Koloss napisał:
Já neměl na mysli nic k vyvracení, napsal jsem, že bych pár věcí poupravil.
Já bych třeba za základ označil ten dvoulitr, V6 je totiž proti němu skoro o 100 kg těžší a ten přínos ve výkonu se tím trochu stírá (ne úplně, ale trochu ano).
Vířivé klapky mají ještě třetí řešení - dají se koupit jen ty klapky samostatně (ta kovová hřídel ale bohužel ne), stojí necelou tisícovku. Takže se nemění celé sání, jen klapky. Tohle řešení jsem uplatnil já a snad časem poreferuju, jak to dopadlo.
Kůže vypad...
Dobře, něco je otázkou názoru, jako je velikost pohonné jednotky - souhlasím, že někomu se to může jevit jinak. Těch 100 kg je diskutabilní, protože podle našich techničáků je rozdíl mezi mým 2.5V6 ve výbavě Ghia a tátovým 1.8 16V ve výbavě Trend rovných 100 kg, čili dvoulitr zase bude mezi kozy. Ale to bych nechal plavat.
Vířivé klapky jsem zmínil, pro všechny ostatní, z mého úhlu pohledu mě de-facto nezajímají, ale je dobře, že se v diskuzi objevilo i jiné alternativní řešení k mým extrémům.
Kůže opravdu klouže - to souhlasí, ale není to nic tragického - zase se dobře vystupuje, když se be námahy na sedadle otočím kolem osy z
, nicméně uznávám, že ne každému to vyhovuje.
Ke svým 17-kám mám dojezdovku, čili hlubší kufr a bez něj by to opravdu nešlo - co my dycky vozíme krámů
. Hlubší kufr zase způsobí schodek po sklopení zadních sedadel. Všechno má svoje.