0
powrót
 

diskuze k tématu: Jak slouží Ford Mondeo po 220 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 11:40, RE: křívé disky
Muroň napisał:
Píše cenu dílu, nikoli cenu práce. Počítám s úváděnými 3 dny práce.
Jakého "dílu"?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 11:48, RE: A.K.Alex
Valnoha napisał:
ten ventilator pred motorem nema s klimou co delat ten je na chladic
Já mám 2 ventilátory, jeden pro motor a jeden pro klimatizaci. Oba jsou vepředu. Jeden je vidět z motorového prostoru a druhý přes čelní masku před oběma chladiči. Ventilátor klimatizace mi běží jen v případě, že je klima zapnutá, a proto si myslím, že stále by běžet neměl. Chyba bude v nějakém teplotním čidle v okruhu klimatizace, které spíná ten ventilátor. Mně se totiž nespouští hned jak zapnu klimu, ale podle teploto okolního vzduchu někdy až třeba za 2 minuty a také se nevypíná hned s vypnutím klimatizace, ale ještě několik minut běží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 12:32, RE: křívé disky
mikes napisał:
Jakého "dílu"?
Oprava jednoho kola stojí zhruba 300,- za kus (je to v závislosti na náročnosti opravy. 200-1500 kč za kolo) tedy ne za hodinu práce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 12:33, RE: křívé disky
Muroň napisał:
Píše cenu dílu, nikoli cenu práce. Počítám s úváděnými 3 dny práce.
To si jako predstavujes, ze tam 8 hodin denne mlati do kola? :) A nebo to treba nasadi na nejakou vyrovnaci stolici za 20 minut a necha to dva dny pracovat a jeden den usadit, coz? Ja teda nevim, jaky je technicky postup rovnani disku, ale rek bych, ze na jednom kole nebude delat osm hodin. By me zajimalo, kdo si muze takovy nesmysl myslet, to musi byt pekny pako.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 12:37, RE: křívé disky
Miky napisał:
To si jako predstavujes, ze tam 8 hodin denne mlati do kola? :) A nebo to treba nasadi na nejakou vyrovnaci stolici za 20 minut a necha to dva dny pracovat a jeden den usadit, coz? Ja teda nevim, jaky je technicky postup rovnani disku, ale rek bych, ze na jednom kole nebude delat osm hodin. By me zajimalo, kdo si muze takovy nesmysl myslet, to musi byt pekny pako.
Například já jsem si takový nesmysl myslel. Představoval jsem si to jako roztloukání nejtku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 12:38, RE: křívé disky
SADAM napisał:
Oprava jednoho kola stojí zhruba 300,- za kus (je to v závislosti na náročnosti opravy. 200-1500 kč za kolo) tedy ne za hodinu práce.
Tak jsem to pochopil i ja, ale Muroň tady zacal vypocitavat nejake zvlastni hodinove sazby, nechapu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 14:04, reklamace
Je opravdu nemetodicke konstatovat zaver ze jedno je lepsi nez druhe a neuvest pro to zadne dukazy ale budiz.

Otazka zni jestli autor zkousel reklamovat ty vstriky, pokud takova vec odejde u dieselu po 100 000 km je to opravdu hodne spatne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 14:40, RE: křívé disky
Muroň napisał:
Například já jsem si takový nesmysl myslel. Představoval jsem si to jako roztloukání nejtku.
pochopil si to špatně! ted zrovna s jedním jedu na rovnání a cena se pohybuje 200-800Kč za narovnání jedno disku! určitě to dělá nějakej stroj a ne člověk.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 15:30, RE: A.K.Alex
David V napisał:
Já mám 2 ventilátory, jeden pro motor a jeden pro klimatizaci. Oba jsou vepředu. Jeden je vidět z motorového prostoru a druhý přes čelní masku před oběma chladiči. Ventilátor klimatizace mi běží jen v případě, že je klima zapnutá, a proto si myslím, že stále by běžet neměl. Chyba bude v nějakém teplotním čidle v okruhu klimatizace, které spíná ten ventilátor. Mně se totiž nespouští hned jak zapnu klimu, ale podle teploto okolního vzduchu někdy až třeba za 2 minuty a také se nevypíná hned s vypnu...
Dakujem, je mozne, ze ten, co ide je ventilator motora. Chystam sa na diagnostiku kvoli tomu palivomeru, malo by to tam vyskocit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 16:10, RE: reklamace
nepřihlášen napisał:
Je opravdu nemetodicke konstatovat zaver ze jedno je lepsi nez druhe a neuvest pro to zadne dukazy ale budiz.

Otazka zni jestli autor zkousel reklamovat ty vstriky, pokud takova vec odejde u dieselu po 100 000 km je to opravdu hodne spatne.
myslel som si, ze o vstrekovace sa uz netreba bat, ze po facelifte 2003 sa to uz nejak vyriesilo. mam rovnake mondeo a som rovnako spokojny. Mam zatial 60t km a bez poruchy, no tie brzdy by chceli naozaj ostrejsi nastup.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 16:21, RE: reklamace
nepřihlášen napisał:
Je opravdu nemetodicke konstatovat zaver ze jedno je lepsi nez druhe a neuvest pro to zadne dukazy ale budiz.

Otazka zni jestli autor zkousel reklamovat ty vstriky, pokud takova vec odejde u dieselu po 100 000 km je to opravdu hodne spatne.
To je fakt, jak to tak zhruba pocitam tak to asi jeste melo byt v zaruce... otazka je na co vsechno se vztahuje ta zaruka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 16:52, RE: reklamace
mikes napisał:
To je fakt, jak to tak zhruba pocitam tak to asi jeste melo byt v zaruce... otazka je na co vsechno se vztahuje ta zaruka.
Bohuzel se Ford CR nepostavil k tomuto celem a vstrikovace uhadalo na zaruku malo lidi. Svadi se to na naftu, spatnou udrzbu ze strany ridice apod.

Repasnout jdou uz za cenu kolem 20tis. Mame stejne Mondo, 04, 2.0 TDCi. Ze provarenych zavad (vstrikovace, trojkombinace) uz mam za sebou vymenu napinaku, kladek a remene (trojkombinace). Vstriku se bojim, ale jestli prijdou ve 110tis (nyni 60), tak by to moho byt v pohode.
Jinymi slovy, kdyz jsme ho kupovali, tak jsem s temito zavadami (pac se opakuji casto) pocital a kdyz prijdou nevadi mi.
Jinak s autem spokojenost, velke, pohodlne, spotreba v mezich.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 20:46, RE: A.K.Alex
A.K.Alex napisał:
Zdravím, tema Mondejka mi padla celkom vhod, kedze som cca 2 tyzdne majitelom MK3 2.0 Duratec-a z roku 2002. Mam par otazok: chcem sa spytat, ci je normalne, ze stale bezi ventilator klimy (ten pred motorom), aj ked je klima vypnuta. Dalej mam este problem s palivomerom - ked je rucicka v poslednej stvrtine svojej drahy, zacina palubny PC vyhadzovat rôzne "hausnumera", kde kolisa dojazd a dokonca i rucicka beha hore dole. Tipujem to na plavak v nadrzi, budem musiet behnut na diagnostiku. Tym pad...
Mám taky Mondeo 2001 2.0 Duratec, větrák v motoru se mi zapíná jen velmi zřídka, takže tam bude nějaký problém, asi ten termostat. Spotřeba 7.8 je reálná, zejména, pokud se jezdí víc mimo město. V hustším provozu ve městě spotřeba stoupne k 10 litrům. To změření spotřeby není zase takový problém, stačí tankovat do plné a nulovat kilometry při tankování. Není potřeba vyjíždět nádrž do prázdné, už 30 litrů stačí na poměrně přesný výpočet. Chaotické chování měřáku jsem nezaznamenal. Fakt je, že informaci o dojezdu nevyužívám, ta naskočí automaticky při rozsvícení hladového oka, což ukáže dojezd 80km. Občas se mi stává, že tankuju i po ujetí 600 km, kdy do nádrže naleju něco přes 50 litrů (jezdím dost po Brně).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 20:56, Brzdy
Zkusím něco napsat k brzdám Mondea. Brzdový posilovač je dvoustupňový, což je záměr. Při mírném brždění je účinek slabší, aby se dalo brždění dobře dávkovat. Pokud se napedál šlape pomalu a plynule, pak je potřeba na pedál v konečném výsledku tlačit poměrně dost. Pokud je ale potřeba brzdit prudce, pak se na pedál šlápne prudce a nástup brzdného účinku je prudký. Z toho se dá pak vycházet při použití brzd - v podstatě jde o to, jak rychle na ten pedál šlapu, takže pokud pořtebujuvíc přidat při brždění, tak ten pohyb pedálu zrychlím. Nicméně diesel je o 100 kg těžší než můj benzín, takže tam se brzdy můžou jevit slabší než to vnímám já.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 22:36, RE: reklamace
sybok_ok napisał:
Bohuzel se Ford CR nepostavil k tomuto celem a vstrikovace uhadalo na zaruku malo lidi. Svadi se to na naftu, spatnou udrzbu ze strany ridice apod.

Repasnout jdou uz za cenu kolem 20tis. Mame stejne Mondo, 04, 2.0 TDCi. Ze provarenych zavad (vstrikovace, trojkombinace) uz mam za sebou vymenu napinaku, kladek a remene (trojkombinace). Vstriku se bojim, ale jestli prijdou ve 110tis (nyni 60), tak by to moho byt v pohode.
Jinymi slovy, kdyz jsme ho kupovali, tak jsem s temito zavadami (pac se opak...
Svádí se to na naftu. Přitom podle testů ve zkušebně téměř všechna zde prodávaná nafta splňuje normové požadavky. Jistě, některá může být trošku lepší, jiná trošku horší, ale podstatné je, že splňují normu.
V podstatě kromě výjimek sirného topného oleje, promíchání zbytků v nádrži s benzínem. Ale to spíše kuriozita.

Takže paušální odmítání reklamací je, slušně řečeno, ze strany místního zastoupení Fordu, nesolidnost a zlodějna.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.09.2008 23:46, Autor je asi velky optimista
Kazdych cca 100tis. menit CR a oznacit to jako provozne vyhodne, to chce velkou davku odvahy. Porovnani s O2automatbenzin je zbesilost. Kdyz uz pominu, ze chybi kalkulace, tak dej do Mondea benzin s automatem a pak porovnavej. Pred 300 tis. mit rozkuchanou sessel mi taky neprijde kdovi jak fajn. No hlavne ze je pan spokojeny. Ja bych teda takovy kram nechtel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.10.2008 00:34, RE: Mám stejný názor (jako autor)
Muroň napisał:
Ten motor je kultivovaný, na těšké mondeo taktak dostačující. Výměna vstřikovačů by mě dost odrazovala - to je právě důvod, proč důvěrou v common raily neoplývám. S životností starého dobrého Té...ale vždyť to víte.
Rudklíku neboj! To byly jen některé motory a hlavně z počátku "commonrailéry", to už je pyč! Neboj, Rudlíku! Já bych ti špatně neradila.
Ale trable s tím opravdu trochu byly, ale od té doby co Ford na PSA motory HDi přešel - už je dobře. A to není vtip.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.10.2008 00:40, RE: Slovo do pranice
mikes napisał:
Srovnavat se da opravdu cokoliv, jen to obcas nedava smysl... jestlize zvolim u jednoho auta celkem nesmyslnou kombinaci motoru a vybaveni a ani nenapisu jake parametry byly do vyberu zahrnuty - ceny za palivo? servis? opravy? - tak zvolani "to a to auto vyhodnejsi" je celkem o nicem. Jinak si recenzenta vazim, ze nelakuje veci na ruzovo a pise na rovinu jak se veci maji s autem. Akorat me opet zarazi, ze v kolonce "poruchy" nejsou uvedeny napr. vstriky, dle meho celkem podstatna porucha.
Myslím že autor měl na mysli "pravidelné plánované prohlídky". Je to poměrně neuvěřitelné, ale C5 V6 (to je jen příklad!) má na 100.000 km plánované tři prohlídky a veškeré servisní plánované náklady jsou cca 15.000 kč (C1, myslím 6.000 kč). Naopak taková Fabia 5 prohlídek za 25.000 kč. Samozřejmě záleží na konkrétních motorech atd. apod., ale ... NĚKDE není něco úplně v pořádku ...!!!
Nepamatuji si samozřejmě vše z hlavy, ale když se někde v německém magazínu objeví tato srovnání - je to někdy docela překvapení, pro někoho až šok.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.10.2008 00:43, RE: křívé disky
Muroň napisał:
Například já jsem si takový nesmysl myslel. Představoval jsem si to jako roztloukání nejtku.
To je z "Jácheme hoď ho do stroje"! To jsem viděla! To Buřtík donesl z trafiky DVD! Luděk Sobota: "....ale, klepu nejtek...."
PS: TO jsem dobrá, co?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.10.2008 00:45, RE: Otazka na autora testu
mikes napisał:
Kolik najela ta Octavie od manzelky za stejnou dobu jako Mondeo?
V česku jsem se s tím ještě nesetkala, ale v německu jsou tabulky s "předvypočítanými" náklady běžně dostupné (dle ročního nájezdu km, či na každých 100.000 km). Někdy tam objevíte docela zajívavé paradoxy. A některé "levné" automobilky a modely opravdu NEjsou levné.
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.