ijon napisał:
Energie se do baterek dostane při brzdění, kdy elektromotory fungují "obráceně" jako generátor. Je to jako trolejbus nebo tramvaj... Jedná se tedy o to samé jako KERS ve formuli 1. Osobně považuji spotřebu tohoto mohutného SUV za fantastickou a jako velký argument pro hybridní technologii. Beztak s podobnými auty jezdí nejčastěji křehké blondýnky do nákupních center... A ty budou po Praze jezdit za 5 - 6 litrů (s 3,5 litrovým šestiválcem ...)
Toyota prostě dokazuje, že hybridní technologie má s...
Mě by spíše zajímalo vyjádření autora testu, v jakém stavu byly baterky před oběma testy, respektive, zda vždy před testem a po testu, jejich energetický obsah zůstal nedotčen.
Mimo jiné se domnívám, že rekuperaci energie používá pouze trolejbus, zatímco tramvaj maří energii v rezistorech na střeše. To je to úděsné bzučení. Ale v tomto se mohu plést.
Moje žena s naším autem obvykle dosahuje horší spotřeby než já, a to o ní mohu prohlásit, že jezdí slušně, i co do ovládání vozu, tak i v orientaci v provozu.
Každý si musí rozmyslet:
a) jestli jezdí víc ve městě
b) jestli jezdí víc po dálnici
c) jestli mu nafta nesmrdí (jako mně)
d) jestli se mu na spotřebě vrátí rozdíl vyšší ceny (nejenom vrátí, ale i vyplatí)
e) jestli mu náhodou není všechno šumák
d) jestli to nekoupí, protože je to momentálně IN
Ekologické podle mě není si kupovat neustéle nové ekologické zařízení. Ekologické je provozovat zařízení tak dlouho, dokud je to ekonomické.