0
powrót
 

diskuze k tématu: koupě auta do 170tis (ford mondeo combi, vw golf combi)

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
Klára
ilość wystąpień18
data registracji17.10.2016
Poniedziałek 17.10.2016 20:10, RE: nafta, nebo benzín
David V napisał:
Klára napisał:
Jen bych měla ještě dotaz. Kdybych jezdila do práce denně 20km a 20km zpět po Praze, tak je stále výhodnější tedy ten benzín? Nebo by zde stála za zavážení nafta. Dkěuji
To jsou těžké otázky. Ano, možná ano, ale za těchto podmínek:Koupíte auto za 100 tKč (co nejmladší s jakýmkoliv potvrzeným nájezdem - tedy velkým), poté, co si necháte udělat důkladnou diagnostiku stavu motoru (hlavně ať jsou v pořádku tlaky). A pak budete počítat, že někdy se auto zastaví a bude něco chtít, na což máte nachystaných 70 tKč NEBO preventivně vyměníte vstřikovače a setrvačník (pokud ten bude v ne dobré kondici), což bude tak za 50 a zbyde Vám 20 na jiné možné bolesti (FAP, EGR, turbína), protože všechno se asi naráz nepokazí. A pak si auto necháte co nejdéle, aby se Vám "investice" vyplatily a skutečně jste úsporu na provozu pocítila. A po výměně vstřikovačů pro městský provoz bych doporučil tankovat Vervu Diesel (nádrž na víkend pak můžete vzít třeba běžnou naftu).To je obecná rada, ale jestli v tomto režimu zvolit TDi nebo HDi Vám neporadím. U auta za 100 tisíc bude rozhodovat aktuální stav.Ano, uznávám, že je to komplikované, ale starému autu se musí jít trochu naproti, aby dobře a dlouho sloužilo, zejména, abyste se mohla spolehnout, že Vás nenechá na té 2500 km dlouhé štrece.


velice děkuji za vaše odpovědi
reagować
Klára
ilość wystąpień18
data registracji17.10.2016
Poniedziałek 17.10.2016 20:43, vw golf
prosím ještě o radu zda by byl třeba vhodný vw golf combi 1.9 tdi 77kw z roku 2008, najeto má 160tkm a cena 169tis.? Nebo raději tedy Forda Focuse combi 1.6 benzín 74kw? Děkuji
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 17.10.2016 22:54, RE: vw golf
Klára napisał:
prosím ještě o radu zda by byl třeba vhodný vw golf combi 1.9 tdi 77kw z roku 2008, najeto má 160tkm a cena 169tis.? Nebo raději tedy Forda Focuse combi 1.6 benzín 74kw? Děkuji


Napíšu to úplně polopatě, protože dlouhý text Vás evidentně zmátl.
Nekupujete naftovou ojetinu za všechny peníze, které jste si na auto vyčlenila.
V podstatě byste to neměla udělat ani u benzínu, ale tam jsou částky na opravy citelně nižší.
reagować
Jencek
ilość wystąpień91
data registracji09.01.2016
Wtorek 18.10.2016 03:00, .............
Proste a jednoduse 300-400 usetrene na nadrzi nevykonpenzuji desetitisicove polozky v servisu
reagować
Klára
ilość wystąpień18
data registracji17.10.2016
Wtorek 18.10.2016 08:39, Ford Focus combi 1.6 16V 74kw
Děkuji. Rozhodla tedy pro Ford Focus combi 1.6 16V 74kw. Jestli to dobře chápu, tak by to měla být dobrá alternativa vzhledem k tomu, že převážně jezdím po městě a kratší vzdálenosti. Jen mě ještě stále napadá ten VW golf combi. Dělá se také v benzínu, nemáte s ním někdo zkušenosti a nebo radu jestli by byl třeba na stejné úrovni jako ten Focus? Jde mi spíše o to, abych se mohla zaměřit na popř. na více aut. Děkuji
reagować
Ma007
ilość wystąpień197
data registracji26.11.2013
Wtorek 18.10.2016 08:58, RE: Ford Focus combi 1.6 16V 74kw
Klára napisał:
Děkuji. Rozhodla tedy pro Ford Focus combi 1.6 16V 74kw. Jestli to dobře chápu, tak by to měla být dobrá alternativa vzhledem k tomu, že převážně jezdím po městě a kratší vzdálenosti. Jen mě ještě stále napadá ten VW golf combi. Dělá se také v benzínu, nemáte s ním někdo zkušenosti a nebo radu jestli by byl třeba na stejné úrovni jako ten Focus? Jde mi spíše o to, abych se mohla zaměřit na popř. na více aut. Děkuji


Golfa tiež 1,6 16V, prípadne 1,4 16V, ale to už bude trochu lenivé.

V žiadnom prípade NEBRAŤ nič s prídomkom TSI, FSI
reagować
Klára
ilość wystąpień18
data registracji17.10.2016
Wtorek 18.10.2016 09:05, RE: Ford Focus combi 1.6 16V 74kw
Ma007 napisał:
Klára napisał:
Děkuji. Rozhodla tedy pro Ford Focus combi 1.6 16V 74kw. Jestli to dobře chápu, tak by to měla být dobrá alternativa vzhledem k tomu, že převážně jezdím po městě a kratší vzdálenosti. Jen mě ještě stále napadá ten VW golf combi. Dělá se také v benzínu, nemáte s ním někdo zkušenosti a nebo radu jestli by byl třeba na stejné úrovni jako ten Focus? Jde mi spíše o to, abych se mohla zaměřit na popř. na více aut. Děkuji
Golfa tiež 1,6 16V, prípadne 1,4 16V, ale to už bude trochu lenivé. V žiadnom prípade NEBRAŤ nič s prídomkom TSI, FSI



Děkuji moc
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Wtorek 18.10.2016 09:14, RE: Ford Focus combi 1.6 16V 74kw
Klára napisał:
Děkuji. Rozhodla tedy pro Ford Focus combi 1.6 16V 74kw. Jestli to dobře chápu, tak by to měla být dobrá alternativa vzhledem k tomu, že převážně jezdím po městě a kratší vzdálenosti. Jen mě ještě stále napadá ten VW golf combi. Dělá se také v benzínu, nemáte s ním někdo zkušenosti a nebo radu jestli by byl třeba na stejné úrovni jako ten Focus? Jde mi spíše o to, abych se mohla zaměřit na popř. na více aut. Děkuji


Koupí golfa si zvýšíte riziko krádeže a prodražíte havarijní pojištění. Že by to bylo jinak vyloženě lepší auto, se říct nedá, přestože za stejné peníze seženete starší kus než focuse. Berte nicméně při výběru radu kolegů a zaměřte se na auta taková, jejichž cena vám umožní nechat si aspoň 20 000 korun na vstupní servis (kromě oleje, filtrů, stavu brzd apod. teď například i na nové zimní pneumatiky apod.).
reagować
Klára
ilość wystąpień18
data registracji17.10.2016
Wtorek 18.10.2016 09:32, RE: Ford Focus combi 1.6 16V 74kw
Giorgio napisał:
Klára napisał:
Děkuji. Rozhodla tedy pro Ford Focus combi 1.6 16V 74kw. Jestli to dobře chápu, tak by to měla být dobrá alternativa vzhledem k tomu, že převážně jezdím po městě a kratší vzdálenosti. Jen mě ještě stále napadá ten VW golf combi. Dělá se také v benzínu, nemáte s ním někdo zkušenosti a nebo radu jestli by byl třeba na stejné úrovni jako ten Focus? Jde mi spíše o to, abych se mohla zaměřit na popř. na více aut. Děkuji
Koupí golfa si zvýšíte riziko krádeže a prodražíte havarijní pojištění. Že by to bylo jinak vyloženě lepší auto, se říct nedá, přestože za stejné peníze seženete starší kus než focuse. Berte nicméně při výběru radu kolegů a zaměřte se na auta taková, jejichž cena vám umožní nechat si aspoň 20 000 korun na vstupní servis (kromě oleje, filtrů, stavu brzd apod. teď například i na nové zimní pneumatiky apod.).


Děkuji moc

reagować
vlado1974
ilość wystąpień9
data registracji27.03.2015
Wtorek 18.10.2016 10:10, Ford focus
toto auto s motorem 1,6 16V vlasním cca 6,5 roku a nejeto jen 45000km nyní najeto 125000km.
Za tuto dobu jsem dělal rozvody, oleje a brzdy. a výměna čepu mojí chybou. Spotřeba město cca do 9 litru dálky do 6,5 litrů. Motor na klidnou jízdu stačí a na předjíždění je nutno s tím počítat.
reagować
Klára
ilość wystąpień18
data registracji17.10.2016
Wtorek 18.10.2016 10:13, RE: Ford focus
vlado1974 napisał:
toto auto s motorem 1,6 16V vlasním cca 6,5 roku a nejeto jen 45000km nyní najeto 125000km.Za tuto dobu jsem dělal rozvody, oleje a brzdy. a výměna čepu mojí chybou. Spotřeba město cca do 9 litru dálky do 6,5 litrů. Motor na klidnou jízdu stačí a na předjíždění je nutno s tím počítat.


Děkuji moc
reagować
mykovec
ilość wystąpień33
data registracji13.12.2008
Wtorek 18.10.2016 17:40, Prodávat
funkční, prostorem vyhovující auto kvůli spotřebě, je s tomto případě asi ekonomický renonc. Pokud byla Kia spolehlivá a pouze korodovaly lemy, co bránilo je levně opravit? Koroze prahů a lemů je většinou věc pouze estetická, bez vlivu na funkčnost. Případná karosářská oprava spolehlivého auta a tankování při spotřebě 10L na 100km je určitě ekonomicky prozíravější, než kupovat ojetinu za 170tisíc.

Při provozu ve městě bude mít každé trochu větší benzínové auto spotřebu 8.5-10L, zvláště pokud poskakujete v zácpě. Pokud chci menší spotřebu, musím koupit malé a lehké auto, kterému stačí malý motor a pak můžu jezdit za 5-6litrů i ve městě. Prostor ovšem bude chybět. Východiskem může být provozování dvou aut: jedno malé do města, něco jako toyota yaris a jedno větší na výlety, asi nějaký kombík. Objevila se nabídka nějaké pojišťovny, na výši povinného ručení podle najetých km, což by mohlo provoz trochu zlevnit.

Pak by možná byla možnost sehnat nějaký starší diesel, ještě s čerpadlem a předkomůrkou, ideálně s pozinkovanou kastlí bez koroze. Je možné nechat dovézt nějaký udržovaný kousek ze zahraničí, kde již nevyhovuje kvůli emisním normám (euroI nebo II) a ten pak udržovat. Spotřeba bude max +-7 ve městě, spolehlivost na diesel výborná, při dobrém výběru značka a typu dostatek náhradních dílů za babku
reagować
capslock
ilość wystąpień354
data registracji28.07.2007
Wtorek 18.10.2016 18:43, RE: Prodávat
mykovec napisał:
.... Pak by možná byla možnost sehnat nějaký starší diesel, ještě s čerpadlem a předkomůrkou, ideálně s pozinkovanou kastlí bez koroze. Je možné nechat dovézt nějaký udržovaný kousek ze zahraničí, kde již nevyhovuje kvůli emisním normám (euroI nebo II) a ten pak udržovat. Spotřeba bude max +-7 ve městě, spolehlivost na diesel výborná, při dobrém výběru značka a typu dostatek náhradních dílů za babku


Co konkrétně by to mělo být?

reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Wtorek 18.10.2016 18:57, Jaký levný a dobrý auto?
Abych paní trochu zmátl, dám OSOBNÍ zkušenost, podloženou ježděním s dvěma vozy. ŠLo o Renault Megane 1,6 a 1,4 oba samosebou benzín a rok výroby 2006 a 2007.
Obě auta jsem řídil, najel jsem s ními desetitisíce km,a el nebyly mopje - byly to vozy majitele firmy, kde jsem 4 roky pracoval a jezdil jsem s nimi trasy 3+3km až po 1500km.
Začnu mínusy:
- špatná imidž značky Renault (což vidím jao výhoud,m neb se dají koupit ve srovnání s Fordem a zejména VW/ŠKoda za pakatelové ceny s menšími nájezdy a navíc se nekradou, což je další plus v Praze, kde jsem měl 14 let kancl v Cukrovarnické a pak v Roztylech - oktávku mi 3 vykradli a kolegovi 1 vykradli a 1x nadobro ukradli - za 14 let).
- povědomí českého stáda o značce - není dostatečbně reprezentativní a zvučná, jako když se řekne "Golf"
- některé konstrukční detaily dokáží občas potrápit )ale já měl štěstí) zejména mám na mysli startování pomocí karty. Nicméně, já za 4 roky neměl potíž ani jednou
- při vysokém nájezdu (konkretně u 1,4i začala svítit kontrolka airbagu - neřešilo se)
- měkčí sedačky se sklonem k rposezení opěradla při vysokém nájezdu (1,4i měla při 200tkm opěradlo již rovné, bez bederní podpěry páteře)

A teď pozitiva:
- nízká nákupní cena proti čemukoliv jinému
- slušný výběr ojetin
- vychytané a spolehlivé benzínové motory (snad občas mohou zazlobit zapalovací moduly, ale to je věc za relativně málo pěněz a zejména, 1,6i na tento problém na rozdíl od 1,4i netrpí)
- ve srovnání s Focusem zásadně větší prostor všude, včetně kufru a to je bez jakékoliv pochybnosti
- ve srovnání s Focusem či Mondeme zebstejného ročníku výroby Megane netrpí korozí - jak známo, francouské vozy mají mimořádně dobrou ochranu propti korozi (nakonec mohu doložit na Cliu, které má dcera, 2005, nikdy nepoznalo garáž, jezdí v soli po městě a koroze nula - kastle netknutá, včetně prahů, lemů a td...
- pohodlnější podvozek - lépe odpružený, není uskákaný a není tak tvrdý, jako Focus = vý´hoda po rozbité Praze
- lépe utlumený motor - je ho slyšet až nad 4rpm, kdy už o něm víme,. ale stále v míře
- výtečný materiál čalounění sedadel-1,6i při 250tkm měla sedadla pouze oleštěná, ale ne rozedraná - šlo o pracopvní vůz, kde se jezdilo i v montérkách

A nyní k provozu:
- Ani jeden motor nám nebral olej. Interval dilití 15tkm - nula. Výměna 15tkm. Nejlevěnšjí olej, jaký byl, nějaké Castroly Shelly, mnotor nikdy neměl potíž s mazáním.
- při -25°C(Jeseníky) chytal na drb a topil po krítké chvíli (což žádný nafťák v životě nebude)
- STyl jízdy ovlivňoval spotřebu: pokud se jela trasa Šumperk Štětí )což se jezdilo velmi pravidelně a často) po D11 - 7/100 a jelos e "jako prase". Jde o průměrnou spotřebu na trati 252+250km a z toho kus cesty po D11. Když se bespechalo a jelos evrchem přes MB, tak v pohodě 6/100. Město nemohu soudit, neb po městě se s nimi jezdilo jen sporadicky.
Motor 1,4i je tupý, ale 1,6i je velmi povedená - 81kW (pokud se dobře pamatuji) a lehké auto. Rád se nechá vytočit a snse opravdu velmi hrubé zacházení, není to ždáná primadona.
Převodovka je pouze 5°, ale celkem slušně poskládaná, na dálmnici při 160 je motor slyšet, ale zase-nic nenormálního. při 130 je to velmi tiché. ˇHovořím o 1,6.

Kvalita laku: s autem jsme se rozločili někdy v roce 2011- šlo pryč. Auto nikdy!!! nepoznalo žádný vosk a pod, snad jen 2x za rok bylo na myčce. Lak byl velmi velmi slušný, auto parkovalo výhradně venku a nikdy nebylo v garáži, sand jen na krytém stání na Ruzyni, když se někam občas muselo letět. Jinak trvale vneku na dešti, slunci. Nikdy se nevoskovalo! Šlo o stříbrnou metalízu.

Problém: majitel trefil čokla a odnesl to předek. Ten se odstrojil azjistlo se, že je nutno opravit chaldič a výměník klimatizace. To bylo za celkme dost peněz, ale havarijní to řešilo. Nejdražší byla výměna klimakompresoru, který stál 30 tisíc bez DPH, to byla jediná první a poslední závada, když nepočítám výměnu ložisek v předních kolehc kolem nájezdu 200tkm (podotýkám, že auto rajtovalo po Ukarjině a tam jsou cesty tak na traktory, ne na osobák). Jinak rozvody, brzdy, desky, nějaký tyčky řízení, propstě klasika. Značkový servis Renaultu Kubíček Šumperk, vše velmi rychle, ale pravda, na můj vkus bylo něco dražší, než i na moje japonce

Pár slov k motorů HDI )tedy Pežot, Citoren, Ford, Mazda, Volvo) - řeč je o 1,6HDI 80kW s FAP: motor jsem měl v Pežotu 407SW , r.v. 2005, dovoz Francie, na tachu bylo asi 950tkm, čili reál mohl být 2x tolik. Ato u mě najelo cca 50tkm. Za dva roky (tedy cca 25tkm/rok) jsem nepoznal jediný problém- až na to, že se někdy nepodařilo auto nastartovat. otočil jsi klíčema - ticho. Nic. Podezření padlo na vše, servis značkový měnil vše od baterie počínaje po alternátor konče (to jsem jim zarazil včas) a po 3 dnech marného laborování a zaplacených 2500Kč jsem auto odtáhnul domůl a podrobil opravě svépomocí. Za půl hodiny auto vrčelo jako za mlada - studený spoj pod spínací skříňkou. Pájka, chívle práce, cajk. Zadara. Když jsem jej prodal, mělo na tachu přes 150tkm a to se rozsvítila kontrolka FAP. Pořešeno za 2500Kč v Agrega Bludov. Po roce jsem potkal nového majitele a jen se radoval, jak parádní je to auto-ale musel nakonec vyměnit filtr FAP - cena kolem 10 - holt, daň za dýzl a 160tkm. Jinka nic. Nepočítám opět rozvody, brzdy a onu spínací skříňku, opravenu svépomocí. Koroze nula, elektrika nula chyb, vše funkční. Spotřeba - to bylohoší: 407 je těžká a na dlouhé trati bylo těsně pod 6. Po městě spíše 7,5 (skoky po Sˇumperku a navíc v zimě). Lehká noha ve dvou lidech kolem 5. Rekordy, jako dosahuje Oktávia s 1,9TDI se nekonaly. Ovšem v ostatnbích byla 407 výrazně lepší, zejména v kvalitě svícení - halogeny svítily tak, že v noci jsem viděl skoro líp, jak ve dne Pohodlí, ticho, snad jen málo místa vzadu a dlohé převisy kastle na obou koncích. Jinak nenechám dopustit křivého slova. A cena: nákup 150tisíc, prodej 135 tisíc. Velmi slušný deal.
reagować
Klára
ilość wystąpień18
data registracji17.10.2016
Środa 19.10.2016 09:22, děkuji za doporučení
děkuji za doporučení
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Środa 19.10.2016 10:35, RE: Jaký levný a dobrý auto?
Zdeny60 napisał:
Abych paní trochu zmátl, dám OSOBNÍ zkušenost, podloženou ježděním s dvěma vozy. ŠLo o Renault Megane 1,6 a 1,4 oba samosebou benzín a rok výroby 2006 a 2007. Obě auta jsem řídil, najel jsem s ními desetitisíce km,a el nebyly mopje - byly to vozy majitele firmy, kde jsem 4 roky pracoval a jezdil jsem s nimi trasy 3+3km až po 1500km.Začnu mínusy:- špatná imidž značky Renault (což vidím jao výhoud,m neb se dají koupit ve srovnání s Fordem a zejména VW/ŠKoda za pakatelové ceny s menšími nájezdy a navíc se nekradou, což je další plus v Praze, kde jsem měl 14 let kancl v Cukrovarnické a pak v Roztylech - oktávku mi 3 vykradli a kolegovi 1 vykradli a 1x nadobro ukradli - za 14 let).- povědomí českého stáda o značce - není dostatečbně reprezentativní a zvučná, jako když se řekne "Golf"- některé konstrukční detaily dokáží občas potrápit )ale já měl štěstí) zejména mám na mysli startování pomocí karty. Nicméně, já za 4 roky neměl potíž ani jednou- při vysokém nájezdu (konkretně u 1,4i začala svítit kontrolka airbagu - neřešilo se)- měkčí sedačky se sklonem k rposezení opěradla při vysokém nájezdu (1,4i měla při 200tkm opěradlo již rovné, bez bederní podpěry páteře)A teď pozitiva:- nízká nákupní cena proti čemukoliv jinému- slušný výběr ojetin- vychytané a spolehlivé benzínové motory (snad občas mohou zazlobit zapalovací moduly, ale to je věc za relativně málo pěněz a zejména, 1,6i na tento problém na rozdíl od 1,4i netrpí)- ve srovnání s Focusem zásadně větší prostor všude, včetně kufru a to je bez jakékoliv pochybnosti- ve srovnání s Focusem či Mondeme zebstejného ročníku výroby Megane netrpí korozí - jak známo, francouské vozy mají mimořádně dobrou ochranu propti korozi (nakonec mohu doložit na Cliu, které má dcera, 2005, nikdy nepoznalo garáž, jezdí v soli po městě a koroze nula - kastle netknutá, včetně prahů, lemů a td...- pohodlnější podvozek - lépe odpružený, není uskákaný a není tak tvrdý, jako Focus = vý´hoda po rozbité Praze- lépe utlumený motor - je ho slyšet až nad 4rpm, kdy už o něm víme,. ale stále v míře- výtečný materiál čalounění sedadel-1,6i při 250tkm měla sedadla pouze oleštěná, ale ne rozedraná - šlo o pracopvní vůz, kde se jezdilo i v montérkáchA nyní k provozu:- Ani jeden motor nám nebral olej. Interval dilití 15tkm - nula. Výměna 15tkm. Nejlevěnšjí olej, jaký byl, nějaké Castroly Shelly, mnotor nikdy neměl potíž s mazáním.- při -25°C(Jeseníky) chytal na drb a topil po krítké chvíli (což žádný nafťák v životě nebude)- STyl jízdy ovlivňoval spotřebu: pokud se jela trasa Šumperk Štětí )což se jezdilo velmi pravidelně a často) po D11 - 7/100 a jelos e "jako prase". Jde o průměrnou spotřebu na trati 252+250km a z toho kus cesty po D11. Když se bespechalo a jelos evrchem přes MB, tak v pohodě 6/100. Město nemohu soudit, neb po městě se s nimi jezdilo jen sporadicky. Motor 1,4i je tupý, ale 1,6i je velmi povedená - 81kW (pokud se dobře pamatuji) a lehké auto. Rád se nechá vytočit a snse opravdu velmi hrubé zacházení, není to ždáná primadona.Převodovka je pouze 5°, ale celkem slušně poskládaná, na dálmnici při 160 je motor slyšet, ale zase-nic nenormálního. při 130 je to velmi tiché. ˇHovořím o 1,6.Kvalita laku: s autem jsme se rozločili někdy v roce 2011- šlo pryč. Auto nikdy!!! nepoznalo žádný vosk a pod, snad jen 2x za rok bylo na myčce. Lak byl velmi velmi slušný, auto parkovalo výhradně venku a nikdy nebylo v garáži, sand jen na krytém stání na Ruzyni, když se někam občas muselo letět. Jinak trvale vneku na dešti, slunci. Nikdy se nevoskovalo! Šlo o stříbrnou metalízu.Problém: majitel trefil čokla a odnesl to předek. Ten se odstrojil azjistlo se, že je nutno opravit chaldič a výměník klimatizace. To bylo za celkme dost peněz, ale havarijní to řešilo. Nejdražší byla výměna klimakompresoru, který stál 30 tisíc bez DPH, to byla jediná první a poslední závada, když nepočítám výměnu ložisek v předních kolehc kolem nájezdu 200tkm (podotýkám, že auto rajtovalo po Ukarjině a tam jsou cesty tak na traktory, ne na osobák). Jinak rozvody, brzdy, desky, nějaký tyčky řízení, propstě klasika. Značkový servis Renaultu Kubíček Šumperk, vše velmi rychle, ale pravda, na můj vkus bylo něco dražší, než i na moje japoncePár slov k motorů HDI )tedy Pežot, Citoren, Ford, Mazda, Volvo) - řeč je o 1,6HDI 80kW s FAP: motor jsem měl v Pežotu 407SW , r.v. 2005, dovoz Francie, na tachu bylo asi 950tkm, čili reál mohl být 2x tolik. Ato u mě najelo cca 50tkm. Za dva roky (tedy cca 25tkm/rok) jsem nepoznal jediný problém- až na to, že se někdy nepodařilo auto nastartovat. otočil jsi klíčema - ticho. Nic. Podezření padlo na vše, servis značkový měnil vše od baterie počínaje po alternátor konče (to jsem jim zarazil včas) a po 3 dnech marného laborování a zaplacených 2500Kč jsem auto odtáhnul domůl a podrobil opravě svépomocí. Za půl hodiny auto vrčelo jako za mlada - studený spoj pod spínací skříňkou. Pájka, chívle práce, cajk. Zadara. Když jsem jej prodal, mělo na tachu přes 150tkm a to se rozsvítila kontrolka FAP. Pořešeno za 2500Kč v Agrega Bludov. Po roce jsem potkal nového majitele a jen se radoval, jak parádní je to auto-ale musel nakonec vyměnit filtr FAP - cena kolem 10 - holt, daň za dýzl a 160tkm. Jinka nic. Nepočítám opět rozvody, brzdy a onu spínací skříňku, opravenu svépomocí. Koroze nula, elektrika nula chyb, vše funkční. Spotřeba - to bylohoší: 407 je těžká a na dlouhé trati bylo těsně pod 6. Po městě spíše 7,5 (skoky po Sˇumperku a navíc v zimě). Lehká noha ve dvou lidech kolem 5. Rekordy, jako dosahuje Oktávia s 1,9TDI se nekonaly. Ovšem v ostatnbích byla 407 výrazně lepší, zejména v kvalitě svícení - halogeny svítily tak, že v noci jsem viděl skoro líp, jak ve dne Pohodlí, ticho, snad jen málo místa vzadu a dlohé převisy kastle na obou koncích. Jinak nenechám dopustit křivého slova. A cena: nákup 150tisíc, prodej 135 tisíc. Velmi slušný deal.


Dobrý den, napište prosím o některém ze svých vozů samostatnou recenzi http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni. Hezký den.
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Środa 19.10.2016 15:11, Prius
I když to není kombík, tak by to nároky paní mohlo splnit. Koukala jste po Priusu nebo Aurisu? Na vaše jízdy po městě je to nejvhodnější vozidlo, má automat a je extrémně spolehlivé.
reagować
Klára
ilość wystąpień18
data registracji17.10.2016
Cztwartek 20.10.2016 09:30, Ford
Děkuji moc za rady. Nejvíce se přikláním k Ford Focus combi 1.6 74kw benzín.
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Cztwartek 20.10.2016 10:18, RE
Rozumna volba, hodne stesti na slusny kus
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 20.10.2016 12:09, RE: Ford
Klára napisał:
Děkuji moc za rady. Nejvíce se přikláním k Ford Focus combi 1.6 74kw benzín.


Zdravím Kláro, mám doma Ford Focus II 1.6 74kw a kamarád má VW Golf V 1.6. Obě auta jsou velmi solidní, motory jsou si velmi podobné, Ford ale seženete za stejný peníz novější a lépe vybavený (jděte po ESP, někdy se opravdu hodí ).
Golf je tichší a má měkké výplně dveří. Focus má zase motor živější a odolnější podvozek, a pro mě má velké plus, že je kapánek vyšší, takže při častém nastupování a vystupování to oceníte
U Golfu občas zlobí klapky automatické klimatizace - oprava velmi drahá, u Fodu autoklima nezlobí prakticky vůbec. Naopak U Fordu se občas odlepí nějaká plastová lišta - oprava v desetikorunách U Fordu je tuhžší řízení a řazení ale opět jen o cca 10%, takže nemusíte poznat, není to vada, jen ať víte.

Co udělat po koupi:
1. Nechte vyměnit olej a olejový filtr
2. Nový vzduchový filtr a kabinový filtr (bohatě stačí levný neoriginál)
3. Pokud vám to finance dovolí dejte rovnou vyměnit rozvodovou sadu - neriskujte zničení motoru, nestojí za to. Nikdy nevíte na 100% historii vozu
4. Já po koupi ojetiny vyměním i svíčky, není to drahá záležitost.
5. Nechte zkontrolovat brzdy pro jistotu, možná bude třeba vyměnit brzdové destičky - stokoruny
6. Nechte zkontrolovat chladící kapalinu a brzdovou kapalinu - automechanik už bude vědět
7. Pokud jsou sjeté pneu, raději kupte nové, další 4 roky se nebudete starat a nebudete brzdit očima . Stačí úplně Sava, Nokian apod, nekupujte úplně levné Matador nebo Barum apod. - ty už po mírném sjetí dělají hluk a mají horší chování na kluzkém povrchu
8. Jestliže jezdíte krátké trasy, raději používejte kvalitní benzín jako Shell a OMV, mají lepší aditiva.

reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.