anonym napisał:
Auta jsem na obrázku viděl, máte pravdu. A obrázky to nebyl nejen z venčí... Spíš jak vy jste došel k tomu že Passat stále etalon? Koukám na anglické a německé testy spolehlivosti -tak tady to nebylo! Pročítám německý Auto-moto-sport a britský Autocar, tak tady už vůbec ne. Studuji výsledky Engine of the Year - no tak tady už absolutně ne, koukám na crash testy EuroNCAP - taky ne! Tak z jakými informacemi pracujete? Odkud plyne to přesvědčení o "etalonu" třídy?
Máte tu auta s výrazně větším roz...
Nesmite zase verit vsemu co se kde doctete.
Na co je Mondeu "vyrazne vetsi rozvor", kdyz je uvnitr stejne mista jako u konkurence? Cim ma C5 "vyrazne lepsi zaveseni kol" nez Passat? Jine mozna, ale lepsi? Ne nadarmo se cestou hydrauliky zadny jiny vyrobce nevydal, ma to sve vyhody, ale i nevyhody.
Nicmene to v cem je sila Passatu neni, ze by byl v necem nejlepsi, ale v tom ze v nicem neni nejhorsi. Je to velmi vyrovnane auto, ktere jako celek prevysuje konkurenci, ktera ano muze byt v jednom ci druhem parametru lepsi. Temi lepsimi motory bych si az tak jist nebyl 2.0TDI 125kW ci 1.8TSI jsou v ramci stredni tridy stale spickou. Nemluve o faktu, ze jedine VW k dieselu nabidne dvojspojkovy automat DSG o kterem ted Ford mluvi, ze v budoucnu neco podobneho mozna jednou bude i mit. Kdo jiny nabidne ve stredni tride ctyrkolku? 300konovy motor?