0
powrót
 

diskuze k tématu: Je Ford Fusion dobrou volbou?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 07:04, RE: Když Fusion ..
focus napisał:
Fusion urcite ano a je jedno s jakýmkoli motorem, HDI ne ,TDCI-ano.Zvažovat jiné varianty je myslím zbytečné Fusion je výborná volba.Kylie sice po přečtení mateřídoušky bude mít asi jiný názor, ale prostě je to tak.Fusionu se prodalo až neuvěřitelná spousta kusů a bez problémů.Snad o maličko lepší volbou by byla Fiesta,ale to záleží na vkusu.Toť vše, musím běžět.
Tak s tím, že bez problémů, bohužel z vlastní zkušenosti nemohu souhlasit. :( Viz celotýdenní diskuze napravo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 07:31, RE: Když Fusion ..
Giorgio napisał:
Tak s tím, že bez problémů, bohužel z vlastní zkušenosti nemohu souhlasit. :( Viz celotýdenní diskuze napravo...
Jako ojetinu bych dnes volil Fiat Idea, byť má teda centrálně umístěné budíky, což mi osobně nevyhovuje. Když jsem ale před rokem kupoval fusion, chtěl jsem výhradně nový vůz, a to se u nás už idea nějaký ten pátek neprodávala.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 08:45, To je hrůza ...
Omlouvám se,že to tady zveřejňuji,ale musím vám napsat,že toto auto je fakt hrůza ... pardon
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 08:53, Honda Jazz
Giorgio napisał:
Jako ojetinu bych dnes volil Fiat Idea, byť má teda centrálně umístěné budíky, což mi osobně nevyhovuje. Když jsem ale před rokem kupoval fusion, chtěl jsem výhradně nový vůz, a to se u nás už idea nějaký ten pátek neprodávala.
Autor článku jaksi pozapomněl na auto které to spotřebou a spolehlivostí, ale především kouzlem zadních sedadel natře všem - Honda Jazz. Další plus 1.4 Hondy je objemově do 1350ccm takže pojistka za hubičku a rozvody řetězem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 09:17, Musim souhlasit s clankem
Rodice si koupili Fusiona cca pred dvema lety, cas od casu jsem mel moznost ho i ridit.
Auto sedi prekvapive dobre na silnici (na to jak je vysoke). 1,6l benzinovy motor je slušny auto bez problemu dotahne tachometr i na 200km. Prostor je skutecne obrovsky, vylozene vhodny pro rodinu s detmi. Poruchovost zatim bez problemu. Velice si rodice chvali spotrebu ktera je nizsi nez u 1,4 Fabie.
Navic v te dobe dostal otec slevu skoro 100k + lita kola + vyhrivane predni sklo + autoradio a klimosku zdarma.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 09:18, RE: To je hrůza ...
Marcus napisał:
Omlouvám se,že to tady zveřejňuji,ale musím vám napsat,že toto auto je fakt hrůza ... pardon
aha hruza protze ho nemate? Nebo protoze .... uz ani nevite proc?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 09:40, RE: Musim souhlasit s clankem
grovik napisał:
Rodice si koupili Fusiona cca pred dvema lety, cas od casu jsem mel moznost ho i ridit.
Auto sedi prekvapive dobre na silnici (na to jak je vysoke). 1,6l benzinovy motor je slušny auto bez problemu dotahne tachometr i na 200km. Prostor je skutecne obrovsky, vylozene vhodny pro rodinu s detmi. Poruchovost zatim bez problemu. Velice si rodice chvali spotrebu ktera je nizsi nez u 1,4 Fabie.
Navic v te dobe dostal otec slevu skoro 100k + lita kola + vyhrivane predni sklo + autoradio a klimosku zdarma.
Ano. Vzdálený strýc si ho na stará kolena taky pořídil (1,4) a je moc spokojený. Hlavně s variabilitou a nákladovým prostorem. Je nadšený chalupář a básnil, jak tam naložil sporák, nějakou almaru, no všechno. Jeho dcera má také Fusion a naloží tam kočárek i s dítětem, bez nutnosti cokoli na něm sklápět či demontovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 10:00, RE: Musim souhlasit s clankem
Muroň napisał:
Ano. Vzdálený strýc si ho na stará kolena taky pořídil (1,4) a je moc spokojený. Hlavně s variabilitou a nákladovým prostorem. Je nadšený chalupář a básnil, jak tam naložil sporák, nějakou almaru, no všechno. Jeho dcera má také Fusion a naloží tam kočárek i s dítětem, bez nutnosti cokoli na něm sklápět či demontovat.
Pak už jen potřeba dávat pozor, aby měla dobře zavřený kufr, aby při akceleraci dítě i s kočárkem neskončilo na vozovce za autem podobně jako J-P Belmondo s postelí v jedné z mnoha vydařených francouzských komedií.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 11:32, RE: Musim souhlasit s clankem
Muroň napisał:
Ano. Vzdálený strýc si ho na stará kolena taky pořídil (1,4) a je moc spokojený. Hlavně s variabilitou a nákladovým prostorem. Je nadšený chalupář a básnil, jak tam naložil sporák, nějakou almaru, no všechno. Jeho dcera má také Fusion a naloží tam kočárek i s dítětem, bez nutnosti cokoli na něm sklápět či demontovat.
"...sklápět či demontovat" na tom dítěti nebo snad na Fusionu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 11:42, RE: Musim souhlasit s clankem
Alda napisał:
"...sklápět či demontovat" na tom dítěti nebo snad na Fusionu?
Na tom kočárku. Dítěti stačí sklopit hlavičku, když se nakládá a ten fusion je tak praktický, že se nesklápí nic .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 12:15, Když focus "bajky" vypráví ..
focus napisał:
Fusion urcite ano a je jedno s jakýmkoli motorem, HDI ne ,TDCI-ano.Zvažovat jiné varianty je myslím zbytečné Fusion je výborná volba.Kylie sice po přečtení mateřídoušky bude mít asi jiný názor, ale prostě je to tak.Fusionu se prodalo až neuvěřitelná spousta kusů a bez problémů.Snad o maličko lepší volbou by byla Fiesta,ale to záleží na vkusu.Toť vše, musím běžět.
Focus určitě fusionem nikdy nejel a je sice pěkné, že se čtivem ke kterému "dospěl" (mateřidouška) pochlubí (my mu to přejeme), ale někteří z nás došli i nepatrně dál. Já třeba v Auto moto sport četla, že fusion až TAK skvělý není (NE problémový! ale také NE nejlepší ,-)
Kdyby autor "focus" něco o voze věděl, nemohl by napsat, že JEDNO s jakým motorem (je to docela CITERNÝ rozdíl), jeho "komentář" o HDi a TDCi snad nekomentovat = to snad už v základce se učí, že ford od PSA dieslové motory bere (jen "jiné" jméno jim dává).
Mám v "rodině" jeden letošní fusion (předtím focus) a není to "katastrofa", ale třeba jen fiesta JE lepším vozem (JEDNOZNAČNĚ!) - NEní to o vkusu (fiesta, fusion) - jedno z nich je "lepší" auto, "lépe" se řídí, "lépe" se na silnici chová - to druhé se fusion jmenuje ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 12:49, Ještě "focusovi"
focus napisał:
Fusion urcite ano a je jedno s jakýmkoli motorem, HDI ne ,TDCI-ano.Zvažovat jiné varianty je myslím zbytečné Fusion je výborná volba.Kylie sice po přečtení mateřídoušky bude mít asi jiný názor, ale prostě je to tak.Fusionu se prodalo až neuvěřitelná spousta kusů a bez problémů.Snad o maličko lepší volbou by byla Fiesta,ale to záleží na vkusu.Toť vše, musím běžět.
To, že se "něčeho" prodá "...neuvěřitelné množství kusů ..." neznamená nic (krom toho že se "marketingové odd. "trefilo" do vkusu - což s "kvalitou" NEmá ŽÁDNOU = NULOVOU - souvislost) - stejné je to v případě nějakého "hitu", stejné je to u popularity "hvězdy" filmového plátna - NErovná se, že je to dobrý herec, že?
TAKŽE - fusionem se nikoliv technici (chováním na silnici, jde mezi jejich výrobky málem o /podvozkově/ "nejslabší" vůz, variabilitou NENí nejlepší, naopak japonsko-italsko-opelovská konkurence ho spíše v této dispiclíně "poráží"), ale fordovský MARKETING do "vkusu" "davu" trefili - na tom není nic "špatného" (ani "skvělého") - tak to prostě je ..
PS: Fusionem člověk "chybu" neudělá, ale "materiály" a "drobnosti" v interiéru nejsou "převratné kvality" (právě v tomto jsou oni "japonci" opravdu lepší - u některých jsou i "prostorovovariabilní hrátky" o trošičku "dál").
Co se motorů týče, naprosto BEZ legrace, onoho mladého muže s fusionem 1.4 benzín vlastní babička s C3 1.4 HDi na silnici "rozseká" "vymaže" "trumfne" - prostě dieslová varianta určitě NEní "prodávanější" (vy dáte na ten "masový" vkus), ale určitě je "lepší"
PS: NEsouvisí to, ale k tomu "masovému" vkusu, četla jsem, že u vozů passat se prodá s motorem TDi 95% vozů (o jeho "problémech" najdete stovky článků), skvělý fantastický (možná nejlepší dvoulitr na světě) 2.0 T(F)Si je zcela na "okraji" zájmu ... tolik k "masovému" vkusu (o hudbě a této "problematice" se raději vyjadřovat NEbudu ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 12:54, RE: Honda Jazz
*autofans* napisał:
Autor článku jaksi pozapomněl na auto které to spotřebou a spolehlivostí, ale především kouzlem zadních sedadel natře všem - Honda Jazz. Další plus 1.4 Hondy je objemově do 1350ccm takže pojistka za hubičku a rozvody řetězem
Tohle autíčko jako variantu jsem už v úvodní diskuzi "zmiňovala/doporučovala", ale "vkus" "davu" (k JEHO škodě) mluví "jinou" řečí .. (za "ozkoušení" stojí i další varianty - a v testech také dopadly lépe - suzuki splash, subaru justy ...)
PS: Ale na prvním místě jsem TAKÉ napsala hondu jazz (jejíž i současná druhá generace je "taktéž" momentálně opravdu VELMi chválena). NErozděluji vozy dle "národnosti", ale japonci tyto vozy "umí" (prostě protože je tam již roky a roky vyrábějí a sami jimi v milionech kusů a roky a roky jezdí)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 17:50, RE: Ještě "focusovi"
Kylie napisał:
To, že se "něčeho" prodá "...neuvěřitelné množství kusů ..." neznamená nic (krom toho že se "marketingové odd. "trefilo" do vkusu - což s "kvalitou" NEmá ŽÁDNOU = NULOVOU - souvislost) - stejné je to v případě nějakého "hitu", stejné je to u popularity "hvězdy" filmového plátna - NErovná se, že je to dobrý herec, že?
TAKŽE - fusionem se nikoliv technici (chováním na silnici, jde mezi jejich výrobky málem o /podvozkově/ "nejslabší" vůz, variabilitou NENí nejlepší, naopak japonsko-italsko-opelovsk...
Ajejej tady si někdo zase obhajuje svoje antipatie...jinak až se za pár let babička nedoplatí za vstřikovače tak ji pak může hřát to jak to při cestě do Lídlu pokaždý natřela tomu mladíkovi v 1,4i ...... jedno vám zde uniká ne každej potřebuje ten nej motor s kterým každýho trumfne (chápu že pro vás je vaše ego víc jak vaše peněženka) ale ne každej si vidělává na provoz auta točením u tyče.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 19:49, Ještě vasapas(ovi)
vasapasa napisał:
Ajejej tady si někdo zase obhajuje svoje antipatie...jinak až se za pár let babička nedoplatí za vstřikovače tak ji pak může hřát to jak to při cestě do Lídlu pokaždý natřela tomu mladíkovi v 1,4i ...... jedno vám zde uniká ne každej potřebuje ten nej motor s kterým každýho trumfne (chápu že pro vás je vaše ego víc jak vaše peněženka) ale ne každej si vidělává na provoz auta točením u tyče.
Jste opravdu trapný ubožák! Skončila jsem s vámi (překročil jste mez). To už není ani sprosté - to je JEN a jen UBOHÉ!
Smiřte se s tím, že jsou miliony a miliony lidí, kteří si vydělávají více než vy - prostě protože mají vyšší kvalifikaci.
O autech a motorech evidentně nevíte (také) naprosto nic (asi PROTO tak vaše "mrzká" výplata - vypadá to, že nerozumíte vůbec ničemu - umíte alespoň "něco"? Myslím krom "zastydlepoubertálněomezených" urážek), míti "lepší" motor je důležité (u auta je to skoro NEJdůležitější věc), vůbec nejde o nějaké "závodění" (často právě naopak, když máte skvělé auto vynikající motor - NEmusíte někomu ani "si" něco dokazovat ..). Jak jsem tu zrovna dnes psala, ve městě či na různých "omezení" třeba na 80 km/h na dálničních výjezdech z měst mne většina řidičů předjíždí, protože prostě dodržuji pravidla. Ostatně (byť jezdím docela dost) na mé "trestném" "bodokontu" je dosud NULA (na pražské jižní spojce mne PŘED radary všichni předjíždějí (mám na tempomat tak 81-82 km/h), v oblasti radarů je dojedu a někdy předjedu (já jedu STÁLE stejně - na tempomat), kousíček ZA radary mi opět ujíždí (TAKHLE jezdím já, TAKTO jsem byla naučena).
Malý diesel 1.4 HDi (TDCi) je odborníky VELMi chválený motůrek a rozhodně není "nej-" (alespoň v nabídce C3 - a myslím, že i fusion nabízí "lepší" - a dražší - motorizace).
PS: Mimochodem, správně česky je, myslím si já - cizinka, "vydělávat" - tedy "ypsilon"
PPS: V tomto oboru nemám až tak "přehled", ale aby si jedna dívka "dostatečně" vydělala "... točením u tyče ..." musí se na ní .... kolik "chalanů" dojít podívat?
Ale v zásadě vlastně "děkuji" - jsem "potěšena", že ve vašich očích tak o 20 let mladší zřejmě "vypadám" ,-)
Ach ještě drobnost: Mám vám vyřídit, že Buřtík vám doporučuje urychlenou emigraci (pro vás prý snad Kuba či Severní Korea - poslední dobou Venezuela "nadějně" vypadá), neb pokud na vás narazí, okolo té vámi "navrhované" tyče vás obtočí a ručičky s nožičkama kol ní na (dvojitý) uzlík zaváže
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 19:55, RE: Když focus "bajky" vypráví ..
Kylie napisał:
Focus určitě fusionem nikdy nejel a je sice pěkné, že se čtivem ke kterému "dospěl" (mateřidouška) pochlubí (my mu to přejeme), ale někteří z nás došli i nepatrně dál. Já třeba v Auto moto sport četla, že fusion až TAK skvělý není (NE problémový! ale také NE nejlepší ,-)
Kdyby autor "focus" něco o voze věděl, nemohl by napsat, že JEDNO s jakým motorem (je to docela CITERNÝ rozdíl), jeho "komentář" o HDi a TDCi snad nekomentovat = to snad už v základce se učí, že ford od PSA dieslové motory bere ...
Kylie,s tebou je fakt sranda,ale jestli sis nevšimla,lidi tady chtěji poradit a ne jen číst tvoje vtipy.Opravdu jsem se dlouho takhle nepobavil.Že prý jsem ve Fusionu nikdy nejel, no ha ha ,Představ si, že jsem jezdi a ještě jezdím i v Citroenech.S tou C3 jsme to i zkoušeli na dálnici,jel v ní kolega a kupodivu zadřel motor,no jaké překvapení......Ale škoda řeči.Piš, piš ,možná ti to i v nějakém humoristickém časopise otisknou.I když teď mě vlastně napadá,možná jsi měla snahu někde něco publikovat ,ale nezadařilo se ,tak aspon ti něco vytisknou řady na tipcarsu a zadarmo.No i tak se dá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 20:03, RE: Ještě vasapas(ovi)
Kylie napisał:
Jste opravdu trapný ubožák! Skončila jsem s vámi (překročil jste mez). To už není ani sprosté - to je JEN a jen UBOHÉ!
Smiřte se s tím, že jsou miliony a miliony lidí, kteří si vydělávají více než vy - prostě protože mají vyšší kvalifikaci.
O autech a motorech evidentně nevíte (také) naprosto nic (asi PROTO tak vaše "mrzká" výplata - vypadá to, že nerozumíte vůbec ničemu - umíte alespoň "něco"? Myslím krom "zastydlepoubertálněomezených" urážek), míti "lepší" motor je důležité (u auta je to skor...
Tady vasapasa asi šlápl někomu na kuří oko jů ouvej,kde udělali soudruzi z NDR chybu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 21:42, RE: Ještě vasapas(ovi)
focus napisał:
Tady vasapasa asi šlápl někomu na kuří oko jů ouvej,kde udělali soudruzi z NDR chybu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 22:03, 166 - Thesis - S-Type
Dobry den,

potrebuju se prepravovat skoro kazdy tyden mezi Svycarskem a Prahou a protoze i tam i tam bydlim hodinu od letiste, auto bude stejne rychle a pohodlnejsi. Mam auta rad, ale v tuhle chvili za auto nechci utratit vic nez 300,000 Kc. Z politickych duvodu nemuzu mit nemecke auto (leda VW/Opel/Ford a to nechci) a japonska auta se mi (vsechna cest jejich technice) moc nelibi. Zvazuji AR 166, Lancii Thesis a Jag S-Type, AR a Jag po faceliftu. U Italu bud 2.4 JTD 129kw nebo 3.0/3.2 benzin u Jaguaru 4.2 benzin, protoze 2.7td je drahy a mensi benziny se pry sypou (byl o tom clanek i tady). Vim, ze ani jedno z tech aut neni vzorem spolehlivosti, ale vsechna jsou hezka, zajimava, pohodlna, a relativne rychla (resp. rychla - Jag). Chtel bych se na vas obratit s otazkou: u ktereho z tech aut je nejmensi pravdepodobnost, ze se z nej zblaznim? :) Diky za komentare a rady atd.

Kocourisko
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.11.2008 22:21, Co takle švéd ?
kocourisko napisał:
Dobry den,

potrebuju se prepravovat skoro kazdy tyden mezi Svycarskem a Prahou a protoze i tam i tam bydlim hodinu od letiste, auto bude stejne rychle a pohodlnejsi. Mam auta rad, ale v tuhle chvili za auto nechci utratit vic nez 300,000 Kc. Z politickych duvodu nemuzu mit nemecke auto (leda VW/Opel/Ford a to nechci) a japonska auta se mi (vsechna cest jejich technice) moc nelibi. Zvazuji AR 166, Lancii Thesis a Jag S-Type, AR a Jag po faceliftu. U Italu bud 2.4 JTD 129kw nebo 3.0/3.2 benzin u ...
Zvlastní zkušenosti dávám ještě jeden pohodlný a spolehlivý tip na dlohé cesty (hlavně sedadla, komfortní podvozek a na současné poměry slušná spolehlivost)
Volvo S60/V70 s motorem D5, do 300tKč je i 2003 a je to jeden z mála common-railů co se nesype a na svůj výkon i slušná spotřeba - jezdím s automatem kolem 7litrů což na 163k beru jako hooodně dobrý
reagować
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.