0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Punto 1,2 8V

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 11:12, RE: Tak jak to je!....
pravý Jára napisał:
Ve 46tisících tolik závad? Budto to má najeto víc nebo je to pořádná italská sračka......pardon
Souhlasim, ze na pul roku a tak malo km, bylo zavad vice, na to, ze autu je 6 let a teprve ted slo poprve do servisu to zas tak priserne neni. Haluv senzor se pry u fiata objevuje casteji, takze to neni vyjimka, a pumpa to byla v mem pripade smula. Jinak souhlasim, ze to neni tak kvalitni jako jina auta, ale ty orpavy me vysli porad levneji nez kupovat treba VW polo, a mezi nami, i ty fabie maji sve zavady a polo taky, takze pochybuji o tom, ze bych koupil fabii neob polo a jen jezdil. Auto je at chceme nebo ne, spotrebni material a tak se proste musi opravovat a udrzovat, ojetinu kupujete s tim, ze budete muset neco opravit, a kdo koupil auto z bazaru starsi 5 let a jen jezdil a nic neopravoval, tak to mu zavidim
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 11:14, RE: Vyvážená recenze
Honzin napisał:
Recenze objektivní a vyvážená, žádný chvalozpěv auta jak tu občas bývá zvykem. Sice autor jezdí s autem jen půl roku, ale recenzi napsal lépe, než někteří, co jezdí se svým recenzovaným autem 3 roky. Přeji ať dobře slouží a také stále tak dobrou spotřebu.
Ano jezdim s autem teprve neco malo pres pul roku, ale chtel jsem se uz ted s vami pdoelit o me zkusenosti, protoze treba nekolik dalsich lidi prave ted chce koupit treba punto, tak je to treba odradi, nebo pomuze, ale maji si alespon co precist. Jinak se nebojte chci potom napsat dasli recenzi, ale to bude az tak za 2 roky kde se zamerim vice na spolehlivost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 11:15, 1.2 fire
Jinak doporucuji tady na tipcars v poradne je clanek o tomto Puntu prave zamereny hodne na motor 1.2, o kterem se tam pise, ze je to temer nesmrtelny motor, ktery vydrzi orpavdu hodne. Prave tento clanek me pomohl v rozhodovani zdali vzit 1.2 8V nebo 16V, doporucuji precist
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 11:18, ANNONCE
Jinak tady na tipcars jsem nanasel zadne vhodne punto za tuto cenu, ten kus co mam ja, jsem sehanl pres annonci, a uznavam, ze cena byla nizka proti tomu, v jakem byl stavu, tehdy se uz dalis ehant punta od 100 tis, ale bez vybavy, s vybavou staly okolo 130 tis, ja mel obrovske stesti a sehanl ho za 110 a v barve, kterou jsem s pritelkyni chteli nejvice, prave tuto docela na puntu vzacnou, oranzovou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 11:33, KM
K tem km bych jeste rad dodal, ze muj nazor je takovy, ze male auto a s nejslabsim motorem, se kterym je nabizeno, asi nebude vytezovano prilis castym pouzivanim. Ten kdo jezdi hodne kupuje spise motory 1.6 a vys, ale spise 2.0 nebo naftaky, myslim si e nikdo nekoupi Punto 1.2 aby jezdil hodne, vyjimka je fabia HTP, ktera je casto sluzebni, ale sluzebni punta jsem nidky nevidel, a dle stavu automobilu i vyjadreni mechanika, jsme neshledali nic, co by nasvedcovalo vice najetym kilometrum. Samozrejmne je to debata, ale rozhodne snaze poznate rozdil mezi 40 tis km a 100 tis km, nez mezi 100 tis a 150 tis
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 11:37, Klepajici motor
Na fiat foru jsem zjistil, ze tomuto motoru nesvedci vetsinou jine svicky nez NG, ktere pouziva primo fiat, ja tam dal Brisk Platinum, a druha ve, ze se roztec elektrod nastavuje na 0.9 mm, ale po case motor zacne skubat a je potreba zmensit roztec na 0.7, pry to dost lidem pomohlo. Jinak ja jsem ted momentalne na pul roku v Anglii, takze auto vyuzova jen pritelkyne. Vzduchovy filtr jsem vymenil a nepomohlo to, jedina moznost je bud, zmesit roztec elektrod a nebo ty kabely ke svickam, jeste by to mohl byt meric hmotnsoti nasavaneho vzduchu, o tom jsem take nekde cetl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 11:43, RE: ANNONCE
mufik.martin napisał:
Jinak tady na tipcars jsem nanasel zadne vhodne punto za tuto cenu, ten kus co mam ja, jsem sehanl pres annonci, a uznavam, ze cena byla nizka proti tomu, v jakem byl stavu, tehdy se uz dalis ehant punta od 100 tis, ale bez vybavy, s vybavou staly okolo 130 tis, ja mel obrovske stesti a sehanl ho za 110 a v barve, kterou jsem s pritelkyni chteli nejvice, prave tuto docela na puntu vzacnou, oranzovou
pokial mas pri 100km/hod 2300 otacok ako pises a krutovy moment je niekde okolo 100 Nm, ma motor pri 100km rychlosti k dispozicii nejakych 24 kW...to je naozaj velmi malo...tak fabia 1.2 HTP 40 kW ( o ktorej mimochodom uz redaktori Tipcars napisali, ze sa nehodi na dialnice...) toci pri 100 km/hod 3166 otacok....krutovy moment je pri tychto otackach 106 Nm...scitane a podtrhnute, vodic ma pri 100-vke k dispozicii 35 kW...
Mozno su moje vypocty nespravne, ale vzhladom k sprevodovaniu a parametrom motorov si nemozem pomoct...punto je aj moja volba, ale po precitani recenzie mam z 1.2 8v obavy...ake su tvoje subjektivne dojmy z cesty po dialnici....podradzovanie v kopcoch, nachylnost na nalozenie...??? dik
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 11:59, RE: ANNONCE
Kuli napisał:
pokial mas pri 100km/hod 2300 otacok ako pises a krutovy moment je niekde okolo 100 Nm, ma motor pri 100km rychlosti k dispozicii nejakych 24 kW...to je naozaj velmi malo...tak fabia 1.2 HTP 40 kW ( o ktorej mimochodom uz redaktori Tipcars napisali, ze sa nehodi na dialnice...) toci pri 100 km/hod 3166 otacok....krutovy moment je pri tychto otackach 106 Nm...scitane a podtrhnute, vodic ma pri 100-vke k dispozicii 35 kW...
Mozno su moje vypocty nespravne, ale vzhladom k sprevodovaniu a parametrom...
Ja to mam na dalnici bez problemu, ale je to dano tim, ze jezdim do Pardubic a to je cela cesta pouze po rovine, zadny kopec, a na chatu po D1 kde uz jsou nejake ty kopce tak jezdim sam nebo ve dvou s pritelkyni. Pokud jedu 130 po rovine tak to radsi pred kopcem trosku rozjedu, ale i tak v kpci dost ztratim, nidky jse zatim nemusel podradit, ale vetsinou ztratim tak 20 km/h v kpci, tkaze vetsinou na vrcholu kopce mam okolo 100 - 110, prevodovka je opravdu dlouha, takze toci malo a nema takovou silu, ale me to vyhovuje, ma to zase vyhodu nizke spotreby a nizkych otacek. Pokud chcete silnejsi, doporucuji poridit si 1.8 ta ma 130 koni a s autem to hybe opravdu vyborne. Pokud jezdite ve 3 - 4 lidech a date i neco do kufru tak urcite doporucuji alespon 1.2 16V. Kroutici moment je orpavdu maly, myslim ze 102, ale zato jeho maximum je u v 2500 otackach,, coz je vlemi brzy, motor pokud jede 100 km/h a pridate tka pomerne je citit ze se sanzi, netrva to dlouho a mate 130, ale tam se temer zastavi a dale stoupa uz velmi, velmi pomalu, ale ja ho nekupoval na to, abych jezdil 160, ja si hezky proplouvam krajinou v pravem pruhu 100km/h mam pustene radio, povidam si se spolujezdci a uzivam si jizdu a spotrebu, takze me vlastni pozadavky plni motor na vybornou, ale reknu vam, ze dalsi me auto bude urcite jedine v nafte, preci je ta absence vykonu je velka. Zvykly ze seatu TDI 110 koni je to obrovsky propad. Akorat pozor u Punta na JTD, cet jsem primo tady na tipcars, ze ten motor se moc nepovedl, jede hezky, ale hrozne brzo odejdou vstriky, kamarad ho ma, je to opravdu raketa, auto totiz vazi pouze 980 kg, coz proti fabii 1120 je o dost mene, ale to JTD opravdu ma velky problem s vstriky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 12:21, Dalnice
Jinak samozrejmne musim uznat, ze tohle auto neni zamerena na dalncii, ale na mesto a prilehle okresky, to jsem zminil jiz v recenzi, ale nekomu vlemi poklidnemu ten motor muze stacit pro 1 - 2 lidi i na dalnici, kde diky hlouhym prevodum ma opravdu nizkou spotrebu. Jeste bych dodal ktem narazovym testum, samozrejmne ze vetsi auta jsou bezpecnejsi, ja bych v tom puntu taky nechtel bourat ani ve meste a uz vubec ne na dalnici, ale porad lepsi mit 4 hvezdicky v puntu, fabii nebo corse, nez si koupit nejaky stary BMW3 s 2.5, alespon podle me, samozrejmne jsem se rozodoval mezi spotrebou a bezpenosti, z toho duvodu jsem taky chtel BMW 525 benzin, ale proste bych to neuzivil a je to vlemi stare auto a vysoka spotreba a pojistka. Takjsem se rozhodl pro auto male, ale vysokou bezpecnsoti pro danou kategorii. Povinny me stoji 3800 bez bonusu a auto je mnohme zivejsi a bezpecnejsi jak predchodi 120. A stale je mnohme bezpecnejsi nez felicia, ktera ve stejnem rocniku stoji to same, ale nema ani posilovac, natoz abs nebo airbagy. To je velka vzacnost u felici aby se sesel posilvoac s airbagem i pro spolujezdce a abs.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 12:27, RE: ANNONCE
mufik.martin napisał:
Ja to mam na dalnici bez problemu, ale je to dano tim, ze jezdim do Pardubic a to je cela cesta pouze po rovine, zadny kopec, a na chatu po D1 kde uz jsou nejake ty kopce tak jezdim sam nebo ve dvou s pritelkyni. Pokud jedu 130 po rovine tak to radsi pred kopcem trosku rozjedu, ale i tak v kpci dost ztratim, nidky jse zatim nemusel podradit, ale vetsinou ztratim tak 20 km/h v kpci, tkaze vetsinou na vrcholu kopce mam okolo 100 - 110, prevodovka je opravdu dlouha, takze toci malo a nema takovou s...
Dik za upresnenie...
Mam skusenosti prave s 1.2 vo VW polo, mimo ine aj na D1 bratislava-praha, a ked si predstavim stratu este dalsich 10 kW, je to skoda...prevodovka mohla byt aspon o kusok kratsia 100km/hod 2800 ot a dynamicke vlastnosti by boli lespie...spotrebu si netrufnem odhadnut...pre mna je dolezitejsi udaj pruznosti z 80-120 ako napr 0-100, v beznom zivite motor aj tak nikto netoci na max. otacky.
Som tiez vyznavacom pohodovej jazdy, ale zo skusenosti viem, ze 100 na dialnici D1 je smrtelna rychlost...kamiony uplne obsadzuju pravy pruh rychlostou 80-90 km/h a pokial si chcete udrzat rychlost musite ich obiehat...problem je vsak v tom, ze v lavom pruhu kludne natrafite aj na maniakov, kt. idu 200....a so 44 kw sa potom velmi tazko obieha...
samozrejme je to pripad plnej dialnice,...

tak nech sa dari...vsekto dobre
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 12:29, RE: ANNONCE
anonym napisał:
Dik za upresnenie...
Mam skusenosti prave s 1.2 vo VW polo, mimo ine aj na D1 bratislava-praha, a ked si predstavim stratu este dalsich 10 kW, je to skoda...prevodovka mohla byt aspon o kusok kratsia 100km/hod 2800 ot a dynamicke vlastnosti by boli lespie...spotrebu si netrufnem odhadnut...pre mna je dolezitejsi udaj pruznosti z 80-120 ako napr 0-100, v beznom zivite motor aj tak nikto netoci na max. otacky.
Som tiez vyznavacom pohodovej jazdy, ale zo skusenosti viem, ze 100 na dialnici D1 je s...
som sa zabudol podpisat..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 12:30, RE: Dalnice
mufik.martin napisał:
Jinak samozrejmne musim uznat, ze tohle auto neni zamerena na dalncii, ale na mesto a prilehle okresky, to jsem zminil jiz v recenzi, ale nekomu vlemi poklidnemu ten motor muze stacit pro 1 - 2 lidi i na dalnici, kde diky hlouhym prevodum ma opravdu nizkou spotrebu. Jeste bych dodal ktem narazovym testum, samozrejmne ze vetsi auta jsou bezpecnejsi, ja bych v tom puntu taky nechtel bourat ani ve meste a uz vubec ne na dalnici, ale porad lepsi mit 4 hvezdicky v puntu, fabii nebo corse, nez si koup...
Ty čoveče já tak blbej byl a bavora v 3litru koupil. S nadšením jsem ho nechal dalšímu zoufalci co chtěl takovou popelnici a jen se modlil, aby to uživil. Každé auto má svůj smysl a účel. Punto na dálnici bez debat není, ale rozhodně je to lepší tah, než stará pelešina z Bavorska co tě schramstne na spotřebě a na opravách. Jo a bycha, zase tu plaší naše schíza.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 13:30, RE: ANNONCE
anonym napisał:
Dik za upresnenie...
Mam skusenosti prave s 1.2 vo VW polo, mimo ine aj na D1 bratislava-praha, a ked si predstavim stratu este dalsich 10 kW, je to skoda...prevodovka mohla byt aspon o kusok kratsia 100km/hod 2800 ot a dynamicke vlastnosti by boli lespie...spotrebu si netrufnem odhadnut...pre mna je dolezitejsi udaj pruznosti z 80-120 ako napr 0-100, v beznom zivite motor aj tak nikto netoci na max. otacky.
Som tiez vyznavacom pohodovej jazdy, ale zo skusenosti viem, ze 100 na dialnici D1 je s...
Jenze pokud jedu po D1 tak ma 3 pruhy, takze jedu vpravo a predjizdim kamiony pres prostredni pruh. Hradecka dalnice do Pardubic je dvouprouda a ma vlemi ridky provoz, takze nemam jediyn problem. Po te D1 nejezdim daleko, stizdim u Benesova, takze to je CCA 30 km. Jinak tohle auticko umi jet i 130 takze eni problem drzet se v prostrednim pruhu, ale ja si uzivam spotrebu a tech 10 minut ztraty me opravdu netizi. Jinak ja po D1 jezidm pouze na chatu, takze mam pomerne i stesti, ze ji nevyuzivam casto a kdyz nahodou ano, tak kamionu v te dobe neni tolik. Jinak na chatu vetsinou jedeme cela rodinka jednim autem, ale to se jede Seatem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 13:32, RE: Dalnice
edmund napisał:
Ty čoveče já tak blbej byl a bavora v 3litru koupil. S nadšením jsem ho nechal dalšímu zoufalci co chtěl takovou popelnici a jen se modlil, aby to uživil. Každé auto má svůj smysl a účel. Punto na dálnici bez debat není, ale rozhodně je to lepší tah, než stará pelešina z Bavorska co tě schramstne na spotřebě a na opravách. Jo a bycha, zase tu plaší naše schíza.
Ja smaozrjemen chtel taky BMW, jeto asi sen kazdyho kluka, bylo me uplne jedno ze je to stary a spotreba a tak, protoze jsem mel porad vizi, ze auto je jen benzin, ale pak kdyz zacalo pocitani treba povinneoh rceni, spotreby, potom BMW uz ma hodne moc za sebou tak jsem dal od BMW ruce pryc, i kdyz dodnes bych ho chtel, ale jsem rozumny a radsi koupim treba Monedo nebo neco novejsiho stejne velikosti, ale spolelhivejsiho, mladsiho a s nizsi spotrebou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 13:40, RE: Dalnice
mufik.martin napisał:
Ja smaozrjemen chtel taky BMW, jeto asi sen kazdyho kluka, bylo me uplne jedno ze je to stary a spotreba a tak, protoze jsem mel porad vizi, ze auto je jen benzin, ale pak kdyz zacalo pocitani treba povinneoh rceni, spotreby, potom BMW uz ma hodne moc za sebou tak jsem dal od BMW ruce pryc, i kdyz dodnes bych ho chtel, ale jsem rozumny a radsi koupim treba Monedo nebo neco novejsiho stejne velikosti, ale spolelhivejsiho, mladsiho a s nizsi spotrebou.
Ja muzu akorat dodat, ze HTP 47kW ve Fabii (kratka verze ambiente bez klima) dokaze pri nalozeni 4 osob. uhanet 150 km/h i ve stoupaku jak je od Dobrise smerem na prahu tzv. andelske schody...(strakonicka rychlostni silnice) to jsem v tomto nalozeni s felicii MPI nedokazal a nedokazal jsem to ani s fiestou 1.3 ci Fabii 1.4 MPi 50kW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 13:42, RE: Dalnice
David napisał:
Ja muzu akorat dodat, ze HTP 47kW ve Fabii (kratka verze ambiente bez klima) dokaze pri nalozeni 4 osob. uhanet 150 km/h i ve stoupaku jak je od Dobrise smerem na prahu tzv. andelske schody...(strakonicka rychlostni silnice) to jsem v tomto nalozeni s felicii MPI nedokazal a nedokazal jsem to ani s fiestou 1.3 ci Fabii 1.4 MPi 50kW.
motor tocil asi cca 4.500 pro upresneni
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 13:43, RE: Klepajici motor
mufik.martin napisał:
Na fiat foru jsem zjistil, ze tomuto motoru nesvedci vetsinou jine svicky nez NG, ktere pouziva primo fiat, ja tam dal Brisk Platinum, a druha ve, ze se roztec elektrod nastavuje na 0.9 mm, ale po case motor zacne skubat a je potreba zmensit roztec na 0.7, pry to dost lidem pomohlo. Jinak ja jsem ted momentalne na pul roku v Anglii, takze auto vyuzova jen pritelkyne. Vzduchovy filtr jsem vymenil a nepomohlo to, jedina moznost je bud, zmesit roztec elektrod a nebo ty kabely ke svickam, jeste by t...
Samozřejmě může být na vině elektrika, kadely proměřit, jestli nejsou přerušené a co se týče svíček, tak bych se být Tebou znovu vrátil k NGK, a to rovnou hned od Brisků. Já s nimi na Kadettovi udělal vyloženě špatnou zkušenost, kdy v nízkých otáčkách auto doslova poskakovalo. Po výměně za NGK to byla obrovská změna. Mám sice ojetý auto, ale do důležitejch věcí pro provoz, bezpečnost a spolehlivost investuji bez přehnaného šetření.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 13:48, RE: ANNONCE
Kuli napisał:
pokial mas pri 100km/hod 2300 otacok ako pises a krutovy moment je niekde okolo 100 Nm, ma motor pri 100km rychlosti k dispozicii nejakych 24 kW...to je naozaj velmi malo...tak fabia 1.2 HTP 40 kW ( o ktorej mimochodom uz redaktori Tipcars napisali, ze sa nehodi na dialnice...) toci pri 100 km/hod 3166 otacok....krutovy moment je pri tychto otackach 106 Nm...scitane a podtrhnute, vodic ma pri 100-vke k dispozicii 35 kW...
Mozno su moje vypocty nespravne, ale vzhladom k sprevodovaniu a parametrom...
To tedy jsou nesprávné, výkon není jen funkcí otáček, ale také množství vstřikovaného paliva. Funkcí otáček se stává v případě plně otevřené škrtící klapky. Navíc, pokud má Punto dlouho 5-ku, tak má určitě i adekvátní 4-ku a po podřazení má výkon opět k dispozici i když možná při vyšších otáčkách než Fabia na 5-ku. Kratší almara znamená lepší dynamiku, dlouhá almara znamená možnost dosáhnout vyšších rychlostí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 13:48, RE: Klepajici motor
David V napisał:
Samozřejmě může být na vině elektrika, kadely proměřit, jestli nejsou přerušené a co se týče svíček, tak bych se být Tebou znovu vrátil k NGK, a to rovnou hned od Brisků. Já s nimi na Kadettovi udělal vyloženě špatnou zkušenost, kdy v nízkých otáčkách auto doslova poskakovalo. Po výměně za NGK to byla obrovská změna. Mám sice ojetý auto, ale do důležitejch věcí pro provoz, bezpečnost a spolehlivost investuji bez přehnaného šetření.
V nizkych otackach je dobra Felicie, plynuly zatah uz od 2.000 a kdyz se malinko podtoci, jde pomalicku za plynem. Jinak jsem jeste jednou peclive cetzl recenzi a jako sourat se po dalnici 100 km/h je docela opruz, tak kazdy po svem.....ale i tak...100km/h jezdim po prehlednych okreskach:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.03.2007 13:52, RE: Kilometráž
Hugo napisał:
Pěkná recenze, skvělé auto, ale nevím nevím těch 40000km po 6 letech. To se mi nechce moc věřit, spíš bych tipoval, že to bude mít víc a proto ty závady. Jinak přeju mnoho šťastných kilometrů.
Moje 15 let stará toyota celica měla nalítáno skoro přes 350K a všechny věci co jsem na ní měnil (kromě vejfuku a řemenu)byly originály.
Měnil jsem kosti na zadní nápravě, stabilizátory, tlumiče, manžety tlumičů, regulátor do alternátoru a termostat u vodní pumpy. A tady to punto má po šesti letech tolik závad???? To je opravdu pěkný šitozidlo. Chápu když si ho někdo pořídí kvůli nákladům, chápu, že si každej chválí to co má, ale bych si nekoupil, to už radši asi tu kiu.
Jinak nevím jak může někdo o puntu tvrdit jakej je to sporťák a podobný žblepty.
reagować
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.