David V napisał:
Co jsem o opici napsal, to jsem napsal. Vycházím z jednoduchého faktu, že mechoš, který nebyl hned propuštěn, aspoň něco málo umí. Taky vycházím ze svých vlastních poznatků, že bylo-li potřeba vzít klíče, kleště šroubováky, letlampu a flexu, tak nebylo potřeba dlouho se s tím naučit, stejně, jako se zednickou lžící, fankou, hladítkem a filcem, stejně tak nebylo obtížné se naučit používat cirkulu, přímočarku, hoblík, proniknout do tajů, které se točí kolem CYKY, Acidur, fíčko, Vago (označení vag...
Ale jo, jak říká můj mechoš, 90% práce automechanika je točení klíčem. To je pravda, ale těch 10% je někdy sakra hodně. Vyměnit diferák na BMW byla brnkačka, a opravdu jen točení klíčem, ale když mě poslal, ať odstrojím kabely z motoru na Vectře 2.2 benzín, tak jsem to po půlhodině vzdal. Každej konektor jinak, některý drží jak sviňa a člověk neví jestli má zabrat víc, protože to drží pevně schválně, nebo to prostě urveš. Má za to zodpovědnost, co zku*ví, to musí zaplatit ze svého. O mnoha servisech pak říká: Jak řekli, tak to doj*bali.