anonym napisał:
ak já například se zabývám prodejem aut již 15 let. Asi nemohu být konkurentem firmy AAA nebo Auto Palace a podobně, v jejich obratech se pohybovat nemůžu, ani nemám tolik peněz na propagaci, ale i bez toho každý rok mé prodeje vzrůstají.
Ze zkušenosti vím, že při obchodování s auty se ne vždy vše povede tak aby byli obě strany spokojeny. Nikdo nemá laserové oči, aby viděl co se v autě děje a co se bude dít, takže nelze 100% vyloučit jakoukoliv závadu na ojetém voze. Jde o to, aby se problémy ...
ýborný článek, opravdu, to je vrchol. Propagovat firmu není nic špatného, koneckonců firma si to platí, ale dělat z lidí blbce, to moc normální není. Takže jen pro doplnění, jestli to pan Kája z Tipcars neví.
-Co se týče záruky, tak z obchodního zákonínku vyplývá, že prodávající je přímo povinnen dodržet 6-ti měsíční záruku na skryté vady vozu, tudíž je povinnen tyto vady v této lhůtě buď odstranit na vlastní náklady, nebo vzít vůz zpět a vyplatit kupujícímu celou částku kterou za vůz zaplatil, a to v tom případě, pokud je zjištěná závada natolik závažná, že zabraňuje bezproblémovému používání automobilu, nebo je v přímém rozporu s údaji uvedenými v kupní smlouvě.
Takže pane Karle, to co vy uvádíte jako vymoženost u firmy Auto Palace a nějakou výhodu, je upraveno už několik let v obchodním zákoníku, a je to naprostá samozřejmost při koupi každého vozu.
Kdybyste byl tak pilný a snaživý při čtení článků na tomto serveru, zjistil byste, že i tady se tato problematika několikrát řešila. Ale vy jste pilný a snaživý pouze jako propagátor.
Co se týče 15-denní záruky na celý vůz, to nevím co to má znamenat, protože jak jsem uvedl, záruka na celý vůz (skryté vady) je 6-ti měsíční, jak vyplývá z obchodního zákoníku. Je to prostě samozřejmá věc, která platí při každém prodeji vozu.
Opravdu, musím se připojit, článek i rozhovor ve stylu - "my jsme ti poctiví, ostatní kradou", jako u AAA Auto. Nemáte stejného mediálního poradce pane Bulíř?