anonym napisał:
Zapoměl jsem doplnit k záporům:
Světlomety resp. žárovky v tlumených světlech pravidelně někde v intervalů 5-7 měsíců praskají, Konzultoval jsem to MAZDě, odpověď, je to prý dáno, charkterem světlometů a naše cesty jsou rozbité, a tak prý vlákna praskají. Navrhli řešení, že předřadí odpor, ale snížila by se jejich svítivost. to jsem odmítl. Takže je raději měním.
Na podzim, jsem koupil v nouzi H1 v Praze ve fiatu a zatím 10 měsícu a drží. Uvidíme,jestli jiný výrobce nepomůže.
Hezký den
Dnes mám najeto 140tkm. Stále jsem spokojen. Mám ji v tmavě modré met. barvě a jsem překvapen, že karoserie na čumáku není od kamínků nějak viditelně poškozena. Vyjma těch prahů,viz výše. K drobným nedostakům, teď už spíše z důvodu běžného opotřebení přibylo:
světlý interiér = na místě řidiče je sedák tmavší a plast ve dveřích nese známky častého užívání. tmavý interiér se do téhle výbavy nedělal + hlavice řazení ... sedřeno až na základní materiál.
Přibyla zřejmě závažnější porucha ... při stálé jízdě pod plynem, řekněme, že si člověk chce trošku zajezdit, jede svižně a řadí ... rozsvítí se kontrolka emisního řízení motoru
která když se vrátím k běžné jízdě sama zhasne.
Konzultoval jsem to, dostalo se mi rady, že pokud necítím pokles výkonu a motor jde pravidelně, zkontroluje se to na další prohlídce.
Můžu si za to zřejmě sám, pravidelně jezdím nakupovat do Globusu Opava a při té příležitosti jsem tam často tankoval... mám obavu, že za to může nekvalitní palivo. Teď už tankuju na Jetu nebo Shellu, ale problém zůstává. Za blbost se platí. Je to však jen doměnka, možná je problém jinde.