0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojeté Mondeo - poměr výkon/cena je bez konkurence

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 17:34, RE: bez předmětu
anonym napisał:
To je pravda, nájezd je relativní.. V roce 2001 jsem ženě kupoval golfa IV, sobě passat. Žena byla teď na druhém servisu, golf má najeto 31000. Já měl v roce 2006 na passatu 265000, šel na protiúčet, bral jsem nového, který má teď 65000..
Mondeo je dobrý koupit pro mladýho kluka jako jetý, jako nový je to snad největší průser z aut co je, myslím co do pádu ceny po pár letech.
Proto vůbec neuvažuji o Fordech, Citroenech, Mazdách, apod.
U Mazdy je snad jedinná Šestka u který se ceny ojetin držej docela vysoko, na to že jde o Japonečku. Jasný že u novýho auta cena padne rychle dolů. Ale radši koupim ojetýho, třeba 3, 4 roky starýho Japončíka v super stavu, než jetý VW nebo Škodu za nehorázný prachy. Zvlášť, když už je řeč o najetých kilometrech, jestli ročně najezdim třeba i desetitisíce km, tak radši Japonce, čímž je nechci nijak propagovat, ale - malej příklad dle zkušeností: postavim vedle sebe Passat a Mazdu 6 - na M6 vydržel podvozek dost daleko přes 100tis km, nekecam že 140tis bez vůlí, s původním podvozkem. Na VW Pa byl dělanej při ani ne 60tis km, pak zase. To samý servisní náklady, u M6 kupodivu vyjdou levnějc, než u VW, Audi, atd. M6 viděla servis jen na pravidelnejch prohlídkách, Ročně kolem 40tiskm po Evropě bez ceknutí. VW Pa, Audi atd. (i Frantíci) bulínkové rozmazlený, furt se jim něco nelíbí.
Možná M6 není tak komfortní a nevim co ještě, ale je tahoun na entou, to je fakt. I když ji pak prodám za míň, něž toho ,,Prassáta" , tak na tom stejnak v konečnym důsledku neprodělam - nesežrala mi totiž tolik peněz za provozu!!! Ty veškerý servisní náklady, spolehlivost a pod ale poznáte právě až když jezdíte jak zběsilí, dálky, služebky atd. Prostě při velikym ročnim nájezdu. K tomu chci za parťáka Japonský auto. Prostě to sou ,,držáci". Lidi je moc nechtěj, proto ty nižší ceny a to je velký plus pro nás, co je berem - hodně muziky za málo peněz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 17:51,
Gratuluji ke koupi a myslím že budete spokojený. Sekvenčního LPG bych se nebál, už jsem o něm uvažoval, ale mi se osobně nevyplatí. Pokud se týká brzd, tak já mám na svém Mondeu 99 všude kotouče a nástup i celkový výkon je hodně brutální. Když pak přesednu do služební Fabie, Octavie nebo Passatu, tak se mi zdá že ty auta oproti Mondeu skoro vůbec nebrzdí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 18:16, RE: čemu se furt divíte????
Falco napisał:
Nechápu čemu se furt s těmi kilometry divíte. Moje matka má H Accent, kterého kupovala nového v roce 1998 a nyní je na něm najeto 58 tisíc km a to se bylo s tímt autem 5x v Chorvatku, mimochodem ze celou dobu nemělo kromě jednoho vytečeného tlumiče žádnou zavádu.
A další takové auto je dědova Škoda 120 myslím nějak z roku 1987, kterou si kupoval novou a má ji dodnes, ta má najeto jen 32 tisíc km. Tak nechápu, proč by nemohlo mít sem tam nějaké auto málo km.
Souhlas. Můj strejda, starej Osel, má Fábii z roku 2000, 1,4 benzín a má najeto 47 000 km a nějaký drobný. To auto je ideálně zajetý. Sice se třikrát měnil stabík ale snad už to teď bude dobrý. Kromě toho a, až na klepot v hodnotných škodováckých plastech (dle Světa motoru) na palubovce (to není závada, to je vlastnost škodovek), auto bez závad a problémů (eště aby, při tom nájezdu). Finta je v tom, že tohle auto se v bazaru tutově nikdy neobjeví! Až přijde čas, tak ho dostatne bratranec, mladej Osel a ten mu dá hašte... . Ale možná že to recenzovaný Mondeo fakt má málo kiláčů, možný to je.

Iáááá

Osel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 18:17, Proč se divíte kilometrům?
Můj strejda, starej Osel, má Fábii z roku 2000, 1,4 benzín a má najeto 47 000 km a nějaký drobný. To auto je ideálně zajetý. Sice se třikrát měnil stabík ale snad už to teď bude dobrý. Kromě toho a, až na klepot v hodnotných škodováckých plastech (dle Světa motoru) na palubovce (to není závada, to je vlastnost škodovek), auto bez závad a problémů (eště aby, při tom nájezdu). Finta je v tom, že tohle auto se v bazaru tutově nikdy neobjeví! Až přijde čas, tak ho dostatne bratranec, mladej Osel a ten mu dá hašte... . Ale možná že to recenzovaný Mondeo fakt má málo kiláčů, možný to je. To by se muselo vidět.

Iáááá

Osel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 18:25, Edmunde, kde jsi?
Kde je Edmund?

Osel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 18:56,
Seš spokojenej se spotřebou a uvažuješ o LPG? Co to je za blejk?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 20:21, RE: bez předmětu
anonym napisał:
pokud jí máš rád, tak ano, není důležitý nájezd kilomentrů, nemá přece logiku říkat si že jsem najel 100 000 km bez nehod a pak měl jednu smrtelnou bouračku

počet km je irelevantní, podstatné je zda jezd nebo ne

nemám dál čas na to dělat osvětu mezi hlupáky, kteří kupují ojeté konzervy o vleikosti větší rakve

OUT
To je škoda, že mezi nás hlupáky už nechceš přijít)) Jo takže si koupíme všichni BVPčka a vyrazíme do města,ne? Ty jsi fakt vůl, myslíš, že ta malinká auta byla konstruována na dálnici, nebo do pouště? Tady někteří hysteričtí ekologové nemohou skousnout leckteré SUV a Ty nechápeš úlohu malých aut ve městě!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 20:47, RE: bez předmětu
anonym napisał:
U Mazdy je snad jedinná Šestka u který se ceny ojetin držej docela vysoko, na to že jde o Japonečku. Jasný že u novýho auta cena padne rychle dolů. Ale radši koupim ojetýho, třeba 3, 4 roky starýho Japončíka v super stavu, než jetý VW nebo Škodu za nehorázný prachy. Zvlášť, když už je řeč o najetých kilometrech, jestli ročně najezdim třeba i desetitisíce km, tak radši Japonce, čímž je nechci nijak propagovat, ale - malej příklad dle zkušeností: postavim vedle sebe Passat a Mazdu 6 - na M6 vydrže...
No to nevím .. při mým ročním nájezdu 60000 jsem po 3 letech servisoval Mazdu 6 jak o život.. Dělalo se první poslední, komplet podvozek, brzdy, vše.. to je ale normální u každýho auta. Nakonec jsem ji ale prodal skoro za nic.
Před tím jsem však měl octavii tu jsem prodával ve 210 tisících km, na ní se nedělalo vůbec nic, kromě samozřejmě pravidelnýho servisu po 15tis. ve Škodě.. Prodala se okamžitě za výbornou cenu. Říkáš zakomplexovaně prassat, to asi proto že jej (nebo na něj) nemáš. Já taky ne, ale uvažuju teď o jeho koupi..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 20:48, RE: bez předmětu
anonym napisał:
U Mazdy je snad jedinná Šestka u který se ceny ojetin držej docela vysoko, na to že jde o Japonečku. Jasný že u novýho auta cena padne rychle dolů. Ale radši koupim ojetýho, třeba 3, 4 roky starýho Japončíka v super stavu, než jetý VW nebo Škodu za nehorázný prachy. Zvlášť, když už je řeč o najetých kilometrech, jestli ročně najezdim třeba i desetitisíce km, tak radši Japonce, čímž je nechci nijak propagovat, ale - malej příklad dle zkušeností: postavim vedle sebe Passat a Mazdu 6 - na M6 vydrže...
Podepisuji všechno, je vidět, že se vyznáš! Taky bych volil jednoznačně M6, než tolik opěvovaného Passata. Nedávno jsem měl možnost se dost povozit v B7ce a vážně jsem nebyl nijak unešen. Kdysi jsem od nějakého básníka tady četl, jak má pocit už jenom z toho, jak u Passata bouchnou dveře, tak jsem se fakt musel smát Pro pochybovače- svezte se s M6 a s B6 passatem a máte jasno. Jo a nejlépe v naftě, pak uvidíte moderní turbodiesel versus zahradní trktor TDI. Moderní jistý podvozek versus německé lego, co každých 50 000 žádá nová přední ramena z hliníku
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 20:54, RE: bez předmětu
anonym napisał:
No to nevím .. při mým ročním nájezdu 60000 jsem po 3 letech servisoval Mazdu 6 jak o život.. Dělalo se první poslední, komplet podvozek, brzdy, vše.. to je ale normální u každýho auta. Nakonec jsem ji ale prodal skoro za nic.
Před tím jsem však měl octavii tu jsem prodával ve 210 tisících km, na ní se nedělalo vůbec nic, kromě samozřejmě pravidelnýho servisu po 15tis. ve Škodě.. Prodala se okamžitě za výbornou cenu. Říkáš zakomplexovaně prassat, to asi proto že jej (nebo na něj) nemáš. Já taky...
PS: Nevím, co by to mohlo být za komplex, podívej se na ceny M6 a Passatů, myslíš, že kdo si koupí novou Mazdu 6, tak nemá na Passata???? Nezbláznil ses? Kamrád má M6 4 roky, najel kolem 200 000km a zatím pouze garančky, tak nevím. Tohle auto dobře znám, na pohádky nevěřím, sám mám 5tého japonce, takže vím, kde je asi pravda))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 21:02, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Seš spokojenej se spotřebou a uvažuješ o LPG? Co to je za blejk?
Kolega má to samé, taky 1,8i a docela mu chlastá! I na dálku jezdí kolem 8,5/100 To jsem měl u Mitsubishi Galant 2.0i, když jsem ho prohnal. Jel jsem mockrát s ním a docela jsem se té spotřčebě divil. Byl i v servisu a tam mu řekli, že je to spotřeba v poho, že je to normální. Osobně bych do Forda v benzínu šel, ale až DURATEC, to předtím se jim niják zvlášť nepovedlo. Z tohoto roku bych volil jednoznačně Nissan primera, Honda Accord, nebo Mazda 626. Všechna tato auta jsou na daleko lepší tech. úrovni a to nejen v motorech. Nemusíte se mnou souhlasit, ale jsou to holá fakta, stačí se trochu poptat a něco přečíst.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 21:06, RE: bez předmětu
anonym napisał:
No to nevím .. při mým ročním nájezdu 60000 jsem po 3 letech servisoval Mazdu 6 jak o život.. Dělalo se první poslední, komplet podvozek, brzdy, vše.. to je ale normální u každýho auta. Nakonec jsem ji ale prodal skoro za nic.
Před tím jsem však měl octavii tu jsem prodával ve 210 tisících km, na ní se nedělalo vůbec nic, kromě samozřejmě pravidelnýho servisu po 15tis. ve Škodě.. Prodala se okamžitě za výbornou cenu. Říkáš zakomplexovaně prassat, to asi proto že jej (nebo na něj) nemáš. Já taky...
Po 3 letech servisoval Mazdu 6 jako o život! Kdyby ji servisoval pravidelně, tak by se nedivil)) Tak nám napiš, co se na té Mazdě všechno pokazilo, to ale musel být šit! Proč ji ty odborné servry a časopisy tak chválej a proč je ti bci tak kupujou? Jo a teď o té karkulce,jo?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 21:18, RE: bez předmětu
kuko napisał:
to je tady zas chytrolínů - doporučuji si vyhledat na netu crash test nějaké anglické motorelace. Postavili proti sobě 2 roky starý Renault Modus a 12 let staré Volvo 760(myslím) kombi. Ve své době bylo Volvo absolutní špička, bohužel došlo ke střetu generací. Po čelním nárazu šlo u Modusu v pohodě otevřít dveře, palubka byla jenom nepatrně posunuta. Volvo nemělo předek, začínalo až za řidičovým sedadlem. Dveře se museli vypáčit, kdyby tam někdo seděl, tak by ho vystřihávali půl dne.
A ještě k t...
No ten test s Modusem byl opravdu zajimavej, u volva to svezli po blatniku, mimo motor, modus venoval na deformace veskerou hmotu jedne poloviny, navic velka auta byla delana tak,a by sbirala naraz za mala. Navic volvo nezacinalo za ridicovym mistem, to si si hodne pribarvil, dvere byly zdeformovane, nesly otevrit, a pravda ridicova noha by se asi potkala s palubkou. Ale s tim vystrihavanim jses opravdu mimo, nebo schalne lzes, protoze ridis auto s p..ou. Navic sis mel poslechnout, ze stav votu neznamena zacharanu zivotu pri tom obrovskem pretizeni, kdy mozna nakonce pochroumana noha ridice Volva muze byt mene, nez utrzena slezina ridice Moduse. Pokud se ovsem zajimas o realne nehody, pak mrkni trebas sem http://www.svedsketanky.cz/rs/news.php?readmore=44 , a pak neco pindej. Ja tedy radeji nez s rendlikem jezdim s Volvy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 21:29, edmund
Tohle je sráč, jedině opel je bezkonkurenční! Lepší auta neznám, fakt.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 21:31, edmund
Zdar Osel, jsem zde můj brachu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 21:42,
AUTOR RECENZE

Zdravim a dekuji za vsechny reakce. Pokusim se odpovedet.

K ujetym kilometrum. Tachometr byl pouze jednim z ukazatelu. Byl jsem ochoten si auto koupit klidne i se 150 tkm, kdyz bude ve slusnem stavu, ale 55 tkm jsem se nebranil. Stav auta 55 tkm skutecne odpovida a za ten rok se i potvrdil. Nic nevrze, neklepe, auto me nestalo ani korunu na opravach.....rez stale zadna. Neni mym cilem tady nekoho presvedcovat. Snazil jsme se v recenzi pouze popsat realny stav.

Samozrejme, ze Mondeo lze koupit i za 60 TCZK, ale stav je katastrofalni a takove auto bych si nikdy nekoupil, pokud si takove auto koupite, preji hodne stesti...budete ho potrebovat.
Dekuji za info k LPG. Nejspis si priplatim a bude to sekvencni s toroidni nadrzi, zeptam se i na to promazavani.
Proc i kdyz jsem spokojen se spotrebou chci LPG?. Jednoducha odpoved. Proc jezdit za cca 2,50 kdyz muzu jezdit o korunu levneji a do roka je investice zpet. Trochu si take rypnu...nevim co je na tom nepochopitelneho...?
S rozvody mate pravdu, trochu si zahravam...radsi je necham vymenit pristi tyden vcetne klapek, mel jsem to udelat uz davno.
Nove Mondeo bych si take nikdy vzhledem ke ztrate ceny nekoupil. Ale jako mladikovi (26)...mi bohate staci. Lepsi volbu bych ani ted nevymyslel. Je mi tak trochu zahadou, proc tak ztraceji na cene. Myslim, ze tak spatna auta to nejsou. Ale pro me jen dobre.
Jinak Mondeo uz ma najezdeno 80 TKM (dle tacho) a zatim bez problemu prezilo zimu....stale startuje na prvni pokus. Minuly tyden jsem si overoval spotrebu metodou dotankovani do plna..vyjezdeni do prazdna a dotankovani do plna...vysledek 7,2 l/100. pri klasicke jizde, bez ohledu na spotrebu. Myslim, ze to je slusny vysledek

Preju vsem spousty bezproblemovych KM.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 22:50, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Po 3 letech servisoval Mazdu 6 jako o život! Kdyby ji servisoval pravidelně, tak by se nedivil)) Tak nám napiš, co se na té Mazdě všechno pokazilo, to ale musel být šit! Proč ji ty odborné servry a časopisy tak chválej a proč je ti bci tak kupujou? Jo a teď o té karkulce,jo?
Troubo já s autem jezdil na servis každých 15tis, jak se na nový auto sluší a patří a jak je i v záruce požadováno. Dále čti pořádne a počítej, najdeš tam vše co se dělalo a v kolika kilometrech.
Jestli si myslíš že vše u mazdy trvá věčně jsi na omylu. Myslím že na rozdíl od tebe jsem pár aut už ujezdil, a to od 0km do stavu, kdy podle mého přestávám autu věřit, samozřejmě podle mojípotřeby nájezdu a spolehlivosti. Mazdu hodnotím jako spolehlivou, ovšem do doby kdy vyžaduje již moc velkou obnovu všeho.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 22:53, RE: bez předmětu
Šakal napisał:
Podepisuji všechno, je vidět, že se vyznáš! Taky bych volil jednoznačně M6, než tolik opěvovaného Passata. Nedávno jsem měl možnost se dost povozit v B7ce a vážně jsem nebyl nijak unešen. Kdysi jsem od nějakého básníka tady četl, jak má pocit už jenom z toho, jak u Passata bouchnou dveře, tak jsem se fakt musel smát Pro pochybovače- svezte se s M6 a s B6 passatem a máte jasno. Jo a nejlépe v naftě, pak uvidíte moderní turbodiesel versus zahradní trktor TDI. Moderní jistý podvozek versus n...
Jsi vedle jak ta jedle.. myslím že jsi nejel ani jedním jen děláš chytrýho.. a nebo žiješ ve vým světě. Žij si jak chceš, svez se důkladně auty, ale sundej si ty růžový mazda brejle.. Kdyby to byl takovej zázrak jsou plný ulice mazd. Ale nejsou, a to nikde v Evropě. Možná tak doma v Japonsku..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 22:55, RE: bez předmětu
Šakal napisał:
Podepisuji všechno, je vidět, že se vyznáš! Taky bych volil jednoznačně M6, než tolik opěvovaného Passata. Nedávno jsem měl možnost se dost povozit v B7ce a vážně jsem nebyl nijak unešen. Kdysi jsem od nějakého básníka tady četl, jak má pocit už jenom z toho, jak u Passata bouchnou dveře, tak jsem se fakt musel smát Pro pochybovače- svezte se s M6 a s B6 passatem a máte jasno. Jo a nejlépe v naftě, pak uvidíte moderní turbodiesel versus zahradní trktor TDI. Moderní jistý podvozek versus n...
Jo ty traktore každej diesel je traktor ale v tvý hlavě některej asi míň )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 23:22, RE: Proč se divíte kilometrům?
anonym napisał:
Můj strejda, starej Osel, má Fábii z roku 2000, 1,4 benzín a má najeto 47 000 km a nějaký drobný. To auto je ideálně zajetý. Sice se třikrát měnil stabík ale snad už to teď bude dobrý. Kromě toho a, až na klepot v hodnotných škodováckých plastech (dle Světa motoru) na palubovce (to není závada, to je vlastnost škodovek), auto bez závad a problémů (eště aby, při tom nájezdu). Finta je v tom, že tohle auto se v bazaru tutově nikdy neobjeví! Až přijde čas, tak ho dostatne bratranec, mladej Osel a ...
Pánové ty km to je normální vždyť plno lidí má jedno auto do města a jedno mimo město takže ve všední den jezdíte jednim a sobota,neděle druhym a někdo tim lepšim v zimě nejezdí tak že je to normální že má najeto 55000km.
reagować
  1 ... 3 4 5 ... 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.