Cztwartek 28.08.2008 14:49,
rada
Jak už jsem někde napsala, nikdy jsem jako dealerka firmy Citroën nepracovala, nepracuji a považuji za velmi nepravděpodobné, že někdy pracovat budu. Ano na základě vlastních zkušeností, znalostí, zahraničních testů a statistik se domnívám, že požaduje-li Radek naftový motor, jednoznačně nejlepší variantou je 2.2HDi. V modelu C5 z počátku tisíciletí s ním mám dostatek vlastních zkušeností a (tak jako odborníci) jej můžu jen chválit. U každého, nejen staršího vozu (tam samozřejmě ještě víc, velmi záleží jak se k němu po ty roky kdo choval), jde o konkrétní kus, já měla na ten svůj štěstí, zazlobilo jen zavírání okna u řidiče, což mechanik vyřešil od příjezdu do odjezdu snad během 2 minut odpojením a připojením baterie. Za samozřejmost beru pravidelné kontroly v autorizovaném servisu (pravda ne v česku). Mazdu 6 považuji za povedené auto, což jsem ttady také už napsala. Trochu problém bych měla s výběrem motoru, asi bych nakonec zvolila sportovní verzi s motorem 2.3. Při koupi benzínového japonského vozu bych já osobně dala přednost Subaru, ani povedená M6 s náhonem na přední kola se nemůže měřit se symetrickou čtyřkolkou s plochým motorem (Náhon i řízení na jedné nápravě, je něco jako 2 v 1 u šampónů - vždy je lepší nejprve kvalitní šampon a až POTÉ kondicionér!).
reagować