0
powrót
 

diskuze k tématu: Je Ford Fusion dobrou volbou?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.11.2008 19:40, RE: Vasapase
vasapasa napisał:
Jo taky jsem četl o tomto motoru a všechno co reprodukujete je skutečně pravda a bylo to tak napsáno..... ALE NEMYSLÍM SI ŽE JE POTŘEBA TO PSÁT DO DISKUZÍ 10 krát
a už vubec bych si nemyslel že tento motor bude mít po 5-ti letech menší provozní náklady než benzínek.... já teda raději o něco méně kultivovanější motor a zároveň jistotu v podobě nižších provozních nákladů..... ostatně tak zněl i dotaz pokud jste ho vůbec četla předtím než jste začala se svým záchvatem v podobě ........ 1,4HDi nejme...
hele neřeš to, já bych si HDi taky nekoupil, co jsem tak slyšel, třeba V Peugeotu 407 nebo v Mondeu (TDCi, ale stejná báze) jsou všechny tyhle hypermoderní motory hlučnější, než v novém passatu a o audi nemluvím. Prostě venku jsou CR slyšet méně, ovšem Německá auta jsou o 50% lépe odhlučněná. Takže když nebereme v potaz starou octavii z vytlučeným 81kW TDi, po taxikáři, tak kvůli kultivovanosti - jenom kvůli kultivovanosti bych se na HDI vysra.l. Teď mám C4 2.0 benzín, je to sice tichý motor, ale když přesednu do HTP, krom výkonu a debilnosti palubky (taky velikosti) nevidím v obouch autech podstatné rozdíly, fábie má o hodně lepší spojku-řazení-řízení, citroen o malinko víc brzdí, a motor má příjemný zvuk, od silnice a podběhů (hlukově) vyjdou obě auta nastejno a jízdně mi Fabka příjde stabilnější, ikdyž je menší, prostě je tužší (mám tu s ESP, nejdražší model, stál tehdy 390:000.- s htp, otázka jak by se chovala na úzkých gumách a bez ESP)...malinko jsem odbočil....Fusiona bych nebral, už jen kvůli palubní desce, vypadá jak z loganu....jinak Ford posledná dobou auta umí, hlavně podvozky, takže snad by to neměl být problém.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.11.2008 19:45, RE: 166 - Thesis - S-Type
kocourisko napisał:
Dobry den,

potrebuju se prepravovat skoro kazdy tyden mezi Svycarskem a Prahou a protoze i tam i tam bydlim hodinu od letiste, auto bude stejne rychle a pohodlnejsi. Mam auta rad, ale v tuhle chvili za auto nechci utratit vic nez 300,000 Kc. Z politickych duvodu nemuzu mit nemecke auto (leda VW/Opel/Ford a to nechci) a japonska auta se mi (vsechna cest jejich technice) moc nelibi. Zvazuji AR 166, Lancii Thesis a Jag S-Type, AR a Jag po faceliftu. U Italu bud 2.4 JTD 129kw nebo 3.0/3.2 benzin u ...
S politických důvodů bych si koupil BMW 750 nebo 645, popř. MB E class, nebo Audi A6, lépe A8 (Q7 má údajně deseti válec TDI???)....:o))) ...pokud by jste chtěl něco zjímavého . třeba to Volvo napište mi, domluvíme se (na Volva mám výhodný kontakt, se serviskou, 3 roky staré, pokud tedy nechcete nové)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.11.2008 20:56, RE: 166 - Thesis - S-Type
dpwagen napisał:
S politických důvodů bych si koupil BMW 750 nebo 645, popř. MB E class, nebo Audi A6, lépe A8 (Q7 má údajně deseti válec TDI???)....:o))) ...pokud by jste chtěl něco zjímavého . třeba to Volvo napište mi, domluvíme se (na Volva mám výhodný kontakt, se serviskou, 3 roky staré, pokud tedy nechcete nové)
:) fakt to nejde, ma dve letadla a vrtulnik, ale jezdi passatem cc 4x4 3.2 fsi. nemuzu nemecke auto. volva se mi moc nelibi. nova s80 je draha a ostatni, no... jsem celkem mlady.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.11.2008 21:05, RE: 166 - Thesis - S-Type
Kylie napisał:
Pěkný (před)výběr aut ...
Já bych na první místo dala Jaguar S-type, což je docela HODNĚ NEdoceněný vůz (po faceliftu doslova vynikající) ...
Za zajímavou cenu vídám kousek od jednoho Einkaufszentrum Lancie Thesis a na to JAK jsou to "exclusive" automobily za vynikající ceny (momentálně je ta "správná" doba, kdy se při nákupu tohoto typu vozu dá dostat na "nepochopitelně" výhodnou cenu!)
PS: Na takové "štreky" bych doporučila k pozornosti i Citroën C6 (právě s vynikajícím motorem 2.7 HDi), který...
Ahoj Kylie,
V osmnacti jsem mel XM a miluju Citroeny. ale c6 je jeste dost draha. Navic obcas tocim volantem a C6 se to moc nelibi. Dik za tip na S-Type. Koukam na ten co je tady na tipcars za 270k. Jak se ti zda ten? Mch. jsem ted v Emiratech, ale vratim se 29., takze az potom to budu shanet s penezi v ruce. Ted delam jenom domaci ukoly.

Mch. mam Svycarske pracovni povoleni a trvaly pobyt, takze (99% - nezjistoval jsem) muzu i mit Svycarskou znacku na aute. Ale auta u nas jsou z pravidla levnejsi... A to i o dost. Jsou to sroty nebo u nas vsichni chteji Octavii TDI (sam jsem s ni jezdil, a protoze jsem od toho nic necekal, potesil me dojezd na nadrz) a proto jsou vsechny ta hezka auta u nas levnejsi?

Kocourisko

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.11.2008 21:11, RE: 166 - Thesis - S-Type
kocourisko napisał:
:) fakt to nejde, ma dve letadla a vrtulnik, ale jezdi passatem cc 4x4 3.2 fsi. nemuzu nemecke auto. volva se mi moc nelibi. nova s80 je draha a ostatni, no... jsem celkem mlady.
ups... sef ma dve letadla a vrtulnik. ja ne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.11.2008 21:42, RE: 166 - Thesis - S-Type
i napisał:
Dobrý den,
vybral jste poměrně zajímavé automobily, z podobných bych si asi pro tyto účely vybíral i já.
AR 166 je velice hezký automobil a (zvláště s motorem 3,0/3,2 asi nejspolehlivější alfa současnosti. Motor je výborný, spotřeba se odvíjí od způsobu jízdy, tak asi 11 - 13 litrů je myslím při dálničním tempu rozumný odhad. Podvozek je ale poněkud více do sportovna, což může zejména v kombinaci s nevhodně zvolenými pneumatikami a rozměrem ráfků naprosto zničit komfort jízdy, takže pro transevr...
Dobry den,

dekuji za to, ze drzite partu za hezka auta. Spotreba me az tak nenici a i kdyby to bylo 16l, tak to pro me znamena, ze musim stavet stejne jenom jednou. Pokud ty penize za 16l treba 98icky budou kompenzovany tim, ze me to bude po dlouhem tydnu v praci za volantem bavit - budiz, to je ok.

Mohu-li si dovolit vsuvku, tak kolega z jine firmy mi sveril na tyden s65amg s 611 ci kolika konmi a no... sralo me to... Bal jsem se toho, a porad jsem byl u benzinky. Casem treba, ted ne.

S dieselem (nekupuju supersport) preziju v pohode, jde hlavne o dalnice, protoze cele rozmezi 2-7 tisic otacek clovek vyuziva jaksi mene casto, nez na takovou situaci vzpomina, jestli mi rozumite.

T6 mi tady nedoporucujete jenom vy. Verim proto, ze to je dobry vuz, protoze tahle ziva komunita se venuje tomu, k cemu byla zalozena. Neni jina cesta nez to rici jednoduse: Volva se mi moc nelibi. Mel jsem tu cest s s60r a pres vsechen vykon a no... soudrznost... cele vypovedi toho auta, me to nebavilo. Je to podobne jako s temi Japonci, ktere jsem zminoval ve svem uvodnim prispevku.

Dekuji za nazor a pripadne dalsi komentare.

Kocourisko
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 23.11.2008 11:25, RE: 166 - Thesis - S-Type
kocourisko napisał:
:) fakt to nejde, ma dve letadla a vrtulnik, ale jezdi passatem cc 4x4 3.2 fsi. nemuzu nemecke auto. volva se mi moc nelibi. nova s80 je draha a ostatni, no... jsem celkem mlady.
Měl bych možná S60 2.4 D5 rok 2005, super stav, skoro nová (77.000km najeto), ono je volvo totiž docela podceňované, ale dle mého na dlouhé cesty lepší jak alfa nebo saab. Pak tam jsou i staré S80, okolo 2004, ale vzhledem k tomu, že je nový model, nebude asi vhodná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 23.11.2008 11:26, RE: 166 - Thesis - S-Type
kocourisko napisał:
ups... sef ma dve letadla a vrtulnik. ja ne.
jinak mohu nabídnout z citroenů C4, ale to je malá liga, asi se Vám to líbit nebude. Nadruhou stranu s nejsilnějším motorem a max. výbavou :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 23.11.2008 19:35, RE: Ještě vasapas(ovi)
Kylie napisał:
Víte vasapase, nejsem "pomstychtivá" (ale "spravedlnost" a "každému co si zaslouží" se mi "líbí"), nicméně VÁM přeji, aby vám to někdy v budoucnu "uklouzlo" a něco takového jste v "reálu" nějaké ženě řekl (a její "RAMBO" manžel partner přítel "rytíř") poblíž byl a ty vaše "blitky" slyšel - s někým to holt "po dobrém" nejde ..
Takže .. PŘEJI SI (VÁM) TO!
PS: Sbohem ,-)
Božatko, za ramba se schovala a to umí 5 jazyků.Chudáček, plaváček.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 23.11.2008 21:25, RE: 166 - Thesis - S-Type
dpwagen napisał:
Měl bych možná S60 2.4 D5 rok 2005, super stav, skoro nová (77.000km najeto), ono je volvo totiž docela podceňované, ale dle mého na dlouhé cesty lepší jak alfa nebo saab. Pak tam jsou i staré S80, okolo 2004, ale vzhledem k tomu, že je nový model, nebude asi vhodná.
Donbry vecer,

v jednom z predchozich prispevku jsem zminoval svoje zkusenosti s Volvem S60. Byt v nejsilnejsi motorizaci, nezanechalo na mne zadny dojem. Vlastne, protoze se o Volvech bavime, musim rici, ze si myslim, ze to je dobre auto a doporucil bych ho kamaradovi. Ale sam ho nejak nechci. Snad rozumite. Volvo jsem kratce uvazoval jenom C70, ale je uz preci jen zastarale (a nove se nezda neni dobre (dle tisku) ani hezke (dle meho nazoru).

Saaby, musim priznat, pro mne maji urcite charizma. Je to jako ve stihacce, az na to, ze ze stihacky tam neni nic a stihacky Saab letaji s motory Volvo. Ale i presto pro me maji stihackove kouzlo. Problem se Saaby ktere jsou v cenove hladine, kterou jsem stanovil mam ten, ze po poslednim faceliftu, "oramovani" svetel a palubky vypadaji jako tvorba Franka Millera (komentare k tomuto vyroku take vitam), protoze ohranicuji jednoznacne to, co definuje predmet zajmu: stroj, auto. Saaby pred tim, no... byly ty Saaby po vstupu GM (Opelu) a pred diskutabilnim, ale dle meho nazoru genialne jednoduchem (cliche: jednoduse genialnim inzenyrskem pristupu k designu) pristupu k nove tvari automobilu Saab.

Tyhle nove jsou drahe. Ty stare jsou stare. A ty vyse zminene, tedy ty co jsou mezi, to jsou Opely s kabatem ne Kenvelo (zacatek 90'), Calvin Klein (Saab konec 90' a zacatek 2000'), ale nikoli Armani (coz jsou Saaby ted).

Dle meho nazoru by bylo dobre, kdyby se diskuze na tomto foru vinula obcas i timto smerem, protoze auta jsou nejkomplexnejsi seriovy produkt v historii civilizace a diskuze o nich je legitimni zcela jiste i na jine rovine, nez je spotreba.

Kocourisko
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 23.11.2008 21:25, RE: 166 - Thesis - S-Type
dpwagen napisał:
Měl bych možná S60 2.4 D5 rok 2005, super stav, skoro nová (77.000km najeto), ono je volvo totiž docela podceňované, ale dle mého na dlouhé cesty lepší jak alfa nebo saab. Pak tam jsou i staré S80, okolo 2004, ale vzhledem k tomu, že je nový model, nebude asi vhodná.
Donbry vecer,

v jednom z predchozich prispevku jsem zminoval svoje zkusenosti s Volvem S60. Byt v nejsilnejsi motorizaci, nezanechalo na mne zadny dojem. Vlastne, protoze se o Volvech bavime, musim rici, ze si myslim, ze to je dobre auto a doporucil bych ho kamaradovi. Ale sam ho nejak nechci. Snad rozumite. Volvo jsem kratce uvazoval jenom C70, ale je uz preci jen zastarale (a nove se nezda neni dobre (dle tisku) ani hezke (dle meho nazoru).

Saaby, musim priznat, pro mne maji urcite charizma. Je to jako ve stihacce, az na to, ze ze stihacky tam neni nic a stihacky Saab letaji s motory Volvo. Ale i presto pro me maji stihackove kouzlo. Problem se Saaby ktere jsou v cenove hladine, kterou jsem stanovil mam ten, ze po poslednim faceliftu, "oramovani" svetel a palubky vypadaji jako tvorba Franka Millera (komentare k tomuto vyroku take vitam), protoze ohranicuji jednoznacne to, co definuje predmet zajmu: stroj, auto. Saaby pred tim, no... byly ty Saaby po vstupu GM (Opelu) a pred diskutabilnim, ale dle meho nazoru genialne jednoduchem (cliche: jednoduse genialnim inzenyrskem pristupu k designu) pristupu k nove tvari automobilu Saab.

Tyhle nove jsou drahe. Ty stare jsou stare. A ty vyse zminene, tedy ty co jsou mezi, to jsou Opely s kabatem ne Kenvelo (zacatek 90'), Calvin Klein (Saab konec 90' a zacatek 2000'), ale nikoli Armani (coz jsou Saaby ted).

Dle meho nazoru by bylo dobre, kdyby se diskuze na tomto foru vinula obcas i timto smerem, protoze auta jsou nejkomplexnejsi seriovy produkt v historii civilizace a diskuze o nich je legitimni zcela jiste i na jine rovine, nez je spotreba.

Kocourisko
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 13:42, RE: 166 - Thesis - S-Type
kocourisko napisał:
Donbry vecer,

v jednom z predchozich prispevku jsem zminoval svoje zkusenosti s Volvem S60. Byt v nejsilnejsi motorizaci, nezanechalo na mne zadny dojem. Vlastne, protoze se o Volvech bavime, musim rici, ze si myslim, ze to je dobre auto a doporucil bych ho kamaradovi. Ale sam ho nejak nechci. Snad rozumite. Volvo jsem kratce uvazoval jenom C70, ale je uz preci jen zastarale (a nove se nezda neni dobre (dle tisku) ani hezke (dle meho nazoru).

Saaby, musim priznat, pro mne maji urcite charizma....
No a co takhle zkusit Renault VelSatis? Ale jediný motor který se do něj dá doporučit je 3.5V6, pův. Nissan (350Z, nová Maxima A34, Murano, Infiniti G35, FX35...). Za 300k bude 2005 Initiale, a navíc je to auto ze kterého se i po 800km dá vystoupit a ne vypadnout na zem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.11.2008 18:44, RE: 166 - Thesis - S-Type
tomaskrtek napisał:
No a co takhle zkusit Renault VelSatis? Ale jediný motor který se do něj dá doporučit je 3.5V6, pův. Nissan (350Z, nová Maxima A34, Murano, Infiniti G35, FX35...). Za 300k bude 2005 Initiale, a navíc je to auto ze kterého se i po 800km dá vystoupit a ne vypadnout na zem
Já nevím, ale kdysi jsem měl Favorita, cesta ráno v 5:30 Praha - Mnichov (tam dlabanec, pozdravení tety a strejdy a zpět) doma okolo 20:00....a unavenej jsem nebyl.....protože pak následovala cesta do centra a chlastanice až do rána :) A cesta tam i ve Fáčku vyšla pod 4 hodiny. V 9:30 jsem už strašil v Deutchlandu, a odjížděl jsem asi v 16:00. Fáčko hrkalo teda na dálnici 150 celou cestu, hlavně v nádrži se dělalo tornádo, ale zvládli jsme to všichni. Bouřka nás pronásledovala z Mnichova až do Prahy.....jedna a ta samá...byla to hezká cesta. Teď si představte, že bych to jel s BMW 645....cesta by mě vyšla na 3 hodiny, žádná sranda, i tý bouřce bych ujel :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.11.2008 19:32, RE: 166 - Thesis - S-Type
dpwagen napisał:
Já nevím, ale kdysi jsem měl Favorita, cesta ráno v 5:30 Praha - Mnichov (tam dlabanec, pozdravení tety a strejdy a zpět) doma okolo 20:00....a unavenej jsem nebyl.....protože pak následovala cesta do centra a chlastanice až do rána :) A cesta tam i ve Fáčku vyšla pod 4 hodiny. V 9:30 jsem už strašil v Deutchlandu, a odjížděl jsem asi v 16:00. Fáčko hrkalo teda na dálnici 150 celou cestu, hlavně v nádrži se dělalo tornádo, ale zvládli jsme to všichni. Bouřka nás pronásledovala z Mnichova až do P...
Prostě chcete vůz, který umí všechno, že? Něco Vám povím příteli, víceúčelové nástroje jsou na všechno a na nic. Prostě si stanovte priority, pokud rád točíte volantem, naskočte do Accordu 2,4 (nebo staršího Type-r), pokud Vám jde o komfort, kupte starší S-Klasse, pokud Vám jde o náklady pak se přímo nabízí nějaký ten diesel, který ale zase nebude moc (vůbec) sportovní.
Prostě jeden vůz nemůže splnit veškeré nároky (hodně blízko je japonský Forester Sti), ale proč nezkusit rozšířit výběr? Co třeba nějaká ta Impreza WRX, nebo něco podobného s opravdovým nadšením?
reagować
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.