anonym napisał:
To je pravda, nájezd je relativní.. V roce 2001 jsem ženě kupoval golfa IV, sobě passat. Žena byla teď na druhém servisu, golf má najeto 31000. Já měl v roce 2006 na passatu 265000, šel na protiúčet, bral jsem nového, který má teď 65000..
Mondeo je dobrý koupit pro mladýho kluka jako jetý, jako nový je to snad největší průser z aut co je, myslím co do pádu ceny po pár letech.
Proto vůbec neuvažuji o Fordech, Citroenech, Mazdách, apod.
U Mazdy je snad jedinná Šestka u který se ceny ojetin držej docela vysoko, na to že jde o Japonečku. Jasný že u novýho auta cena padne rychle dolů. Ale radši koupim ojetýho, třeba 3, 4 roky starýho Japončíka v super stavu, než jetý VW nebo Škodu za nehorázný prachy. Zvlášť, když už je řeč o najetých kilometrech, jestli ročně najezdim třeba i desetitisíce km, tak radši Japonce, čímž je nechci nijak propagovat, ale - malej příklad dle zkušeností: postavim vedle sebe Passat a Mazdu 6 - na M6 vydržel podvozek dost daleko přes 100tis km, nekecam že 140tis bez vůlí, s původním podvozkem. Na VW Pa byl dělanej při ani ne 60tis km, pak zase. To samý servisní náklady, u M6 kupodivu vyjdou levnějc, než u VW, Audi, atd. M6 viděla servis jen na pravidelnejch prohlídkách, Ročně kolem 40tiskm po Evropě bez ceknutí. VW Pa, Audi atd. (i Frantíci) bulínkové rozmazlený, furt se jim něco nelíbí.
Možná M6 není tak komfortní a nevim co ještě, ale je tahoun na entou, to je fakt. I když ji pak prodám za míň, něž toho ,,Prassáta" , tak na tom stejnak v konečnym důsledku neprodělam - nesežrala mi totiž tolik peněz za provozu!!! Ty veškerý servisní náklady, spolehlivost a pod ale poznáte právě až když jezdíte jak zběsilí, dálky, služebky atd. Prostě při velikym ročnim nájezdu. K tomu chci za parťáka Japonský auto. Prostě to sou ,,držáci". Lidi je moc nechtěj, proto ty nižší ceny a to je velký plus pro nás, co je berem - hodně muziky za málo peněz.