0
powrót
 

diskuze k tématu: jake auto na delsi cesty

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 23.02.2013 23:38, jake auto na delsi cesty
Dobry den,

chtel bych Vas poprosit o radu, jezdim cca 1000km za tyden, neni to moc a neni to malo. Dojizdim do zamestnani a veskere naklady jdou za mnou. Nyni jezdim v Octavii 1.9TDi 81kW a i s mou relativne tezsi nohou na prumeru 5l.

Do budoucna vymyslim co dal - jestli se drzet znacky a nebo zkusit neco jineho. Podstatne pro vyber noveho vozu asi jako u vetsiny ridicu - nizka spotreba a nizke naklady na servis (i kdyz to u Octavie neni vzdy pravdou).

Libi se mi Audi A6, BMW rady 5, Mercedes C, ... kamarad me ukazuje novou Lagunu, ten vyber je pomerne velky a cilem je provest zuzeni. Cena vozu je myslim si tak max do 250 000,- Samozrejme, ze zustat u Octavie neni problem. Jedine pozadavky na vybavu vozu: tempomat a aut. klimatizace.

Diky moc

Ondrej Klivan
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 25.03.2013 22:31, Re:
Dobrý den. Pokud jste byl dosud s Octavií spokojen, mohu Vám doporučit její novější generaci s motorem 1.9 TDI 77kW. Spotřeba bude sice o pár decilitrů na 100km vyšší, jinak to bude ale spolehlivé vozidlo. Pokud bych Vám měl doporučit vůz ze střední třídy, bylo by to pravděpodobně BMW řady 5. Vznětové motory od BMW jsou jedněmi z nejlepší agregátů na trhu, vynikají výbornou dynamikou při nízké spotřebě a nebývají s nimi žádné vážné problémy (mimo opotřebených vstřikovačů Common-Railu, což ale jednou potká každý současný naftový motor). Oproti Octavii také BMW nabídne daleko lepší jízdní vlastnosti a vyšší komfort cestování.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 21.06.2013 10:15, O2
Tady není moc co vymýšlet. Pokud se Vám zdá servis na O1 drahý, zapomeňte na BMW, MB, Audi (kromě A4 1,9 TDI kterou uživí i běžný smrtelník). Jenže za cenu Audi budete mít Oktávku 2. generace mladší a méně ojetou. Za 250 000 se už dá koupit pěkná a zachovalá 1,9 TDI se solidní výbavou. Jen pozor na dovozy, aby tam nebyl příplatkový DPF. Hlavně nešidit olejový servis, za to umí PD potrestat!
reagować
bulawaio
ilość wystąpień62
data registracji18.06.2013
Piątek 21.06.2013 10:16, RE: jake auto na delsi cesty
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobry den, chtel bych Vas poprosit o radu, jezdim cca 1000km za tyden, neni to moc a neni to malo. Dojizdim do zamestnani a veskere naklady jdou za mnou. Nyni jezdim v Octavii 1.9TDi 81kW a i s mou relativne tezsi nohou na prumeru 5l. Do budoucna vymyslim co dal - jestli se drzet znacky a nebo zkusit neco jineho. Podstatne pro vyber noveho vozu asi jako u vetsiny ridicu - nizka spotreba a nizke naklady na servis (i kdyz to u Octavie neni vzdy pravdou). Libi se mi Audi A6, BMW rady 5, Mercedes C, ... kamarad me ukazuje novou Lagunu, ten vyber je pomerne velky a cilem je provest zuzeni. Cena vozu je myslim si tak max do 250 000,- Samozrejme, ze zustat u Octavie neni problem. Jedine pozadavky na vybavu vozu: tempomat a aut. klimatizace. Diky moc Ondrej Klivan


nejprve být Vámi bych si ujasnil, co chcete. Vámi vybrané vozy jsou o třídu víš, než Octavie a jsou to vesměs prémiové vozy. Které rozhodně co se týče servisních nákladů budou položkově mnohem výše než Vaše současné vozidlo. Pokud jste byl se škodou spokojen a nevadí vám, že je to ŠKODA, Kupte jak psal Kolega výše Dvojkovou Octávii s motorem 1.9 TDI 77KW. Pokud chcete něco více a chcete i reprezentovat, kupte si prémii, ale počítejte, že tak za levno co u škodovky provoz rozhodně nebude.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Piątek 21.06.2013 11:38, RE: jake auto na delsi cesty
bulawaio napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobry den, chtel bych Vas poprosit o radu, jezdim cca 1000km za tyden, neni to moc a neni to malo. Dojizdim do zamestnani a veskere naklady jdou za mnou. Nyni jezdim v Octavii 1.9TDi 81kW a i s mou relativne tezsi nohou na prumeru 5l. Do budoucna vymyslim co dal - jestli se drzet znacky a nebo zkusit neco jineho. Podstatne pro vyber noveho vozu asi jako u vetsiny ridicu - nizka spotreba a nizke naklady na servis (i kdyz to u Octavie neni vzdy pravdou). Libi se mi Audi A6, BMW rady 5, Mercedes C, ... kamarad me ukazuje novou Lagunu, ten vyber je pomerne velky a cilem je provest zuzeni. Cena vozu je myslim si tak max do 250 000,- Samozrejme, ze zustat u Octavie neni problem. Jedine pozadavky na vybavu vozu: tempomat a aut. klimatizace. Diky moc Ondrej Klivan
nejprve být Vámi bych si ujasnil, co chcete. Vámi vybrané vozy jsou o třídu víš, než Octavie a jsou to vesměs prémiové vozy. Které rozhodně co se týče servisních nákladů budou položkově mnohem výše než Vaše současné vozidlo. Pokud jste byl se škodou spokojen a nevadí vám, že je to ŠKODA, Kupte jak psal Kolega výše Dvojkovou Octávii s motorem 1.9 TDI 77KW. Pokud chcete něco více a chcete i reprezentovat, kupte si prémii, ale počítejte, že tak za levno co u škodovky provoz rozhodně nebude.


Nechci rýpat, ale A6 i BMW 5 jsou o dvě třídy jinde než octavia, o třídu výše je mercedes C nebo ta laguna. Sehnat octavii 2 s jakýmkoli TDI v dobrém stavu a za alespoň relativně konkurenceschopnou cenu (proti jiným konkurenčním modelům) je bez známostí nesplnitelný úkol. Navíc pokud se tazateli zdá servis O1 drahý, mám jedné doporučení - nechte si ji i nadále, neboť všechno ostatní má servis o poznání dražší než dnes již historická O1 s rotačkovým TDI.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Piątek 21.06.2013 13:00, RE: jake auto na delsi cesty
Pavlik napisał:
bulawaio napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobry den, chtel bych Vas poprosit o radu, jezdim cca 1000km za tyden, neni to moc a neni to malo. Dojizdim do zamestnani a veskere naklady jdou za mnou. Nyni jezdim v Octavii 1.9TDi 81kW a i s mou relativne tezsi nohou na prumeru 5l. Do budoucna vymyslim co dal - jestli se drzet znacky a nebo zkusit neco jineho. Podstatne pro vyber noveho vozu asi jako u vetsiny ridicu - nizka spotreba a nizke naklady na servis (i kdyz to u Octavie neni vzdy pravdou). Libi se mi Audi A6, BMW rady 5, Mercedes C, ... kamarad me ukazuje novou Lagunu, ten vyber je pomerne velky a cilem je provest zuzeni. Cena vozu je myslim si tak max do 250 000,- Samozrejme, ze zustat u Octavie neni problem. Jedine pozadavky na vybavu vozu: tempomat a aut. klimatizace. Diky moc Ondrej Klivan
nejprve být Vámi bych si ujasnil, co chcete. Vámi vybrané vozy jsou o třídu víš, než Octavie a jsou to vesměs prémiové vozy. Které rozhodně co se týče servisních nákladů budou položkově mnohem výše než Vaše současné vozidlo. Pokud jste byl se škodou spokojen a nevadí vám, že je to ŠKODA, Kupte jak psal Kolega výše Dvojkovou Octávii s motorem 1.9 TDI 77KW. Pokud chcete něco více a chcete i reprezentovat, kupte si prémii, ale počítejte, že tak za levno co u škodovky provoz rozhodně nebude.
Nechci rýpat, ale A6 i BMW 5 jsou o dvě třídy jinde než octavia, o třídu výše je mercedes C nebo ta laguna. Sehnat octavii 2 s jakýmkoli TDI v dobrém stavu a za alespoň relativně konkurenceschopnou cenu (proti jiným konkurenčním modelům) je bez známostí nesplnitelný úkol. Navíc pokud se tazateli zdá servis O1 drahý, mám jedné doporučení - nechte si ji i nadále, neboť všechno ostatní má servis o poznání dražší než dnes již historická O1 s rotačkovým TDI.


Přesně tak. Jestli je O1 s tímhle motorem (kde se kromě dnes již směšné váhy vzduchu a zatuhlých lopatek turba nic neřešilo) drahá na servis, je třeba jít o součástky níž (Velorex), nebo opustit 2 stopy, a pořídit kolo...
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Piątek 21.06.2013 13:38, RE: jake auto na delsi cesty
Pepe napisał:
Pavlik napisał:
bulawaio napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobry den, chtel bych Vas poprosit o radu, jezdim cca 1000km za tyden, neni to moc a neni to malo. Dojizdim do zamestnani a veskere naklady jdou za mnou. Nyni jezdim v Octavii 1.9TDi 81kW a i s mou relativne tezsi nohou na prumeru 5l. Do budoucna vymyslim co dal - jestli se drzet znacky a nebo zkusit neco jineho. Podstatne pro vyber noveho vozu asi jako u vetsiny ridicu - nizka spotreba a nizke naklady na servis (i kdyz to u Octavie neni vzdy pravdou). Libi se mi Audi A6, BMW rady 5, Mercedes C, ... kamarad me ukazuje novou Lagunu, ten vyber je pomerne velky a cilem je provest zuzeni. Cena vozu je myslim si tak max do 250 000,- Samozrejme, ze zustat u Octavie neni problem. Jedine pozadavky na vybavu vozu: tempomat a aut. klimatizace. Diky moc Ondrej Klivan
nejprve být Vámi bych si ujasnil, co chcete. Vámi vybrané vozy jsou o třídu víš, než Octavie a jsou to vesměs prémiové vozy. Které rozhodně co se týče servisních nákladů budou položkově mnohem výše než Vaše současné vozidlo. Pokud jste byl se škodou spokojen a nevadí vám, že je to ŠKODA, Kupte jak psal Kolega výše Dvojkovou Octávii s motorem 1.9 TDI 77KW. Pokud chcete něco více a chcete i reprezentovat, kupte si prémii, ale počítejte, že tak za levno co u škodovky provoz rozhodně nebude.
Nechci rýpat, ale A6 i BMW 5 jsou o dvě třídy jinde než octavia, o třídu výše je mercedes C nebo ta laguna. Sehnat octavii 2 s jakýmkoli TDI v dobrém stavu a za alespoň relativně konkurenceschopnou cenu (proti jiným konkurenčním modelům) je bez známostí nesplnitelný úkol. Navíc pokud se tazateli zdá servis O1 drahý, mám jedné doporučení - nechte si ji i nadále, neboť všechno ostatní má servis o poznání dražší než dnes již historická O1 s rotačkovým TDI.
Přesně tak. Jestli je O1 s tímhle motorem (kde se kromě dnes již směšné váhy vzduchu a zatuhlých lopatek turba nic neřešilo) drahá na servis, je třeba jít o součástky níž (Velorex), nebo opustit 2 stopy, a pořídit kolo...


Já bych šel jinou cestou. Mít náklady na dopravu do práce odhadem 10 tisíc za měsíc (spíš tak 12) není málo, nehledě k tomu, že každodenně stráví v autě nejméně 3 hodiny svého soukromého času. Musí to být buď super práce nebo extrémně dobře placená. V prvním případě je to problém a lacinou Octávii bych neopouštěl, pokud je to práce extrémně dobře placená, tak bych si dopřál klidně nějakou mladší 530d a jestli měsíčně zaplatím 10 nebo 15 je už skoro jedno...
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 21.06.2013 13:54, RE: jake auto na delsi cesty
Pepe napisał:
Pavlik napisał:
bulawaio napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobry den, chtel bych Vas poprosit o radu, jezdim cca 1000km za tyden, neni to moc a neni to malo. Dojizdim do zamestnani a veskere naklady jdou za mnou. Nyni jezdim v Octavii 1.9TDi 81kW a i s mou relativne tezsi nohou na prumeru 5l. Do budoucna vymyslim co dal - jestli se drzet znacky a nebo zkusit neco jineho. Podstatne pro vyber noveho vozu asi jako u vetsiny ridicu - nizka spotreba a nizke naklady na servis (i kdyz to u Octavie neni vzdy pravdou). Libi se mi Audi A6, BMW rady 5, Mercedes C, ... kamarad me ukazuje novou Lagunu, ten vyber je pomerne velky a cilem je provest zuzeni. Cena vozu je myslim si tak max do 250 000,- Samozrejme, ze zustat u Octavie neni problem. Jedine pozadavky na vybavu vozu: tempomat a aut. klimatizace. Diky moc Ondrej Klivan
nejprve být Vámi bych si ujasnil, co chcete. Vámi vybrané vozy jsou o třídu víš, než Octavie a jsou to vesměs prémiové vozy. Které rozhodně co se týče servisních nákladů budou položkově mnohem výše než Vaše současné vozidlo. Pokud jste byl se škodou spokojen a nevadí vám, že je to ŠKODA, Kupte jak psal Kolega výše Dvojkovou Octávii s motorem 1.9 TDI 77KW. Pokud chcete něco více a chcete i reprezentovat, kupte si prémii, ale počítejte, že tak za levno co u škodovky provoz rozhodně nebude.
Nechci rýpat, ale A6 i BMW 5 jsou o dvě třídy jinde než octavia, o třídu výše je mercedes C nebo ta laguna. Sehnat octavii 2 s jakýmkoli TDI v dobrém stavu a za alespoň relativně konkurenceschopnou cenu (proti jiným konkurenčním modelům) je bez známostí nesplnitelný úkol. Navíc pokud se tazateli zdá servis O1 drahý, mám jedné doporučení - nechte si ji i nadále, neboť všechno ostatní má servis o poznání dražší než dnes již historická O1 s rotačkovým TDI.
Přesně tak. Jestli je O1 s tímhle motorem (kde se kromě dnes již směšné váhy vzduchu a zatuhlých lopatek turba nic neřešilo) drahá na servis, je třeba jít o součástky níž (Velorex), nebo opustit 2 stopy, a pořídit kolo...


Pepe, sorry ale tos netrefil. díly na Velorex jsou pekelně drahý, a s tímhle nájezdem by krachnul tak za měsíc (spotřeba 8-10, co 10k GO motoru, každou chvíli něco seřídit, dotáhnout, opravit...) . a pokud pán trefil v krátké době vstřiky, čerpadlo, váhu vzduchu a dvojhmotu (jestli tam je), tak je i O1 momentálně drahá. osobně bych doporučil držet se jí jak klíště. soused cesťák má na 66kw verzi 600k a pořád to vypadá a jezdí jako auto.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Sobota 22.06.2013 10:45, RE: jake auto na delsi cesty
tomaskrtek napisał:
Pepe napisał:
Pavlik napisał:
bulawaio napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobry den, chtel bych Vas poprosit o radu, jezdim cca 1000km za tyden, neni to moc a neni to malo. Dojizdim do zamestnani a veskere naklady jdou za mnou. Nyni jezdim v Octavii 1.9TDi 81kW a i s mou relativne tezsi nohou na prumeru 5l. Do budoucna vymyslim co dal - jestli se drzet znacky a nebo zkusit neco jineho. Podstatne pro vyber noveho vozu asi jako u vetsiny ridicu - nizka spotreba a nizke naklady na servis (i kdyz to u Octavie neni vzdy pravdou). Libi se mi Audi A6, BMW rady 5, Mercedes C, ... kamarad me ukazuje novou Lagunu, ten vyber je pomerne velky a cilem je provest zuzeni. Cena vozu je myslim si tak max do 250 000,- Samozrejme, ze zustat u Octavie neni problem. Jedine pozadavky na vybavu vozu: tempomat a aut. klimatizace. Diky moc Ondrej Klivan
nejprve být Vámi bych si ujasnil, co chcete. Vámi vybrané vozy jsou o třídu víš, než Octavie a jsou to vesměs prémiové vozy. Které rozhodně co se týče servisních nákladů budou položkově mnohem výše než Vaše současné vozidlo. Pokud jste byl se škodou spokojen a nevadí vám, že je to ŠKODA, Kupte jak psal Kolega výše Dvojkovou Octávii s motorem 1.9 TDI 77KW. Pokud chcete něco více a chcete i reprezentovat, kupte si prémii, ale počítejte, že tak za levno co u škodovky provoz rozhodně nebude.
Nechci rýpat, ale A6 i BMW 5 jsou o dvě třídy jinde než octavia, o třídu výše je mercedes C nebo ta laguna. Sehnat octavii 2 s jakýmkoli TDI v dobrém stavu a za alespoň relativně konkurenceschopnou cenu (proti jiným konkurenčním modelům) je bez známostí nesplnitelný úkol. Navíc pokud se tazateli zdá servis O1 drahý, mám jedné doporučení - nechte si ji i nadále, neboť všechno ostatní má servis o poznání dražší než dnes již historická O1 s rotačkovým TDI.
Přesně tak. Jestli je O1 s tímhle motorem (kde se kromě dnes již směšné váhy vzduchu a zatuhlých lopatek turba nic neřešilo) drahá na servis, je třeba jít o součástky níž (Velorex), nebo opustit 2 stopy, a pořídit kolo...
Pepe, sorry ale tos netrefil. díly na Velorex jsou pekelně drahý, a s tímhle nájezdem by krachnul tak za měsíc (spotřeba 8-10, co 10k GO motoru, každou chvíli něco seřídit, dotáhnout, opravit...) . a pokud pán trefil v krátké době vstřiky, čerpadlo, váhu vzduchu a dvojhmotu (jestli tam je), tak je i O1 momentálně drahá. osobně bych doporučil držet se jí jak klíště. soused cesťák má na 66kw verzi 600k a pořád to vypadá a jezdí jako auto.


To se omlouvám za fabulaci. Ono ani jedno není vážně myšleno jako alternativa. Spíš mě přijde, že si tazatel přihřejvá svojí polívčičku, jak na to vyzrál... A schválně, jestli někoho napadne něco lepšího... Asi nenapadne...
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Sobota 22.06.2013 11:12, RE: jake auto na delsi cesty
Pepe napisał:
tomaskrtek napisał:
Pepe napisał:
Pavlik napisał:
bulawaio napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobry den, chtel bych Vas poprosit o radu, jezdim cca 1000km za tyden, neni to moc a neni to malo. Dojizdim do zamestnani a veskere naklady jdou za mnou. Nyni jezdim v Octavii 1.9TDi 81kW a i s mou relativne tezsi nohou na prumeru 5l. Do budoucna vymyslim co dal - jestli se drzet znacky a nebo zkusit neco jineho. Podstatne pro vyber noveho vozu asi jako u vetsiny ridicu - nizka spotreba a nizke naklady na servis (i kdyz to u Octavie neni vzdy pravdou). Libi se mi Audi A6, BMW rady 5, Mercedes C, ... kamarad me ukazuje novou Lagunu, ten vyber je pomerne velky a cilem je provest zuzeni. Cena vozu je myslim si tak max do 250 000,- Samozrejme, ze zustat u Octavie neni problem. Jedine pozadavky na vybavu vozu: tempomat a aut. klimatizace. Diky moc Ondrej Klivan
nejprve být Vámi bych si ujasnil, co chcete. Vámi vybrané vozy jsou o třídu víš, než Octavie a jsou to vesměs prémiové vozy. Které rozhodně co se týče servisních nákladů budou položkově mnohem výše než Vaše současné vozidlo. Pokud jste byl se škodou spokojen a nevadí vám, že je to ŠKODA, Kupte jak psal Kolega výše Dvojkovou Octávii s motorem 1.9 TDI 77KW. Pokud chcete něco více a chcete i reprezentovat, kupte si prémii, ale počítejte, že tak za levno co u škodovky provoz rozhodně nebude.
Nechci rýpat, ale A6 i BMW 5 jsou o dvě třídy jinde než octavia, o třídu výše je mercedes C nebo ta laguna. Sehnat octavii 2 s jakýmkoli TDI v dobrém stavu a za alespoň relativně konkurenceschopnou cenu (proti jiným konkurenčním modelům) je bez známostí nesplnitelný úkol. Navíc pokud se tazateli zdá servis O1 drahý, mám jedné doporučení - nechte si ji i nadále, neboť všechno ostatní má servis o poznání dražší než dnes již historická O1 s rotačkovým TDI.
Přesně tak. Jestli je O1 s tímhle motorem (kde se kromě dnes již směšné váhy vzduchu a zatuhlých lopatek turba nic neřešilo) drahá na servis, je třeba jít o součástky níž (Velorex), nebo opustit 2 stopy, a pořídit kolo...
Pepe, sorry ale tos netrefil. díly na Velorex jsou pekelně drahý, a s tímhle nájezdem by krachnul tak za měsíc (spotřeba 8-10, co 10k GO motoru, každou chvíli něco seřídit, dotáhnout, opravit...) . a pokud pán trefil v krátké době vstřiky, čerpadlo, váhu vzduchu a dvojhmotu (jestli tam je), tak je i O1 momentálně drahá. osobně bych doporučil držet se jí jak klíště. soused cesťák má na 66kw verzi 600k a pořád to vypadá a jezdí jako auto.
To se omlouvám za fabulaci. Ono ani jedno není vážně myšleno jako alternativa. Spíš mě přijde, že si tazatel přihřejvá svojí polívčičku, jak na to vyzrál... A schválně, jestli někoho napadne něco lepšího... Asi nenapadne...


to mi bylo jasný že je to sranda. osobně je mi tazatele celkem líto, dojíždět takovou štreku do práce, to musí být radost. já to mám do práce dvoje schody a dvoje dveře. jasně, mohl bych dělat něco jiného, někde jinde a možná za víc peněz, ale raději budu pořád s rodinou (mám tři děti) než každej den deset a víc hodin v řiti... ještě bych pochopil, kdyby to byl cesťák s vlastním autem a dostával od zaměstnavatele za kilometry, to pak udělá druhej plat. ale jen na dojíždění, 100 km tam, 100km zpět...to mi hláfka nebere
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Sobota 22.06.2013 17:46, RE: jake auto na delsi cesty
tomaskrtek napisał:
Pepe napisał:
tomaskrtek napisał:
Pepe napisał:
Pavlik napisał:
bulawaio napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobry den, chtel bych Vas poprosit o radu, jezdim cca 1000km za tyden, neni to moc a neni to malo. Dojizdim do zamestnani a veskere naklady jdou za mnou. Nyni jezdim v Octavii 1.9TDi 81kW a i s mou relativne tezsi nohou na prumeru 5l. Do budoucna vymyslim co dal - jestli se drzet znacky a nebo zkusit neco jineho. Podstatne pro vyber noveho vozu asi jako u vetsiny ridicu - nizka spotreba a nizke naklady na servis (i kdyz to u Octavie neni vzdy pravdou). Libi se mi Audi A6, BMW rady 5, Mercedes C, ... kamarad me ukazuje novou Lagunu, ten vyber je pomerne velky a cilem je provest zuzeni. Cena vozu je myslim si tak max do 250 000,- Samozrejme, ze zustat u Octavie neni problem. Jedine pozadavky na vybavu vozu: tempomat a aut. klimatizace. Diky moc Ondrej Klivan
nejprve být Vámi bych si ujasnil, co chcete. Vámi vybrané vozy jsou o třídu víš, než Octavie a jsou to vesměs prémiové vozy. Které rozhodně co se týče servisních nákladů budou položkově mnohem výše než Vaše současné vozidlo. Pokud jste byl se škodou spokojen a nevadí vám, že je to ŠKODA, Kupte jak psal Kolega výše Dvojkovou Octávii s motorem 1.9 TDI 77KW. Pokud chcete něco více a chcete i reprezentovat, kupte si prémii, ale počítejte, že tak za levno co u škodovky provoz rozhodně nebude.
Nechci rýpat, ale A6 i BMW 5 jsou o dvě třídy jinde než octavia, o třídu výše je mercedes C nebo ta laguna. Sehnat octavii 2 s jakýmkoli TDI v dobrém stavu a za alespoň relativně konkurenceschopnou cenu (proti jiným konkurenčním modelům) je bez známostí nesplnitelný úkol. Navíc pokud se tazateli zdá servis O1 drahý, mám jedné doporučení - nechte si ji i nadále, neboť všechno ostatní má servis o poznání dražší než dnes již historická O1 s rotačkovým TDI.
Přesně tak. Jestli je O1 s tímhle motorem (kde se kromě dnes již směšné váhy vzduchu a zatuhlých lopatek turba nic neřešilo) drahá na servis, je třeba jít o součástky níž (Velorex), nebo opustit 2 stopy, a pořídit kolo...
Pepe, sorry ale tos netrefil. díly na Velorex jsou pekelně drahý, a s tímhle nájezdem by krachnul tak za měsíc (spotřeba 8-10, co 10k GO motoru, každou chvíli něco seřídit, dotáhnout, opravit...) . a pokud pán trefil v krátké době vstřiky, čerpadlo, váhu vzduchu a dvojhmotu (jestli tam je), tak je i O1 momentálně drahá. osobně bych doporučil držet se jí jak klíště. soused cesťák má na 66kw verzi 600k a pořád to vypadá a jezdí jako auto.
To se omlouvám za fabulaci. Ono ani jedno není vážně myšleno jako alternativa. Spíš mě přijde, že si tazatel přihřejvá svojí polívčičku, jak na to vyzrál... A schválně, jestli někoho napadne něco lepšího... Asi nenapadne...
to mi bylo jasný že je to sranda. osobně je mi tazatele celkem líto, dojíždět takovou štreku do práce, to musí být radost. já to mám do práce dvoje schody a dvoje dveře. jasně, mohl bych dělat něco jiného, někde jinde a možná za víc peněz, ale raději budu pořád s rodinou (mám tři děti) než každej den deset a víc hodin v řiti... ještě bych pochopil, kdyby to byl cesťák s vlastním autem a dostával od zaměstnavatele za kilometry, to pak udělá druhej plat. ale jen na dojíždění, 100 km tam, 100km zpět...to mi hláfka nebere


Souhlas, tohle se dá, ale ne věčně. Taky bych si "připlatil" za to, že dojedu rychleji, pohodlněji, bezpečněji. Tohle je fakt těžkej asketismus. Na druhou stranu, znám dost lidí, kde rozhodujou prachy, zbytek vem čert. Zkrátka před 10 lety byl tenhle motor bomba, s O1 nebo Passatem ideální kombinace, vzor, jak by měla ekonomika provozu vypadat. Mluvím o obchodních zástupcích, a pod, cestujících v max. 2 lidech (neplatí pro Pass)
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień20
data registracji24.04.2011
Sobota 22.06.2013 23:01, Avensis
Zkuste se podívat po něčem kvalitním.
Avensis 2,0 Diesel 93kw od 2006 s blinkry v zrcátkách
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Poniedziałek 24.06.2013 10:28, řešení je, ale úplně jiné
Ještě mně napadlo jedno řešení, daleko levnější a komfortnější. Co si pronajmout garsonku v místě pracoviště? Stejně když spočtu pracovní dobu a čas strávěný v autě, tak už vám toho volného moc nezbývá a prakticky se jezdíte domů vyspat. Kamarád to tak praktikuje a je spokojený (a má rodinu), protože ho po práci nikdo neotravuje, může si dát v klidu pívo a kouknout na telku a s rodinou je jen odpočatý. Navíc ho rodina (nebo jen žena) může přijet navštívit, takže nakonec to může mít pro manželství i velký užitek
reagować
ewing1
ilość wystąpień46
data registracji29.05.2009
Środa 26.06.2013 09:09, Octavia Tour
A co takhle koupit Škodu Octavii Tour TDI? Viděl jsem ročník 2010 pouze s 75 tis. km za cenu 180.000,- Kč. Je to v podstatě nové auto!
reagować
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Środa 26.06.2013 15:26, Dojíždění
Tak za prvé pán asi nebude prodávat u přepážky v obchodáku mobily, když jezdí takové km. .Za druhé pán slučuje trochu třídy vozidel a podle všeho by rád representoval.... A za třetí nepíše jak dlouho chce auto v užívání. Vím z osobní zkušenosti, že spousta lidí dojíždí do práce 2 -10 max 35 km + cesta zpět. 100 km respektive 200 km denně(pokud do toho nepočítá víkendy) je docela slušná porce. Ale když to vezmu z druhého konce je to třeba z Hradce do Prahy a po dálnici, cca hodina deset jedním směrem. Máme tu pár lidí co to jezdí denně. Mají Passaty a Oktávky. Takže to asi není vyjímka. Řekněme cca 50 tis km za rok. Na tyhle cesty bych ale nevolil ojetý auto, když ho chci používat řekněme aspon 5 let. Jenže je tu limit 250 tis kč.. takže zpět k ojetině. Vyjde mi jenom Oktávka nebo Golf či Fokus nebo Auris případně o třídu výš, ale starší Passat, Superb, Mondeo, Avensis, M6, A4 atd. Pokud je to ještě líp placená práce řekněme 70+ pak bych se teprve koukal po BMW 5, E klase, A6 atd.. Ale to není naše věc. Takže mohu jen dovozovat že zůstat u Oktávie bude nejlepší řešení. Ovšem sehnat nějaký pěkný kus za tyhle peníze úkol nelehký..v ČR.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 28.06.2013 08:37, snaha byla
Oceňuji snahu autora článku tazateli pomoct, i když šlo jen o to, jak zaonačit fakt, že kde nic není ani smrt nebere (auto servisně méně nákladné než O1 s 1,9 TDI za 250 000 Kč). Jediné s čím nesouhlasím je doporučení motoru 1,5 dCi. Po modernizaci (přechod na vstřiky Bosh a odolnější konstrukce - aspoň to Renault tvrdí) a v něčem menším, pro nižší nájezd ještě snad ano. Ale tazatel těch 50 000 km pravděpodobně najede po dálnici, kde tento motor vyloženě trpí. Můj mechanik si s 1,5 dCi už pořádně užil a kromě špatných vstřiků a čerpadel s následným důkladným čištěním palivové soustavy řešil i přidřené motory, kde v Renaultu chtěli měnit polomotor za šílené peníze, často převyšující hodnotu auta. Většinou šlo o firemní vozy často jezdící po dálnicích (vstřiky a čerpadla i u soukromých).

Zbývající možnosti: 1. nechat si ještě starou oktávku a dojezdit ji (mezitím neco přišetřit)
2. pronajmout si garsonku v místě pracoviště
3. koupit výše zmiňovanou zachovalou Tourku z 2010
4. v současnosti zapomenout na cokoliv kontrukčně složitějšího a prémiovějšího
reagować
mufik.martin
ilość wystąpień248
data registracji09.05.2007
Piątek 28.06.2013 09:11, RE: Dojíždění
Kojot027 napisał:
Tak za prvé pán asi nebude prodávat u přepážky v obchodáku mobily, když jezdí takové km. .Za druhé pán slučuje trochu třídy vozidel a podle všeho by rád representoval.... A za třetí nepíše jak dlouho chce auto v užívání. Vím z osobní zkušenosti, že spousta lidí dojíždí do práce 2 -10 max 35 km + cesta zpět. 100 km respektive 200 km denně(pokud do toho nepočítá víkendy) je docela slušná porce. Ale když to vezmu z druhého konce je to třeba z Hradce do Prahy a po dálnici, cca hodina deset jedním směrem. Máme tu pár lidí co to jezdí denně. Mají Passaty a Oktávky. Takže to asi není vyjímka. Řekněme cca 50 tis km za rok. Na tyhle cesty bych ale nevolil ojetý auto, když ho chci používat řekněme aspon 5 let. Jenže je tu limit 250 tis kč.. takže zpět k ojetině. Vyjde mi jenom Oktávka nebo Golf či Fokus nebo Auris případně o třídu výš, ale starší Passat, Superb, Mondeo, Avensis, M6, A4 atd. Pokud je to ještě líp placená práce řekněme 70+ pak bych se teprve koukal po BMW 5, E klase, A6 atd.. Ale to není naše věc. Takže mohu jen dovozovat že zůstat u Oktávie bude nejlepší řešení. Ovšem sehnat nějaký pěkný kus za tyhle peníze úkol nelehký..v ČR.




Doporučení koupit nové auto taky není výhra. Na kolik vyjde nové auto stejné kategorie a stejné výbavy? Nemluvně o dražším servisu, který přeci jen abyste se vyhnuli problémům se zárukou je lepší řešit v autorizovaném servisu, kde běžné věci jako olej, filtry, brzdy, tlumiče atd mají přeci jen o hodně dražší.
reagować
martin.svambergFB
ilość wystąpień5
data registracji28.06.2013
Piątek 28.06.2013 10:19, Ford Mondeo 1,8TDCI
Mel jsem tu moznost jezdit v nekolika Octaviich 1,9TDI s 66 i 81Kw, skvely motor, pote jsem jezdil s radou oktavii 1,9 TDI PD a 2,0TDI, nebyly spatne, ale uz to nebylo ono. Vykonove jine, u 1,9 TDI PD odesel dvouhmotak a pekna investice-).

Za cenu okolo 200tis Kc bych se zkusil poohlednout po Mondeu 2007-2010 s motorem 1,8 TDCI. Sice ma taky dvouhmotak, ale ten litinovy motor je v teto zaverecne specifikaci vyladen velmi dobre, nebyvaji s nim v tomto Mondeu potize (vyjma hlucnejsich prevodovek nebo klepani pri zhasnuti motoru - oboje je vlastnost Fordu, i kdyz vsechna auta to nedelaji). JInak spotrebou se s timto Modeem da jezdit od 4,8l-6,5l/100km dle zpusobu jizdy + neni spatny i liftback. Ridil jsem tento model s 5 i 6ti kvaltem a spotreba obdobna a ve vysledku se mi mozna lepe ridil vuz s 5ti kvalty. Obcas se narazi na mene vykonou variantu 74kW s peti kvalty. 92kW se delal s 5ti i 6ti kvalty. Tento motor se daval i do S-maxe a galaxy, kde se vice opotrebovavaly spojky. JInak ten motor nikdy nemel DPF a s rokem 2010 skoncil. Dnes se dava jen do malych uzitkovych Fordu ale jiz s DPF.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 29.06.2013 20:42, RE: snaha byla
Paul napisał:
Oceňuji snahu autora článku tazateli pomoct, i když šlo jen o to, jak zaonačit fakt, že kde nic není ani smrt nebere (auto servisně méně nákladné než O1 s 1,9 TDI za 250 000 Kč). Jediné s čím nesouhlasím je doporučení motoru 1,5 dCi. Po modernizaci (přechod na vstřiky Bosh a odolnější konstrukce - aspoň to Renault tvrdí) a v něčem menším, pro nižší nájezd ještě snad ano. Ale tazatel těch 50 000 km pravděpodobně najede po dálnici, kde tento motor vyloženě trpí. Můj mechanik si s 1,5 dCi už pořádně užil a kromě špatných vstřiků a čerpadel s následným důkladným čištěním palivové soustavy řešil i přidřené motory, kde v Renaultu chtěli měnit polomotor za šílené peníze, často převyšující hodnotu auta. Většinou šlo o firemní vozy často jezdící po dálnicích (vstřiky a čerpadla i u soukromých). Zbývající možnosti: 1. nechat si ještě starou oktávku a dojezdit ji (mezitím neco přišetřit) 2. pronajmout si garsonku v místě pracoviště 3. koupit výše zmiňovanou zachovalou Tourku z 2010 4. v současnosti zapomenout na cokoliv kontrukčně složitějšího a prémiovějšího


Motor 1,5 dci na dálnici trpí pouze když:
- se jedná o slabší varianty (63kw) s 5° převodovkou a řidič chce nereálné výkony, nebo
- když se silnější varianty (78-82kw) se 6°převodovkou honí dlouhodobě rychlostmi 150+ (tedy dlouhodobě nad 3000 RPM,
-člověk si prostě musí uvědomit, že i když má solidní výkon, pořád je to maloobjemový motor, kterému dlouhodobá vysoká zátěž nemusí dělat dobře.
Já najel značnou část z ujetých 240 tisíc km na dálnici a motor je bez problémů. Pravda, na doporučení servisu jsem ve 220 tisících preventivně měnil ložiska na klice (renault prý tento úkon doporučuje po 120 000km) - jedná se o "obrovskou" investici představující 8000,-kč včetně práce v origo servisu. Jinak o motoru nevím, jen leju naftu a jezdím.
reagować
kristianp
ilość wystąpień4
data registracji05.02.2013
Niedziela 30.06.2013 11:12, lacia
no pokud nechcete vyloženě novší auto kupte lancia lybra oproti oktavce luksusní a spolehlivé auto se kterým za ty peníze co vám zbydou najedete vpohodě 500 000 km
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.