0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda6 - královna střední třídy?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 07:35, rada
Mazda 4ever
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 07:56, rada
Dobrý den,
vlastní zkušenost-mondeo ne!!!
Důvody pro koupy: prostor -to je ale vše.
Důvody pro přehlédnutí: 1)laciné snad vše, co ve voze laciné být může 2)spotřeba 2,0 benz.(vlastní zkušenost) 3) koroze 4) šílený středový panel do faceliftu (levné vsazené rádio přes jakýsi černý plastový adaptér??? dodnes nechápu proč? proč ne vlastní integrované líbivé rádio??)
A všemi uplacenými novináři a zapřísáhlímy fordysty opěvované jízdní vlastnosti překoná klidně i starší korea. Mazda 6 je na tom o něco lépe, ale je to trucho "auto do sportovna laděné". C5 je vskutku dobrá volba - s motorem 2,2 HDI skočí od mondea a M6 naprosto do jiné dimenze. Ale má naprosto jiné chování podvozku (citroenáři vědí...), je to prostě o hodně jiné auto. Osobně bych volil C5 -motor 2,2 HDI nemá slabinu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 08:12, rada
for Mondeo ne!...asi jsi v něm seděl jenom když stálo co ...odborníku, stačí tvůj písemný projev a hned vím, že od tebe bych si poradit nenechal....A říci o nějakém autě , že nemá slabinu může jenom člověk, co auta zná jenom z obrázků, nebo hospodských keců, fakt bomba rada...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 08:39, rada
Kolega nepsal ty imbecile, že auto nemá slabinu, jen poněkud přehnaně vychválil motor 2,2 hdi. Je pravda, že ze všech zvažovaných motorů, bych také šáhl po něm. Ale C5 není zrovna moje fovoritka. Nicméně její výhoda je právě v tom, že český motoristický národ není zrovna z nejbystřejších... podceňované francouzské vozy, přeceňované německé škodky apod.
A teď to hlavní: mondeo benzin opravdu žere jak kráva, opravdu rezne, a opravdu má hnusný středový panel...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 08:46, rada
V tomhle segmentu a mezi těmito značkami nejsou špatná auta!!! Citroen C5 - pohodový, pohodlný prostorný kočár. (mně vadí, že nemá středovou loketní opěrku,ale pouze malé na sedadlech) Prostě žádný sporťák!! Mondeo - vynikající jízdní vlastnosti, též vynikající prostor. Ale dosti tvrdé a to včetně sedadel. Prostě jiný styl - německý chlad. MAZDA - něco jako Mondeo, jen v jiném kabátě, ale nepoměrně dražší servis - ND apod. Takže je to jen otázka volby a kdo co upřednostňuje. Ani v jednom případě to nebude špatná volba. Teda při troše štěstí a standartní kvalitě auta. ( žádná slátanina po nehodě, nebo šrot po nějakém dřevorubci).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 08:58, rada
Ještě k ceně. Za 200 000 kč těžko, těžko půjde sehnat kvalitní kousek. A to ani u jedné značky. Za 250 000??? Snad ale rozhodně to bude mít najeto více km. Dle zkušenosti bych to viděl tak na 300-330 000 Kč aby to za něco stále. (původ, serviska,stav km,výbava atd.) C5 rozhodně po "faceliftu" ( motor 2,2 Hdi?? - pozor na FAP, v našich končinách k ničemu a jen starost navíc a též o něco vyšší spotřeba). Mondeo rozhodně rv.2004 a výše( kdo ví proč, ví proč ) ), 2,0 Tdci 96 kW (bezúdržbový rozvodový řetěz) a Mazda, tam je to asi jedno, ale za 200-250 000 to též nebude nic moc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 10:03, rada
Dobrý den
Vlastní zkušenost-Citroen ne!!!
Mondeo jo!!!
A nauč se psát česky,od tebe bych si tak nechal radit!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 10:33, rada
Dobrý den,
já teda nemá zkušenosti ani s Mazdou 6, ani s C5. Zato bohaté s Mondeem. Vlastním ho od roku 2001, kupováno u nás, jako nové. První rok bez problémů. Další roky spíše slabší průměr. Spotřeba je opravdu na dnešní poměry vysoká, prostor je velmi slušný. Jízdní vlastnosti jsou pro mě dostačující, ale vím, že nejsou tak zlaté, jak se o nich často mluví. Je to hold jen ford. Musím také přiznat, že ačkoliv je vůz garážovaný, má už celkem slušné problémy se rzí. Mám najeto přibližně 120 000 km a motoricky je zatím vše o.k.. Co je horší, vrzající palubka, a slušně "osezené" moje sedadlo (jsem tlusté, 120 kg vážící prase - to pro rýpali). Dále vrožou a pořád se jakoby hýbou páté dveře (lft). Fakt je ten, co psal ten pán úplně dole, že to vsažené rádio s focusu je vzhledem opravdu hrozné. Obrovské černé tvrdé "čudlíky", no hnus. Já to tehdy koupil, poněvadž to bylo snad levnější, než trochu vybavená Oct. Ale kdo vyloženě nepotřebuje takovou velkou káru, bych radil spíše tuC5. Má ji můj spolupracovník, a je sní opravdu nádherné svežení, je tichoučká, plavá.... a náklady? rozhodně jezdi do servisu méně, než já. A to ji koupil jetou, a momentálně atakuje hranici 250 tisíc km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 11:20, rada
nevim nad cim se pohorsujes vic, ned mou cestinou nebo nad mou radou. Jezdim Citroeny asi tak 35 let, meli/mel jsem uz vsechny, vim o nich jiste vic nez ty, at se ti to libi nebo ne. Ma cestina ustrnula pred 40 lety a proto mluvim jak mne zobak narostl, takze at se ti to libi nebo ne, budu mluvit jak chci. Ostatne co nebylo cesky ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 11:23, rada
hhtzuitžtz4t799tztbfdfgte
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 11:23, rada
bgwä
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 11:24, rada
neviem robiť
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 11:24, rada
.
tzrtggfghvfgf
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 11:32, rada
Jde-li Vám především o spolehlivost, tak je z nabízených volba jediná - Mazda 6. Jiná volba může být Toyota Avensis. To jsou vzory spolehlivosti. Mondeo má ještě větší zavazadlový prostor, ale spolehlivostí ani tolik vychvalovaným podvozkem na Mazdu 6 nestačí. Citroen naopak nabídne maximální pohodlí, jeho hydropneumatické odpružení je prostě jiná liga, díry a hrboly žehlí zcela suverénně a přitom je tento typ odpružení spolehlivý. Slabou stránkou C5 (a obecně dražších francouzských aut) je elektrická výbava, jejíž spolehlivost není zrovna ukázková. Je to dáno tím, že "frantíci" jsou přecpaní elektronikou a v tom množství je prostě větší pravděpodobnost, že něco odejde, než u jiných aut, která mají elektroniky polovinu nebo třetinu. Na druhou stranu, ta vysoká míra elektroniky taky umožňuje vysokou míru luxusu. Takže záleží na Vás, co preferujete.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 11:53, rada
Mazdu neznám, Mondeo je dobrý auto, ale já osobně bych šel do C5.....rozhodně je nejpohodlnější a 2.2 HDI je špičkovej motor
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 11:54, rada
Z této trojice bych bral jedině Mazdu. Je nejhezčí a to i uvnitř, spolehlivostí je vyhlášená (to může potvrdit soused který ji má už nějaký ten rok) a má pohodové jízdní vlastnosti. Doporučit můžu 2.0 benzín. Při normální jízdě spotřeba do 8 litrů a nemá se na něm vpodstatě co pokazit, což neplatí o dieselu (turbo, vstřiky common rail, setrvačník....). Náklady na palivo totiž nejsou jediné. Další věcí je to, že za max. 250 tisíc nevylítaný diesel butede dost těžko shánět. Pokud by to opravdu musel být diesel tak já osobně bych šel do Oktávky 1.9 TDI, starý osvědčený diesel s opravdu nízkou spotřebou a po kvalitním čipu jede líp než 2.0 TDI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 12:07, rada
Jasně nejlepší motor z těch tří má C5. Někdo ho tu už chválil, ale málo. Začátkem tisíciletí prostě lepší diesel nebyl k dispozici. Nedejte na to "jedna paní povídala", ale mrkněte na Engine of the Year a roku 2001 zrodila se (naftová) hvězda. Velmi pohodový, naprosto samozřejmý, no onoho roku (myslím) 2001 v celkovém pořadí 3. nejlepší motor na světě. Další komentář netřeba. C5 bude určitě nejpohodlnější, je taky nejbezpečnější dle EuroNCAP (neviděli jste náhodou minulej víkend na dálnici mezi Příbramí a Dobříší bouračku ve 240 km/h? Teda čelní náraz Meganu co přejel do protisměru a C5? Na obou tachometrech zůstalo 120 km/h. Pro toho z Meganu přijeli funebráci (logicky), dva lidi z C5 ok, třetí pomlácenej, ale živej). Spolehlivost taky v normě (ale M6 je v tomhle lepší). Škoda že M6 nemá lepší motor, v M3 je povedená 1.6 HDi od citroenu a je to paráda, ten 2.0 v lastní konstrukce v Mazdě se 2.2 HDi nevyrovná. Ford taky začal brát nafty od Citroenu, asi ví proč. No 2.2 HDi je rozhodně nejlepší dieslový motor jaký lze za rozumný peníze koupit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 13:58, rada
MÁM C5 FILTRU SE NEBOJ, KDYŽ BUDEŠ TANKOVAT PLNOU TAK TI ADITIVA VYDRŽÍ NA 180TIS KM /CENA 5000KČ/ A FILTR PO UCPÁNÍ DEMONTOVAT-ROZŠROUBOVAT NA PŘÍRUBĚ-WABKOU VYČISTIT-A JE REPASOVANÝ. /NÁKLADY 3HOD PRÁCE/. PROBLÉMY S ELEKTRIKOU NEJSOU O NIC VĚTŠÍ NEŽ U JINÝCH AUT TÉTO TŘÍDY /KROMĚ LAGUNA2-TO JE SMRT/
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 14:14, rada
Jednoznačně C5. Pokud preferujete pohodlý, komfort jízdy, motor 2,2 HDI je opravdu špičkový, a ani dnes se za něj PSA rozhodně nemusí stydět. Na rozdíl od VW se svými PD.
Pokud preferujete prostor, rez, poruchovost, vyšší spotřebu, příšerně chladný, strohý "dolfácký" interiér, pak jsem pro mondeo.
Pokud preferujete sportovní pocit v interiéru, vyšší spotřebu, atrkativnější design, vyšší náklady na servis, tvrdší podvozek - pak je tu mazda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 14:19, rada
S C5 2.2 HDi jsem ještě mimo čr najezdila přes 150 000 km a krom jednoho nepříjemného překvapení, kdy okénko u řidiče zůstalo asi 2 cm nedovřené (zavolaný servisák Citroënu se na mne usmál, odpojil/připojilbaterku, popřál mi pěkný den a odjel) si motor i auto nemohu vynachválit. Byl skvělý a suveréně zvládal i 600 km za tři hodiny a půl hodiny, trvalá jízda lehce přes 200 km/h mu nedělá problém, stejně jako alpské silničky a nadmořské výšky 2 500 m (brzdy zvládly i Glossglockner). Slušné auto se skvělým motorem za dobrou cenu. Doporučuji
reagować
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.