ivan2 napisał:
Jj, S klasse bude trochu jiný kafe
. V tom mojim mondeu mi přijde že 5°automat má zbytečně dlouhou čtyřku s pětkou a trochu tim degraduje dynamiku auta, sice mě může těšit trochu nižší spotřeba, ale jen 3000ot. ve 150km/h je prostě málo a motor to sotva utáhne. SW je podivný, radši řadím tlačítkem na volantu, ale to mi celkem i vyhovuje. K těm mercedesům, nevím jestli to není zbytečná panika, ale nedávno jsem se zajímal o předchozí éčko jako ojetinu a na MB klubech několikrát psali že automat...
ivan2: dlouhá čtyřka a pětka, buď rád, plno miniaut točí třeba při 130 na 4000ot
Automat je na klidnější jízdu, takže obecně řadí níž než řidiči. Já jel taky jednou do táhlého kopce asi 90 na 1200ot. Tak si říkám kuwa, nějak se to nastavení rozeštelovalo a trápí se. Tak jsem mu uměle podřadil a vyletěla akorát okamžitá spotřeba, ale auto víc nejelo. Tak jsem to vrátil a raději v těch 1200ot lehce přišlápl a on se v tom kopci začal agilně zvedat. Pochopil jsem, že je to tak postaveno, prostě amerika. Možná jsi masírovaný tím, že mnoho aut u 150 už dodýchává tak musí tůrovat, ty jsi ještě v rozletu tak buď rád. Cestovní rychlost 130-150 = střední otáčky, to by tak mohlo být. Co by za to ostatní holedbající se na svoji šestku dali. Já po dálnici (něco nad limit) jezdím i na 2000 a zrychluje to dobře. Takové ty 2L TDI vždycky obláček a pak musí napravo. Přitom to šlapu tak do půlky. Takže já jsem rád a auto jezdící na 3000 a výš by mě zbytečně stresovalo. Taky to je dáno tím, že neřadíš = nic neděláš = nudíš se, tak se ti zdá ta akcelerace pomalejší.
... předchozím éčkem myslíš masařku = w210 , nebo baroko = w211? Ta 211ka je náhodou dobré auto! Na mě trochu kulaté, přesto sám jsem si to x-krát chtěl pořídit jako na denní ježdění + do soli. Pak vždycky 2 auta = 2 starosti, tak zatím nic. Hmm, tak automaty odcházejí jasně, ale M-B má lepší automaty než manuály a těch se nebojí nikdo, zajímavé. Spíš dědictví po předchozím majiteli, dokud se tomu za jízdy nepomáhá (nooo sekvenční řazení žee pane) tak to drží. Vždycky se odlepí z místa na dvojku, zbytek většinou nepostřehneš a tahá to na nejvyšší stupeň. Při akceleracích na druhý nejvyšší. Jednou za 5 let vyměnit náplň a dobré. Znám x-lidí co s 211 tahají podvaly s bouračkama na překup, mají dost nad půl mega a normálně to sviští. Spíš do toho není radno nadmíru hrabat. Hodně těch 211 jezdí a jezdí, takže důvěryhodných 280tkm není reálné tacho Co jsem se koukal na sauto, tak 3/4 jsou dost mrdky. V tom bych viděl problém. To už spíš trysky od CDI, při 200-250tkm pak ten podvozek, čepy tyčky a tak. Strojní brzda jak kdo. Rez je postrachem všech, 211 kupodivu aj vzdoruje. Nevím, zrovna automatu bych se nebál. To už spíš ta elektrika nebo tak. Já bych tvůj výrok změnil "zřídka to nedá 300tkm" než "většinou nedá 300tkm". Opravdu 300tkm je nic a kdyby to tak bylo, tak větší půlka medvědů nejezdí. Pravdu máš v tom, že jak je s tím problém, tak je to pálka, většinou se řeší novou převodovkou. Repase jdou, ale málokdo to umí (např ve značkovém M-B jako snad tradičně vůbec).