Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Novou Mazdu 6 nebo Ford Mondeo?
0
powrót
 

diskuze k tématu: Novou Mazdu 6 nebo Ford Mondeo?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, japonská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 17:42, RE: Asi spise Mazdu
anonym napisał:
Nesmite zase verit vsemu co se kde doctete. Na co je Mondeu "vyrazne vetsi rozvor", kdyz je uvnitr stejne mista jako u konkurence? Cim ma C5 "vyrazne lepsi zaveseni kol" nez Passat? Jine mozna, ale lepsi? Ne nadarmo se cestou hydrauliky zadny jiny vyrobce nevydal, ma to sve vyhody, ale i nevyhody.
Nicmene to v cem je sila Passatu neni, ze by byl v necem nejlepsi, ale v tom ze v nicem neni nejhorsi. Je to velmi vyrovnane auto, ktere jako celek prevysuje konkurenci, ktera ano muze byt v jednom...
Nemyslím, že je v Mondeu úplně stejně místa jako u konkurence s o 10 cenťáků menším rozvorem, a umožňuje to hlavně snáz pracovat s rozmístěním těžiště a z toho plynou lepší jízdní vlastnostil. Je to náročnější, je to dražší řešení, ale vyplatí se.
Cestou hydrauliky se jako první po Citroënu vydal nějaký Rolls Royce, v posledním desetiletí pak Mercedes, Jaguar , Lexus i Audi - vždy u svých nejvyšších modelů (často jako příplatková výbava). U "levného" modelu jako je Passat (který je postaven na prodlouženém podvozku Golfu, tj. Octavie atd.) samozřejmě ne. Zatímco Rolls koupil od C. licenci, ostatní automobilky jdou jinou cestou, nicméně došly ke stejným závěrům = standardní ocelová pružina a tlumič prostě už nestačí (tedy v Passatu ano).
Čím to je, že má C5 výrazně lepší (a konstrukčně náročnější = výrobně dražší) zavěšení kol, než Passat nevím, asi na to tak nedlabou? A taky pro auto střední třídy používají jinou podlahovou plošinu než pro hatchbaky typu C4 a Golf (ano je to opět dražší složitější, ale vyplatí se). Spíš nechápu, proč si většina čechů myslí (bez jakýchkoliv znalostí), že je to právě naopak. VW používá naprosto standardní osvědčený mcphersony, což je bezproblémové levnější řešení. A když to lidem stačí, proč tam dávat něco dražšího? Asi tak nějak, asi proto. Proč tam citroeňáci dávaj dvojitý lichoběžníky, což je nejnáročnější a taky pro vedení kola nejlepší možný řešení, fakt nevim, Asi si váží zákazníka? Je fakt, že průměrnej zákazník dlabe na to jestli motor má vyvažovací hřídele, dlabe na to jestli má lepší uchycení kol, atd. Pak už se dostáváme až do (tragi)komickejch situací, kdy odmítá pochopit i veřejně dostupná technická data, popř. výsledky srovnávacích testů, měření, crash-testů či statistik spolehlivosti.
On to totiž všechno ví líp. Neví odkud, neví jak, ale líp rozhodně jo.
Passat již dávno konkurenci nepřevyšuje! To je váš čistě soukromý (a mylný) názor, který se neopírá o nic. Motoristiký novinář od Británie, přes Německo po třeba Itálii vám to vysvětlí. Odkud bereto to jednoznačné přesvědčení? Dávno tomu tak není. Je opravdu jedno jestli otevřete Auto Zeitung, nebo Autocar, černé na bílém tam máte JINÉ informace!
1.8 TSI vůbec není špatný motor, myslím že jeho druhé místo v kategorii, v celosvětové "Motor roku" je zasloužené. U dvoulitru dieslu se mýlíte, ten netrefí ani mezi finalisty!
DSG se evidentně povedlo, ale pokud budete sledovat všechny značky, někdo přijde jako první s tímhle, ten druhý s něčím jiným. Domněnka panující (kupodivu ještě více v česku než doma v německu) že nejlepší a vždy první je VW je prostě ... jen domněnka.
Docela prima čtyřkolka ve střední třídě je Subaru (není nad SYMETRICKOU) čtyřkolku, moc povedená čtyřkolka je trojkové BMW a kupodivu cenový rozdíl od výrobku koncernu "Lidové auto" není až takový, Nezatracoval bych ani čtyřkolku Alfu, dovede chytnout za srdce.
300 koní není málo, ale asi znáte cenu s trochou výbavy a stále je to jen Passat na podvozku Golfu! To BMW samozřejmě nabízí koní víc, pochopitelně i Mercedes a Lexus. Ale to bych jako argument nebral, to jsou zcela okrajové modely a myslím, že pokud někdo chce jít do takhle silného vozu, je snad i rozumnější a opravdu i lepší ten Lexus IS-F a BMW 335 nebo M3 atd. M.
PS: Opravdu je mnoho jiných variant, než výrobky koncernu "Lidový vůz" a některé jsou velmi dobré.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 17:45, RE: Asi spise Mazdu
anonym napisał:
Kdo tady mluvil o stotriceti na dalnici? Mame snad 21. stoleti, ne?
Že stotřicítku na dálnici hravě zvládá dvoulitr v Mondeu tu kdosi pravil a věřím že tak zvládal v minulém i v tomhle století.
A kolik se v 21. století jezdí po dálnici?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 18:24, RE: FOR Oslík
anonym napisał:
Oslíku tohle jsem nepochopil! Pro nás co nejsme oslíkové, můžeš trochu polopaticky? M.
No když si pořídíš pořádnou, ale vopravdu pořádnou bradacivi, tak můžeš do politiky, vyděláš prachy a můžeš se všem ostatních pitomců, kteří se živí jinak vysmívat a ptát se jich, "pánové, kdo to z Vás má". No a potom si budeš moct koupit třeba stříbrnou octvávku na hlínách, v TDi a se vším nezbytným příslušenstvím, třeba i s mračítkama... .

Hýky, hýk

Osel

PS: Jenom blbej fórek, nic ve zlým.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 18:37, RE: FOR Oslík
anonym napisał:
No když si pořídíš pořádnou, ale vopravdu pořádnou bradacivi, tak můžeš do politiky, vyděláš prachy a můžeš se všem ostatních pitomců, kteří se živí jinak vysmívat a ptát se jich, "pánové, kdo to z Vás má". No a potom si budeš moct koupit třeba stříbrnou octvávku na hlínách, v TDi a se vším nezbytným příslušenstvím, třeba i s mračítkama... .

Hýky, hýk

Osel

PS: Jenom blbej fórek, nic ve zlým.
Dobrej fórek. A ten se vzduchem v tlakových lahvích byl ještě lepší!
Jo a u mý vysněný Oktávky TDi jsi zapomněl na křídlo - a to MUSÍ bejt, to je jasný žejo?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 19:22, RE: teflon-japonce
anonym napisał:
Zdar všichni, souhlasím s jedním článkem zde. Já bych šel do Mazdy 6, Accorda nebo Avensis a v 2.0 benzin!! Mondeo bude mít za chvíli každý rádoby manager! Kolego kup japonce a neprohloupíš!! Z vlastní zkušenosti vím, že japonec nakonec a navždy . Kdybych měl víc peněz při pořizování auta tak Jdu do Nového accorda! Jo a jinak Osel je super!!!
Když to Mondeo je tak pěkný, velký.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 19:40, RE: Asi spise Mazdu
anonym napisał:
Auta jsem na obrázku viděl, máte pravdu. A obrázky to nebyl nejen z venčí... Spíš jak vy jste došel k tomu že Passat stále etalon? Koukám na anglické a německé testy spolehlivosti -tak tady to nebylo! Pročítám německý Auto-moto-sport a britský Autocar, tak tady už vůbec ne. Studuji výsledky Engine of the Year - no tak tady už absolutně ne, koukám na crash testy EuroNCAP - taky ne! Tak z jakými informacemi pracujete? Odkud plyne to přesvědčení o "etalonu" třídy?
Máte tu auta s výrazně větším roz...
přečtěte si prosím příspěvek, na který reagujete. O Passatu B6 jako etalonu se v něm pranic nepíše, ba právě naopak. Zmíněný příspěvek reaguje na jiný, který tvrdí, že recenzované vozy nesjou vlastně "nic moc" a naopak do nebes vychvaluje Passata. Chce to umět číst mezi řádky. ). Pro mě je Mazda6 a nové Mondeo prostě skvělé auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 21:37, RE: Asi spise Mazdu
anonym napisał:
přečtěte si prosím příspěvek, na který reagujete. O Passatu B6 jako etalonu se v něm pranic nepíše, ba právě naopak. Zmíněný příspěvek reaguje na jiný, který tvrdí, že recenzované vozy nesjou vlastně "nic moc" a naopak do nebes vychvaluje Passata. Chce to umět číst mezi řádky. ). Pro mě je Mazda6 a nové Mondeo prostě skvělé auto.
Že jste to nenapsal dřív? Třeba hned? S Mondeem i s tou Mazdou 6 souhlasím. Taky si myslím, že "etalon" převálcují. Co říkáte na Accord a C5?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 21:39, RE: teflon-japonce
anonym napisał:
Když to Mondeo je tak pěkný, velký.....
Ale chlapci! To já bych šla, chci říct půjdu, do C5 2.7 HDi. Zdraví Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 21:40, RE: Jaký auto
anonym napisał:
Tak, jo, k tématu. Já bych se mezi mondeem a mazdou rozhodl pro mazdu 6. Mondeo je podle mého už zbytečně velký. Mazda 6 je podle mýho ideální kombinací pohodlí a ještě rozumné velikosti. Od té doby, co tisíce inženýrů bádalo až vymysleli tlakovou láhev, tak není nutný vozit vzduch v autě.
Mazdu bych si klidně vzal s 1,8 protože podle mýho stačí na normální jizdu, pojistka by byla menší a spotřeba asi taky. Jakýsi pisálek o ní psal jako o super motoru, takže doulitr je podle něho zbytečný. Ale ...
Ještě si dovolím oponovat. Jestli někdo kupuje fugl nový auto, tak je rozdíl v ručení mezi 1.8 a 2.0 směšný jak vzhledem k ceně, tak vzhledem k ceně plné nádrže. A pokud je ten dvoulitr shodný s tím, co se dává do Mondea od roku 2001, tak bych ho bral všema deseti i v Mazdě. Mám ho v tom Mondeu a nelituju. Pokud bude v té Mazdě jen řidič, tak by ta 1.8 ještě možná stačila, ale plně naložené auto té 1.8 nejspíš vezme chuť do života. A jestli ten dvoulitr může být v M6 i s šestikvaltem tak všema deseti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 21:45, RE: Příspěvky v diskusi
anonym napisał:
jedine Octavia 1.9 tdi v kuzi,nic se jinak nechyta
Jasně a zatmavený okna a hliníky a lavička na kufru! Jo a debil napsaný na čele.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 22:10, RE: dvoulitr Duratec
anonym napisał:
Dvoulitr Duratec z praxe opravdu neznám, ale jak koukám konstrukčně nijak nevyčnívá, ničím se nevymiká. Hodnocení ne špatné, ne dobré. Prostě standard.
Babička má 1.4 HDi a dálničních 130 km/h ten motůrek taky zvládá hravě a bez problémů, je velmi tichý a kultivovaný, při jízdě poslouchá CD (spíš klasiku), hluk od Michelinek zcela ok. Vzhledem k výborné křivce točivého momentu je pružnost motoru dostatečná, aby na pětku v pohodě plula okreskou 80 - 90 km rychlostí při spotřebě 3.8 l atd. Jo a j...
On se totiž dá udělat hodně dobrej motor, aniž by tam nutně musely být nějaké vymyšlenosti, které se pak někde poserou a auto skončí na odtahovce. Ten motor nevyniká na pohled konstrukcí, ale vyniká tichostí, pružností, nízkou spotřebou a spolehlivostí. To jsem si přečetl než jsem ho koupil a teď to mohu potvrdit.

1.4 HDi? Proč ne, ale uvědom si - srovnáváš atmosféru s turbem. No ale i tak, chtěl bych vidět 1.4 HDi jak mává s autem v rozměrech Mondea. To bych chtěl vidět ty stoupání na D1, jak by tam bylo v pohodě 130, třeba ve čtyřech lidech.

A ještě - ten dvoulitr je super v Mondeu z roku 2001, rok 2007 přidal 100 kg na váze a to je pro ten motor už problém. Ne nepřekonatelný, ale závaží to je. Mám Mondeo 2001 a je to rozdíl, když jedu sám nebo s celou rodinkou. Jenže nová Mazda 6 dokázala nepřibrat a proto bych ten motor pro ni rozhodně doporučil. Oproti Mondeu má místo 170kW jen 103kW, jenže ten rozdíl bude až při vysokých otáčkách, které jsem ještě neměl potřebu použít.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 22:16, RE: teflon-japonce
anonym napisał:
Zdar všichni, souhlasím s jedním článkem zde. Já bych šel do Mazdy 6, Accorda nebo Avensis a v 2.0 benzin!! Mondeo bude mít za chvíli každý rádoby manager! Kolego kup japonce a neprohloupíš!! Z vlastní zkušenosti vím, že japonec nakonec a navždy . Kdybych měl víc peněz při pořizování auta tak Jdu do Nového accorda! Jo a jinak Osel je super!!!
Jo, Accordy jsem obhlížel, moc se mi některé kousku líbí, motory super, podvozky taky, ale se svýma 193 cm jsem do něj sedl a musím říct - nic pro mě. Tohle soudruzi z Japonska udělali jaksi pro sebe. Já bych ten interiér potřeboval zvětšit tak v poměru 1:1,2. A podle recenzí nového Accordu usuzuju, že v tomhle se nic nezměnilo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 22:40, RE: teflon-japonce
Koloděj napisał:
Jo, Accordy jsem obhlížel, moc se mi některé kousku líbí, motory super, podvozky taky, ale se svýma 193 cm jsem do něj sedl a musím říct - nic pro mě. Tohle soudruzi z Japonska udělali jaksi pro sebe. Já bych ten interiér potřeboval zvětšit tak v poměru 1:1,2. A podle recenzí nového Accordu usuzuju, že v tomhle se nic nezměnilo.
Na mých 159 cm je Accord tak akorát, ale taky mám ráda prostor, takže spíš tu novu C5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 22:43, RE: Etalon asi ne!
anonym napisał:
Že jste to nenapsal dřív? Třeba hned? S Mondeem i s tou Mazdou 6 souhlasím. Taky si myslím, že "etalon" převálcují. Co říkáte na Accord a C5?
Když vidím napsáno etalon, přepínám se do automatického anti-režimu. I když Octavie létající nadzvukovou rychlostí a neztrapňující Porsche a spol. jen díky omezovači na 250ti jsou taky bezva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 23:26, RE: Asi spise Mazdu
anonym napisał:
Že jste to nenapsal dřív? Třeba hned? S Mondeem i s tou Mazdou 6 souhlasím. Taky si myslím, že "etalon" převálcují. Co říkáte na Accord a C5?
Jojo nový Accord a C5 jsou také skvělé a určitě lepší než passat, však jsou také modernější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.08.2008 23:40, RE: teflon-japonce
anonym napisał:
Na mých 159 cm je Accord tak akorát, ale taky mám ráda prostor, takže spíš tu novu C5.
A na mých 23 cm stačí taky v poho acord ale i c5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.08.2008 01:23, RE: Asi nový Accord nebo C5
anonym napisał:
Jojo nový Accord a C5 jsou také skvělé a určitě lepší než passat, však jsou také modernější.
jojo, kdepak passat, to bejvaly časy, to jsem snad měl ještě vlasy, když passat etalon byl
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.08.2008 01:28, RE: dvoulitr Duratec
Koloděj napisał:
On se totiž dá udělat hodně dobrej motor, aniž by tam nutně musely být nějaké vymyšlenosti, které se pak někde poserou a auto skončí na odtahovce. Ten motor nevyniká na pohled konstrukcí, ale vyniká tichostí, pružností, nízkou spotřebou a spolehlivostí. To jsem si přečetl než jsem ho koupil a teď to mohu potvrdit.

1.4 HDi? Proč ne, ale uvědom si - srovnáváš atmosféru s turbem. No ale i tak, chtěl bych vidět 1.4 HDi jak mává s autem v rozměrech Mondea. To bych chtěl vidět ty stoupání na D1, jak ...
To byl trochu vtip. Nemyslím že je Duratec špatný, ale taky se nedomnívám že by až tak vybočoval, nic víc.
A malinko větší brácha 1.4ky, 1.6 HDi s těžkou mrchou C5 kupodivu zvládne hejbat. Ne zázračně, ale asi díky velkýmu krouťáku použitelně.
I s hodně silnym motorem jako je třeba 2.5 Turbo od Volva poznáš, jestli jedeš v autě sám, nebo v plně obsazenym!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.08.2008 01:29, RE: teflon-japonce
anonym napisał:
A na mých 23 cm stačí taky v poho acord ale i c5.
Nic si z toho nedělej, jsou i důležitější věci v životě.
Safra, ale který?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.08.2008 07:41, RE: Asi spise Mazdu
anonym napisał:
Že stotřicítku na dálnici hravě zvládá dvoulitr v Mondeu tu kdosi pravil a věřím že tak zvládal v minulém i v tomhle století.
A kolik se v 21. století jezdí po dálnici?
No klidny ridic tak tech 160 na pohodu a neklidny rekneme 180+, ale to je vcelku jedno, protoze uz pri 160 zacina ten motor tocit prilis mnoho.
reagować
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.