0
powrót
 

diskuze k tématu: Fabia Combi 1.2 HTP

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2007 08:09, Žena, Fabia a Octavia
Vážení pánové,
máme Š Octavia 1,9 TDi (2002) ve výbavě Elegance. Není nic oslnivého, ale mě se v tom jezdí velmi dobře. Myslel jsem, že manželce taky. Po změně zaměstnání používám Octavii opět častěji a proto si žena občas půjčí sousedovic Fabii 1,2 HTP. Po týdnu ježdění mi sdělila celá nadšená, že se jí v "tom" jezdí skvěle! Já to na konci týdně zavezu sousedce zpátky do garáže a mám pocit, že to je kostitřas, zdechá mi to apod. Jedinou nevýhodou je podle ženy nutné "túrování" při rozjezdu. Jinak jako městské vozítko je to asi výborné. Po přesednutí do Octavie manželka bezděky vytáčela do 4000 otáček a na okresce měla 140. A až se teprve podívala na tachometr, docela se vyděsila. A vo tom to je... F 1,2 HTP do města + zřídkavě mimo, O už i do Chorvatska a zpět, ale na delší a častější služebky už také ne. Občas se svezu v S80 a to už by šlo i na ty služebky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2007 09:55, Fobie tříveverková
Měl jsem nedávno tu čest s výše jmenovaným přibližovadlem - jako náhradním autem ze servisu. Absolvoval jsem pouze trasu MB-Brno a zpět, takže zážitků moc nemám, ale to co jsem zažil, stačilo. První šok se dostavil, když jsem vyjel na dálnici a otáčkoměr dosáhl cca 4.500 rpm. Auto začalo vibrovat a zpod kapoty se začaly ozývat zvuky podobné startujícímu turbovrtulovému letadlu, takže jsem okamžitě sundával nohu z plynu. Po pár kilometrech jsem pochopil, že se zřejmě jedná o standardní projev "tříveverkáče" v této oblasti otáček. Naprosto katastrofální bylo předjíždění např. v situaci, kdy jsem s dostatečnou rezervou vyjel na předjetí kamionu a přede mě se ještě stihla nacpat dodávka, takže jsem ubíral na nějakých řekněme 110-120 km (tacho). Když jsem pak šlápnul na plyn, nestalo se zkrátka VŮBEC NIC.
Zkrátka - tříveverkáč si umím představit v provozu domov-práce-nákup ve vzdálenostech cca do 30 km.
Osobně bych doporučil výrobci, aby výbavu tohoto zázraku rozšířil o velkou výstražnou ceduli na přístrojovce: "VOZIDLO NENÍ URČENO PRO DÁLNIČNÍ PROVOZ"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2007 11:13, Pneumatiky
Napsat, ze Matadory jsou vynikajici mohu chapat jen jako vtip.
Take srovnavani Barumek s Michelinem je naprosto mimo. Michelin je uplne jina trida, to je jak srovnani fabie treba s A6. To by spis byla ostuda Michelinu kdyby to projel. Stejne jako u aut, tak i u pneu jsou dane tridy a urceni pneumatik. U normalniho osobniho auta je treba se divat, kde hlavne jezdi (dalnice, okresky, mesto), jak vykony vuz to je, taky je rozdil mezi dieslem a benzinem atd atd. ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2007 12:47, RE: prostě se povedl
anonym napisał:
No honem to musím opravit než se sem sletěj. Těch 7 na sto je samozřejmě průměr dle PP -odjetá celá dovolená dle PP , tedy cca 3000Km. ;)
Aha, tak jestli jsem to správně pochopil, dlouhodobý průměr je 5.7 l/100 km a kraťoučká cesta do Chorvatska je za 7 l/100 km. To znamená, že zbytek léta jezdíte těsně pod 5 l/100 km. Gratuluji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2007 12:55, RE: prostě se povedl
Pepe napisał:
Tak z vlastní zkušenosti vím, že zrovna v Chorvatsku se dají dosáhnout nejnižší průměry spotřeby - v mém případě před lety s dlouhou feldou 1,9D jsem to odjezdil za 4,2l... Takže jestli dáte Chorvatsko za 7, tak běžný provoz bude tak 8 - 8,5... A teď se nestydím za to, že mi 1,6 (72 kW) bere 7 - 8 a dvoulitr (97 kW) 9-11. ALE PROSTĚ SE SVEZU. Je ale pravda, že mi s HTP ujedete, neb umíte čarovat s fofrklackem. Zajímavé taky je, že jsem nikdy nezkoušel, jestli to jede 180, 200, 220. Prostě to ne...
Jojo, Chorvatsko jsem jel za 5.1 l/100 km, 2500 km celkem s nějakým popojížděním na místě. Motor má výkon 125 hp. Sedm litrů, to je jak jízda po menším městě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2007 14:35, RE: problém
anonym napisał:
a hergot!!!! ty jsi nějakej chytrej, nechtěl by jsi tady pracovat? takhle hrozně moc chytrýho by jsme tu pořebovali..
No je fakt, že na takový jako ty bych stačil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2007 16:33, RE: 195 km/h s Fabii
anonym napisał:
S Fabii se da jet i 200Km/h samozřejmě tachometrovych, pokud ma fabia lite kola a dobre gumy, navic v koexistenci s podlozkami, je to velmi stabilni auto, s 1.4Mpi + chip od Cimbu se da jet opravdu tachometrovych 200Km/h a Fabie se zminenymi podlozkami opravdu sedí dobře. V Německu prodavane 2.0 85Kw mohou jet opravdu velmi dobře a překonat pro ne hranici 200Km/h neni asi zadny problem, u motoru 1.2 HTP 8V se mi ale tato rychlost jevi jako nerealna, u 1.2HTP 12V uz by to ovsem mozne byt mohlo.
... a když tam dáš ty podložky 2, tak to jede 260...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2007 22:15, RE: 195 km/h s Fabii
anonym napisał:
Tento pocin by se dal kvalifikovat jako pokus o sebevrazdu ... PRASAK
Tata to ma a zkoušel jsem to. Vic nez tachometrovych cca 182 je NESMYSL. Důvod se jmenuje OMEZOVAČ OTÁČEK - prostě by to potřebovalo na větší rychlost šestku a prudkej kopec dolu....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.10.2007 15:00, RE: 195 km/h s Fabii
anonym napisał:
Tento pocin by se dal kvalifikovat jako pokus o sebevrazdu ... PRASAK
tady se fakt člověk umlátí smíchy když to čte...
no nechci nikomu sahat do svědomí, ale fabie 1.2 HTP fakt 195 nepojede. Mám to samé auto s motorem 1.2 HTP 12V a při téhle rychlosti by to bylo počítám tak 6500 otáček, což už by omezovač dávno nepustil. Já jsem se z toho jednou na dálnici pokusil vyždímat maximum a dostal jsem se někam kolem 180-185 přesně v momentě kdy sepnul omezovač... Prostě motor je na cca 160-170 km/h což je taky docela hodně a ty otáčky jsou zběsilé, takže jezdit s 1.2 HTP po dálnici za 10 litrů klidně, ale já si pojedu svých 140 a jsem v tom ani ne za 7 takže čus buřti! ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 17.10.2007 12:58, RE: 195 km/h s Fabii
anonym napisał:
tady se fakt člověk umlátí smíchy když to čte...
no nechci nikomu sahat do svědomí, ale fabie 1.2 HTP fakt 195 nepojede. Mám to samé auto s motorem 1.2 HTP 12V a při téhle rychlosti by to bylo počítám tak 6500 otáček, což už by omezovač dávno nepustil. Já jsem se z toho jednou na dálnici pokusil vyždímat maximum a dostal jsem se někam kolem 180-185 přesně v momentě kdy sepnul omezovač... Prostě motor je na cca 160-170 km/h což je taky docela hodně a ty otáčky jsou zběsilé, takže jezdit s 1.2 HT...
Já snad umřu nebo každý jezdíme jiným autem. V práci máme Fábii kombi 1,2 HTP 47 kW kupovanou jako funglovku v roce 2003. Jednou jsem s ní byl na otočku v Praze a od té doby raději jezdím svým. Nic proti, ale prostě více než 165 km/h na rovině z toho nikdo nedostane i kdyby se posr... navíc nemluvím o tom, že když vás někdo zbrzdí, tak pak dalších 5 km se snažíte dostat zpátky na původní rychlost. To auto je prostě bída a utrpení jak motorem tak sedačkami, ze kterých bolí záda a prdel jako prase. Jedinou výhodou snad může být spotřeba, tam když jsem jel sám v noci a v pohodě max těch 130 km/h a volně jsem to táhl tak počítač ukazoval 8,1 l, (podotýkám, že stejnou spotřebu mám i s 2,0 ltr. Mondeem což je úplně jiné auto) ale zpátky když jsem to hnal a byli jsme tři tak to sežralo 14,8 což je masakr. Škoda simply never!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.11.2007 17:44, RE: Dojezd
zigi napisał:
Jenže kamion není osobák, to co se píše v TP u osobáku jako maximálka jen nevyšší dosažitelná rychlost bez jakýkoliv úprav, takže pokud má HTPčko v TP max rychlost cca 165km/h a na tachometru ti ukáže 190km/h, tak přeměřuje opravdu nádherně.
U svého Opla mám vyzkoušeno dle tachometru až 230km/h, ale v reálu je to kolem 200km/h a víc to prostě nedá.
Každopádně bych chtěl zkusit jet na dálnici třeba tachometrových 180km/h a za mnou HTPčko aby jelo stejnou rychlostí ( jestli by tolik vůbec jelo ) a...
jel jsem podle tach. 250 s SL 600 r.v. 99 policajti nameřili 247 km/h takže u mercedesu moc neproměřuje
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.11.2007 13:41, RE: problém
edmund napisał:
Když má někdo Fabii 1,2 na lítání po dálnici nebo dlouhé cesty, tak není problém ve Fabii, ale v majiteli. Prostě je to hňup. Není to auto, u kterého by mělo jít o maximální rychlost a podobné zhovadilosti. Používejte auta k účelům, pro jaké jsou určena a přetanete plácat nesmysly.
Naprosto souhlasím, konečně rozumný názor. Fábie má ve výbavě motory od 1,2 do 2,0 l. Ještě jsem nenašel diskuse o Fabii s motorem 1,9 TDi. Co je důležité, že karoserie je stavěná na vyšší výkon motorů a vyšší hmotnost, tudíž jízda s malým motorem je v pohodě, protože podvozek má velkou rezervu. Diskuse o max. rychlosti, či konstrukci motoru jsou úplně zbytečné. Ten motor je pro MĚSTO a nebo kolem něj, příp. pro lidi, kteří jezdí sami, apod. Nechtějte od motoru HTP 1,2 víc, než na co je stavěný. Fakt je, že Škodovka prodává svá auta dost draze, ale mám pocit, že nechce mít nálepku levných, nízkonákladových aut. Na druhé straně buďme rádi, že dnešní škodovky jsou konstruovány pro vyspělé západní trhy a ne pro Rumunsko apod.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.11.2007 19:23, psycho
Mám teď z pujčovny 1,2 HTP Roomster, je to motorizace pro chudáky, co nevědí nic o tom, jak má znít motor atd. Jestli to krmíte V Powerem a stojíte si za vším, co jste napsal, tak vás lituji. Horší motor doufám neexistuje!!! Mám zkušenosti s mnoha auty, proto je tento článek pro mne blábol motoristického analfabeta. Zlatý žigulík, promiňte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.11.2007 19:28, RE: Fobie tříveverková
anonym napisał:
Měl jsem nedávno tu čest s výše jmenovaným přibližovadlem - jako náhradním autem ze servisu. Absolvoval jsem pouze trasu MB-Brno a zpět, takže zážitků moc nemám, ale to co jsem zažil, stačilo. První šok se dostavil, když jsem vyjel na dálnici a otáčkoměr dosáhl cca 4.500 rpm. Auto začalo vibrovat a zpod kapoty se začaly ozývat zvuky podobné startujícímu turbovrtulovému letadlu, takže jsem okamžitě sundával nohu z plynu. Po pár kilometrech jsem pochopil, že se zřejmě jedná o standardní projev "tř...
naprostý souhlas, radši si pánové fabisti HTPčáci kupte Dacii, je levnější, větší a má normální motor
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.11.2007 19:13,
z kopce a na shell,jen aby to vydrzelo-osobne me 1,2HTP vůbec nic nerika...100PS a vic:)).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.11.2007 19:16, RE: Rychlost
stowaway napisał:
Já s rychlostí motorky nemám problém - v TP je 285 a když jsem si odpustil snídani, jel jsem 303 podle policejního radaru - takže výrobce nekecá )
Ne, ale vážně : z čeho výrobci při stanovování maxrychlosti vycházejí, když jí pak vozy nejsou schopny dosáhnout, přestože jejich výkon měřený na stolici v drtivé většině případů o hodně přesahuje údaj výrobce ? Snad by to měli exaktně ověřit, a ne uvádět nějaká svá zbožná přání ?
303 ti nameril??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 24.11.2007 22:15, RE: 195 km/h s Fabii
anonym napisał:
Já snad umřu nebo každý jezdíme jiným autem. V práci máme Fábii kombi 1,2 HTP 47 kW kupovanou jako funglovku v roce 2003. Jednou jsem s ní byl na otočku v Praze a od té doby raději jezdím svým. Nic proti, ale prostě více než 165 km/h na rovině z toho nikdo nedostane i kdyby se posr... navíc nemluvím o tom, že když vás někdo zbrzdí, tak pak dalších 5 km se snažíte dostat zpátky na původní rychlost. To auto je prostě bída a utrpení jak motorem tak sedačkami, ze kterých bolí záda a prdel jako prase...
Naprostý souhlas. Raději budu do smrti jezdit starším P 406 než dát peníze za takový ŠKODA shit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.12.2007 17:49, RE: xxx
anonym napisał:
V-Power není o vyšším výkonu, oktanů má stejných 95. Efekt je v cca 4x vyšším obsahu aditiv - a tedy díky nim nezanášení spalovacího prostoru karbonovými usazeninami.
Mam Nissan Almera, najeto 150 k km. Nejak se mi zdalo, ze motor vadne. Vyjel jsem 2 plne Shell VPower a vysledek mne velmi mile prekvapil.
reagować
  1 ... 4 5 6


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.