0
powrót
 

diskuze k tématu: Lexus RX 450h - v kolonách nulová spotřeba

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.09.2009 00:18, RE: Hybrid
Reno napisał:
Ta spotřeba je velmi pěkná, dieselové SUV stejné velikosti bude podle mně mít spotřebu minimálně o litr až dva větší. Nevíte jak je to s bateriema? Náhradní sada strojí 200 tisíc, ale v lexusu mi tvrdili, že je na to záruka a že se víceméně počítá s jednou výměnou ještě v rámci garance, takže do nějakých 300 tisíc km by mně tohle trápit nemělo...
Skoro jsem si to koupil před časem, ale nakonec jsem nepřekonal odpor k téhle kategorii vozů a skončil jsem u osobáku...
Chvalím odolání koupě SUV. Tyhle velké hybridy se finančně obvykle nevyplatí, protože cena za šetření je veliká. Jedině když na ně stát dostatečně přispěje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.09.2009 00:24, RE: Energie
Pavlik napisał:
Jako nákupní taška pro (zbohatlické) blondýny do města ideál. Ale kdyby někomu opravdu záleželo na EKOLOGII, pak vůz nebude vážit ke 3 tunám, nebude v něm naprosto zbytečná kůže, leštěné dřevo, měkřené plasy, 10zónové klimatizace, televize, elektrické držáky kreditních karet a další zbytečné hromady marastu

Z vašeho příspěvku mi plyne jediná informace:
Konečně chápu, komu škudka prodává fabie social edition.
Já nemyslel dělat ořezané auto. Ale automobil LZE stavět i úplně jinak. ČÍm v prvé řadě snížím spotřebu (a tím i emise)? Že auto nebude těžké jak kráva. A kdy nebude auto těžké jak kráva? Když tam nebude spousta těch serepatiček. To je zcela jednoduché. Kolik lidí je tak úchylných, že si bude stále ošahávat svojí palubku a bude se ukájet měkčenými plasty? Kdo nutně potřebuje světýlko u make-up zrcátka??? Opravdu je nutná elektricky nastavitelná bederní opěra ve všech směrech i světových stranách? Je nutné mít 4zónovou klimatizaci s ofukem levé a pravé tvářičky zvlášť? Např. Superb2 - to si děti vzadu budou hrát s klimatizací, aby si tam mohli stavět v létě sněhuláka (ano, Superb JE podle automobilky rodinný vůz, nikoliv luxusní jak byl prezentován Sup1)? Opravdu si myslím, že toto již není ani tak otázka komfortu, bezpečnosti ani prestiže, ale projevem "rozežranosti".
Pokud by někomu šlo o ekologii, pak by třeba také nabízel úpravu vozů pro přísnější emisní limity. Pokud má někdo vylítanou Chrochtu nebo cokoliv, není přeci nutné celý vůz hodit ze skály, ale šlo by jej "renovovat".
Navíc k čemu jsou takové serepatičky jako filtry pevných částic, když je nutné do nich (ne všech) doplňovat médium a to stejně NIKDO u staršího vozu nedělá?
To je stejné jako bezpečnost. Ta se taky smrskla do toho, jestli má vůz 2 nebo 10 airbagů. Ale že se mají po 10-15 letech (cca) konec životnosti nikdo neřeší. Kdo dnes koupí Golfa IV a nechhá si vyměnit airbagy? No vlastně spíš doplní ty vystřelené :D? Komu se za deset let bude chtít měnit v ojetém Priusu baterie? Jakou hodnotu asi bude mít vůz, i kdyby elektronika NEvykazovala žádné závady (utopie), když baterie budou KO a nové stojí desetitisíce doslova?
Navíc koneckonců starý komůrkový diesel by měl být snem každého ekologa, protože může jezdit na řepkový olej a to JE obnovitelný zdroj. Navíc proč se řeší emise CO2??? Ten dokáží spotřebovat rostlinky. Proč není hlavní oxidy dusíku/methan? Viz. stáda krav. Tak to by měli ekologové skoupit kalašnikovy a skáknout do Afriky a Jižní Ameriky a zahrát si tam tak trochu C-S. Automobily už v podstatě nemá smysl dělat pohodlnější, rychlejší, bezpečnější, kvalitnější. Tady se již naráží na mantinely. Obávám se, že nejhezčí vozy už tu také byly. A co tedy má být důvodem koupi nového vozu? Tak když ten důvod objektivně není, tak ho musíme vytvořit uměle - a hle - EKOLOGIE je náhle správná cesta.
To není nic proti Lexusu. Určitě uvidím raději bloncku v tomhle než v oné Q7 ;)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.09.2009 17:45, RE: Energie
rohYpnol napisał:
Já nemyslel dělat ořezané auto. Ale automobil LZE stavět i úplně jinak. ČÍm v prvé řadě snížím spotřebu (a tím i emise)? Že auto nebude těžké jak kráva. A kdy nebude auto těžké jak kráva? Když tam nebude spousta těch serepatiček. To je zcela jednoduché. Kolik lidí je tak úchylných, že si bude stále ošahávat svojí palubku a bude se ukájet měkčenými plasty? Kdo nutně potřebuje světýlko u make-up zrcátka??? Opravdu je nutná elektricky nastavitelná bederní opěra ve všech směrech i světových stranách...
Mluvíte mi z duši (až na tu řepku). Tu považuji za další zhovadivost, která je dobrým lobby EU zemědělců (nic proti nim).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.09.2009 17:51, RE: Energie
rohYpnol napisał:
Já nemyslel dělat ořezané auto. Ale automobil LZE stavět i úplně jinak. ČÍm v prvé řadě snížím spotřebu (a tím i emise)? Že auto nebude těžké jak kráva. A kdy nebude auto těžké jak kráva? Když tam nebude spousta těch serepatiček. To je zcela jednoduché. Kolik lidí je tak úchylných, že si bude stále ošahávat svojí palubku a bude se ukájet měkčenými plasty? Kdo nutně potřebuje světýlko u make-up zrcátka??? Opravdu je nutná elektricky nastavitelná bederní opěra ve všech směrech i světových stranách...
1) Vícezónovou klimu nebudu komentovat, mě je teplo - manželce zima. Pravda mě dvouzónová stačí.
2) Filtr pevných částic:
aditivum požívají jen nejstarší verze - ale bez něj to nepojede, pouze v nouzovém režimu a tak to doplní všichni. Na 2,0 HDI to dnes vyjde na cca 3500,-. Ostatní používají regeneraci - zvýšené množství paliva filtr "vypálí". Mě osobně vadí spíše o několik deci vyšší spotřeba u verze s filtrem.
3) že auto jde udělat jinak je vidět na chrysleru volt - motor jen jako generátor elektřiny bez spojení s koly.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.09.2009 17:54, RE: Energie
rohYpnol napisał:
Já nemyslel dělat ořezané auto. Ale automobil LZE stavět i úplně jinak. ČÍm v prvé řadě snížím spotřebu (a tím i emise)? Že auto nebude těžké jak kráva. A kdy nebude auto těžké jak kráva? Když tam nebude spousta těch serepatiček. To je zcela jednoduché. Kolik lidí je tak úchylných, že si bude stále ošahávat svojí palubku a bude se ukájet měkčenými plasty? Kdo nutně potřebuje světýlko u make-up zrcátka??? Opravdu je nutná elektricky nastavitelná bederní opěra ve všech směrech i světových stranách...
A ještě jsem zapomněl, ty baterie do hybridu stojí statisíce (LS 600h je má za 250 tisíc) snad ale časem výrazně zlevní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.09.2009 11:42, RE: Energie
Petr - TipCars.com napisał:
Mluvíte mi z duši (až na tu řepku). Tu považuji za další zhovadivost, která je dobrým lobby EU zemědělců (nic proti nim).
Řepka byla myšlena s nadsázkou ;) Z "ekologie" je mi docela "smutno". Ale co už. Jdu šetřit na Superb GreenLine :D
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.09.2009 11:45, RE: Energie
Pavlik napisał:
A ještě jsem zapomněl, ty baterie do hybridu stojí statisíce (LS 600h je má za 250 tisíc) snad ale časem výrazně zlevní.
Nechtěl jsem psát přímo "statisíce", aby mě tu zas nějaký koumák nenapadl, že v Americe se dají sehnat za 80 tisíc. Jinak ano, i podle mých informací to pro Lexusy je otázka statisíců. Ale Pirus by měl být přeci jen levnější. Tam se cena baterie pohybuje kolem 100 tisíc, jestli se situace nějak nezměnila.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.