vincentik napisał:
Fabia I a Punto II si nemajú čo závidieť ani vyčítať. Pri mojom hodnotení majú obe autá niečo vyriešené lepšie a niečo horšie /kto čo preferuje/. V prvom rade si uvedomte /kritici Punta/, že napriek udaných závadám autorove náklady na opravu tuším nepresiahli 10.000korún, čo na ojazdené auto sa mi nezdá veľa. Celica bude mať závadu jednu a vyjde na iný balík. V rodine máme aj Fabie, doma Octaviu a že by Punto nejako presahovalo cenovo a poruchovo ostatné autá, sa nedá povedať. A keďže teraz mám...
Dik vincentiku, taky si mylsim, ze to financne bylo unosne ty opravy, vzdyt vodni pumpa 1000 kc a senzor otacek 1400 tot vse, takze oprava aterial 2400, to opravdu neni moc, horsi je to, ze vodni pumpa je pohanena rozvody a tak museli rozvody dolu, a kdyz uz byli dole, tak jsem je nechal vymenit, protoze rozvody se maji delat bud okoo 100 tis nebo 8 let, u nekterych aut 6 let, takze kdyz byli rozbody dole, a byli tam puvodni 6 let stare, tak jsem je rovnou vymenil, komplet rozvody, vcetne kladek sada 1600, ale vymena rozvodu neni zavada. Stejne jako predni destici FERODO 1000 za par na predni kola. Takze pokud to shrneme komplet naklady (opravu i udrzbu) tak jsem dal do auta po koupi az do ted: 800, ale v tom jsou zahrnuty rozvody, predni desticky, olej, filtry, svicky, senzor otacek, vodni puma a samozrejmen i prace je zahrnuta v cene. Auto servisuji o sveho mechanika, ke kteremu jezdim uz dlouho. Takze mylsim, ze 8 tis neni moc, na ot ze spousta veci byla jen udrzba