anonym napisał:
Mam stejne auto, stejne zkusenosti, recenze je pekna ale s tim LPG doporucuji si to promyslet. Motor ma sani z plastu, staci aby to jednou " slehlo " zpatky a potrubi praske a je jedno jestli tam je zpetny ventil nebo ne. V nejlepsim pripade odejde pouze resonator ( pokud se vyjadruji spravne ), ten velky mrizkovyny plast nad sanim. I kdyz mam vstrikovani a na LPG jsem najel a 3 roky 190tis. km, tento problem jsem resil 6x. Resonator stoji na vrakaci 1000Kc, sani 3000. Resonator si vymenite sam,...
Gratuluju ke koupi a diky za peknou recenzi!!!
LPG se vubec neboj, ani zaslehu do sani. Investuj do sekvencniho vtrikovani, idealne do nejakeho kvalitniho italskeho systemu (Landi Renzo, Tartariny, BRC, etc.) a neprohloupis. Sekvencni vstrikovani prave resi problemy se zpetnymi zaslehy, da se snadneji serizovat, celkove je to sofistikovanejsi system...
Pozor! Nezapomen na FlashLube - primazavani ventilu... V nemecku se to da sehnat kolem 50Eur (davkovac, napln) a bud si jisty, ze motor se ti za to odvdeci... Spousta lidi tohle podcenuje a pak se divi zaklepanym ventilum a na LPG zanevrou.
Ja na starem aute najel 220tis na LPG a nebyl jediny problem, auto jezdi dodnes u noveho majitele, ma hrube pres 300tis...
Ted jezdim s Focusem 1.6 a tez maximalni spokojenost...
Hodne stastnych km!!!