Karel - TipCars.com napisał:
Dobrý den, bohužel vás musím zklamat - o žádnou reklamu se nejedná. To že je společnost jednou zmiňována v textu může znamenat například to, že poskytla informace do našeho rozhovoru. Nikde není psáno, že je jediná, která podobné služby poskytuje. Cílem tohoto článku je přiblížit možnost dovozu automobilu na zakázku a informovat čtenáře, co za služby mohou v tomto případě čekat a jak se tento přístup liší od klasického individuelního dovozu.
Dobrý den, ale no tááák! Ta otázka na redakci, kterou jsem položil, byla snad jen řečnická. Myslím si, že tak průhledným PR článkem jste udělali firmě Auto Place nechtěně medvědí službu. Dvě fotografie s jejich reklamou, odkaz na rozhovor (vzniklý patrně e-mailovou formou) s jednatelem firmy, ve kterém jsou otázky koncipovány tak, jak to můžeme vidět třeba v inzertním bezplatném periodiku Grand Auto s v placených reklamích rozhovorech např. s reprezentanty jednotlivých importérů či prodejců. Aby bylo jasno, je jasné a v pořádku, že zdrojem Vašeho příjmu je reklama na Vašich stránkách a poplatky za inzerci. Aby nějaké byly, musí být čtenáři těchto inzerátů. Jejich počet legitimně a mnohdy čtivě navyšujete celkem fajn články. Snahou každé PR agentury či reklamky je, dostat svůj produkt, svoji prezentaci do standardního článku. Inzerentní validita je pochopitelně mnohonásobně vyšší než u běžné reklamy. Vím, že to víte, toto objasňuji jen pro ty, kteří se v PR nepohybují. Ovšem je-li PRko tak průhledné, jako v tomto článku, je tato služba opravdu medvědí