.000 na tachometru chtějí cca 120.000,- Kč. Udržovací náklady (pneumatiky, náhradní díly, spotřební věci) budou někde úplně jinde, než v případě velkého MPV.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 16:08, RE: DODGE GRAND CARAVAN
Pavlik napisał:
Bohužel od amerických MPV mě odrazují dvě věci (mám zkušenost s voyagerem) a to jsou: nevalná spolehlivost a přímo katastrofální bezpečnost. S tou nespolehlivostí bych se smířil, protože díly jsou celkem levné. Ale viděl jsem prostor posádky po nevelké nehodě (čelní náraz ve městě) a auto šlo velice rychle z domu....
Já boural s Voyagerem, nedala mi přednost škoda... Z níc nezbylo, já to ještě zpravil a jezdím dalších 6 let. Auto mám 10 let, závady skoro žádné. Na Voyagera nedám dopustit. Za pár tisíc euro se sežene slušný vůz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 16:40, RE: petr
borec napisał:
tak mam auto za milion bez par drobnych, protoze sem ho chtel ne proto abych najel hafo kilaku protoze se to od toho auta ocekava. je to rok 2004 po prvnim majiteli se serviskou z nemecka mam ho 2 roky najeto 30tis.km, jeste na originalnich pneu s vzorkem 4,5 mm, takze az ho budu chtit prodat jako starou sumku treba 12 - 15 lety s tema km tak 99 % z vas rekne ze je to stoceny, ale i taci sme mezi vami jezdici hafo km rocne
souhlasím, Jsem podobný případ. Velké MPV mám taky jako druhé auto do rodiny kvůli třem malým dětem. Sorry, ale do vozů typu Mondeo se mi 3 sedačky pro děti 2,4 a 6 let nevejdou Obcházel jsem auta s metrem, zkoušel jsem tam sedačky nacpat, ... nic. Mám ještě firemní Touran, na šířku OK, ale podélná prostornost je na nic. V Alhambře je místa jako prase, je to dáno i tím, že využívám 2 integrované dětské sedačky.
Auto jsem koupil u dealera, kde bylo zakoupeno jako nové na bazaru s prokázanou servisní historií (137tis km). Roční nájezd s tímto autem je cca 10tis. km. Mám jej rok, gumy jsou původní (70%), zimní jsem koupil sadu i s disky za 3000Kč! na sbazar.cz (spíš náhoda).
Servisní náklady byly 4500Kč za prohlídku s olejem, ....
Připomínám, že za 170 tis. Kč jsem koupil velmi zachovalý vůz, o který se majitelka starala a je stále jako nový.
Jde o 2,8V6 4 motion, motor s řetězem, spotřeba v pohodě do 10 litrů.
Jestli autor dotazu má již starší dítě (myslím 8 let), tak bych zkusil jít do Zafiry 1,8 benzín. Místo tam bude, nabídka aut je dostatečná, výbava vždy dobrá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.11.2009 16:56, RE: Zapomen na MPV, jdi do Mondea
socham napisał:
Tři sedačky pro děti 4,6 a 8 dozadu do mondea dáte, moji rodiče takto staré děti (vnoučata) vozí v Octavii - jeden podsedák a dvě desdačky , takže do mondea to musí jít taky.
Octavie jsem měl taky - 1. i 2. generaci. Tehdy bylo mezi dvěma sedačkami místo široké 30 cm. Jde mi trochu i o bezpečnost dětí, tak používám kvalitní sedačky se zvýrazněnými boky. Šířka těchto sedaček je pokud si pamatuji 43 cm. 3 kousky těchto sedaček nedám ani do Superbu.
Za půl roku budu kupovat nové služební auto, tak už teď obcházím nejrůznější značkové prodejny s metrem v ruce. Auta typu kombi mají zadní opěradla zasunuté příliš dozadu - do boků. Vnitřní šířka, kam můžu "vsunout" autosedačky je tak u Superbu 111cm, Passat 113cm, Tiguan 116cm, Santa Fe má asi 125cm. Dál jsem se zatím nedostal.
Když použiju jen podsedák, tak se mi tam asi vleze. 2 krajní sedačky budou v ISOFIXu. Ale nechci být tím dítětem, které je "zapuštěné" mezi dvěma vystouplými sedačkami na šířce zhruba 30cm
reagować
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.