0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 06:38, RE: Poděkování paní Kilie
mikes napisał:
Mozna by jsi mohl vysvetlit proc si drzi Oktavky jako ojetiny i v zahranici vysokou cenu, je to kvuli ceskemu malomestackemu spotrebiteli? :o) Ty vase hystericke reakce tykajici se Skody me jsou fakt zahadou.
Přesně. Ceny ojetých Octavií v Německu drží vysoká poptávka, vyvolaná zájmem zákazníků....že uhádneme odkud? Zkuste si srovnat ceny těchto ojetin v okrajových částech Evropy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 07:59, RE: Zvláštní diskuse... Taková...mno...česká :-)
anonym napisał:
A copak se dělo na hradecké dálnici nad ránem? Nějaké auto tam překročilo stotřicítku?
hádej, překročilo i 230
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 08:24, RE: zhnusený čtenář
anonym napisał:
Ano třeba zrovna TÜV jsme měla na mysli. Nekoukala bych na spolehlivost podle značek, ale podle modelů a i tam jsou docela velké rozdíly, chce to dokonce jít podle typů a motorů. A projdete-li si ty tabulky důkladně najdete i překvapivé skoky mezi jednotlivými roky výroby. Myslím, že i ty první roky mají vypovídací hodnotu, je to za celé německo a pracuje se s výrazně vyšším počtem aut než v maličkém česku. A samozřejmě je nesmysl říkat že 22. auto v pořadí je lepší, než 25., tam je vypovídací h...
S tím souhlasím. Ovšem zrovna Legacy má sem tam nějakou mouchu. Četl jsem pár recenzí a jeden motor vyloženě nedoporučovali. Protože o Subu neuvažuju, tak si nepamatuju podrobnosti., nicméně jako celek je řadím dopředu.
TUV, ačkoliv se někdo snaží výsledky bagatelizovat, považuji taky za celkem hodnotné. Na jednotlivé značky jsem poukazoval, aby v globále bylo jasný, jak na tom kdo je, avšak i tyto značky mají nějakého svého leadera, který jim spolehlivost zvyšuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:52, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
Lepší mít nevYvinutý péro než mozek. To aspon neni tak vidět.
Jestli je BMW rozvrzaná popelnice,tak proč jste si jich tolik kupovali?
Nekupoval jsem je já,ale otec. Sám také vidi co za červotoče dotáhl do
firmy. Když už tě mé nevyvinutí zajímá tak mám VŠ UK Praha a to druhé
nevyvinutí má 22cm inteligente. Auto je pro mě jen věc,na rozdíl od tebe
a mého otce. Mám zlaté spolehlivé AUDI A8 které po 4 letech nezná závadu. A za měsíc budu mít nové A8 ,už čtvrté,a věřím že opět bez
problému. A na rozdíl od tech mnichovských pokusů s ním mohu jezdit i v
zime. Až dorosteš do normálních rozměrů tak přestaneš napadat lidi.Adieu
Einsteine
i
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:59, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
Jakožto antivyvinutá holčička tvrdím že X6 sebevědomí prodlužuje (zvětšuju) hlavně fantastickým podvozkem a velmi povedeným motorem (verze 35d). Myslím že jízdní vlastnosti jsou ještě výrazně opravdu výrazně lepší než u vůbec ne špatné X5.
KOZA není dobytek a BMW není auto.Ke všemu vypadá jako zdegenerovaný hermafrodit. Cayenne to je jiná káva. Vidím to na horách,ta
X 5 je spíš k smíchu a potom k pláči
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 13:31, RE: benzínový V 6
anonym napisał:
Tuto diskuzi nepovažuji na úrovni a stejně tě nepřesvědčím, takže končím.
Diskuze je totálně mimo mísu a teď některé věci, které Vás mohou zajímat:
- co je v kolech za plyn (suchý vzduch nebo dusík nebo jiný plyn) je naprosto lhostejné, důležitý je pouze tlak toho plynu a prosím žádné báchorky na toto téma, všechny, vyjma nehořlavosti dusíku vyvrátím)
- křídla a arůzné aerodynamické blbůsky sice zvýšují přítlak, ale negativně se projeví na jízdních odporech, čili bez nich se auto na tu rychlost dohrabe snáze, ovšem je těžko ovladatelné (proto se tam dávají.
- potřebný výkon - věc, která se nedá okecat je závislá na odporu prostředí a se zvyšující se rychlostí se výkon zvyšuje kubicky. V praxi to znamená že pro dvojnásobnou rychlost je potřebný osminásobný výkon. Zde je důkaz:
potřebný výkon :P=F*v součin hnací (v podstatě odporové )síly a rychlosti pohybu
odporová síla: F=1/2*ro*v^2*S*cx aerodynamický tlak na plochu upravený součinitelem cx
Dosadíme do původní rovnice P=1/2*ro*v^2*S*cx*v = 1/2*ro*v^3*S*cx
A teď s čísly pro 250 km/h, teplotu 15°C, tlak 1013 a čelní rozměry 1,6 x1,5 m a součinitel odporu 0,32
P=0,5*1,3*69.44^3*1,6*1,5*0,3 = 128,57 kW
K tomu je nutno přičíst valivý odpor kol po vozovce, který u tak velkých rychlostí má taky relativně velkou hodnotu, protože je vůz aerodynamickými silami přitlačován k zemi, ale jeho hodnota bude třeba 10-15% té hodnoty první.
Nechci spekulovat, které auto je schopno této rychlosti dosáhnout, píše jsem chtěl jen ukázat o jak velkých výkonech se bavíme.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 14:02, RE: Ženská a auta
anonym napisał:
Souhlasím, takových více. Některé příspěvky jsou těžko uvěřitelné, asi bych zavedla povinné foto u každého nebo tak něco (a samozřejmě ženy a dívky smí používat i fotografie staršího data). Kylie
Foto ani ne - navíc ženskejch je zde jak šafránu. Stačí věk, dosažené vzdělání a typ toho vzdělání. Jenže kdo by o sobě napsal, že je 18-ti letá lopata, že?
Já se celkem stydím za příspěvky některých primitivů, kteří vidí ženskou a snaží se ji na něčem "dostat", ale evidentně na to nemají. Staví to do špatného světla všechny ostatní, kteří respektují znalosti bez ohledu na věk a pohlaví. Takovej 20-ti letej "cucák" může být daleko více fundovanej, než 50-ti letej strejda, kterej udržuje zemědělsé stroje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 16:04, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
Nekupoval jsem je já,ale otec. Sám také vidi co za červotoče dotáhl do
firmy. Když už tě mé nevyvinutí zajímá tak mám VŠ UK Praha a to druhé
nevyvinutí má 22cm inteligente. Auto je pro mě jen věc,na rozdíl od tebe
a mého otce. Mám zlaté spolehlivé AUDI A8 které po 4 letech nezná závadu. A za měsíc budu mít nové A8 ,už čtvrté,a věřím že opět bez
problému. A na rozdíl od tech mnichovských pokusů s ním mohu jezdit i v
zime. Až dorosteš do normálních rozměrů tak přestaneš napadat lidi.Adieu
Einsteine
i
22 cm ??? Jenom??!! To já mám 28 cm a patřím tady v práci k šedému průměru.
A již čtvrtou A8 jo? Proč taková běžná konfekce? Proč ne aspoň S8?
To já mám už třetí Continental GT a na víkendy mám dva Fordy GT.
A že máš školu VŠ UK? Co to je? Sama o sobě ta zkratka nedává smysl.
A když jsem narážel na tvůj nevyvinutý mozek, tak to proto, žes udělal do očí bijící chybu na úrovni třetí třídy. Takže, pokud máš nějakou VŠ, tak ti jí tak možná papínek zaplatil, ty chudáčku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 16:34, 230 km/h na hradecké dálnici
anonym napisał:
hádej, překročilo i 230
A o kolik překročilo těch 230? A na tachometru jakého auta? A hradeckou znám, kde to zhruba bylo? Cca mezi jakými kilometry? A na jak dlouho? A to asi stačí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 16:40, RE: Žena
anonym napisał:
Já si myslím, že na ně ambice docela má. Alespoň soudím dle závad na podvozku Audi A6 Allroad, A8, Touareg, či Phaeton. Ani Airmatic DC (Mercedes Benz) není zcela bez chyby. Naopak Hydractive III (to co má C5) se zatím ukazuje jako velmi spolehlivý a rozhodně v něm nespočívá nevíhoda tohoto vozu. Škoda, že nová C5 nemá každá hydrauliku (((
Škoda to je, ale krom nějakých nejlevnějších verzí se dá za příplatek objednat a vyšší verze ho mají automaticky (díky bohu).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 16:48, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
KOZA není dobytek a BMW není auto.Ke všemu vypadá jako zdegenerovaný hermafrodit. Cayenne to je jiná káva. Vidím to na horách,ta
X 5 je spíš k smíchu a potom k pláči
To je fakt, většina vozů od BMW je docela Überauto. Dle úrovně příspěvku ttě ipuju minimálně na FF UK. Taky bych se smál až k pláči a pak plakal štěstím, kdyby mi X5ka říkala pane. O X6 jsem četl a dle rozumných britských redaktorů je skvělá. Jo ještě prosba, nemohl bys mi poslat své foto (abych viděl jak vypadá zdegenerovaný hermafrodit). Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 17:08, RE: benzínový V 6
David V napisał:
Diskuze je totálně mimo mísu a teď některé věci, které Vás mohou zajímat:
- co je v kolech za plyn (suchý vzduch nebo dusík nebo jiný plyn) je naprosto lhostejné, důležitý je pouze tlak toho plynu a prosím žádné báchorky na toto téma, všechny, vyjma nehořlavosti dusíku vyvrátím)
- křídla a arůzné aerodynamické blbůsky sice zvýšují přítlak, ale negativně se projeví na jízdních odporech, čili bez nich se auto na tu rychlost dohrabe snáze, ovšem je těžko ovladatelné (proto se tam dávají.
- potřebný...
Pěkný, velmi pěkný, výborný až skvělý příspěvek! Se svými skromňoučkými znalostmi se přidávám a souhlasím, ale k náplni pneu bych měl dotaz. Vím že záleží na natlakování ale, plynu má (samozřejmě subjektivně) opravdu lepší pocit a snad i objektivně opravdu méně útíká a řekl bych, že pro dlouhodobé jízdy vysokými rychlostimi opravdu může být vhodnější jak blábolí reklama. Nebo? Díky Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 17:13, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napisał:
22 cm ??? Jenom??!! To já mám 28 cm a patřím tady v práci k šedému průměru.
A již čtvrtou A8 jo? Proč taková běžná konfekce? Proč ne aspoň S8?
To já mám už třetí Continental GT a na víkendy mám dva Fordy GT.
A že máš školu VŠ UK? Co to je? Sama o sobě ta zkratka nedává smysl.
A když jsem narážel na tvůj nevyvinutý mozek, tak to proto, žes udělal do očí bijící chybu na úrovni třetí třídy. Takže, pokud máš nějakou VŠ, tak ti jí tak možná papínek zaplatil, ty chudáčku.
28 cm v klidu? Upřímnou soustrast (no za 22 taky - vy si s holkama moc neužijete co, nebolí vás už ruce?). A nechte toho s A8 nebo Bentleyem nebo prozradím že mám Bristol Fighter o kterým tu mluvila paní Kylie a 500 m před a nade mnou lítá helikptéra, abych v tý rychlosti měl přehled o stavu na silnici. VŠkUKa a toho s doublegaráží pro Fordy GT zdraví Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 17:15, RE: zhnusený čtenář
David V napisał:
S tím souhlasím. Ovšem zrovna Legacy má sem tam nějakou mouchu. Četl jsem pár recenzí a jeden motor vyloženě nedoporučovali. Protože o Subu neuvažuju, tak si nepamatuju podrobnosti., nicméně jako celek je řadím dopředu.
TUV, ačkoliv se někdo snaží výsledky bagatelizovat, považuji taky za celkem hodnotné. Na jednotlivé značky jsem poukazoval, aby v globále bylo jasný, jak na tom kdo je, avšak i tyto značky mají nějakého svého leadera, který jim spolehlivost zvyšuje.
Myslím že 2 litr je na takové auto jen tak tak a třílitr kdysi býval velký těžký s big spotřebou a nijak zázračným výkonem, což už je ale pryč. Jinak i Legacy si v TUV nestojí špatně. Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 17:32, RE: škoda
anonym napisał:
Líbí se mi jak někteří nemůžou překousnout úspěchy Škoda auto. Osobně mám Mazdu 6/2.0i,protože se mi u tohohle auta líbí jak interiér,tak exteriér. Ale kecy typu podprůměrná......nenech se vysmát.Např. ted v testu Superb II,VW Passat, Audi A4.Se stejným motorem 1,8TSI/118kw s přehledem vyhrál Superb.Škoda sbírá ceny kde to jde,ale většina národa nemůže skousnout že už to není lidovka,ale že se vyšvihla. Zároveň mě se*e jak někdo může urážet majitele nové fabky za to že si ji dovolil koupit,co se...
Nechápu - můj Avensis CDT220 D4D r.v. 2001 by měl na SPZ Žlutý pruh. Také znám názor "Japonec až nakonec" , dle značkového servisu je 7 let staré auto v naprostém pořádku - já jen doufám, že se nemýlí - byl to sňatek z rozumu, tak to bych asi měl dost špatné že ) . Octavii I jsem chtěl, motor 1.9TDI 81kW je mi velmi sympatický, ale fakt jsem neskous rozvor vs. délka vozu - málo vnitřního prostoru a velké převisy - co do zkušeností si myslí, že jsou to skvělá auta (spolehliví pracanti), ale luxus bych od nich opravdu nečekal. Co se Fabie týká, mám s nima fakt velkou zkušenost - máme je ve vozovém parku v několika verzích co se týče výbavy a motoru - a musím říct, že komu nevadí naprostý pro kupujícího ztrátový poměr cena/užitná hodnota+výbava, tak ať si ji koupí (proti gustu žádný....), ale škodavko nás tahá za nohu - to se týká i u Octávií. Ale mít peníze, tak Fabia RS s TDI je dle mých zkušeností cumlátko na roztrhání - jenže tady se bavíme o úplně jiném podvozku a převodovce a motoru a sedačkách atd, ale s tou cenou to platí i zde (bohužel). Vidím to asi takto - neexistují špatná auta, jen špatní obchodníci , špatní zákazníci, špatná cenová politika ........ . S pozdravem a přáním mnoha kilometrů bez nehod a jiných starostí, Hans
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 17:35, RE: úleva
anonym napisał:
Mohu být jen rád, že nejezdím trasu Munchen-Hamburg. Nerad bych potkal řítit se onen francouzský bolid, jehož vytočený motor má tak sexy zvuk, pilotovaný 159 cm vysokou blondýnou Kylie, která svého času krotila i nejvýkonnější dvoulitr planety!
Myslím, že ten příspěvek byl o tom, že ta C5 je auto myšlený na dlouhý dálniční trasy a bez problémů zvládá a i levý pruh německé dálnice, což je prostě pravda. A že až na hodně výjimečný výjimky se ani tam nad 210-220 km/h nejezdí, můžu potvrdit. Čestný... Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 17:38, RE: Poděkování paní Kilie
anonym napisał:
Přesně. Ceny ojetých Octavií v Německu drží vysoká poptávka, vyvolaná zájmem zákazníků....že uhádneme odkud? Zkuste si srovnat ceny těchto ojetin v okrajových částech Evropy.
Řekl bych, že konečně i český trh procitá a lidé zjistili, že Škoda není jediná automobilka na světě a BIG šok, dokonce není ani nejlevnější. Podíl Škodovky na českym trhu jde rok od roku dolů, neb všichni krom škodovky zlevňují a zlevňují. Ještě tak rok pokračování posilování koruny a Octavia bude stát stejně jako BMW a bude dražší než ta C5. Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.07.2008 13:12, RE: benzínový V 6
anonym napisał:
Pěkný, velmi pěkný, výborný až skvělý příspěvek! Se svými skromňoučkými znalostmi se přidávám a souhlasím, ale k náplni pneu bych měl dotaz. Vím že záleží na natlakování ale, plynu má (samozřejmě subjektivně) opravdu lepší pocit a snad i objektivně opravdu méně útíká a řekl bych, že pro dlouhodobé jízdy vysokými rychlostimi opravdu může být vhodnější jak blábolí reklama. Nebo? Díky Martin
Vysvětlení je jediné, u pneumatiky plněné vzduchem z atmosféry se většinou dostane i vodní pára, která může při nižších teplotách částečně kondenzovat a její parciální tlak významně poklesne. Tomuto se moc zabránit nedá, ale jde to řešit foukáním gum za teplého letního dne s malou vlhkostí vzduchu nebo za jasného mrazivého dne v zimě. Co se týká velikosti atomů dusíku a kyslíku a následná disipace kyslíkových molekul - to co popisují reklamní bláboly, ja hloupost. Pak by totiž stačilu párkrát dofoukat a za chvíli byb byl v gumě jen ten dusík, kdyby jen kyslík ucházel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.07.2008 14:14, RE: benzínový V 6
David V napisał:
Vysvětlení je jediné, u pneumatiky plněné vzduchem z atmosféry se většinou dostane i vodní pára, která může při nižších teplotách částečně kondenzovat a její parciální tlak významně poklesne. Tomuto se moc zabránit nedá, ale jde to řešit foukáním gum za teplého letního dne s malou vlhkostí vzduchu nebo za jasného mrazivého dne v zimě. Co se týká velikosti atomů dusíku a kyslíku a následná disipace kyslíkových molekul - to co popisují reklamní bláboly, ja hloupost. Pak by totiž stačilu párkrát do...
No,já pochopil výhodu používání dusíku místo vzduchu v jeho menší teplotní roztažnosti v závislosti na teplotě.
Takže potom při všech teplotách,mám v pneumatice stále stejný tlak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 26.07.2008 20:36, RE: benzínový V 6
David V napisał:
Vysvětlení je jediné, u pneumatiky plněné vzduchem z atmosféry se většinou dostane i vodní pára, která může při nižších teplotách částečně kondenzovat a její parciální tlak významně poklesne. Tomuto se moc zabránit nedá, ale jde to řešit foukáním gum za teplého letního dne s malou vlhkostí vzduchu nebo za jasného mrazivého dne v zimě. Co se týká velikosti atomů dusíku a kyslíku a následná disipace kyslíkových molekul - to co popisují reklamní bláboly, ja hloupost. Pak by totiž stačilu párkrát do...
Díky za vysvětlení a neodolám dodat poddotaz? Ta vhodnost pro dlouhodobou jízdu vysokými rychlostmi je taky naprostý reklamní blábol? Nechci kázat nesmysly a vím že psychika zvládne věci neuvěřitelné, nicméně lepší pocit z dusíkem pněných pneu opravdu mám, a že vydrží déle, tedy že nemusím tak často dohušťovat, to je snad i fakt. Díky M.
reagować
  1 ... 15 16 17 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.