0
powrót
 

diskuze k tématu: Dovoz ojetých vozů na zakázku je stále častější

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 01.03.2008 22:41, RE: budoucí zákazník auto place
anonym napisał:
Osobně za sebe a myslím si, že i za mnohé anonymy a neanonymy - poreferujte. Fakt by mě to zajímalo, jak to chodí, jejich přístup apod. Taky zvažuji koupi auta ... Dík
No za stejný prachy co je mají oni dle webu dostanu káru už i u tady v ČR v každým autorizovaným servisu. Jinak konkurence přituhuje, to je jasný a je to dobře a je vidět, že ty firmy se diskuzí zúčastňují ostodvacetpět!!!! Jední haněj, druzí chválej a hádejte kdo je kdo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 01.03.2008 22:44, První majitel
anonym napisał:
No za stejný prachy co je mají oni dle webu dostanu káru už i u tady v ČR v každým autorizovaným servisu. Jinak konkurence přituhuje, to je jasný a je to dobře a je vidět, že ty firmy se diskuzí zúčastňují ostodvacetpět!!!! Jední haněj, druzí chválej a hádejte kdo je kdo
Jo ještě ty zmínky o prvním majiteli, ve většině případů je to majitel firma ať tady nebo ve Švajcu. Co z toho vyplývá je jasný (taky mám služební káru a v TP je první majitel můj chlebodárce a vím, jak se k autu chovám, no, já bych si ho po sobě nekoupil...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 10:02, RE: Bulíř - API
Karel - TipCars.com napisał:
Dobrý den, opět se budu opakovat, ale to, že se v textu objeví jméno konkrétní firmy která poskytla informace opravdu neznamená že je celý článek zaplacen touto společností...pokud jste naším pravidelným čtenářem, víte jistě dobře, že se (na rozdíl od médií placených z reklamních příjmů automobilek) nebojíme ani oprávněně kritizovat. V tomto textu navíc nezaznělo ani jedno slovo chvály, přinášíme pouze fakta.
pane Karle, nechte už toho. Každý soudný člověk, který si přečte Váš článek pozná, že prostě lžete. Je to jasná propagace, nevím jestli s posvěcením Vašich nadřízených, nebo z Vaší iniciativy, ale prostě je to tak. Rozhovor s majitelem firmy, mám na mysli styl jeho vedení a otázek, to jen potvrzuje.
Každopádně, naprosto souhlasím s tím, že "díky" Vaší neschopnosti a neumětelství ten článek firmě pravděpodobně moc nepomůže.
Jinak, já osobně o té firmě valné mínění nemám, o těch případech, které tady popisuje pán s Mazdou jsem četl ve více diskusích. Nikde není vše pouze černobílé
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 10:26, RE: Bulíř - API
Auto Place International a.s. napisał:
Doslechl jsem se o živé diskuzi o naši firmě API a.s. Po přečtení příspěvků mi to nedá a rád podal několik vysvětlení. Za tento článek jsme p. Karlovi ani TipCarsu nic nezaplatili. Oslovili nás s žádostí o rozhovor a my jim ho poskytli i s informacemi o naši strategii. Že to nejsou žádné lži se může přijít kdokoli přesvědčit, stejně jako to udělali pánové z redakce. Havarovanou Mazdu viz. článek výše bychom nikdy neprodali. Ten kdo si od nás auto koupil může potvrdit, že si zakládáme na historii...
o by mě pane Bulíři zajímalo, od koho jste se o této diskusi dověděl - nepochybuji že Vaším zdrojem byl pan Karel a jeho kamarádi z redakce Tipcars, a že si tím vysloužili Vaši pochvalo. O to Vám přeci při zadávání této reklamy šlo, aby jméno Vaší firmy vešlo více v potaz. Nechápu proto, proč popíráte i vy, že se jedná o reklamu, vždyť je to v dnešní době naprosto normální. Já vidím problém v tom, že při zadávání reklamy se asi obracíte na špatné partnery, protože tak amatérskou reklamní kampaň jsem dlouho neviděl, viz. Váš rozhovor - nápadně jednostranně kladené otázky, které nahrávají Vaši odpovědím ve stylu AAA Auto, viz. tento článek na Tipcars apod.... Úplně nejtrapnější jsou ty odezvy v diskusi, které jsou tak nápadně pochvalné až je mi z toho divně. To mi trošku připomíná nedávnou kauzu zpěvačky Terezy Kerndlové, které zaměstnanci jejího sponzora museli posílat SMS hlasy, aby vyhrála nějakou soutěž.
Na mne osobně to působí spíše kontraproduktivně, tím víc, jak se nám vy osobně a pán z Tipcars snažíte vymluvit, že se o reklamu nejedná, a že vše je pouhá náhoda. Ptám se, máte se opravdu za co stydět? Působí to na mne dojmem že ano...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 10:30, RE: První majitel
anonym napisał:
Jo ještě ty zmínky o prvním majiteli, ve většině případů je to majitel firma ať tady nebo ve Švajcu. Co z toho vyplývá je jasný (taky mám služební káru a v TP je první majitel můj chlebodárce a vím, jak se k autu chovám, no, já bych si ho po sobě nekoupil...
to jseš pěknej dobytek
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 10:39, RE: Bulíř - API
Auto Place International a.s. napisał:
Doslechl jsem se o živé diskuzi o naši firmě API a.s. Po přečtení příspěvků mi to nedá a rád podal několik vysvětlení. Za tento článek jsme p. Karlovi ani TipCarsu nic nezaplatili. Oslovili nás s žádostí o rozhovor a my jim ho poskytli i s informacemi o naši strategii. Že to nejsou žádné lži se může přijít kdokoli přesvědčit, stejně jako to udělali pánové z redakce. Havarovanou Mazdu viz. článek výše bychom nikdy neprodali. Ten kdo si od nás auto koupil může potvrdit, že si zakládáme na historii...
ak já například se zabývám prodejem aut již 15 let. Asi nemohu být konkurentem firmy AAA nebo Auto Palace a podobně, v jejich obratech se pohybovat nemůžu, ani nemám tolik peněz na propagaci, ale i bez toho každý rok mé prodeje vzrůstají.
Ze zkušenosti vím, že při obchodování s auty se ne vždy vše povede tak aby byli obě strany spokojeny. Nikdo nemá laserové oči, aby viděl co se v autě děje a co se bude dít, takže nelze 100% vyloučit jakoukoliv závadu na ojetém voze. Jde o to, aby se problémy řešili tak, aby byl zákazník spokojený a z vlastní zkušenosti vím, že se to vyplácí a lidé to ocení.
V tom vidím problém u těchto velkých firem, které mají svá právní oddělení, které tyto problémy řeší. Tam mají za paušální plat své právníky, kteří samozřejmě dělají vše pro to, aby daný problém firmu stál co nejméně peněz, tzn. aby jej nemuseli řešit.Většina lidí poté své reklamace ani neuplatňuje, protože to pro ně znamená další a další náklady spojené s právním zastupování, které se jim možná vrátí za 10 let. Já osobně si to dovolit nemůžu, protože když si najmu externího právníka, který tento případ bude řešit za mne, zaplatím mu zpravidla více peněz, než kolik mě bude stát vyřešení problému s autem.
Ta citace pana Bulíře z jeho příspěvku - a to: že "se jedná o skrytou vadu, na základě které je prodávající povinnen vrátit kupujícímu peníze", ta mi trošku připomněla citace z článků o AAA Auto, které hezky vypadají na papíře, ale když přijdete na reklamační oddělení dané firmy a tam se pokusíte svou reklamaci uplatnit, zjistíte že to tak v praxi vůbec nefunguje.
Ten článek na tipcars o firmě Auto Palace je tak vlezlý, že i na mě jako na potencielního zákazníka by to působilo spíše špatně. K tomu rozhovoru s majitelem firmy, na který nás článek odkazuje se ani nemá cenu vyjadřovat, o tom si každý normálně smýšlející člověk udělá obrázek sám...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 10:52, RE: Bulíř - API
anonym napisał:
ak já například se zabývám prodejem aut již 15 let. Asi nemohu být konkurentem firmy AAA nebo Auto Palace a podobně, v jejich obratech se pohybovat nemůžu, ani nemám tolik peněz na propagaci, ale i bez toho každý rok mé prodeje vzrůstají.
Ze zkušenosti vím, že při obchodování s auty se ne vždy vše povede tak aby byli obě strany spokojeny. Nikdo nemá laserové oči, aby viděl co se v autě děje a co se bude dít, takže nelze 100% vyloučit jakoukoliv závadu na ojetém voze. Jde o to, aby se problémy ...
ýborný článek, opravdu, to je vrchol. Propagovat firmu není nic špatného, koneckonců firma si to platí, ale dělat z lidí blbce, to moc normální není. Takže jen pro doplnění, jestli to pan Kája z Tipcars neví.
-Co se týče záruky, tak z obchodního zákonínku vyplývá, že prodávající je přímo povinnen dodržet 6-ti měsíční záruku na skryté vady vozu, tudíž je povinnen tyto vady v této lhůtě buď odstranit na vlastní náklady, nebo vzít vůz zpět a vyplatit kupujícímu celou částku kterou za vůz zaplatil, a to v tom případě, pokud je zjištěná závada natolik závažná, že zabraňuje bezproblémovému používání automobilu, nebo je v přímém rozporu s údaji uvedenými v kupní smlouvě.
Takže pane Karle, to co vy uvádíte jako vymoženost u firmy Auto Palace a nějakou výhodu, je upraveno už několik let v obchodním zákoníku, a je to naprostá samozřejmost při koupi každého vozu.
Kdybyste byl tak pilný a snaživý při čtení článků na tomto serveru, zjistil byste, že i tady se tato problematika několikrát řešila. Ale vy jste pilný a snaživý pouze jako propagátor.
Co se týče 15-denní záruky na celý vůz, to nevím co to má znamenat, protože jak jsem uvedl, záruka na celý vůz (skryté vady) je 6-ti měsíční, jak vyplývá z obchodního zákoníku. Je to prostě samozřejmá věc, která platí při každém prodeji vozu.
Opravdu, musím se připojit, článek i rozhovor ve stylu - "my jsme ti poctiví, ostatní kradou", jako u AAA Auto. Nemáte stejného mediálního poradce pane Bulíř?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 10:58, RE: Bulíř - API
anonym napisał:
pane Karle, nechte už toho. Každý soudný člověk, který si přečte Váš článek pozná, že prostě lžete. Je to jasná propagace, nevím jestli s posvěcením Vašich nadřízených, nebo z Vaší iniciativy, ale prostě je to tak. Rozhovor s majitelem firmy, mám na mysli styl jeho vedení a otázek, to jen potvrzuje.
Každopádně, naprosto souhlasím s tím, že "díky" Vaší neschopnosti a neumětelství ten článek firmě pravděpodobně moc nepomůže.
Jinak, já osobně o té firmě valné mínění nemám, o těch případech, které t...
Rád bych od této firmy koupul auto, proto sleduji tuto diskuzi. Místo abych se dočetl o konkrétních zkušenostech tak musím číst pořád dokola příspěvky zakomplexovaného hlupáka z reklamní agentury, kterému tato "reklama" hodně leží v žaludku, jestli máte nějaké zkušenosti s jejich auty tak to napište
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 12:24, RE: Bulíř - API
anonym napisał:
Rád bych od této firmy koupul auto, proto sleduji tuto diskuzi. Místo abych se dočetl o konkrétních zkušenostech tak musím číst pořád dokola příspěvky zakomplexovaného hlupáka z reklamní agentury, kterému tato "reklama" hodně leží v žaludku, jestli máte nějaké zkušenosti s jejich auty tak to napište
Naprosto souhlasim. 90% je hadani se o tom, jestli je reklama placene nebo ne, a ze pak z reklamky by to dokazal lepe. JA bych se rad dozvedel, jestli tato firma je dobra, jestli vozi kvalitni auta, jestli je problem uznat reklamaci, nebo jestli nekdo znate treba v PRaze nebo strednich Cechach nejakou jinou firmu, ktera je opravdu schopna privez auto ve vybornem stavu a stavi se pozitivne k reklamacim. Jinak pan s bouranou Mazdou (udajne velmi silna havarie) mel auto vratit nebo hned po dovezeni auta zajet do znackoveho servishu Mazda ho nechat zkontrolovat jeste ten den.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 16:34, RE: První majitel
anonym napisał:
to jseš pěknej dobytek
Nechapu, proc by clovek mel se obracet na velkou firmu. Servisuji sve auto u znamyho mechanika, ktery take vozi na zakazku auta z Nemecka. Franta nedava nikam zadne inzeraty ani neplati reklamu. Vetsinu zakazniku ma ze svyho okoli, a osobne znam treba dalsich 6 lidi co si od nej auta kupovali a nebo je u nej opravujou. Kdyby ten zacal vozit srot nebo delat lajdackou praci, do 2 let ma po kseftu. Takze tady ta jistota je mnohem vetsi nez u velke firmy nebo znackovyho servisu a jeste k tomu polovicni ceny
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 19:35, RE: První majitel
anonym napisał:
Jo ještě ty zmínky o prvním majiteli, ve většině případů je to majitel firma ať tady nebo ve Švajcu. Co z toho vyplývá je jasný (taky mám služební káru a v TP je první majitel můj chlebodárce a vím, jak se k autu chovám, no, já bych si ho po sobě nekoupil...
Já po sobě rád. Pepe
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 19:53, RE: První majitel
anonym napisał:
Já po sobě rád. Pepe
Jestli tady někdo chce poradit ohledně zkušeností s předmětnou firmou, tak evidentně strácí čas a energii uplně zbytečně.Na jedné straně dohady zda se jedná o reklamu či nikoliv - dle mého názoru je jasné že ano, a na druhé straně evidentně okaté příspěvky zaměstnanců nebo známých a jiných spřízněných osob firmy Auto Palace, kteří ji vychvalují až do nebes. Nebo se někomu zdá normální, aby ten samý den, co vyšel článek, hodnotilo firmu tak kladně tolik lidí? To je tak okaté, až je to trapné. Nehledě na to, že logicky ten, kdo má auto už vybrané, tak jako většina klientů Auto Palace, asi jen tak nepoleze na tipcars aby se dívali na jiné nabídky. Nebo věděli o tom, že tento článek vyjde?....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 20:57, RE: VW
anonym napisał:
Auto jsem si u Autoplace koupil konkrétně VW Passat. U příspěvků jsem se moc pobavil. I kdyby to reklama byla tak si ji ta firma zaslouží, nejsou to žádný umaštěný dovozci co stočej tachometr. Konečně to někdo začal dělat pořádně
no jo kdyz sou lidi blazni a nechcou dva roky starty auto co ma v zahranici najeto 150tkm tak se to proste musi smotat....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 21:11, RE: další firma
anonym napisał:
No jasně,v pohodě.Znám lidi co to dovezou i za deset.Ceny služeb jsou prostě různé.A kvalita taky.Ale proč vykřikovat,že za 25 jsou to vydřiduši. Nikoho se nezastávám,neznám je,ale je přece na každém zda se rozhodne danou službu za danou cenu využít či nikoliv.Některý zedník dělá za 70/hod a přesto si někdo klidně účtuje i 200/h a práci má.Proč si ho lidi berou? Dyť si tu zeď postavím za dva dny dovolený sám a zadarmo.Proč si nechávat lakovat auto,když si ho můžu nastříkat sám...A další a další příklady...
Nevim v cem je problem, najdu na scoutu, objednam faxem, registrace (myslim prevozni znacky) v poho a to je vsechno. Nechapu proc nekomu platit 25klacku za cca 20min u netu + jednu cetu (1 prac ded) do deutchlandie. Uz jsem tak auto kupoval.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 21:13, RE: rakar
A4 napisał:
Máte konkrétní zkušenosti? Napište, to by mě fakt zajímalo, díky.
si blby nebo nemumis cist??? proc si to v nemecku nekoupis sam?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.03.2008 22:36, Pro redakci Tipcars
anonym napisał:
Jestli tady někdo chce poradit ohledně zkušeností s předmětnou firmou, tak evidentně strácí čas a energii uplně zbytečně.Na jedné straně dohady zda se jedná o reklamu či nikoliv - dle mého názoru je jasné že ano, a na druhé straně evidentně okaté příspěvky zaměstnanců nebo známých a jiných spřízněných osob firmy Auto Palace, kteří ji vychvalují až do nebes. Nebo se někomu zdá normální, aby ten samý den, co vyšel článek, hodnotilo firmu tak kladně tolik lidí? To je tak okaté, až je to trapné. Neh...
Vážení! Tento propagační článek je pro mě poslední kapka, abych napříště přes Váš server sledoval jen inzerci (tedy tu oficiálně nadepsanou)jako nabídku vozidel. Na rozdíl od ostatních netvrdím, že jsem koumák na reklamy, zabývám se totiž náhradními autodíly, ale že je ten článek propagační pro AutoPlace, tak to pozná i moje učňovská hlava. Když byste se jen zastyděli a napsali sorry, to jsme přepískli, řeknu O.K. ale když pan Karel přesvědčuje, že ale fakt nejde o reklamu a v článku je funkční odkaz na vlezdoprdelkovský rozhovor a v diskuzi pod článkem o spíš malé dovozní firmě se náhodou sejde několik spokojených uživatelů, no prostě je to trapný, sbohem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.03.2008 00:59, RE: Pro redakci Tipcars
anonym napisał:
Vážení! Tento propagační článek je pro mě poslední kapka, abych napříště přes Váš server sledoval jen inzerci (tedy tu oficiálně nadepsanou)jako nabídku vozidel. Na rozdíl od ostatních netvrdím, že jsem koumák na reklamy, zabývám se totiž náhradními autodíly, ale že je ten článek propagační pro AutoPlace, tak to pozná i moje učňovská hlava. Když byste se jen zastyděli a napsali sorry, to jsme přepískli, řeknu O.K. ale když pan Karel přesvědčuje, že ale fakt nejde o reklamu a v článku je funkčn...
No tak nevim ale vypadá to že to stou reklamou někdo jak se lidově říká posral.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.03.2008 19:51, Proc nefunguje odkaz .???
Proc nefunguje odkaz na : Celý rozhovor s panem Pavlem Jeřábkem najdete zde ? Ze by se preci jen nekdo chytil za nos a clanek zrusil ? :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.03.2008 13:31, Autoplace a Autopalace
Jestli jste si nevšimli, tak existují dvě firmy, Autoplace a Autopalace. Autopalace vozí kromě jiného Mazdy.

A co se týká skryté či otevřené reklamy - seriozní firma má pověst seriozní, byť s malou či velkou reklamou. A naopak, neseriozní firmě nepomůže ani velká reklama.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.06.2008 18:52,
Dávejte si pozor na firmu KSH Profit !!!. Koupil jsem od nich auto a až když jsem je přebíral, zjistil jsem, že originální klíček je od jiného auta. Bohužel jsem jim uvěřil, že jde o omyl a že se vše vyřeší. Klíček dodnes nemám a situaci musím řešit na svoje náklady.
reagować
1 2 3 4


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.