Paul napisał:
Diví se možná jen prodejci a servisáci nových vozů. (na ojetých se šetří u nás v ČR odjakživa). Přesně jak píšeš. Nekřesťanské ceny většiny orig náhradních dílů, šílené hodinové sazby ( a ať se nevymlouvají na normohodiny, šikovný nezávislý mechanik to zvládne obvykle stejně rychle, ale za méně než poloviční sazbu), často pochybná kvalita práce se závanem zlodějiny. Jediné na čem teď rýžují jsou prodloužené smluvní záruky. Aby o ni člověk nepřišel, musí absolvovat předražené prohlídky s úkony ja...
Petr-Tipcars: Výměna fitru sání na E46: oddekluje se plast s vrtulkou vedoucí vzduch k filtru. Povolí se dva šrouby držící airbox na kastli. Teď pozor: velký fígl
povolí se sponka na plastové trubce ke klapce. Odpojí se kabel vedoucí k váze vzduchu (doufám, že si jej tam pamatuju správně)-může se i nechat, ale pak opatrně, abychom ho neutrhli, váha na něm ve finále pak zůstane viset, což není ideální. Odhákneme airbox ze spodního plastového držáku. Nyní můžeme airbox otočit vzhůru nohama, což také uděláme. Odšroubujeme všechny vruty držící zespodu dekl airboxu, je jich tam hodně. Oddeklujeme, vytáhneme z povolené sponky ke klapce, odcvakneme váhu, vyjmeme váhu z airboxu, opatrně ji někam položíme (zvlášť pokud stále visí na kabelu), vycvakneme kruhový filtr, vyčistíme airbox, dáme nový filtr a jdeme v obráceném gardu zpět. Doufám, že jsem nic nezapomněl...Poprvé hodina a půl, podruhé přibližně půl hodiny...Největší fuška je nasadit airbox zpátky na hadici ke klapce a zároveň ho chytit do spodního plastového držáku. To může chvíli trvat...