wolff napisał:
No tak nějak mám pocti, že autor tohoto povídání dělal všechno pro to, aby Lančka měla v bazarech co nejnižší cenu...Taky chválihodná činnost..., neb zrovna tahle ta Lančka patří mezi ty více spolehlivá a odolná auta (spolehlivvější a odolnější rozhodně než německý auta) Ono když se to veme kolem a kolem, tak na autě se může vždycky vysypat vlastně cokoliv. Jinak pokud vím, tak xenony byly a automatická převodovka taky. JInak jak přišel autor článku na průměrnou pasivní bezpečnost? To by mě zají...
Dobrý den. Víte ono posuzování pasivní bezpečnosti není jen o množství airbagů. Když máte málo dimenzované deformační zony a nízkou tuhost střední části karoserie, tak Vás nezachrání ani těch 10? jak tu někdo píše, airbagů. 10 je určitě přehnané, jelikož at počítám, jak počítám, tak se dostanu i s kolením vakem na 9 a ten Lybra určitě nemá, když první vůz byla Peugeot 407, který ho měl. Většina italských aut z 90 tých let má třeba přední nosníky velmi podobné Fiatu Tipo, tím nechci tvrdit, že je to stejné, ale třeba Alfa 156, nebo Fiat Marea vypadají po odstrojení opravdu stejně a třeba 156 měla v NCAP ,,jen" 3 hvězdičky. Což je sice průměr, ale když vidím v jakých autech se tady jezdí, tak je to vlastně úplně skvělé (Vozy z 80 tých let by většina měla nanejvíš tak jednu, možná ani tu ne) s vyjímkou Mercedesů, BMW, Audi Saaba a Volva. Lybra ale rozhodně není nijak špatné auto, ostatně průměrnou spolehlivost má většina evropských aut, japonci jsou tradičně trochu lepší, ikdyž i u nich jsou výjimky.Pro mě je Lybra velmi zajímavé a možná nedoceněné auto.