pepe23 napisał:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.
Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.
Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.
To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.