rohYpnol napisał:
Vzhledem k tomu, že když byl sníh, tak to měl předchozí majitel - na fotce č. 4 je sníh a české registrační značky. v článku je, že předchozí majitel byl germán. Dále pak, že autor věřil předchozímu majiteli - tzn. při koupi jednal s asi ním. Takže druhý majitel v ČR?
Jinak recenze pěkná, rozhodně pro mnohé přínosná. Co se mi příliš nelíbilo, byl mírný chaoz (vícekrát zmíněné stejné fakta) a hlavně členění! V takto dlouhých odstavcích se strašně špatně orientuje a špatně se to čte. Ale to berte ...
To auto bohužel není voňafka po prvním majiteli z D. Ale ten majitel v D mu snížil podvozek. Vozidlo jsem dostal od prvního majitele po roce zde se všemi dostupnými písemnostmi a důvodem prodeje byl služební vůz. 8-mi leté auto po prvním majiteli byl ideál a bohužel jsem z něj musel slevit. Zatím toho nelituju.
Věcná kritika mi nevadí a z výpadů, což byly první dva příspěvky si hlavu nelámu. Přecejen je to moje druhá recenze tady a na další si, doufám, pěkných pár let počkáte.
Sedadlo je řešené jednoduše, celý ovládací mechanismus je přišroubovaný k podlaze a k mechanizmu je přišroubováno sedadlo, čili lze celý mechanismus vyměnit a stačí k tomu "třináctka" klíč řečeno s mírnou nadsázkou. Přístup k motorkům je možný i buď zepředu nebo zezadu odspod, ale je to mírně nepohodlné. Při zvednutí vozidla se přístup zlepší, protože není nutné se válet po zemi a lámat si žebra o prahy.
Na jedné straně je tady kritika, že se v něčem nimrám, ale když něco nepopíšu, tak to schytám z druhé strany
Od napsání recenze se změnilo pár věcí:
Mám už nové gufero na klice a vyměněný řemen s napínací kladkou pro servo, altro a klimu. Udělali mi diagnostiku kvůli těm startům a na nic nepřišli - prý vše OK. Navíc v chladných podzimních dnech ráno startovalo auto na dotek. A protože mi na kolech mírně podcházely ventilky, nechal jsem je vyměnit. Minulý týden jsem spodek nastříkal rezistinem. Byl v dobrém stavu - pouze lehká povrchová koroze ramen. Obrousil jsem - pak rychleschonoucí základ na zkorodované povrchy a rezistin. Výfukový systém jsem natřel po očištění vypalovací syntetickou stříbřenkou do 700°C. Náklady na vše uvesené cca 6000,-