Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Jak mladí hřeší za volantem?
0
powrót
 

diskuze k tématu: Jak mladí hřeší za volantem?

kategorie zaszeregowania tematu:
Projectigi
ilość wystąpień32
data registracji17.12.2008
Niedziela 31.07.2016 08:51, mladí za volantem
Řídím od 18 a v té době jsme při cestách na střední dělali fakt kraviny, že se divím, že jsme to mládí přežili ve zdraví, nicméně v té době mobily teprve začínaly a volání bylo dost drahé, tak jsme tohle vyrušování řešit moc nemuseli. Opilí jsme ale nejezdili, aspoň o žádném spolužákovi to nevím. Co se týká atraktivních chodců (to je fakt bezvadnej výraz) tak jak nějakého atraktivního chodce zahlédnu, tak mě to fakt ruší , v rámci bezpečnosti silničního provozu, by měli být všichni atraktivní chodci lokalizováni na jedno místo, kde by se za poplatek dělaly okružní jízdy v autobusech s řidičem eunuchem.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Niedziela 31.07.2016 14:22, RE: mladí za volantem
Projectigi napisał:
Řídím od 18 a v té době jsme při cestách na střední dělali fakt kraviny, že se divím, že jsme to mládí přežili ve zdraví, nicméně v té době mobily teprve začínaly a volání bylo dost drahé, tak jsme tohle vyrušování řešit moc nemuseli. Opilí jsme ale nejezdili, aspoň o žádném spolužákovi to nevím. Co se týká atraktivních chodců (to je fakt bezvadnej výraz) tak jak nějakého atraktivního chodce zahlédnu, tak mě to fakt ruší , v rámci bezpečnosti silničního provozu, by měli být všichni atraktivní chodci lokalizováni na jedno místo, kde by se za poplatek dělaly okružní jízdy v autobusech s řidičem eunuchem.


Máš recht, je to kolikrát horší, než náledí... Problémy dobrzdit
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Poniedziałek 01.08.2016 19:47, guma
19 let,měl to v ruce...

špatně vidím nebo ty gumy sou uplně sjetý ?? (foto 4)

http://olomoucky.denik.cz/galerie/mladik-v-bmw-vletel-do-stromu-u-horni-mostenice.html?mm=7131104
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 04.08.2016 15:07, Vážně?
Podle čeho soudíte, že jsou mladí lidé za volantem nebezpečnější než ostatní? Nikde nejsou uvedena data o starších lidech, se kterými bychom si to mohli porovnat.
Navíc i tak mi toto tvrzení přijde neférové vůči mladým řidičům. Abyste něco takovéhoto mohli tvrdit, tak byste měli zveřejnit statistiku skutečného počtu nehod, zranění a usmrcení vinou mladých vs. ostatních řidičů.
I kdyby mladí více riskovali (a to si musíme nejdříve definovat riskování), tak to ještě neznamená, že nadělají na silnicích více škody než ostatní. A stejně tak si nejdříve musíme definovat mladého řidiče.
Nezlobte se na mě, ale z hlediska informací je toto naprosto nicneříkající a zavádějící článek, který má za úkol zase jenom pošpinit mladé lidi.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Cztwartek 04.08.2016 16:33, RE: Vážně?
filip.uricar napisał:
Podle čeho soudíte, že jsou mladí lidé za volantem nebezpečnější než ostatní? Nikde nejsou uvedena data o starších lidech, se kterými bychom si to mohli porovnat.Navíc i tak mi toto tvrzení přijde neférové vůči mladým řidičům. Abyste něco takovéhoto mohli tvrdit, tak byste měli zveřejnit statistiku skutečného počtu nehod, zranění a usmrcení vinou mladých vs. ostatních řidičů.I kdyby mladí více riskovali (a to si musíme nejdříve definovat riskování), tak to ještě neznamená, že nadělají na silnicích více škody než ostatní. A stejně tak si nejdříve musíme definovat mladého řidiče.Nezlobte se na mě, ale z hlediska informací je toto naprosto nicneříkající a zavádějící článek, který má za úkol zase jenom pošpinit mladé lidi.


Ktomu mám jeden komentář:
stařé obvykle nechodí na diskotéky a nehulí tam. Starších daleko méně chlastá, než sednou za volant. Starší za jízdy neskypují, netwitterují, nefacebookují. Starší si více váží peněz, takže jezdí s rozmyslem, nikliv systémem "Red Bull mi dál křídla". Starší obyvkle již dávko mají vyrovnaný hormonální systé, na rozdíl od pre-adolextentů a adolescentů, takžé daleko lépe dokáží krotit sv emoce. Starší mají daleko vyšší symsl pro sebekázeň a sebekontrolu.
Stačí ti to takto?

Ještě jsem zapoměnl napsat čerstvý postřeh: jsem nyní v BY oblast Šklov/Mogylev a do fabriky mě vozí asi 18 letý mladík s BMW 530D. Za jízdy zásadně píše na skype!!, k tomu poslouchá pouze a výhradně techno (ze terého už mě brní palice) a k tomu dokáže ještě s někým vykecávat skoro celou cestu druhým telefonem. Občas mu chybí ruce na ovládání auta, protože oběma ovládá dva telefony-. Bojím se s ním jezdit. Naštěstí tady je mimo města hustota dopravy jako u nás v 60. letech.

reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Cztwartek 04.08.2016 17:34, RE: Vážně?
filip.uricar napisał:
Podle čeho soudíte, že jsou mladí lidé za volantem nebezpečnější než ostatní? Nikde nejsou uvedena data o starších lidech, se kterými bychom si to mohli porovnat.Navíc i tak mi toto tvrzení přijde neférové vůči mladým řidičům. Abyste něco takovéhoto mohli tvrdit, tak byste měli zveřejnit statistiku skutečného počtu nehod, zranění a usmrcení vinou mladých vs. ostatních řidičů.I kdyby mladí více riskovali (a to si musíme nejdříve definovat riskování), tak to ještě neznamená, že nadělají na silnicích více škody než ostatní. A stejně tak si nejdříve musíme definovat mladého řidiče.Nezlobte se na mě, ale z hlediska informací je toto naprosto nicneříkající a zavádějící článek, který má za úkol zase jenom pošpinit mladé lidi.


našel jsem na besipu nějakou starou zprávu o statistice nehodovosti dle věku za rok 2013 a myslím že to bude podobné i dnes.

http://www.ibesip.cz/cz/pro-media/aktuality/133-mladi-ridici-a-ridici-s-kratkou-praxi-zavini-nejvice-nehod
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 04.08.2016 17:48, RE: Vážně?
driver111 napisał:
filip.uricar napisał:
Podle čeho soudíte, že jsou mladí lidé za volantem nebezpečnější než ostatní? Nikde nejsou uvedena data o starších lidech, se kterými bychom si to mohli porovnat.Navíc i tak mi toto tvrzení přijde neférové vůči mladým řidičům. Abyste něco takovéhoto mohli tvrdit, tak byste měli zveřejnit statistiku skutečného počtu nehod, zranění a usmrcení vinou mladých vs. ostatních řidičů.I kdyby mladí více riskovali (a to si musíme nejdříve definovat riskování), tak to ještě neznamená, že nadělají na silnicích více škody než ostatní. A stejně tak si nejdříve musíme definovat mladého řidiče.Nezlobte se na mě, ale z hlediska informací je toto naprosto nicneříkající a zavádějící článek, který má za úkol zase jenom pošpinit mladé lidi.
našel jsem na besipu nějakou starou zprávu o statistice nehodovosti dle věku za rok 2013 a myslím že to bude podobné i dnes. http://www.ibesip.cz/cz/pro-media/aktuality/133-mladi-ridici-a-ridici-s-kratkou-praxi-zavini-nejvice-nehod


vono je to docela logický, měl jsem dvě bouračky za prvních pět let, potom už skoro dvacet let žádnou...

reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 04.08.2016 19:41, mladí vs. staří
Je to pro některé možná s podivem, ale já se v poslední době mnohem víc bojím "starších a pokročilých" řidičů ve věku 60+. U mladých tak nějak čekám rychlou (třebas i zbrklou reakci) na provoz. U starých je chování prakticky nepředvídatelné. Nejen že jsou pomalí v řešení situace, ale hlavně jezdí málo a podle toho, co je naučili v autoškole před 30 a více lety. Chápu, že v době jejich mládí bylo na okrese 100 aut, ale doba se změnila a oni se jaksi zapomněli přizpůsobit . Vidím to i na svém otci, který se v posledních letech v řízení hodně zhoršil, nebo spíš jeho styl zůstal stejný jako byl dříve a už naprosto neodpovídá dnešnímu provozu.
Problém je, že mladí se vyjezdí, ale staří se budou jen zhoršovat.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Piątek 05.08.2016 08:12, RE: mladí vs. staří
Pavlik napisał:
Je to pro některé možná s podivem, ale já se v poslední době mnohem víc bojím "starších a pokročilých" řidičů ve věku 60+. U mladých tak nějak čekám rychlou (třebas i zbrklou reakci) na provoz. U starých je chování prakticky nepředvídatelné. Nejen že jsou pomalí v řešení situace, ale hlavně jezdí málo a podle toho, co je naučili v autoškole před 30 a více lety. Chápu, že v době jejich mládí bylo na okrese 100 aut, ale doba se změnila a oni se jaksi zapomněli přizpůsobit . Vidím to i na svém otci, který se v posledních letech v řízení hodně zhoršil, nebo spíš jeho styl zůstal stejný jako byl dříve a už naprosto neodpovídá dnešnímu provozu.Problém je, že mladí se vyjezdí, ale staří se budou jen zhoršovat.


Wole, piloti Boeingů mají přes 60 let. Nenech se vysmát, troubo.A lítat ti nevadí...
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 05.08.2016 08:55, RE: Vážně?
driver111 napisał:
filip.uricar napisał:
Podle čeho soudíte, že jsou mladí lidé za volantem nebezpečnější než ostatní? Nikde nejsou uvedena data o starších lidech, se kterými bychom si to mohli porovnat.Navíc i tak mi toto tvrzení přijde neférové vůči mladým řidičům. Abyste něco takovéhoto mohli tvrdit, tak byste měli zveřejnit statistiku skutečného počtu nehod, zranění a usmrcení vinou mladých vs. ostatních řidičů.I kdyby mladí více riskovali (a to si musíme nejdříve definovat riskování), tak to ještě neznamená, že nadělají na silnicích více škody než ostatní. A stejně tak si nejdříve musíme definovat mladého řidiče.Nezlobte se na mě, ale z hlediska informací je toto naprosto nicneříkající a zavádějící článek, který má za úkol zase jenom pošpinit mladé lidi.
našel jsem na besipu nějakou starou zprávu o statistice nehodovosti dle věku za rok 2013 a myslím že to bude podobné i dnes. http://www.ibesip.cz/cz/pro-media/aktuality/133-mladi-ridici-a-ridici-s-kratkou-praxi-zavini-nejvice-nehod


Já jsem taky našel pár článků:

http://www.mpojisteni.cz/clanky/vice-nehod-zavini-ridici-nad-40-let-nez-mladi-nezkuseni

http://auto.idnes.cz/nejnebezpecnejsi-jsou-na-silnici-ridici-nad-64-let-tvrdi-statistiky-1d8-/automoto.aspx?c=A100511_143147_automoto_fdv

http://www.tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/starsi-ridici-nejcasteji-bouraji-nejvetsi-skody-ale-zpusobi-mladi_332848.html
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 05.08.2016 09:03, RE: Vážně?
Zdeny60 napisał:
filip.uricar napisał:
Podle čeho soudíte, že jsou mladí lidé za volantem nebezpečnější než ostatní? Nikde nejsou uvedena data o starších lidech, se kterými bychom si to mohli porovnat.Navíc i tak mi toto tvrzení přijde neférové vůči mladým řidičům. Abyste něco takovéhoto mohli tvrdit, tak byste měli zveřejnit statistiku skutečného počtu nehod, zranění a usmrcení vinou mladých vs. ostatních řidičů.I kdyby mladí více riskovali (a to si musíme nejdříve definovat riskování), tak to ještě neznamená, že nadělají na silnicích více škody než ostatní. A stejně tak si nejdříve musíme definovat mladého řidiče.Nezlobte se na mě, ale z hlediska informací je toto naprosto nicneříkající a zavádějící článek, který má za úkol zase jenom pošpinit mladé lidi.
Ktomu mám jeden komentář:stařé obvykle nechodí na diskotéky a nehulí tam. Starších daleko méně chlastá, než sednou za volant. Starší za jízdy neskypují, netwitterují, nefacebookují. Starší si více váží peněz, takže jezdí s rozmyslem, nikliv systémem "Red Bull mi dál křídla". Starší obyvkle již dávko mají vyrovnaný hormonální systé, na rozdíl od pre-adolextentů a adolescentů, takžé daleko lépe dokáží krotit sv emoce. Starší mají daleko vyšší symsl pro sebekázeň a sebekontrolu.Stačí ti to takto?Ještě jsem zapoměnl napsat čerstvý postřeh: jsem nyní v BY oblast Šklov/Mogylev a do fabriky mě vozí asi 18 letý mladík s BMW 530D. Za jízdy zásadně píše na skype!!, k tomu poslouchá pouze a výhradně techno (ze terého už mě brní palice) a k tomu dokáže ještě s někým vykecávat skoro celou cestu druhým telefonem. Občas mu chybí ruce na ovládání auta, protože oběma ovládá dva telefony-. Bojím se s ním jezdit. Naštěstí tady je mimo města hustota dopravy jako u nás v 60. letech.


Jenže starší mají pomalejší reakce a jsou otupělejší, protože si myslí, že jsou zkušení. A váží si více peněz? To nemyslíte vážně To bych teda netvrdil. Myslím si, že jsou to mladí, kteří si na svoje auto musejí šetřit a makat na brigádách. Starší lidé mají obvykle našetřeno daleko víc peněz a nějaká nehoda je finančně nezruinuje. Možná jezdí mladí rychleji a agresivněji, ale pořád se míň bojím, když mě na okresce předjede mladík 140 km/h než když přede mnou jede kus cesty sedmdesátník (70 let, 70 km/h jak v obci, tak mimo obec) a nejlépe ve starém favoritu, který vyjede 2x za rok z garáže.
Je mi 22 let, nikdy jsem nesedl za volant po požití alkoholu nebo nedej bože drog a měl jsem už 4 nehody, přičemž 2 z toho zavinili staří dědci, kteří ještě nechtěli uznat svoji vinu a jednu blondýnka, která nedobrzdila na semaforech. Ta poslední byla moje chyba, protože jsem dostal smyk a ťukl do stromu, ale rozbil jsem si jen svoje auto. Tak mi řekněte, kdo je nebezpečnější?
Naposledy jsem jel autem se svým dědou asi před dvěma lety a už v té době jsem se bál o život. Teď bych s ním do auta už ani náhodou nesedl. Pomalé reakce, opírání se o volant, špatný zrak, jízda prostředem silnice, prostě hrůza...
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 05.08.2016 09:05, RE: mladí vs. staří
Zdeny60 napisał:
Pavlik napisał:
Je to pro některé možná s podivem, ale já se v poslední době mnohem víc bojím "starších a pokročilých" řidičů ve věku 60+. U mladých tak nějak čekám rychlou (třebas i zbrklou reakci) na provoz. U starých je chování prakticky nepředvídatelné. Nejen že jsou pomalí v řešení situace, ale hlavně jezdí málo a podle toho, co je naučili v autoškole před 30 a více lety. Chápu, že v době jejich mládí bylo na okrese 100 aut, ale doba se změnila a oni se jaksi zapomněli přizpůsobit . Vidím to i na svém otci, který se v posledních letech v řízení hodně zhoršil, nebo spíš jeho styl zůstal stejný jako byl dříve a už naprosto neodpovídá dnešnímu provozu.Problém je, že mladí se vyjezdí, ale staří se budou jen zhoršovat.
Wole, piloti Boeingů mají přes 60 let. Nenech se vysmát, troubo.A lítat ti nevadí...


A co mají piloti Boeingů společného s řidiči aut? Trošku off topic, ne?
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Piątek 05.08.2016 10:00, RE: mladí vs. staří
filip.uricar napisał:
Zdeny60 napisał:
Pavlik napisał:
Je to pro některé možná s podivem, ale já se v poslední době mnohem víc bojím "starších a pokročilých" řidičů ve věku 60+. U mladých tak nějak čekám rychlou (třebas i zbrklou reakci) na provoz. U starých je chování prakticky nepředvídatelné. Nejen že jsou pomalí v řešení situace, ale hlavně jezdí málo a podle toho, co je naučili v autoškole před 30 a více lety. Chápu, že v době jejich mládí bylo na okrese 100 aut, ale doba se změnila a oni se jaksi zapomněli přizpůsobit . Vidím to i na svém otci, který se v posledních letech v řízení hodně zhoršil, nebo spíš jeho styl zůstal stejný jako byl dříve a už naprosto neodpovídá dnešnímu provozu.Problém je, že mladí se vyjezdí, ale staří se budou jen zhoršovat.
Wole, piloti Boeingů mají přes 60 let. Nenech se vysmát, troubo.A lítat ti nevadí...
A co mají piloti Boeingů společného s řidiči aut? Trošku off topic, ne?


Vůbec ne, ba naopak. tady se snaží chytrácí dokázata, že starší (je dnes 60 vysoký věk?? Vůbec ne...) kolik nemají na svědomí nehod. Ale ono to tak právě vůbec není. Tím chci říct, že z hůlediska způsobilosti jsou tito tzv. důchodci zcela v pohodě, což dokazuje i to, že nejden kapitán má 60 nebo těsně před. A myslíš si, že kdyby nebyli způsobilií, vzala by si nějaká letecká společnost (mimo pochybných jako Zimbabwe a pod) na svědomí to, aby letoun řídil zdravotně nezpůsobilý kapitán? A uznej sám, riziko za knyplem je trochu větší, než v autě.
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Piątek 05.08.2016 11:04, RE: Vážně?
filip.uricar napisał:
Zdeny60 napisał:
filip.uricar napisał:
Podle čeho soudíte, že jsou mladí lidé za volantem nebezpečnější než ostatní? Nikde nejsou uvedena data o starších lidech, se kterými bychom si to mohli porovnat.Navíc i tak mi toto tvrzení přijde neférové vůči mladým řidičům. Abyste něco takovéhoto mohli tvrdit, tak byste měli zveřejnit statistiku skutečného počtu nehod, zranění a usmrcení vinou mladých vs. ostatních řidičů.I kdyby mladí více riskovali (a to si musíme nejdříve definovat riskování), tak to ještě neznamená, že nadělají na silnicích více škody než ostatní. A stejně tak si nejdříve musíme definovat mladého řidiče.Nezlobte se na mě, ale z hlediska informací je toto naprosto nicneříkající a zavádějící článek, který má za úkol zase jenom pošpinit mladé lidi.
Ktomu mám jeden komentář:stařé obvykle nechodí na diskotéky a nehulí tam. Starších daleko méně chlastá, než sednou za volant. Starší za jízdy neskypují, netwitterují, nefacebookují. Starší si více váží peněz, takže jezdí s rozmyslem, nikliv systémem "Red Bull mi dál křídla". Starší obyvkle již dávko mají vyrovnaný hormonální systé, na rozdíl od pre-adolextentů a adolescentů, takžé daleko lépe dokáží krotit sv emoce. Starší mají daleko vyšší symsl pro sebekázeň a sebekontrolu.Stačí ti to takto?Ještě jsem zapoměnl napsat čerstvý postřeh: jsem nyní v BY oblast Šklov/Mogylev a do fabriky mě vozí asi 18 letý mladík s BMW 530D. Za jízdy zásadně píše na skype!!, k tomu poslouchá pouze a výhradně techno (ze terého už mě brní palice) a k tomu dokáže ještě s někým vykecávat skoro celou cestu druhým telefonem. Občas mu chybí ruce na ovládání auta, protože oběma ovládá dva telefony-. Bojím se s ním jezdit. Naštěstí tady je mimo města hustota dopravy jako u nás v 60. letech.
Jenže starší mají pomalejší reakce a jsou otupělejší, protože si myslí, že jsou zkušení. A váží si více peněz? To nemyslíte vážně To bych teda netvrdil. Myslím si, že jsou to mladí, kteří si na svoje auto musejí šetřit a makat na brigádách. Starší lidé mají obvykle našetřeno daleko víc peněz a nějaká nehoda je finančně nezruinuje. Možná jezdí mladí rychleji a agresivněji, ale pořád se míň bojím, když mě na okresce předjede mladík 140 km/h než když přede mnou jede kus cesty sedmdesátník (70 let, 70 km/h jak v obci, tak mimo obec) a nejlépe ve starém favoritu, který vyjede 2x za rok z garáže.Je mi 22 let, nikdy jsem nesedl za volant po požití alkoholu nebo nedej bože drog a měl jsem už 4 nehody, přičemž 2 z toho zavinili staří dědci, kteří ještě nechtěli uznat svoji vinu a jednu blondýnka, která nedobrzdila na semaforech. Ta poslední byla moje chyba, protože jsem dostal smyk a ťukl do stromu, ale rozbil jsem si jen svoje auto. Tak mi řekněte, kdo je nebezpečnější?Naposledy jsem jel autem se svým dědou asi před dvěma lety a už v té době jsem se bál o život. Teď bych s ním do auta už ani náhodou nesedl. Pomalé reakce, opírání se o volant, špatný zrak, jízda prostředem silnice, prostě hrůza...


Zajímavé. Já taky jezdil hodně jako mladý, koupil si vlastní auta (od 18 vlastním auto, teď je mi 30) a nehodu jsem za tu dobu měl jedinou, kdy to do mně naprosto nepředvídatelně narvala ženská jedoucí v pruhu vedle mě, která do mě zničeho nic zatočila. Jinak jsem se úspěšně dokázal všemu vyhnout. Ono umění řídit není jenom o tom nedělat vlastní chyby, ale předvídat i chyby ostatních a snažit se jim předejít. Jezdit podle předpisů umí kdejaké mladé ucho, které si myslí, jak není skvělý řidič. Jenže o tom řízení tedy fakt není. Já mít tvůj seznam nehod za uchem, tak se stydím!
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Piątek 05.08.2016 12:08, RE: Vážně?
brin napisał:
filip.uricar napisał:
Zdeny60 napisał:
filip.uricar napisał:
Podle čeho soudíte, že jsou mladí lidé za volantem nebezpečnější než ostatní? Nikde nejsou uvedena data o starších lidech, se kterými bychom si to mohli porovnat.Navíc i tak mi toto tvrzení přijde neférové vůči mladým řidičům. Abyste něco takovéhoto mohli tvrdit, tak byste měli zveřejnit statistiku skutečného počtu nehod, zranění a usmrcení vinou mladých vs. ostatních řidičů.I kdyby mladí více riskovali (a to si musíme nejdříve definovat riskování), tak to ještě neznamená, že nadělají na silnicích více škody než ostatní. A stejně tak si nejdříve musíme definovat mladého řidiče.Nezlobte se na mě, ale z hlediska informací je toto naprosto nicneříkající a zavádějící článek, který má za úkol zase jenom pošpinit mladé lidi.
Ktomu mám jeden komentář:stařé obvykle nechodí na diskotéky a nehulí tam. Starších daleko méně chlastá, než sednou za volant. Starší za jízdy neskypují, netwitterují, nefacebookují. Starší si více váží peněz, takže jezdí s rozmyslem, nikliv systémem "Red Bull mi dál křídla". Starší obyvkle již dávko mají vyrovnaný hormonální systé, na rozdíl od pre-adolextentů a adolescentů, takžé daleko lépe dokáží krotit sv emoce. Starší mají daleko vyšší symsl pro sebekázeň a sebekontrolu.Stačí ti to takto?Ještě jsem zapoměnl napsat čerstvý postřeh: jsem nyní v BY oblast Šklov/Mogylev a do fabriky mě vozí asi 18 letý mladík s BMW 530D. Za jízdy zásadně píše na skype!!, k tomu poslouchá pouze a výhradně techno (ze terého už mě brní palice) a k tomu dokáže ještě s někým vykecávat skoro celou cestu druhým telefonem. Občas mu chybí ruce na ovládání auta, protože oběma ovládá dva telefony-. Bojím se s ním jezdit. Naštěstí tady je mimo města hustota dopravy jako u nás v 60. letech.
Jenže starší mají pomalejší reakce a jsou otupělejší, protože si myslí, že jsou zkušení. A váží si více peněz? To nemyslíte vážně To bych teda netvrdil. Myslím si, že jsou to mladí, kteří si na svoje auto musejí šetřit a makat na brigádách. Starší lidé mají obvykle našetřeno daleko víc peněz a nějaká nehoda je finančně nezruinuje. Možná jezdí mladí rychleji a agresivněji, ale pořád se míň bojím, když mě na okresce předjede mladík 140 km/h než když přede mnou jede kus cesty sedmdesátník (70 let, 70 km/h jak v obci, tak mimo obec) a nejlépe ve starém favoritu, který vyjede 2x za rok z garáže.Je mi 22 let, nikdy jsem nesedl za volant po požití alkoholu nebo nedej bože drog a měl jsem už 4 nehody, přičemž 2 z toho zavinili staří dědci, kteří ještě nechtěli uznat svoji vinu a jednu blondýnka, která nedobrzdila na semaforech. Ta poslední byla moje chyba, protože jsem dostal smyk a ťukl do stromu, ale rozbil jsem si jen svoje auto. Tak mi řekněte, kdo je nebezpečnější?Naposledy jsem jel autem se svým dědou asi před dvěma lety a už v té době jsem se bál o život. Teď bych s ním do auta už ani náhodou nesedl. Pomalé reakce, opírání se o volant, špatný zrak, jízda prostředem silnice, prostě hrůza...
Zajímavé. Já taky jezdil hodně jako mladý, koupil si vlastní auta (od 18 vlastním auto, teď je mi 30) a nehodu jsem za tu dobu měl jedinou, kdy to do mně naprosto nepředvídatelně narvala ženská jedoucí v pruhu vedle mě, která do mě zničeho nic zatočila. Jinak jsem se úspěšně dokázal všemu vyhnout. Ono umění řídit není jenom o tom nedělat vlastní chyby, ale předvídat i chyby ostatních a snažit se jim předejít. Jezdit podle předpisů umí kdejaké mladé ucho, které si myslí, jak není skvělý řidič. Jenže o tom řízení tedy fakt není. Já mít tvůj seznam nehod za uchem, tak se stydím!


Opět ti povím toto: je mi 57. Najeto mám kolem 2 mio km. Nehody jsem měl 4 - vždy cizím zaviněním. První . ro asi 1997- nedobrzdil mládenec v Praze, P406 oprava za cca 120tCZK. Dále couvala mladá dáma, najela mi do dveří, neviděla mě. Vysoké Mýto - mladík 19 let, v plané rychlosti do mě vletěl s nějakým starým japončíkem. opět mi zrušil zadek u 406 - stál jsem na světlech. Navíc nebyl hav. pojištěn. A poslední - 3 roky zpět - polák cca 37 let - se soupravou do mně vletěl, když jsem stál jako posední v kolně před Hradcem - Subaru na odpis, škoda přes 300tCZK. Tak kde máš ty straý dědky, woe??? Všechno, co jsem mlě za nehod,y byli holobrádci 18-30 let.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 05.08.2016 12:36, RE: Vážně?
Zdeny60 napisał:
brin napisał:
filip.uricar napisał:
Zdeny60 napisał:
filip.uricar napisał:
Podle čeho soudíte, že jsou mladí lidé za volantem nebezpečnější než ostatní? Nikde nejsou uvedena data o starších lidech, se kterými bychom si to mohli porovnat.Navíc i tak mi toto tvrzení přijde neférové vůči mladým řidičům. Abyste něco takovéhoto mohli tvrdit, tak byste měli zveřejnit statistiku skutečného počtu nehod, zranění a usmrcení vinou mladých vs. ostatních řidičů.I kdyby mladí více riskovali (a to si musíme nejdříve definovat riskování), tak to ještě neznamená, že nadělají na silnicích více škody než ostatní. A stejně tak si nejdříve musíme definovat mladého řidiče.Nezlobte se na mě, ale z hlediska informací je toto naprosto nicneříkající a zavádějící článek, který má za úkol zase jenom pošpinit mladé lidi.
Ktomu mám jeden komentář:stařé obvykle nechodí na diskotéky a nehulí tam. Starších daleko méně chlastá, než sednou za volant. Starší za jízdy neskypují, netwitterují, nefacebookují. Starší si více váží peněz, takže jezdí s rozmyslem, nikliv systémem "Red Bull mi dál křídla". Starší obyvkle již dávko mají vyrovnaný hormonální systé, na rozdíl od pre-adolextentů a adolescentů, takžé daleko lépe dokáží krotit sv emoce. Starší mají daleko vyšší symsl pro sebekázeň a sebekontrolu.Stačí ti to takto?Ještě jsem zapoměnl napsat čerstvý postřeh: jsem nyní v BY oblast Šklov/Mogylev a do fabriky mě vozí asi 18 letý mladík s BMW 530D. Za jízdy zásadně píše na skype!!, k tomu poslouchá pouze a výhradně techno (ze terého už mě brní palice) a k tomu dokáže ještě s někým vykecávat skoro celou cestu druhým telefonem. Občas mu chybí ruce na ovládání auta, protože oběma ovládá dva telefony-. Bojím se s ním jezdit. Naštěstí tady je mimo města hustota dopravy jako u nás v 60. letech.
Jenže starší mají pomalejší reakce a jsou otupělejší, protože si myslí, že jsou zkušení. A váží si více peněz? To nemyslíte vážně To bych teda netvrdil. Myslím si, že jsou to mladí, kteří si na svoje auto musejí šetřit a makat na brigádách. Starší lidé mají obvykle našetřeno daleko víc peněz a nějaká nehoda je finančně nezruinuje. Možná jezdí mladí rychleji a agresivněji, ale pořád se míň bojím, když mě na okresce předjede mladík 140 km/h než když přede mnou jede kus cesty sedmdesátník (70 let, 70 km/h jak v obci, tak mimo obec) a nejlépe ve starém favoritu, který vyjede 2x za rok z garáže.Je mi 22 let, nikdy jsem nesedl za volant po požití alkoholu nebo nedej bože drog a měl jsem už 4 nehody, přičemž 2 z toho zavinili staří dědci, kteří ještě nechtěli uznat svoji vinu a jednu blondýnka, která nedobrzdila na semaforech. Ta poslední byla moje chyba, protože jsem dostal smyk a ťukl do stromu, ale rozbil jsem si jen svoje auto. Tak mi řekněte, kdo je nebezpečnější?Naposledy jsem jel autem se svým dědou asi před dvěma lety a už v té době jsem se bál o život. Teď bych s ním do auta už ani náhodou nesedl. Pomalé reakce, opírání se o volant, špatný zrak, jízda prostředem silnice, prostě hrůza...
Zajímavé. Já taky jezdil hodně jako mladý, koupil si vlastní auta (od 18 vlastním auto, teď je mi 30) a nehodu jsem za tu dobu měl jedinou, kdy to do mně naprosto nepředvídatelně narvala ženská jedoucí v pruhu vedle mě, která do mě zničeho nic zatočila. Jinak jsem se úspěšně dokázal všemu vyhnout. Ono umění řídit není jenom o tom nedělat vlastní chyby, ale předvídat i chyby ostatních a snažit se jim předejít. Jezdit podle předpisů umí kdejaké mladé ucho, které si myslí, jak není skvělý řidič. Jenže o tom řízení tedy fakt není. Já mít tvůj seznam nehod za uchem, tak se stydím!
Opět ti povím toto: je mi 57. Najeto mám kolem 2 mio km. Nehody jsem měl 4 - vždy cizím zaviněním. První . ro asi 1997- nedobrzdil mládenec v Praze, P406 oprava za cca 120tCZK. Dále couvala mladá dáma, najela mi do dveří, neviděla mě. Vysoké Mýto - mladík 19 let, v plané rychlosti do mě vletěl s nějakým starým japončíkem. opět mi zrušil zadek u 406 - stál jsem na světlech. Navíc nebyl hav. pojištěn. A poslední - 3 roky zpět - polák cca 37 let - se soupravou do mně vletěl, když jsem stál jako posední v kolně před Hradcem - Subaru na odpis, škoda přes 300tCZK. Tak kde máš ty straý dědky, woe??? Všechno, co jsem mlě za nehod,y byli holobrádci 18-30 let.


4 nehody jsou statisticky nevýznamné a každý proto může mít naprosto odlišnou zkušenost, to uznávám, ale celková čísla nikdo neoklame . A když už máte tolik let, tak byste mohl umět i psát jako člověk, nemyslíte? Čte se to po vás strašně a mé češtinářské srdce se chce zastavit ,,woe"
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 05.08.2016 12:49, RE: Vážně?
brin napisał:
filip.uricar napisał:
Zdeny60 napisał:
filip.uricar napisał:
Podle čeho soudíte, že jsou mladí lidé za volantem nebezpečnější než ostatní? Nikde nejsou uvedena data o starších lidech, se kterými bychom si to mohli porovnat.Navíc i tak mi toto tvrzení přijde neférové vůči mladým řidičům. Abyste něco takovéhoto mohli tvrdit, tak byste měli zveřejnit statistiku skutečného počtu nehod, zranění a usmrcení vinou mladých vs. ostatních řidičů.I kdyby mladí více riskovali (a to si musíme nejdříve definovat riskování), tak to ještě neznamená, že nadělají na silnicích více škody než ostatní. A stejně tak si nejdříve musíme definovat mladého řidiče.Nezlobte se na mě, ale z hlediska informací je toto naprosto nicneříkající a zavádějící článek, který má za úkol zase jenom pošpinit mladé lidi.
Ktomu mám jeden komentář:stařé obvykle nechodí na diskotéky a nehulí tam. Starších daleko méně chlastá, než sednou za volant. Starší za jízdy neskypují, netwitterují, nefacebookují. Starší si více váží peněz, takže jezdí s rozmyslem, nikliv systémem "Red Bull mi dál křídla". Starší obyvkle již dávko mají vyrovnaný hormonální systé, na rozdíl od pre-adolextentů a adolescentů, takžé daleko lépe dokáží krotit sv emoce. Starší mají daleko vyšší symsl pro sebekázeň a sebekontrolu.Stačí ti to takto?Ještě jsem zapoměnl napsat čerstvý postřeh: jsem nyní v BY oblast Šklov/Mogylev a do fabriky mě vozí asi 18 letý mladík s BMW 530D. Za jízdy zásadně píše na skype!!, k tomu poslouchá pouze a výhradně techno (ze terého už mě brní palice) a k tomu dokáže ještě s někým vykecávat skoro celou cestu druhým telefonem. Občas mu chybí ruce na ovládání auta, protože oběma ovládá dva telefony-. Bojím se s ním jezdit. Naštěstí tady je mimo města hustota dopravy jako u nás v 60. letech.
Jenže starší mají pomalejší reakce a jsou otupělejší, protože si myslí, že jsou zkušení. A váží si více peněz? To nemyslíte vážně To bych teda netvrdil. Myslím si, že jsou to mladí, kteří si na svoje auto musejí šetřit a makat na brigádách. Starší lidé mají obvykle našetřeno daleko víc peněz a nějaká nehoda je finančně nezruinuje. Možná jezdí mladí rychleji a agresivněji, ale pořád se míň bojím, když mě na okresce předjede mladík 140 km/h než když přede mnou jede kus cesty sedmdesátník (70 let, 70 km/h jak v obci, tak mimo obec) a nejlépe ve starém favoritu, který vyjede 2x za rok z garáže.Je mi 22 let, nikdy jsem nesedl za volant po požití alkoholu nebo nedej bože drog a měl jsem už 4 nehody, přičemž 2 z toho zavinili staří dědci, kteří ještě nechtěli uznat svoji vinu a jednu blondýnka, která nedobrzdila na semaforech. Ta poslední byla moje chyba, protože jsem dostal smyk a ťukl do stromu, ale rozbil jsem si jen svoje auto. Tak mi řekněte, kdo je nebezpečnější?Naposledy jsem jel autem se svým dědou asi před dvěma lety a už v té době jsem se bál o život. Teď bych s ním do auta už ani náhodou nesedl. Pomalé reakce, opírání se o volant, špatný zrak, jízda prostředem silnice, prostě hrůza...
Zajímavé. Já taky jezdil hodně jako mladý, koupil si vlastní auta (od 18 vlastním auto, teď je mi 30) a nehodu jsem za tu dobu měl jedinou, kdy to do mně naprosto nepředvídatelně narvala ženská jedoucí v pruhu vedle mě, která do mě zničeho nic zatočila. Jinak jsem se úspěšně dokázal všemu vyhnout. Ono umění řídit není jenom o tom nedělat vlastní chyby, ale předvídat i chyby ostatních a snažit se jim předejít. Jezdit podle předpisů umí kdejaké mladé ucho, které si myslí, jak není skvělý řidič. Jenže o tom řízení tedy fakt není. Já mít tvůj seznam nehod za uchem, tak se stydím!


Záleží na konkrétní situaci a že se vám nehody vyhýbaly je jedině dobře. Přeji Vám to. Ale prostě někdy se to stane a můžete předvídat jak chcete, prostě s tím nic neuděláte. Když neznáte konkrétní okolnosti, tak nesuďte.
Když jsem jel na motorce, tak mi nedal blbec s dodávkou přednost a vyřítil se přímo na mě (a to jsem nejel víc než 40). Byl jsem rád, že jsem to ustál, stihl aspoň trochu uhnout a urazil jsem si jenom zrcátko. Nedalo se to čekat. Zastavil a pak se těsně přede mnou rozjel.
Podruhé mi v Brně nedal dědek přednost jako protijedoucímu při odbočování vlevo a vletěl přímo přede mě, bohužel nebyla šance to dobrzdit (jel jsem na zelenou a maximálně 50, spíš ještě míň). A potřetí jsem zastavil na semaforech a po pár sekundách zezadu rána. Tady to je naprosto jasné.
Ale chápu, kdo si to nechce nechat vysvětlit, tomu to stejně člověk nevysvětlí, musí si to sám prožít.
Taky záleží, kde člověk jezdí a kolik toho najezdí. Je daleko pravděpodobnější, že se mu stane nehoda, pokud jezdí každý den po velkém městě, než když jede jednou za týden na venkově pro nákup.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 05.08.2016 13:17, Boening vs kaaaaaaara
Řekl bych, že v letadle jsou důležité pomalé kontrolované pohyby, trhnout kniplem takovým stylem jako volantem to by asi nedopadlo dobře...
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Piątek 05.08.2016 13:24, ...
Me je 32, jezdim v podstate denne asi 11 let, a zatim bez nehody. Jednou jsem pri couvani v noci v chatove oblasti (bez ver. osvetleni) prehlidl nizkej drevenej sloupek a vzal ho zadnim blatnikem. Na aute lehka promacklina ale celej plotek sel dolu

Ja bych rekl, ze co tak pozoruju, kraviny delaji vsichni, nemuzu rict, ze hlavne stari, nebo hlavne mladi.
3x jsem nedostal prednost (v brne) a 3x to byla zenska, a taky si nedelam zaver, ze zensky nedavaji prednost, spousta jich jezdi bez problemu.

ve 2 z tech pripadu me zachranilo to, ze moje auto melo i nejakej vykon a proste jsem na to slapl a opustil kolizni kurz





reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Piątek 05.08.2016 13:29, To Zdeny, můj názor
Promiň Zdeny, ale přečti si můj příspěvek ještě jednou. Sice chápu, že jsem ti jako staršímu šlápnul na kuří oko, ale mohl bys mi vysvětlit, kde je souvislost mezi pilotem (pečlivě vybraný profesionál, který neustále létá, je neustále cvičen a hlídán po zdravotní stránce) a "běžným dříve narozeným". Obyčejného řidiče nikdo průběžně necvičí a neškolí, přitom by to spousta lidí potřebovala jako prase drbání. Praxe v řízeni je v ČR celkově malá a u starších ještě menší (roční kilometrový nájezd) a zdravotní způsobilost je k smíchu (podle toho co vídám za volantem). Já se prostě staříků za volantem bojím. Vím, že to nejde paušalizovat, ale spousta starých lidí nená soudnost, kdy už za volant sedat nemají. Řešil bych to jednoduše trestní odpovědností lékařů za to, komu dají zdravotní potvrzení.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.