0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2,5 V6 a servisní zásahy během hypotetické záruční doby

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 14:54, RE: Pán asi neví co s penězi.
pask napisał:
Jsou i neautorizované servisy s polovičníma cenama.A vůbec-cpát tolik peněz do auta ,který bude co nevidět rezatý a přestane bavit?S ročním nájezdem 10000km?Asi fanda značky.
Já si nemyslím, že bude co nevidět rezavý. David udělal co mohl pro to, aby rezavý nebylo a i bez toho tyhle Mondea celkově nijak nereznou. Nemyslím teda spodní hranu dveří, což je známé a řešitelné, zbytek je OK.

A přestane bavit? Ve střední třídě se ani teď nedělá auto, které by bylo takto zábavné, teda snad nějaký zadohrab od BMW, ale to je jiná kategorie. Nemusím být nějak zvlášť fanda značky, jsem fanda svého Mondea.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 15:20, RE: Ford-Hnůj
Jakub82 napisał:
Vlastním Mondeo 2002 combi 1.8 Duratec (92kW) a některé závady napsané autorem zábavné recenze, se u mě projevily nebo projevují taky.
Dovolím si výčet a zkušenosti. Automobil mám třetím rokem a jsem s jeho pohodlím a komfortem/výbavou nadmíru spokojen, jen má pár zásadích neduhů, ale jelikož je to 10ti leté auto tak zase si říkám co bych chtěl i přestože vím, že 4 roky stálo nepoužívané a z toho důvodu jsem ho kupoval se zárukou stavu tachometru 125 000.

Můj roční nájezd je okolo 25 - 30tisíc ...
Co se týče toho delšího startování, tak se s tím také setkávám se svým Duratec HE 2.0. Není to úplně pokaždé, a co jsem vypozoroval, tak se to spíš stane, když spěchám a vypnu to hned po zastavení, když byl motor zatížený. Četl jsem někde, že by to mohlo souviset s EGR ventilem, kterj tam pšoukne ty výfukové plyny a pak to nechce chytat. Prostě se to musí vyvětrat. Menší nebo žádné potíže nastanou tehdy, když v klidu parkuju a motor před vypnutím běží chvíli víceméně na volnoběh.

Lupání ve sloupku řízení se mi děje taky, mně se to stává za chladna, spíš v zimě. V tom Ford TISu je to popsané nějak v tom smyslu, že je potřeba promazat tisícíhran na sloupku řízení nějakou silikonovou vazelínou. Drobná údržba v oblasti pedálů, povolit jeden šroubek, promazat, rozhejbat, zase zašroubovat. Za 15 minut hotovo. Vyprdnul jsem se na to, v prvním roce jsem nechal v Atomě, kam občas jezdím, mrknout na řízení, jestli je OK a bylo, tak jsem to dál neřešil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 15:27, pěkně napsané ale problémů spousta
Hezky napsané, konečně po dlouhé době normální autor ...Mno a já chtěl jít ohlížet nového Focuse III Vidím, že na "Fordem tam a vlakem zpátky" opravdu něco je. Mám 2x starší auto s 2x větším nájezdem a řešil jsem asi třetinu věcí s pocitem jak špatně se mám. Ale teď vidím, že jsou i "lepší" stroje. Panu autorovi přeji mnoho šťastných km a pevné nervy, vidím že je potřebuje ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 15:31, RE: Ford-Hnůj
gablenz napisał:
Jinak recenze slušná. Akorát jsem si chvílema myslel, že to je apríl. Padaly věty o pěkných cenách... a ony to nebyly pěkné ceny. Spíše ceny pěkně debilní. Dement z autorizáku napálil naivního zákazníka. Já říkám jedno: Autorizák je čuňárna toho nejhrubšího zrna. Jsou to jenom zloději, hajzli a navíc NEJSOU TAM odborníci. Spíše zlodějští mechanici, které pobrali někde po pracovních úřadech. A taky tohle všechno popírá páně profesorovu teorii o neviditelné ruce trhu. Žádná neexistuje, protože jin...
Nevidím důvod k nadpisu Ford-hnůj. To může napsat člověk, který svému vymazlenému miláčkovi odpustí všechny mouchy, které David řešil, protože se chce s autem bavit a ne zacpávat uši při každém pazvuku, který se z něj line, protože na opravy nemá. Nebyla v tom žádná závažná závada, která by neumožnila jízdu nebo nedejbože ohrozila bezpečnost.

Co se týče cen v servisech, je to o tom, jestli znáte někoho, na koho se můžete spolehnout. Jsou dobří garážníci a jsou taky "levní" servisáci, kteří vám na autě víc věcí dodrbou než spraví. Můj serisák je současně můj kamarád a vím jak pracuje, protože mu občas pomáhám. V dílně se mu vystřídalo několik lidí, kteří s ním pracovali a většinu musel skoro vykopat, jací to byli lempli. Vím jak vzácný je šikovný mechanik a ještě navíc člověk, který zákazníka neodrbe, i když by mohl. Henry Ford říkal, že základem kvality je udělat to dobře, i když se nikdo nedívá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 15:33, RE: ježíškunakřížku
David V napisał:
Já bych takovýho šmudlu i ocenil, pokud bych věděl, že fakt umí, ale pokud si mám vybrat mezi nějakým neautorizovaným s 300 Kč/hod nebo už ověřeným autorizovaným s 500 Kč/hod, přičemž ve Fordu kvůli vlastním ND ofuky nedělají, tak rozdíl neřeším. Té práce zas časově nebylo tolik, aby mi to udělalo zásadní rozdíl. Největší položkou byly díly, které se u těch základních věcí od aftermarketu zase tolik nelišily (pružiny, uložení). Kolik bych v nějaké garáži skutečně ušetřil?
Jestli máš zájem o šikovnýho "šmudlu", ozvi se mi na mejl, dám ti kontakt i s průvodním popisem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 15:37, RE: pěkně napsané ale problémů spousta
Fénix56 napisał:
Hezky napsané, konečně po dlouhé době normální autor ...Mno a já chtěl jít ohlížet nového Focuse III Vidím, že na "Fordem tam a vlakem zpátky" opravdu něco je. Mám 2x starší auto s 2x větším nájezdem a řešil jsem asi třetinu věcí s pocitem jak špatně se mám. Ale teď vidím, že jsou i "lepší" stroje. Panu autorovi přeji mnoho šťastných km a pevné nervy, vidím že je potřebuje ))
"Fordem tam a vlakem zpátky" je pěkná kravina. Už jsem to tupsal dvakrát. Je to nejspíš z doby, kdy byla většina aut Ford. Žádná popsaná závada nedonutila David jít pěšky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 16:39, Ráno
Ráno jsem byl smutný. Říkal jsem si, že problémem čtenářů Tipcars je jednak správně přečíst text a jednak porozumět jeho obsahu, ale teď se mi trochu nálada spravila, takže pro ty méně gramotné ještě jednou v kostce:
Závady, které auto mělo při nákupu: vrzající sedadlo, převodovka zvedání sedáku, ztržené bederní opěrky, kontakty centrálu, zadní silentbloky a tekoucí gufírko (při nákupu jsem odhalil převodovku zvedáku a vrzající sedadlo) - s ohledem na cenu a tehdejší nabídku ojetin akceptovatelné
Nové závady: Schránka na brýle a schránka před spolujezdcem (opraveno)
Servis: Svíčky, baterka, gumy, pohon příslušenství, kapaliny, filtry, stěrače, manžeta, zadní desky
Výměna z důvodu nevyhovujících vlastností: odpružení + uložení tlumičů
Od nenechavců: lambda sonda (kuna), krytka ostřikovače světlometu, oděrky

Nic z toho nebylo tak závažné, abych kvůli tomu nevyjel nebo nedojel. Jen u lambda sondy jsem nevyjížděl, pokud to opravdu nebylo nutné, dokud jsem neznal pravou příčinu problému. Všem přeji, aby se jim podařilo koupit vysněné 8-mi leté auto (i mladší je problém) přesně podle specifikace, kterou si sami definují a nebude mít žádný drobný nedostatek, který by museli tolerovat. Já chtěl V6-ku ve střední třídě v provedení liftback se slušnou výbavou max 8 let do 150-ti tisíc Kč pořizovací hodnoty s tím, že mi nebude činit problémy investovat další peníze do uvedení do stavu, který bude vyhovovat mně. Proč jsem si nekoupil mladší? Protože není žádná záruka, že do mladšího ojetého auta se nebude muset investovat.
Jsem si jist, že drtivá většina "motoristů" by auto provozovala tak, jak je koupili, protože i snížené auto s vytlučenými uloženími a silentbloky nebylo na hrbech výrazně hlučné a drželo stopu. Gufero prolínalo asi tak 2 kapky za měsíc pod autem, kdo by to řešil, je spousta zaolejovanějších i novějších aut. Jsem možná extrémista, ale přes 10 let jezdím ojetinami u 2. posledních se mi nestalo, že by mě auto nedovezlo nebo neodvezlo a obě měl v okamžiku pořízení 8 let. Vectru jsem po 6-ti letech prodával a ještě 2 roky jezdila a nedostávala prakticky nic. Jen u ní odešel imobilizér. Majitel byl až takový ignorant, že ji raději uvařil, než by za 500 Kč vyměnil termostat, který dlouho hlásil, že teplota vody je vyšší, než je OK. Za 25 tisíc to po mě bylo auto bez invetic, ale bylo 14 let staré.
Rozhlížím se kolem sebe, vím co lidi provozují a jak se k tomu chovají a nemusím mít ani dílnu s heverem...moje auta k tomuto main streamu nepatří, a to ani když jsou staršího data výroby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 17:58, RE: Ráno
David V napisał:
Ráno jsem byl smutný. Říkal jsem si, že problémem čtenářů Tipcars je jednak správně přečíst text a jednak porozumět jeho obsahu, ale teď se mi trochu nálada spravila, takže pro ty méně gramotné ještě jednou v kostce:
Závady, které auto mělo při nákupu: vrzající sedadlo, převodovka zvedání sedáku, ztržené bederní opěrky, kontakty centrálu, zadní silentbloky a tekoucí gufírko (při nákupu jsem odhalil převodovku zvedáku a vrzající sedadlo) - s ohledem na cenu a tehdejší nabídku ojetin akceptovatel...
Někdo se diví, proč dávat tolik peněz do 8 let starého auta, já se zase divím, když si někdo koupí ojetinu a nemá na údržbu. Kdyby víc lidí přistupovalo k autům jako ty Davide, zkrátka dát tomu co to potřebuje, tak bysme třeba nemuseli platit šrotovné a jiné nesmysly. Jinak recenzi chválím, i když mám radši stručnější, tahle byla ok.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 18:10, RE: ježíškunakřížku
Alkantpan napisał:
No není autorizovaný servis jako autorizovaný servis. Třeba zde v Brně mě překvapila cena autorizovaného škoda servisu a to negativně. Běžná prohlídka vozidla s naftovým motorem (3,5 roku, 38 tkm) za cenu atakující 7000Kč a to krom oleje a filtrů nic neměnili. Naopak mě pozitivně překvapila cena prohlídky ve Škoda autorizovaném servisu v Jablunkově, kde servisní prohlídka na nového Roomstera HTP po roce provozu- 2000Kč a pak po dvou letech provozu ještě o pár korun méně. A to po té druhé prohlíd...
No autorizaky casto vydelavaji treba na oleji, litr nabizi za 1000,- Kc a pritom se da koupit na netu za 300,- ) a takhle se snazi ojebavat se vsim, viz nahradni dily atd...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 18:13, RE: asi technik
David V napisał:
Hele po těch letech vím jak to je. Každej chválí, jak do auta nemusel nic nacpat, ale já kupuju ta auta, do kteých se za ty roky "nemuselo nic nacpat" a pak napíšu pravdu, co auto potřebovalo. Já si auto nechám 6 klidně i 7 let, takže si to dám na začátku do kupy a pak už jsou to většinou jen drobnosti. Napíšu, co auto skutečně potřebovalo, aby bylo OK, a ne aby se s ním dalo jezdit.
Mám auto střední třídy za 200 tisíc ve stavu, který dobře znám a je s ohledem na stáří velmi slušný. Moje otázk...
Výběr auta (v6 a liftback) ti neberu, to je pouze otázka preferencí a požadavků. Stejně jako ty si auto nechávám cca 6 let, do stavu +-200 tisíc km na tacho a následně pořizuji nové. A kupodivu ten megan opravdu nic nepotřeboval - jezdím také do autorizovaného servisu, mám vedenou servisku a doložitelnou servisní historii od novoty (faktury). Spíše je to o způsobu použití (ve tvém případě minulým majitelem), kdy u mne cca 1/2 provozu tvoří dálnice, 1/4 mimo město a jen 1/4 městský provoz. Dokonce ani tolik haněná elektrika a elektronika nestávkuje - za ty roky jsem měnil jedno čidlo xenonů na přední nápravě - dokonce i žhavící svíčky mám ještě původní. Jinak servis mění dle rozpisu výrobce kapaliny i filtry (pneu nepočítám). Nemyslím si že by moje auto nějak trpělo nedostatkem péče - když byly potřeba měnit tyčky stabilizátoru tak mne servis upozornil a provedla se výměna. Neber mne jako kritika, já si benzínovou V6 nikdy nekoupím (ani v LPG), jen mne ty servisní náklady dost překvapily poměrem cena/kilometrový nájezd i stavem auta po těch kilometrech (co vše se muselo měnit na celkový nájezd).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 18:18, RE: Ráno
ivan2 napisał:
Někdo se diví, proč dávat tolik peněz do 8 let starého auta, já se zase divím, když si někdo koupí ojetinu a nemá na údržbu. Kdyby víc lidí přistupovalo k autům jako ty Davide, zkrátka dát tomu co to potřebuje, tak bysme třeba nemuseli platit šrotovné a jiné nesmysly. Jinak recenzi chválím, i když mám radši stručnější, tahle byla ok.
S tímto se dá jen a plně souhlasit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 18:52, Recenze pěkná, k autorizáku se tu již napsalo hodně slov, ale ....
já spíše koukám, jaká kupa, co kupa - hromada - závad se na Fordu objevila. Řeknete, prkotiny, ale znepříjemňují život. Že by mě auto za tepla špatně startovalo a v zimě zase nešlo zamykat????? To by šlo z domu hned. Na svém 14 let starém autě mám pouhou třetinu takových prkotin-závad, co se tady popisuje a říkám si, jaký je to už vrak. No, teď koukám, že pořád lepší než Ford.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 21:15, RE: Recenze pěkná, k autorizáku se tu již napsalo hodně slov, ale ....
rojack napisał:
já spíše koukám, jaká kupa, co kupa - hromada - závad se na Fordu objevila. Řeknete, prkotiny, ale znepříjemňují život. Že by mě auto za tepla špatně startovalo a v zimě zase nešlo zamykat????? To by šlo z domu hned. Na svém 14 let starém autě mám pouhou třetinu takových prkotin-závad, co se tady popisuje a říkám si, jaký je to už vrak. No, teď koukám, že pořád lepší než Ford.
Jako záleží jak se k tomu majitel postaví. Když mám poruchu, tak si ji nechám opravit a je to. To je jedna možnost, anebo o ní vím a akceptuji jí dokud to lze, anebo jako většina čechů mám závadu, ale neřeším ji hned a pak nadávám, že se to furt kazí. Mi třeba stávkování elektroniky po 10ti letech provozu nepříjde vůbec překvapivé, když si vezmeme, že ty zámky dostávají pěkné rány s každým otevením, zavřením dveří, pravidelně se na nich střídá teplo/zima, sucho vlhko a v zimě i kondenzování vody, námraza a když k tomu třeba přičtete provoz po D1, tak se pak ani nedivím, že začne kvůli opotřebení jedné součástky stávkovat celý systém. Kdyby Davidovi nebylo líto utratit hned tu částku za opravu zámků jak je uvedeno v textu, tak jsou tu o tom max dvě věty s částkou na konci a jednou návštěvou servisu. Já na to mám třeba i jiný pohled. Je to i o tom, jak řidič vnímá auto. Já jsem tak nějak naučen autu "naslouchat" a hlídám si cokoliv, co mi příjde nestandardní. Kolegové v práci, ti jsou třeba běžní uživatelé, když jsem sedl do kolegova citroenu C3 a přejel se po Brně, říkám mu, táhne ti to na stranu, sice ne moc, ale ano. Na mou otázku zda vymetl díru odpověděl, že ne, tak jsem mu řekl, ať si zajde dofoukat přední kola, což udělal až po dvou týden a přišel mi pak říct, že v levém kole chybělo půl atmosféry. (Vůbec mu nevadilo, že takhle 14 dní jezdí). On to táhnutí na stranu nepoznal, já po pár km ano. Druhý kolega mi říkal, ať si jdu zkusit jeho nové ojeté naftové mondeo z roku 2006. Trvalo tak dva měsíce, než jsme se k tomu dostali. Tak jsem se šel projet a říkám mu, nepotěším tě, ale klouže ti spojka a on, že určitě ne, že s tím jezdí denně a nic nepozoruje. Načež jsem mu to názorně předvedl, dal jsem v rychlsti 130 km na šestý převodový stupeň plný plyn, auto nezrychlovalo, ale na otáčkoměru bylo vidět, jak mu rostou otáčky. A následovala výměna spojky a setrvačníku. Podobným způsobem jsem mu odhalil prasklou hadici od turba,kterou on nepoznal a rozsvěcování chyby motoru při zrychlování dokopce brněnským pisáreckým tunelem. Od té doby mi raději auta nepůjčují :) Jen tím chci poukázat na to, že některé věci, které zde David popisuje někteří řidiči ani nebudou vnímat nebo brát za chybu a budou jezdit dál a může to pak vypadat, že auto má hodně závad, ikdyž je to prostě relativní. Tady jsou popsány všechny drobnosti, co se na autě vyskytly, včetně oděrek laku. Najdete to zde v jiné recenzi?
A mohu se nakonec zeptat, které je to to skvělé auto, které ani po 14ti letech provozu nemá ani tyhlety závady, které se zde popisují?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 21:30, RE: Ráno
David V napisał:
Ráno jsem byl smutný. Říkal jsem si, že problémem čtenářů Tipcars je jednak správně přečíst text a jednak porozumět jeho obsahu, ale teď se mi trochu nálada spravila, takže pro ty méně gramotné ještě jednou v kostce:
Závady, které auto mělo při nákupu: vrzající sedadlo, převodovka zvedání sedáku, ztržené bederní opěrky, kontakty centrálu, zadní silentbloky a tekoucí gufírko (při nákupu jsem odhalil převodovku zvedáku a vrzající sedadlo) - s ohledem na cenu a tehdejší nabídku ojetin akceptovatel...
Já s touhle recenzí nemám problém, když se totiž na to člověk podívá střídmým okem, tak zjistí, že těch opravodvých závad zde moc není a řeší se spíše skoro drobnosti okolo. A pokud si někdo myslí, že existuje auto bez investic, tak si myslím, že se mýlí. Takové auto neexistuje a zde vzhledem ke stáří jich zas až tak moc není. Připomínám, že se zde vubec nikde neobjevují závady typu nefunční turbo, opotřebená spojka, dvouhmotový setrvačník, špatné vstřiky, ložiska kol a další podobné věci, kterých se většina lidí kupujícíh ojetá vozidla obává. Zrovna nedávno se mě kolega ptal kde koupit přední ložisko do octavie II (vlastn celý přední náboj), protože v autorizovaném servisu chtěli docela dost peněz, tak hledal alternativu. A to je auto z roku odhadem 2005 s cca 130 tkm na budíku. Tady o ložiskách nikdo ani neví. Dva měsíce zpět řešil prasklou předn pružinu. Vyskočila z misky u tlumiče. A to si člověk řekne nové auto....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 22:09, RE: Recenze pěkná, k autorizáku se tu již napsalo hodně slov, ale ....
rojack napisał:
já spíše koukám, jaká kupa, co kupa - hromada - závad se na Fordu objevila. Řeknete, prkotiny, ale znepříjemňují život. Že by mě auto za tepla špatně startovalo a v zimě zase nešlo zamykat????? To by šlo z domu hned. Na svém 14 let starém autě mám pouhou třetinu takových prkotin-závad, co se tady popisuje a říkám si, jaký je to už vrak. No, teď koukám, že pořád lepší než Ford.
Musím se zastat autora. Recenze skvělá a důležitá pro další uživatele nebo ty kteří uvažují o koupi. Mám Ford Mondeo předchozí generaci MK II rok výroby 2000. Auto jsem kupoval s najetými 100 000 km (nyní 290 000) a při ročním projezdu 35 000 jsem tři roky jezdil jen na spotřební materiál (brzdové destičky jem měnil po 80 000 km). Tlumiče Monroe momentálně mají najeto 160 000 a jsou před výměnou.
Pravidelné servisní intervaly po 15 000 a auto jezdilo prakticky až do letošního jara bez sebemenších problémů. Na autě je originál výfuk, funkční klima, původní baterie odešla loni v zimě. Auto stojí celoročně venku na parkovišti a koroze postihla pravý zadní poodběh (tradiční slabé místo u daného modelu). Slabým místem je přední náprava u které jsem zatím měnil dvakrát pravé rameno a uložení. Současné problémy, které na autě mám jsou spojeny s méně kvalitním servisem. Vystřídal jsem 1 autorizovaný a dva lepší servisy, 1 garážistu. Na FORDU mi vadí drobnosti, které jsem neznal třeba u Felicie. Nekvalitní interiér (potahový materiál), použití plastových dílů v motoru. Po třech letech prachovky na oknech poškrábaly okna - špatně zvládnutá technologie (hliníková lišta korodovala a prášek hliníku poškrábal okna), vylámané zuby na servomotoru otevírání zadních dveří. Problém je že většina dílů na vrakovištích je pro ročníky do 98 a novější auta zatím jezdí a tak moc dílů nepasuje. Čerpadlo posilovače řízení v druhovýrobě stojí pro normální ročníky do 1998 3000 na novější 8000 v druhovýrobě. Jsou tedy věci které mi vadí a nevím, jestli bych znovu do FORDA šel, na druhou stranu za stejné peníze bych měl tehdy jen Octavii II. Pokud vezmu zpět ty roky ježdění, pohodlnější auto pro 5 členou rodinu s malými dětmi jsem nepotkal (v dané cenové hladině a třídě). Problémy které teď nastaly přičítám opomenutí drobných příznaků při pravidelných kontrolách lecky spojená s neznalostí i ve značkovém servisu (vůle ventilů se nemusí řešit jsou tam hydroštely - do roku 1998 od roku 98 vymezovací podložky). S autem jsem zatím najel 190 000 s LPG. Podle mně je klíčové najít spolehlivý servis kde udělají co je potřeba aniž bych je musel kontrolovat nebo upozorňovat na věci na které se mají podívat. Ceny origo dílů mohou být leckdy levnější a jsou ověřené. Kupuji zásadně svíčky motorkcraft i když původní platinové přestali vyrábět. Olej od Forda vyjde na celé auto 1100 v neautorizovaném mi cpali litr za 500. Občas je dobré si ceny srovnat a podle rozdílu kupovat. Při současných 290 000 km už to neřeším a rozhodující je cena, ale pokud bych si měl vybrat třeba těsnění pod hlavu nebo vymezovací podložky a další díry motoru jdu vždy do originálu. Destičky a kotouče nebo tlumiče je asi jedno nebo spíš záleží na zkušenostech s tím kterým výrobcem. Doporučuji jít na stránky fordclubs kde je spousta tipů a rad jak na který problém. Díky všem za podobné příspěvky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.08.2011 23:13, RE: Recenze pěkná, k autorizáku se tu již napsalo hodně slov, ale ....
Alkantpan napisał:
Jako záleží jak se k tomu majitel postaví. Když mám poruchu, tak si ji nechám opravit a je to. To je jedna možnost, anebo o ní vím a akceptuji jí dokud to lze, anebo jako většina čechů mám závadu, ale neřeším ji hned a pak nadávám, že se to furt kazí. Mi třeba stávkování elektroniky po 10ti letech provozu nepříjde vůbec překvapivé, když si vezmeme, že ty zámky dostávají pěkné rány s každým otevením, zavřením dveří, pravidelně se na nich střídá teplo/zima, sucho vlhko a v zimě i kondenzování vody...
Moje Vectra A, budiž jí země lehká, té fungovalo po 14.ti letech úplně všechno. Ale mouchy měla, v horkém počasí se zasekávala spínačka, pokud se nadala sluneční clona, na volnoběh s klimou značně vibrovala (snížená komprese na 4. válci, ale nebrala olej a jezdila za 7,5 l v průměru) a měla už hlučnější převodovku. Taky se prodala v rodině, jako startovací auto...
Každopádně díky za reakci, která vystihuje podstatu mého článku. V ostatních reakcích se projevil jeden paradox: Všichni koupí bezvadné ojeté auto, přičemž bezvadné ojeté auto nikdo neprodává.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.08.2011 01:05, Pekna recenze
Pekna recenze od cloveka, ktery vi co činí. Je vidět, že když se ojetina dobře vybere může bez problémů dobře sloužit. Popisované závady nesvědčí ani tak o nespolehlivosti Mondea jako spíš o pečlivosti majitele.

To zda člověk jezdí do autorizáku nebo ne je hlavně otázkou důvěry. U předochozího služebního auta (O II) jsem vystřídal několik Brněnských autorizovaných servisů a jeden byl horší než druhý. Často jsem měl nutkání mechošovi ruce přerazit a jít si auti spravit sám, ale díky leaseplanu to bohužel nešlo. Nakonec jsem skončil v jednom malém venkovském autorizáku, kde si zákazníka váží a mechanici se sakra snaží, aby odvedli dobrou práci a zákazník přijel znovu.

Jinak blahopřeji k výběru motorizace. Je to jedno z posledních aut, kde je za málo peněz opravdu hodně slušná muzika. Dostal jsem nové služební Mondeo 1,6 a i když jede pěkně, tak autorovi příspevku ten šestiválec závidím
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.08.2011 07:41, Centrál
Jakub82 napisał:
Vlastním Mondeo 2002 combi 1.8 Duratec (92kW) a některé závady napsané autorem zábavné recenze, se u mě projevily nebo projevují taky.
Dovolím si výčet a zkušenosti. Automobil mám třetím rokem a jsem s jeho pohodlím a komfortem/výbavou nadmíru spokojen, jen má pár zásadích neduhů, ale jelikož je to 10ti leté auto tak zase si říkám co bych chtěl i přestože vím, že 4 roky stálo nepoužívané a z toho důvodu jsem ho kupoval se zárukou stavu tachometru 125 000.

Můj roční nájezd je okolo 25 - 30tisíc ...
Ten problém se zamknutím dělá ve většině případů mikrospínač v zámku řidiče.
Měnil jsem ho ovšem sehnat skoro stejný jde ale pouze kdyby někdo objednal 1000ks.
Já sem koupil o něco menší ten starej jsem oškrabal kontakty nožíkem, je to v takový zalívací hmotě. Pak jsem naletoval novej mikrospínač a je po problému už cca 2 roky.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.08.2011 08:43, RE: pěkně napsané ale problémů spousta
Fénix56 napisał:
Hezky napsané, konečně po dlouhé době normální autor ...Mno a já chtěl jít ohlížet nového Focuse III Vidím, že na "Fordem tam a vlakem zpátky" opravdu něco je. Mám 2x starší auto s 2x větším nájezdem a řešil jsem asi třetinu věcí s pocitem jak špatně se mám. Ale teď vidím, že jsou i "lepší" stroje. Panu autorovi přeji mnoho šťastných km a pevné nervy, vidím že je potřebuje ))
Podle toho co jste napsal...budete asi dalsi "expert", ktery po precteni, ze neeco povrzava v interieru a obcas blbnul central..... si hned vydedukoval, ze se timto auto stalo nepojizdne a tedy plati porekadlo "Fordem tam a vlakem zpatky".... To si toho Focuse radsi opravdu nekupujte.... a vemte nejakyho drzaka...treba Lagunu r.2001 v nafte :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.08.2011 09:09, RE: Pekna recenze
Antonín Kunst napisał:
Pekna recenze od cloveka, ktery vi co činí. Je vidět, že když se ojetina dobře vybere může bez problémů dobře sloužit. Popisované závady nesvědčí ani tak o nespolehlivosti Mondea jako spíš o pečlivosti majitele.

To zda člověk jezdí do autorizáku nebo ne je hlavně otázkou důvěry. U předochozího služebního auta (O II) jsem vystřídal několik Brněnských autorizovaných servisů a jeden byl horší než druhý. Často jsem měl nutkání mechošovi ruce přerazit a jít si auti spravit sám, ale díky leaseplanu ...
Který to byl ten Skoda servis se kterym jste byl spokojeny?
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.