Michal napisał:
Toto je článek podhledem člověka, který bere auto jako věc na úrovni pračky, nebo kultivátoru na zahradu. Pro mně je auto na úrovni třeba motorky. I když s ním jedu někdy za prací, je to pro mně zdroj zábavy a dělá mi radost. A u takových věcí nemusí být peníze nutně na prvním místě.
P.S: jak tady někdo píše "to se mohl rovnou vozit taxíkem" - to je sice hezké, ale nechaj vás ho řídit? a bude mít pod kapotou třeba 500 koní?
Ne, tohle je článek pohledem člověka, pro kterého je auto zdroj zábavy do takové hloubky, že ví, kde co na něm najde, kdy se to může pokazit a kolik to asi bude stát a pokud už ho to potkalo, je to přesně zdokumentované. Pro zajímavost a pro plány do budoucna.
Taky ten článek měl trochu otevřít oči těm, co kupují postarší nafťák s vidinou ušetřených peněz, což je úplně opačná skupina lidí, než jsou evidentně v tomto konkrétním vlákně "dlabu na to".
Já na to taky dlabu, přijedu k benzínce a vezmu do plné, nastane čas výměny některé z komponent, vyměním ji. Uloupne se mi krytka přes ostřikovač xenonu, jdu a koupím novou, nevyhovuje mi tvrdost auta, vyměním odpružení. Jediné, co je jinak je to, že to mám zdokumentované a původně ne ani proto, abych se tady o to mohl dělit na Tipcars, ale pro svoje vnitřní potřeby. Abych věděl, že pro moje potřeby (i většiny lidí v zemi) nemusí být rozhodující položka palivo.