ivan2 napisał:
Nějak jsem tu odpověď v článku nenašel. Škoda, tahle problematika mě docela zajímá, jako vozíčkář vybírám auta jen s automatem a jinak bych o něm asi nikdy neuvažoval. Teď mám fordí atmosférický benzín 2.5 125kW s klasickým hydroměničem a musím říct, že chci-li bezpečně předjet kamion, nebo jet na dálnici s mým kombi nějakopu svižnější cestovní rychlostí, už výkon nějak nestačí. A teď babo raď co dál, prý volvo má dobrý motor 2.5T ale zase bídný automaty, VW s DSG by nemuselo být špatný, ale zas...
Osobne si myslim, ze automat je vyborna vec. Ale kupil by som si ho len v novom aute. Vacsina ludi ani nevie, ze sa tam ma menit olej, nie to este menit nejaky filter. Automobilky so svojimi servisnymi planmi nastavenymi tak, aby sa to po par km rozsypalo, tiez nepomahaju. U ojazdeneho auta by to musel byt fakt dobry kus, aby som ho vzal. A hlavne najst nejaky servis, co to vie aj opravit, nie len vymenit. A u noveho auta znizit interval vymeny oleja v automate, ale to aj pri motorovom oleji...