anonym napisał:
Z VYJMENOVANÝCH ZÁPORŮ - "VÝMĚNA ROZVODŮ JE DRAHÁ" JE
NAPROSTÝ NESMYSL, PROTOŽE ZNAČKOVÁ SADA, TJ. ŘEMEN A 2 KLADKY MĚ PŘIŠLY NA 4.500,- OD FIRMY CONTITECH A PRÁCE
2000,- MOTOR SE ROZHODNĚ DEMONTOVAT NEMUSÍ !!
A KDYŽ POROVNÁM DÍLENSKÉ ZPRACOVÁNÍ OCTAVIE NA KTEROU
NEDÁ SPOUSTA LIDÍ DOPUSTIT, I KDYŽ NA NICH ODCHÁZENÍ VÁHY VZDUCHU, TURBA A ROZVODY STOJÍ 10000,-, TAK NEVÍM KDO TYTO RECENZE PÍŠE, ZABÝVÁM SE DOVOZEM TĚCHTO AUT Z ITÁLIE, SÁM LYBROU JEZDÍM, TAKŽE MŮŽU GARANTOVAT ŽE PO NAJETÍ 200000...
Talianske auta opravujem uz nejaky ten rok,takze si dovolim trochu zkritizovat tento clanok. Ten kto pisal tento clanok asi o Lybre iba pocul z rozpravania "v hospode". Ved motory su takmer na chlp zhodne s Fiatom, hlavne s Mareou, tak ake poruchy turba a velke uniky oleja z motora 2,0 20V??????? Samozrejme zalezi od zachadzania. Motory 2,0 20V mali problem s unikom oleja vacsinou len z gumiciek na viku ventilov,co je oprava za par korun a ziadne znicenie motora sa nekona (vacsinou olej zaleje sviecky,takze motor zdochina alebo nejde previdelne). Lybra s datumom vyroby 11/2003 uz ma NABETON 10 airbagov. Napis airbag je este aj na C stlpiku :) Lybra je za tie peniaze jednou z NAJLEPSICH volieb na trhu.Vlastne ani neviem preco je taka lacna? Len si to porovnajte s VW, Peugeot, Renault alebo Škodou penazi. Taky luxus neposkytuje ani jeden. a o pohodli ani nehovorim. a udrzba nie je o nic drahsia! Toto auto je u nas malo zname a preto je aj velmi nedocenene. Jedine co na motoroch JTD odchdza je NEMECKA elektronika ale aj to nie moc casto. Sem tam snimac polohy klukovky(Bosch), egr ventil (Pierburg/Bosch),regulator tlaku paliva(Bosch), vaha vzduchu (Bosch) iba ak sa nemeni nacas vzduch.filter. Ale tecuce cerpadlo som este na motore JTD nevidel (nehovorim,ze sa nemoze stat,ale ze by to bolo pravidlo?) a tiez neviem preco by sa mali menit vstrekovace po 200 000km?????? ak sa pouziva kvalitny filter a meni sa pravidelne, nebyva s palivovym systemom problem. Turbo sa pokazi podla toho ako s nim majitel zachadza.Ak po dlhej ceste alebo po nahanacke nechate motor chvilu bezat a turbo sa ma cas ochladit obtekajucim olejom,vydrzi dlho.Ak nie, casom sa zakarbonuje oska a turbo zacnu drhnut. Jedine coho by som sa z hladiska ceny bal je viacprvkove zavesenie vzadu (ale passat a audi to pouzivaju tiez a je to u nich sakra drahe. a to nehovorim,kolko stoja tieto veci na japoncov) Tiez neviem o tom, ze by boli nejake caste problemy s klimou.Marea mala problemy s tzv."automatickym topenim" ale o Lybre neviem.Rozvody sa daju u petvalcov vymenit aj bez demontaze motora, ale v technologickom postupe je napisane,ze sa ma motor demontovat,tak chapem,ze je to v clanku tak napisane. Ale ostatne veci su viac alebo menej bludy!