anonym napisał:
Vaše recenze působí opravdu velmi nedůvěryhodně. Od člověka zabývajícím se auty, navíc Fordy, za jakého jste se označil, bych o Fordu čekal podstatně fundovanější článek. Ve svých pár řádcích jste tak jaksi letmo zmínil pár obecně známých faktů o Mondeu, to kam a jak jezdíte a kapku jste to okořenil vyhořelým turbem. Navíc, jak bylo výše zmíněno, cesta přes Německo do Belgie je jedna z nejzatíženějších.
Myslím si proto, že lžete a zřejmě i redakce vaši recenzi uveřejnila z recese.
Pokud ne a opr...
Pročetl jsem celou zdejší historii diskuze. Je tady opravdu hodně agresivity - to je škoda. Ale k věci.
Osobně si s trošku větším úsilím snad dokážu představit, že autor článku vystudoval v cca 22-23 letech. Pak ihned našel velice zajímavou práci a že za cca 3-4 roky jezdil a jezdil až najezdil oněch 500 tis. km. Pokud je to pravda, tak mu vůbec nezávidím - na silnicích riskujete každou minutu i život. Obzvlášť při uváděných rychlostech (při nárazu ve 200 km/h vám nepomůže asi vůbec nic). Osobně najezdím cca 60 tisk km/rok + musím ještě vykazovat poměrně vysoký pracovní výkon - takže čas za volantem + čas práce = cca 14 hod. denně.
Co mi ale nesedí, je ta povrchnost podaných informací - pokud je autor osobou blízkou vývoji Fordu. Pak by měl v článku rozebrat Ford Mondeo z úplně jiného úhlu, než je pocit z ujetých x 100 tis. km (na co si dát pozor, slabá místa, změny v jednotl. ročnících výroby, atd.)
Bohužel se nemohu zúčastnit nabízené prohlídky v Belgii (byl zde dotaz kdy se vracíte, resp. kdy by prohlídka proběhla - byla by odpověď ? Ověřím ještě kolegu - ten by měl mít volno, jel by pochopitelně svým vozem). Díky za odpověď.
Jirka